Επιμορφωτική Ενότητα 2 Οι πόροι και το περιβάλλον μάθησης ως ουσιώδεις παράγοντες για τη δημιουργικότητα και τη διερεύνηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
Advertisements

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Δημιουργικότητα & Μαθηματικά
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Διδακτική Πληροφορικής
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 6: Ρεαλιστικά μαθηματικά και μοντελοποίηση Γιώργος Ψυχάρης Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Προσχολική Παιδαγωγική
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Επιμορφωτική Ενότητα 17 Εμπλοκή των παιδιών στην αξιολόγηση Υποστήριξη της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στη διδασκαλία και τη μάθηση των φυσικών.
Φύση της διερεύνησης: διάφορα είδη διερεύνησης
Φύση της Δημιουργικότητας
Αναστοχασμός και συλλογισμός
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Εισαγωγικό Εργαστήριο Προωθώντας τη δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
Επιμορφωτική Ενότητα 13 Χρήση ΤΠΕ για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση.
Επιμορφωτική Ενότητα 5 Πρακτική έρευνα που στηρίζει τη δημιουργικότητα
Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου
Επιμορφωτική Ενότητα 3 Έμφαση στη φύση της επιστήμης
Επιμορφωτική Ενότητα 4 Εστίαση στη διερευνητικές φυσικές επιστήμες - Σύνδεση με τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική Ενότητα 1 Χρήση ερωτήσεων των δασκάλων και των παιδιών
Διάφοροι τρόποι έκφρασης
Εισαγωγή στο έργο CEYS (χρησιμοποιήστε ανάλογα με το πλαίσιο)
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική Ενότητα 16 Aξιολόγηση για τη μάθηση Ποικιλία στρατηγικών που υποστηρίζουν δημιουργικές, διερευνητικές προσεγγίσεις της μάθησης.
Επιμορφωτική Eνότητα 10 Διαθεματικές εργασίες
Επιμορφωτική ενότητα 9 Ο ρόλος του/της δασκάλου/ας
Ερμηνεύνοντας την Πολιτική - άνοιγμα ευκαιριών για δημιουργικότητα
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμορφωτική Ενότητα 2 Οι πόροι και το περιβάλλον μάθησης ως ουσιώδεις παράγοντες για τη δημιουργικότητα και τη διερεύνηση

Στόχοι της ενότητας Εισαγωγή στο ρόλο των πόρων και του μαθησιακού περιβάλλοντος στις διερευνητικές και τις δημιουργικές προσεγγίσεις στην εκπαίδευση της πρώιμης παιδικής ηλικίας στις φυσικές επιστήμες. Ανταλλαγή στρατηγικών και εμπειριών για την αναγνώριση και αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων και του περιβάλλοντος μάθησης. Αύξηση της συνειδητοποίησης των διαφορετικών ευκαιριών που προσφέρουν οι καθημερινοί πόροι και τα περιβάλλοντα μάθησης.

Σύνδεση με τις αρχές σχεδιασμού περιεχομένου και τα αποτελέσματα 1 Σύνδεση με τις αρχές σχεδιασμού περιεχομένου και τα αποτελέσματα 1 7. Η εκπαίδευση των δασκάλων θα πρέπει να εξοικειώνει τους δασκάλους με μια σειρά από προσεγγίσεις και στρατηγικές τυπικής και άτυπης μάθησης, διδασκαλίας και αξιολόγησης και με τη χρήση αυτών σε σχέση με πραγματικά προβλήματα στους τομείς των φυσικών επιστημών και των μαθηματικών. 7.5 Οι δάσκαλοι θα πρέπει να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν μια σειρά από δημιουργικά περιβάλλοντα και προσεγγίσεις για να προκαλούν το ενδιαφέρον των παιδιών, το κίνητρο και την απόλαυση στη μάθηση των φυσικών επιστημών και των μαθηματικών, με ιστορίες, ποιήματα,τραγούδια, θέατρο, κουκλοθέατρο και παιχνίδια. 14. Η εκπαίδευση των δασκάλων θα πρέπει να εφοδιάζει τους δασκάλους με γνώση και δεξιότητες για να χρησιμοποιούν μια σειρά από περιβάλλοντα τυπικής, μη τυπικής και άτυπης μάθησης, συμπεριλαμβανομένου του εξωτερικού περιβάλλοντος, των σχολικών εγκαταστάσεων και του ευρύτερου περιβάλλοντος εκτός σχολείου, στη διδασκαλία φυσικών επιστημών και μαθηματικών. 14.1 Οι δάσκαλοι θα πρέπει να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τα διαφορετικά περιβάλλοντα για τη μάθηση των φυσικών επιστημών και των μαθηματικών, συμπεριλαμβανομένης της ευέλικτης χρήσης και του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος. 14.4 Οι δάσκαλοι θα πρέπει να είναι σε θέση να οργανώνουν επισκέψεις των μαθητών στο εξωτερικό ευρύτερο περιβάλλον πέραν του σχολείου, εξετάζοντας θέματα υγείας και ασφάλειας, σχέσεις με τους γονείς, εξελίσσοντας την εμπειρία μέσα στην τάξη.

