ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
360funding.gr Μάϊος 2017.
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τίτλος Παρουσίασης Logo
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ATHENS UNIVERSITY OF ECONOMICS AND BUSINESS Μάθημα Διοίκηση Marketing

Ιστορική Εξέλιξη WIND 1992 Ίδρυση και έναρξη με την εμπορική επωνυμία TELESTET 2004 Αλλαγή εμπορικής ονομασίας σε ΤΙΜ 2007 Η εταιρεία μετονομάζεται σε WIND 2009 Η WIND προχωρά στη συγχώνευση της Tellas 2012 Συνάπτει στρατηγική συνεργασία με «Public» και Multirama

1ο ενιαίο δίκτυο Κινητής, Σταθερής & Internet επικοινωνίας Εταιρικό προφίλ 4,5 εκατ. πελάτες 100% κάλυψη 1ο ενιαίο δίκτυο Κινητής, Σταθερής & Internet επικοινωνίας Η WIND Ελλάς: Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών (Ελλάδα) 20 χρόνια λειτουργίας: α) πρωτοπόρος στην τεχνολογία β) καινοτομικά προϊόντα

Αξίες Wind Ακεραιότητα Απλότητα Ευελιξία Ομαδικότητα Προνοητικότητα Επιχειρηματικότητα Ομαδικότητα Προνοητικότητα Αξίες Wind

Μερίδιο Αγοράς

Δυνάμεις Porter (Μοντέλο) Προμηθευτές: ΖΤΕ HUAWEI GOOGLE κ.α. VS Νεοεισερχόμενες Επιχειρήσεις Πελάτες Υποκατάστατα: - Κοινωνικά δίκτυα Διαπραγματευτική Ικανότητα Κράτους Δυνάμεις Porter (Μοντέλο)

Δυνάμεις Εξωτερικού Περιβάλλοντος PEST Οικονομία Τεχνολογία Νόμοι & Πολιτική Δημογραφικά Στοιχεία Κοινωνικές Αξίες

SWOT Analysis ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δυνάμεις - Πλούσιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων & υπηρεσιών - Μεγάλο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο - Έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό - Ικανά διοικητικά στελέχη - Υψηλή πληθυσμιακή κάλυψη - Αποκλειστική Συνεργασία με «Public» Αδυναμίες - Γενική Εικόνα – Φήμη - Μικρή διαφοροποίηση προϊόντων & υπηρεσιών - Αδύναμο δίκτυο στην επαρχία - Δεν έχει διείσδυση στον κόσμο του 4G Ευκαιρίες - Δυσκολία εισόδου νέων ανταγωνιστών - Αύξηση αριθμού μεταναστών - Αυξημένη χρήση smartphones και tablets που οδηγούν στην αυξημένη χρήση υπηρεσιών 3ης γενιάς Απειλές - Έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των παρόχων - Αυξημένη φορολογία - Οικονομική κρίση - Πεσμένα έσοδα ανά χρήστη - Χρονοβόρα και κοστοβόρα διαδικασία αδειοδότησης κεραιών ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Κύκλος Ζωής Προϊόντος Πωλήσεις σε Ευρώ Χρόνος (t)

Target Group Επιχειρήσεις Ιδιώτες Τα δύο κυριότερα κοινά - στόχοι στα οποία απευθύνονται τα προγράμματα & υπηρεσίες της Wind είναι τα εξής: Ιδιώτες / οικιακοί συνδρομητές:   Ευρύ φάσμα ηλικιών ανεξαρτήτου φύλου και κοινωνικής τάξης. Χαμηλό επίπεδο ζήτησης εξειδικευμένων υπηρεσιών. Επιχειρήσεις / οργανισμοί: Εξειδικευμένες απαιτήσεις Βούληση καταβολής μεγαλύτερου κόστους

Μείγμα Marketing PRODUCT Προϊόντα Κινητής, Σταθερής Τηλεφωνίας και Internet, καθώς και συνδυαστικά πακέτα που απευθύνονται τόσο σε οικιακούς όσο και σε εταιρικούς πελάτες PRICE Η πληροφορία χρέωσης παρέχεται με διαφάνεια, αναλυτικά και με σαφήνεια, μέσα από τη διάθεση ανανεωμένων τιμοκαταλόγων, ενημέρωση στον Τύπο ή προσωπικής επικοινωνίας PLACE Άρτια οργανωμένη αλυσίδα καταστημάτων WIND σε όλη την Ελλάδα PROMOTION Υπευθυνότητα Αμεσότητα Ειλικρίνεια PHYSICAL EVIDENCE Από τη στιγμή που μιλάμε για υπηρεσία πρόκειται για άυλη μορφή οπότε πρέπει να της δώσουμε υλική υπόσταση προκειμένου να δώσουμε στον πελάτη το augmented product

Ιστορική Εξέλιξη Εταιρείας 1992 Ίδρυση και έναρξη με την εμπορική επωνυμία Panafon 2002 Αλλαγή εμπορικής ονομασίας σε Vodafone 2004 3G 2009 Η Vodafone και η hol προχωρούν σε στρατηγική συνεργασία 2012 4G

