Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Podcasting αποτελεί μία κίνηση τόσο ερασιτεχνών όσο και επαγγελματιών στο διαδίκτυο ήχου "κατ' αίτηση" δηλαδή ήχου που μπορεί κανείς να ακούσει όποτε.
Advertisements

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Μελέτη & Ανάπτυξη Υπολογιστή χαμηλού κόστους ΑΔΑΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.  ΥΛΙΚΟ(HARDWARE)  ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ(SOFTWARE)
Προγραμματισμός κινητών συσκευών Ενότητα 1 : Εισαγωγικές έννοιες Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ Αρχιτεκτονική Υπολογιστών.
‹#›. Η Πρώτη Επίσημη Εφαρμογή για την μεγαλύτερη ομάδα παιχτών!  Ο ΟΠΑΠ απαντά στην ανάγκη των Παιχτών για επίσημη και ακριβή ενημέρωση με την νέα εφαρμογή:
1 Πληροφορική Υγείας Ενότητα 2 : Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών (Μέρος Β) Ευγενία Τόκη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΣΠΑ Κώστας Συργιάννης Θωμάς Νιαβής Τμήμα Συντονισμού & Ελέγχου ΕΦΕΠΑΕ.
Εισαγωγικό Μάθημα Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος
Εξέλιξη Farm Manager iOS για δυνατότητα λογικής ομαδοποίησης, επισκόπησης εργασιών που εκκρεμούν και αναφορές Μπούρας Βασίλειος 2702 Επιβλέπων: Δρ. Λάντζος.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
[1] Στόχοι Να ορίσουμε τι είναι υπολογιστικό σύστημα και να απαριθμήσουμε τα στρώματά του. Να ορίσουμε τι είναι τα δεδομένα εισόδου, τι είναι το πρόγραμμα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Κατανεμημένα Συστήματα
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Η Ιστορική Εξέλιξη των Υπολογιστών
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΝΕΔΑΝΗ – ΑΡΓΥΡΩ ΜΥΡΤΩ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΑΔΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (Λ.Σ.)
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ρομαντισμός.
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΧΡΗΣΗ Ή ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Η τέχνη της σωστής πλοήγησης
Ιστορική Εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού
ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΡΥΚΤΩΡΙΕΣ... ΣΤΟ TWITTER
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
PROJECT 2B ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑΛΑΣΗ
Μάθημα 1ο: Ο υπολογιστής και οι εφαρμογές του
200 € στοιχίζει η ενοικίαση του λεωφορείου.
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
H/Y Υλικό Λογισμικό Συστήματος Εφαρμογών. H/Y Υλικό Λογισμικό Συστήματος Εφαρμογών.
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Τεχνολογικού Λυκείου Κεφ
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Εφαρμογές Πληροφορικής
Χρήση του Tablet.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Ι
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Τα θέματα μας σήμερα Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Υλικό και λογισμικό
Διδακτική αξιοποίηση Διαδικτυακών περιβαλλόντων
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
8. ΚτΠ και προστασία του καταναλωτή Βασίλης Γ. Χατζόπουλος, Επ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Λογισμικό Λειτουργικό σύστημα Λογισμικό συστήματος
МИФ ғылымына саяхат Интелектуалды шоу.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Social Media Networks.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος gtsamis@cs.teicrete.gr Εισαγωγικό Μάθημα Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος gtsamis@cs.teicrete.gr

Ιστορική Εξέλιξη Το 1946 για πρώτη φορά δημιουργήθηκε ένα τεράστιο μηχάνημα που αντί για μηχανικά μέρη χρησιμοποιούσε ηλεκτρονικές λυχνίες, κατασκευασμένες από τον Λι Ντε Φορέ (Lee DeForest). Ο πρώτος ηλεκτρονικός υπολογιστής επονομάστηκε ENIAC Το 1956 στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο Μασαχουσέτης (Μ.Ι.Τ.) κατασκευάστηκε ο πρώτος Ηλεκτρονικός Υπολογιστής που λειτουργούσε με τρανζίστορς Το 1958 κατασκευάστηκε το πρώτο Ολοκληρωμένο Κύκλωμα συνδυάζοντας τρανζίστορς, πυκνωτές, αντιστάτες και άλλα ηλεκτρονικά εξαρτήματα όλα τοποθετημένα στο ίδιο κομμάτι από πυρίτιο Οι υπολογιστές που έχουμε σήμερα ανήκουν στην 4η Γενιά. Ο κάθε ένας από αυτούς είναι εφοδιασμένος με Επεξεργαστή (CPU), έχει τη δική του Μνήμη, μονάδα αποθήκευσης πληροφοριών, οθόνη, και κάποιο είδος μέσου για να δίνουμε πληροφορίες στον υπολογιστή (πληκτρολόγιο, πενάκι, ποντίκι κλπ)