Σύνδεση με τις αρχές σχεδιασμού περιεχομένου και τα αποτελέσματα 2 17. Η εκπαίδευση των δασκάλων θα πρέπει να αντιμετωπίζει με τους δασκάλους ζητήματα εξασφάλισης ευρείας παροχής, σχεδιασμού και χρήσης των πόρων (συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών πόρων) μέσα και έξω από την τάξη για τη στήριξη της έρευνας και της δημιουργικότητας των παιδιών. 17.1 Οι δάσκαλοι θα πρέπει να είναι σε θέση να οργανώνουν και να χρησιμοποιούν υλικά (συμπεριλαμβανομένων υλικών καθημερινής χρήσης), πόρους (συμπεριλαμβανομένων πόρων ΤΠΕ και φυσικών πόρων) και εξοπλισμό (συμπεριλαμβανομένου ψηφιακού εξοπλισμού και απλών εργαστηριακών οργάνων) στην τάξη, στο σχολείο και στο ευρύτερο περιβάλλον, και εντός και εκτός, για τη στήριξη της ανεξάρτητης έρευνας και της δημιουργικότητας. 17.2 Οι δάσκαλοι θα πρέπει να μπορούν να αναγνωρίζουν τη φύση και τις δυνατότητες των διαφορετικών υλικών και πόρων τόσο για να περιορίζουν όσο και να επεκτείνουν τις εξερευνήσεις των παιδιών. 17.3 Οι δάσκαλοι θα πρέπει να είναι σε θέση να αξιολογούν και να επιλέγουν πόρους ΤΠΕ που επιτρέπουν τη δημιουργικότητα ώστε τα παιδιά να μπορούν να τους χρησιμοποιήσουν στη διερεύνησή τους.

Περίγραμμα ενότητας Εισαγωγή στο έργο CEYS Εξωτερικό περιβάλλον Δημιουργικότητα και διερεύνηση στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη ηλικία Διαμοιρασμός σύγχρονων πρακτικών, ερωτήσεων και θεμάτων Εξερεύνηση ευκαιριών Εξωτερικό περιβάλλον Εσωτερικό περιβάλλον Πόροι Συζήτηση & αναστοχασμός παραδειγμάτων από την τάξη Επιπτώσεις και αναστοχασμός σε σχέση με την ενότητα

Εισαγωγή στο έργο CEYS (χρησιμοποιήστε ανάλογα με το πλαίσιο) Ευρωπαϊκό έργο Erasmus+ Εταίροι σε Βέλγιο, Ελλάδα, Ρουμανία, ΗΒ Συνέχιση του έργου «Creative Little Scientists» (Δημιουργικοί Μικροί Επιστήμονες) http://www.creative-little-scientists.eu Στόχοι Ανάπτυξη της πορείας εξέλιξης του/της δασκάλου/ας και ανάπτυξη του συνοδευτικού υλικού Προώθηση της χρήσης δημιουργικών προσεγγίσεων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην προσχολική εκπαίδευση και στα πρώτα χρόνια της δημοτικής εκπαίδευσης (μέχρι την ηλικία των οκτώ)