Μείγμα Marketing PRODUCT Συνεχής διεύρυνση των επιλογών προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχει, ώστε να μπορούν να επιλέξουν αυτό που πραγματικά ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις απαιτήσεις τους. PRICE Ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική η οποία προσαρμόζεται ανάλογα με τα «θέλω» του πελάτη. PLACE Μεγάλο δίκτυο καταστημάτων με σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα PROMOTION Ευρεία γκάμα διαφημίσεων στην τηλεόραση, στα social media και σε μεγάλα εμπορικά καταστήματα PHYSICAL EVIDENCE Από τη στιγμή που μιλάμε για υπηρεσία πρόκειται για άυλη μορφή οπότε πρέπει να της δώσουμε υλική υπόσταση προκειμένου να δώσουμε στον πελάτη το augmented product

Τμηματοποίηση Αναφορικά με την τμηματοποίηση της αγοράς και οι δύο εταιρείες χρησιμοποιούν δημογραφικά κριτήρια τμηματοποίησης όπως η οικογενειακή κατάσταση και το επάγγελμα. Προσφέρουν προγράμματα καρτοκινητής τηλεφωνίας αποκλειστικά για φοιτητές αλλά και λύσεις χαμηλού κόστους για επαγγελματίες και επιχειρήσεις όπως τα συμβόλαια W και Wind to All της Wind και τα συμβόλαια Red και Vodafone 2all της Vodafone. Σχετικά με την οικογενειακή κατάσταση και οι δύο εταιρείες προσφέρουν χαμηλού κόστους προγράμματα επικοινωνίας ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας.

Στόχοι Marketing WIND 1 2 3 4 5 Διεύρυνση δικτύου καταστημάτων Αύξηση του αριθμού καταστημάτων της σε όλη την Ελλάδα Ικανοποίηση πελατών, εργαζομένων, μετόχων Βελτίωση φήμης της εταιρείας Διατήρηση & αύξηση μεριδίου αγοράς 1 2 3 4 5

Στρατηγικός Σχεδιασμός Marketing WIND PRODUCT Επέκταση υπηρεσιών broadband Διείσδυση σε δίκτυο 4G Κλήσεις ομιλίας υψηλής ακουστικής ευκρίνειας Συνδρομητική τηλεόραση PRICE Παροχή προγραμμάτων επικοινωνίας χαμηλού κόστους προς κατοίκους του εξωτερικού Roaming χαμηλότερου κόστους μέσω σύναψης συμφωνίας με εταιρείες τηλ/ών του εξωτερικού PLACE Σύναψη συμφωνιών με περισσότερα καταστήματα για την απόκτηση περισσοτέρων αντιπροσώπων PROMOTION Χρηματοδότηση διαφημιστικών προώθησης του νέου πνεύματος της Wind σταδιακά από το 2014 έως 2016 Προώθηση των υπηρεσιών της μέσω πακέτων σε δελεαστικές τιμές

Έλεγχος - Αξιολόγηση Oι εξελίξεις του εξωτερικού περιβάλλοντος να παρακολουθούνται συνεχώς. Εξίσου σημαντικός είναι ο συνεχής έλεγχος αποδοτικότητας των υπαλλήλων με σκοπό την αντιμετώπιση - λύση των προβλημάτων που ενδέχεται να προκύψουν σε θέματα συνεργασίας, ικανοποίησης πελατών και άλλα, αλλά και τις σχέσεις με τους συνεργάτες / προμηθευτές για καλύτερη αποδοτικότητα. Ο έλεγχος και η αξιολόγηση είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας του σχεδιασμού προγράμματος Marketing. Κατά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των διαδικασιών της, η κάθε εταιρεία, θα πρέπει να εφαρμόζει προγράμματα αξιολόγησης και ελέγχου προκειμένου να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Συμπεράσματα Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων εταιρειών, προσφέροντας κινητή σταθερή και internet σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο, από ένα σημείο πώλησης και εξυπηρέτησης, σε ένα λογαριασμό. Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας χαρακτηρίζεται από υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο και εξειδίκευση Ο κλάδος είναι μη ελκυστικός και δυσκολεύει την εταιρεία να αναπτυχθεί, όμως τα δυνατά σημεία της ενισχύουν την προσπάθεια ενός καλού αποτελέσματος. Εξετάζοντας το ήδη υπάρχων μίγμα marketing συμπεραίνουμε ότι η αλλαγή του είναι επιτακτική. Πρέπει να προστεθούν νέα «συστατικά» προκειμένου η εταιρεία να βγει από το αδιέξοδο στο οποίο έχει εισέλθει, να ανακάμψει, και να μπορέσει να αποκτήσει δεσπόζουσα θέση στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών.

Ευχαριστούμε Πολύ Ομάδα 2 Κιρκίρης Σταύρος: 114107 Πετρόπουλος Πέτρος: 114124 Φιλιππίδη Μαρία: 114120 Φρίγγα Ελένη – Χριστίνα: 114118