Το Πρόβλημα Φωτεινοί σηματοδότες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Advertisements

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Κ. ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.ΖΕΙΜΠΕΚΗ Υ.Π.Ε.Χ.Ω.Δ.Ε.
Ποιός κάνει λάθος;.
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
Γνωριμία - Επικοινωνία
Επικοινωνία μεταξύ Διεργασιών και Σύνδρομες Διεργασίες
Αναδρομη και static Γραψετε την συναρτηση sequence_size που διαβαζει μια απροσδιοριστου μεγεθους σειρας και υπολογιζει και τυπωνει το μεγεθος της. int.
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος γ
Διάδρομος Διευθύνσεων
Κεφάλαιο 2 : Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων 2.1 Τι είναι αλγόριθμος
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΙΚΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ & ΜΙΚΡΟΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΩΝ
Ασκήσεις.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Γλώσσες Περιγραφής Υλικού. Οι γλώσσες περιγραφής υλικού είναι προσανατολισμένες στην περιγραφή της δομής του hardware και/ή της συμπεριφοράς του Χρησιμοποιούνται.
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Είσοδος & Έξοδος στη C++ Ι
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΘΠ06 - Μεταγλωττιστές Εισαγωγή στον Bison Φροντιστήριο - 30/03/2009.
Αλγόριθμοι 2.1.1,
Παναγόπουλος Ασημάκης Βασιλειάδης Βασίλης Β’ τάξη 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Διαφάνειες παρουσίασης Πίνακες (συνέχεια) Αριθμητικοί υπολογισμοί Αναδρομή.
V ERILOG 1. Τα απολύτως απαραίτητα. Verilog - Λυμπέρης Σπύρος2 Verilog - Γιατί; Σχεδίαση επικεντρωμένη στην αρχιτεκτονική Διαδικασία σύνθεσης Εύκολη συντήρηση.
Βασικά Στοιχεία Ψηφιακής Επεξεργασίας Σήματος (ΙΙ)
«EGG BOX» CONTROL SYSTEM
ΘΠ06 - Μεταγλωττιστές Εισαγωγή στον Bison Φροντιστήριο - 23/03/2010.
Διαφάνειες παρουσίασης #2
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ 19 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ.
2/28/00epl-1311 Παραδειγματα Aλγοριθμων Αριθμος λεξεων που διαβαστηκαν απο εισοδο Εκτυπωση περιφερειας τετραγωνων με * Υπολογισμος exp(x,n) = 1 + x/1!
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΞ. Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αρχεία.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Συναρτήσεις (μέρος δεύτερο) και Μεταβλητές.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Τύποι Μεταβλητών Τελεστές Βασική Είσοδος/Έξοδος.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 2: Συναρτήσεις Εισόδου ⁄ Εξόδου. Διδάσκων: Ηλίας Κ Σάββας, Αναπληρωτής Καθηγητής.
Τσιρογιάννης Νίκος-Μαργαρίτης Βασίλης
«Αrduino:Προγραμματισμός στην πράξη»
Arduino Mini howto Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Ανδριτσάκης Δημήτρης Θερινό Σχολείο «Ανάπτυξη wearable συστήματος βασισμένου σε Arduino για χρήση.
Εισαγωγή στο Arduino Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Γιάννης Μπογιατζής Κύκλος Εκπαίδευσης «Χτίζοντας στο “διαδίκτυο πραγμάτων” (Internet of Things)
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. Λέσβου Θέματα: NFC στο σχολείο
Βρόχος Do … Loop Σκοπός Μαθήματος Χρήση Do… Loop για την εκτέλεση μιας ομάδας εντολών μέχρι να εκπληρωθεί μια συγκεκριμένη συνθήκη.
Όπως το περιγράφει ο δημιουργός του, το Arduino είναι μια «ανοικτού κώδικα» πλατφόρμα «πρωτοτυποποίησης» ηλεκτρονικών βασισμένη σε ευέλικτο και εύκολο.
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
Άσκηση 1: Μετατροπή Θερμοκρασίας
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
Arduino Τα βασικά.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Το Υλικό του Υπολογιστή
Εκπαιδευτική ρομποτική
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ, ΑΝΑΜΟΝΕΣ (DELAYS), ΗΧΟΙ
ΕΝΟΤΗΤΑ 5 Αναλογικά σήματα.
Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου
UNIT 1 Τα Πρώτα Προγράμματα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 9 ΡΕΛΕ.
Ποιός κάνει λάθος;.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Πρόβλημα Φωτεινοί σηματοδότες