Creative Little Scientists, 2012 Σύνδεση διερευνητικής εκπαίδευσης στις φυσικές επιστήμες και δημιουργικών προσεγγίσεων Διερευνητική εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες Δημιουργικές προδιαθέσεις Αίσθηση πρωτοβουλίας Κίνητρο Δυνατότητα να παράγουν κάτι νέο Δυνατότητα να κάνουν συσχετισμούς Φαντασία Περιέργεια Δυνατότητα να εργάζονται από κοινού Δεξιότητες σκέψης (για παράδειγμα Chappell et al 2008) Ερωτήσεις Σχεδιασμός και προγραμματισμός ερευνών Συλλογή αποδεικτικών στοιχείων Δυνατότητα να κάνουν συσχετισμούς Ερμηνεία αποδεικτικών στοιχείων Παρουσίαση αποδεικτικών στοιχείων (για παράδειγμα Minner et al 2010) Creative Little Scientists, 2012

Παράγοντες σχετικά με το σχολικό περιβάλλον Ορισμός της Δημιουργικότητας: H σκόπιμη διαδικασία της φαντασίας η οποία παράγει πρωτότυπα και αξιόλογα αποτελέσματα για το μαθητή. Ορισμός της Δημιουργικότητας στις Φυσικές Επιστήμες: Η γένεση ιδεών και στρατηγικών ως άτομο ή ως κοινότητα, η κριτική επιχειρηματολογία μεταξύ αυτών και η παραγωγή αληθοφανών εξηγήσεων και στρατηγικών σύμφωνων με τα διαθέσιμα στοιχεία. Creative Little Scientists (2014)

Γιατί είναι σημαντικοί οι πόροι και το περιβάλλον μάθησης; Ένα πλούσιο περιβάλλον μάθησης μπορεί να κεντρίσει την περιέργεια των παιδιών και να προκαλέσει τη διερεύνηση του κόσμου γύρω τους. να βοηθήσει στην ανάπτυξη γνώσης σχετικά με έννοιες που σχετίζονται με την επιστήμη να ενθαρρύνει την αυτενέργεια των παιδιών στην εξεύρεση και επίλυση προβλημάτων. Εξωτερικό περιβάλλον Εσωτερικό περιβάλλον Πόροι

Σημεία αφετηρίας Σημειώστε τι θα θέλατε να μάθετε σε αυτή την ενότητα και αν έχετε κάποιες ερωτήσεις. Καταγράψτε τις υφιστάμενες πρακτικές σας Εξωτερικό περιβάλλον Εσωτερικό περιβάλλον Χρήση των πόρων

Εξερεύνηση του εξωτερικού περιβάλλοντος Εξερεύνηση του εξωτερικού περιβάλλοντος διάρκειας 30 λεπτών Τραβήξτε φωτογραφίες από καταστάσεις/ αντικείμενα που γεννούν ερωτήσεις Ερώτηση για σκέψη: Ποιες πτυχές είναι σημαντικές για να πυροδοτήσουν την περιέργειά σου; Αυτό μου γεννά ερωτήματα - Θέλω να μάθω περισσότερα γι’αυτό!

Τι πυροδότησε την περιέργειά σου; Στείλε τις φωτογραφίες στη διεύθυνση ..@..

Τι πυροδότησε την περιέργειά σου; Ποιες πτυχές ήταν σημαντικές για να πυροδοτήσουν την περιέργειά σου; Υπάρχουν κοινά στοιχεία; Υπάρχουν διαφορές; Ευκαιρίες στο εξωτερικό περιβάλλον για τον εντοπισμό επιστημονικής γνώσης, ερωτήσεων; Χρήση τάμπλετ/ κινητών τηλεφώνων; Υλικά; Τι θα διερευνούσατε; Τι είδους διερευνήσεις θα μπορούσατε να οργανώσετε;

Τι είδους πόροι μπορούν να ενεργοποιήσουν τη δημιουργικότητα;

Αναλύοντας εικόνες του εσωτερικού περιβάλλοντος

Πόροι και περιβάλλον μάθησης: Ουσιώδεις παράγοντες για τη δημιουργικότητα και τη διερεύνηση; Περιβάλλον μάθησης: Ευέλικτη χρήση Μια γενική αίσθηση ανοιχτότητας και άνεσης χώρου Ανάρτηση προόδου εργασιών … Μεγάλο εύρος υλικών, εργαλείων και άλλων πόρων Εξωτερικό περιβάλλον: Μεγαλύτερη χρήση του εξωτερικού περιβάλλοντος Ένα πλούσιο περιβάλλον για την ανακάλυψη των ενδιαφερόντων των παιδιών Ανάληψη ευθύνης και συνεργασία