Λειτουργικά Συστήματα Λειτουργικό σύστημα ή ΛΣ (αγγλ. Operating System ή OS) ονομάζεται στην επιστήμη της πληροφορικής το λογισμικό του υπολογιστή που είναι υπεύθυνο για τη διαχείριση και τον συντονισμό των εργασιών, καθώς και την κατανομή των διαθέσιμων πόρων. Μια από τις κεντρικές αρμοδιότητες του λειτουργικού συστήματος είναι η διαχείριση του υλικού, απαλλάσσοντας έτσι το λογισμικό του χρήστη από τον άμεσο και επίπονο χειρισμό του υπολογιστή και καθιστώντας ευκολότερο τον προγραμματισμό τους Σχεδόν όλοι οι υπολογιστές ( παλάμης, επιτραπέζιοι, υπερυπολογιστές, ακόμη και  παιχνιδομηχανές) χρησιμοποιούν έναν τύπο λειτουργικού συστήματος Ενσωματωμένο ή με δυνατότητα εγκατάστασης Τύποι Windows, Linux, Mac, Android, IOS, Windows Mobile

CPU Κεντρική μονάδα επεξεργασίας Εκτελεί τις εντολές των προγραμμάτων Πολλοί πυρήνες σε ένα Επεξεργαστή Δίνει εντολές σε όλα τα μέρη του υπολογιστή Η αρχιτεκτονική των κυκλωμάτων βασίζεται στα λεγόμενα “H” δέντρα

Μνήμες

Διαδίκτυο Γεννήθηκε κατά τη διάρκεια του ψυχρού πολέμου Η δομή του θυμίζει έντονα το σχήμα του ιστού της αράχνης Είναι ένα παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών Βασίζεται στο πρωτόκολλο TCP/IP και κάνει χρήση του HTTP πρωτόκολλου Άλλαξε ριζικά τον τρόπο πληροφόρησης, ενημέρωσης και επικοινωνίας Περισσότερες από 4 δισ. Σελίδες Πολύ κερδοφόρο το E-Marketing Περιέχει πολλές υπηρεσίες και καθημερινά δημιουργούνται καινούριες Προσοχή, επιφυλάσσει πολλούς κινδύνους

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (Email) Υπηρεσία του Διαδικτύου, η οποία επιτρέπει τη συγγραφή, αποστολή, λήψη και αποθήκευση μηνυμάτων με χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων τηλεπικοινωνιών Χρησιμοποιείται συχνά για τη μεταφορά ανεπιθύμητων μηνυμάτων σε μεγάλο όγκο (spam) Προσοχή, μην αναφέρεται προσωπικά δεδομένα ή κωδικούς μέσα στα emails

Βάσεις δεδομένων Συλλογή από συστηματικά οργανωμένα (formatted) σχετιζόμενα δεδομένα Παρέχει τη δυνατότητα γρήγορης άντλησης πληροφορίας και διαχείρισης των δεδομένων Χρησιμοποιεί ιδιαίτερου τύπου λογισμικό προκειμένου να οργανώσει την αποθήκευση των δεδομένων της Το διακριτό αυτό λογισμικό είναι γνωστό ως Σύστημα διαχείρισης βάσης δεδομένων (DBMS)

Μηχανές Αναζήτησης Μια μηχανή αναζήτησης είναι μια εφαρμογή που επιτρέπει την αναζήτηση κειμένων και αρχείων στο Διαδίκτυο Το Διαδίκτυο δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς τις μηχανές αναζήτησης Συνεχής αναζήτηση μέσω Spider/Crowler software Αναζήτηση μέσω Keyword Η google χρησιμοποιεί τον αλγόριθμο Pagerank για να βαθμονομήσει τις σελίδες Μία μηχανή αναζήτησης ξέρει πάντα όλες τις δυνατές απαντήσεις σε όλες τις δυνατές ερωτήσεις Επιδιώκει την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση Οι μηχανές αναζήτησης είναι εξαιρετικά κερδοφόρες

Μελλοντικές Εξελίξεις Κβαντικοί υπολογιστές Εύπλαστες οθόνες CPU με φωτόνια αντί ηλεκτρονίων (Νόμος του Moore επιτρέπει τα ηλεκτρόνια για μερικά χρόνια ακόμα) CPU Mainframes (υπολογιστές χωρίς επεξεργαστή) Wifi παντού και πάντα Smartphones υπερνικούν τους υπολογιστές Εξυπηρέτηση βασικών καθημερινών αναγκών μέσω Έξυπνων Κινητών Συσκευών Κεντρική μνήμη βασισμένη σε τεχνολογία Registers (Καταχωρητές) Βιολογικοί υπολογιστές (κυκλώματα βασισμένα σε μικροοργανισμούς)

Πηγές Ηλεκτρονικός υπολογιστής Διαδίκτυο Μηχανή αναζήτησης http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82_%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82 Διαδίκτυο http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF Μηχανή αναζήτησης http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%AE_%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82 Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%85%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%BF Βάσεις δεδομένων http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CE%AC%CF%83%CE%B7_%CE%B4%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD

Τέλος Ερωτήσεις;;;