Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Η αποστολή μηνύματος από ένα πομπό σε ένα δέκτη
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»
Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Επικοινωνία στο χώρο εργασίας
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
Secretarial Duties I.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Βιογραφικό – Εύρεση Εργασίας Κ. Αλεξανδρής Επικ. Καθηγητής ΑΠΘ.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Προώθηση / Επικοινωνία
© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Δήμητρα Λαμπροπούλου Διευθύντρια Εκπαίδευσης Hilton Athens 0 Καλωσορίσατε στα μονοπάτια απασχολησιμότητας.
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΗΜΕΡΙΔΑ Κινητικότητας ΚΑ1 Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ‘’Υλοποιώ και Διαχειρίζομαι ΣΩΣΤΑ’’ Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Προϊσταμένη Εθνικής Μονάδας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Εισηγητές: Βαλεντίνα Τουμάνιου Ζαχαρίας Ιωάννου Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
CUSTOMER CARE – HANDLING COMPLAINTS ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
Κατά τη διάρκεια της κρίσης
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΓΩΣΟΥΝ!!!!
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Παρουσίαση από [Όνομα]
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πωλησιακές Δεξιότητες

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις με τους γιατρούς Προωθούμε τα καλά στοιχεία των προϊόντων μας Πείθουμε τους γιατρούς με τα προϊόντα μας

ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ Χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους γιατρούς Παρακολουθούμε τις επιδόσεις μας Follow up με διανομείς και πελάτες Νέες συνεργασίες

Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ Σωστή εμφάνιση Χαμόγελο Ενθουσιασμός Αυτοπεποίθηση Ο ιδανικός ιατρικός επισκέπτης δεν είναι αυτός που μιλάει πολύ αλλά αυτός που ακούει τις ανάγκες των γιατρών.

ΤΑ ΕΦΟΔΙΑ ΜΑΣ Τσάντα Στυλό Επαγγελματικές κάρτες Προωθητικά υλικά Δείγματα Φυλλάδια Δωράκια

ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ Έρευνα αγοράς Διαχείριση αγοράς Προετοιμασία Επίσκεψης Άνοιγμα Διερεύνηση Αναγκών Διαχείριση Αντιρρήσεων Κλείσιμο Αξιολόγηση Επίσκεψης

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ Προσδιορισμός Αγοράς & Τμηματοποίηση της Προσδιορισμός Ανταγωνισμού Προσδιορισμός Απαιτήσεων & Στόχων

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Στοχοθέτηση Αξιολόγηση Προοπτικών Διαχείριση Χρόνου Διαχείριση Πόρων Αποτύπωση Βασικών Στόχων (Γιατρών)

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ Προσδιορισμών Στόχων Επίσκεψης Προετοιμασία Διαδικασίας Προετοιμασία Υλικών

ΑΝΟΙΓΜΑ Δημιουργούμε ένα κλίμα φιλικό και ανοιχτό με: Χαμόγελο Σταθερή χειραψία Μιλάμε καθαρά Αναφέρουμε το όνομα του πελάτη (και πάντα σωστά!)

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ Ανάγκη (ετυμολογία): Αναφέρεται σε κάτι που το επιβάλλουν τα ίδια τα πράγματα, άρα ένας εξωτερικός παράγοντας Ευκαιρία: Η δυνατότητα κάλυψης των αναγκών των πελάτων μας με τα προϊόντα μας ΠΩΣ??? Κάνουμε ερωτήσεις για να κατανοήσουμε τις ανάγκες Ανοιχτού Τύπου (ελευθερία έκφρασης απόψεων) Κλειστού Τύπου (απαιτούν άμεση απάντηση πχ Ναι/Όχι)

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ Πως ξεπερνάμε τις αντιρρήσεις: Διατηρούμε θετική αντιμετώπιση Δε μπαίνουμε σε διαδικασία διαπληκτισμού Ακούμε προσεκτικά και κάνουμε διευκρινιστικές ερωτήσεις Μπαίνουμε στη λογική του πελάτη Έχουμε προετοιμάσει τις απαντήσεις Εστιάζουμε στα θετικά σημεία των προϊόντων μας Προσπαθούμε να κάνουμε τον πελάτη να απαντήσει μόνος του στις αντιρρήσεις

ΚΛΕΙΣΙΜΟ Είμαστε αποφασιστικοί και δεν αφήνουμε περιθώρια περαιτέρω αντιρρήσεων Συμφωνούμε με τον πελάτη για τα επόμενα βήματα και τη δημιουργία κοινού οφέλους

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ Πέτυχα αυτά που είχα θέσει ως στόχο; Έδειξε ενδιαφέρον ο πελάτης; Έδωσα έμφαση στα θετικά του προϊόντος; Είχα σωστή στάση σώματος; Διαχειρίστηκα σωστά τις αντιρρήσεις; Πραγματοποίησα πώληση; Τι θέλω από την επόμενη συνάντηση; Τι θα άλλαζα από τη συνάντηση;

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ… Jim Rohn (17/9/1930-5/12/2009): Enterpreneur, Motivational Speaker & Author