Παραδείγματα από την τάξη: Συζήτηση και αναστοχασμός Σχολή δάσους Μικρά πλάσματα Παιχνίδι με το σκοινί

Συζήτηση & αναστοχασμός παραδειγμάτων από την τάξη Πώς μπορεί το εσωτερικό και το εξωτερικό περιβάλλον και οι πόροι να επηρεάσουν και να ενισχύσουν τη μάθηση των φυσικών επιστημών από τα παιδιά; Ποιος ο ρόλος του/της δασκάλου/ας στα παραδείγματα; Με ποιο τρόπο ενθαρρύνουν τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν τους πόρους και να εξερευνήσουν το περιβάλλον; Τι θα κάνατε (διαφορετικά) στην τάξη σας;

Εφαρμογή της γνώσης στη δική σας τάξη Εμπειρίες από το σεμινάριο Η δική σας πρακτική Ποιες πρακτικές θεωρείτε χρήσιμες στην ενθάρρυνση των παιδιών για εξερεύνηση του περιβάλλοντος μάθησης και των πόρων; Τι προκλήσεις αντιμετωπίσατε;

Επιπτώσεις Εμπλουτισμός υφιστάμενων πρακτικών (εμπλουτισμός των παραδειγμάτων σας στην αρχή της ενότητας) Επιπτώσεις στον σχεδιασμό Προσεγγίσεις στην ενθάρρυνση της εξερεύνησης του περιβάλλοντος μάθησης και των πόρων από τα παιδιά Κοινές προκλήσεις και πιθανές λύσεις

Περισσότερες πληροφορίες Creative Little Scientists (Έργο του 7ου ΠΠ της ΕΕ 2011 – 2014) Αρχές σχεδιασμού και πρότυπο υλικό βάσει επί τόπου εργασίας www.creative-little-scientists.eu Creativity in Early Years Science Education (Έργο της ΕΕ Erasmus+ 2014 – 2017) Υλικό προγράμματος σπουδών και επιμόρφωσης για τη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη (CPD) των δασκάλων για την προώθηση δημιουργικών προσεγγίσεων στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση www.ceys‐project.eu

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Παραδείγματα φωτογραφιών από την τάξη που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην ενότητα

Πηγή: http://www.guadalupemontessori.com/category/education/

Πηγή: http://www. prettyprudent Πηγή: http://www.prettyprudent.com/2015/11/baby-kid/10-things-your-teacher-wants-for-the-classroom/

Πηγή: https://annareyner.wordpress.com/tag/quiet-corner/

Πηγή: https://www.pinterest.com/pin/354940014353444703/

Πηγή: https://uk.pinterest.com/pin/251005379206850285/

Πηγή: https://www.lascuolasf.org/file/classroom1jpg

Πηγή: https://www.pinterest.com/pin/187743878192951882/

Πηγή: http://www.rbia.in/images/classroom1.jpg

Πηγή: http://www.two-daloo.com/preschool-classroom-design-cozy-corner/

Πηγή: http://beinginawe Πηγή: http://beinginawe.com/expat-beginners-guide-finding-job-in-china/

Πηγή: http://hechingerreport Πηγή: http://hechingerreport.org/teaching-preschoolers-to-use-computers-along-with-their-parents/

Πηγή: https://www.pinterest.com/pin/192951165254794682/

Πηγή: http://www. huffingtonpost Πηγή: http://www.huffingtonpost.com/sarah-wike-loyola/the-most-powerful-tool-in_b_6012136.html

Πηγή: http://www. scholastic Πηγή: http://www.scholastic.com/teachers/top-teaching/2013/01/welcoming-class-pet-living-mascot

Πηγή: https://bsciencecenter.wordpress.com/2013/09/23/classroom-pets/

Πηγή: http://csoadmin Πηγή: http://csoadmin.org/preschool-classroom-design-ideas-with-colorful-decoration-and-safe-furniture.html

© 2017 CREATIVITY IN EARLY YEARS SCIENCE EDUCATION Consortium Creativity in Early Years Science EDUCATION (2014-2017) www.ceys-project.eu © 2017 CREATIVITY IN EARLY YEARS SCIENCE EDUCATION Consortium This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License. To view a copy of this license, visit http://creativecommons.org/licenses/by- nc-nd/4.0/.