1η Φάση 2η Φάση 3η Φάση αυτοκίνητα Πορτοκαλί 1000 ms Κόκκινο 4000 ms πεζοί Κόκκινο 5000 ms Πράσινο

2η Φάση 3η Φάση αυτοκίνητα Πράσινο 5000 ms Κόκκινο 4000 ms πεζοί

2η Φάση 3η Φάση Πράσινο 5000 ms Πορτοκαλί 1000 ms Κόκκινο αυτοκίνητα πεζοί Κόκκινο Πράσινο 4000 ms

Πειραματική διάταξη

Το hardware LED_PIN_RED Arduino board breadboard LED_PIN_GREEN

Πράσινο για αυτοκίνητα Κόκκινο για Πεζούς Πορτοκαλί για αυτοκίνητα Ο Αλγόριθμος Πράσινο για αυτοκίνητα Κόκκινο για Πεζούς 5000 ms καθυστέρηση Πορτοκαλί για αυτοκίνητα Κόκκινο για πεζούς 1000 ms καθυστέρηση Κόκκινο για αυτοκίνητα Πράσινο για πεζούς 4000 ms καθυστέρηση

Το πρόγραμμα Ορισμός σταθερών Ορισμός ακίδων σαν έξοδο ή είσοδο στην περιοχή void setup() Κυρίως πρόγραμμα εντολές που θα επαναλαμβάνονται συνεχώς, περιοχή void loop()

Δομή ενός Προγράμματος Ορισμόςσταθερών void setup() { } void loop() Ορισμός μεταβλητών Περιοχή εντολών

{Οι εντολές wiring;} { void setup() void loop() int LED_PIN_RED = 11 ; int LED_PIN_ORANGE=12; int LED_PIN_GREEN=13; int LED_PIN_RED_PED = 14; int LED_PIN_GREEN_PED=15; const int Echo_Pin = 2; const int Trigger_Pin = 3; void setup() { void loop() digitalWrite(Trigger_Pin,HIGH); delayMicroseconds(11); digitalWrite(Trigger_Pin,LOW); duration = pulseIn(Echo_Pin, HIGH); distance = 0.034*duration/2; if(distance < 5) {digitalWrite(LED_PIN_GREEN,HIGH); digitalWrite(LED_PIN_PED_RED,HIGH); delay(5000); digitalWrite(LED_PIN_GREEN,LOW); } else digitalWrite(LED_PIN_ORANGE,LOW); pinMode(LED_PIN_RED,OUTPUT); pinMode(LED_PIN_ORANGE,OUTPUT); pinMode(LED_PIN_GREEN,OUTPUT); pinMode(LED_PIN_PED_GREEN,OUTPUT); pinMode(LED_PIN_PED_RED,OUTPUT); pinMode(Trigger_Pin, OUTPUT); pinMode(Echo_Pin, INPUT); }

Load στον μικροελεκτή arduino

Οι έξυπνοι... Φωτεινοί σηματοδότες Προσθέτοντας έναν αισθητήρα απόστασης στο σηματοδότη αυτοκινήτων τροποποιούμε την σειρά των εντολών και δίνει προτεραιότητα στην διέλευση των αυτοκινήτων όταν πλησιάζουν σε απόσταση < 10 μ. ενώ ταυτόχρονα μετατρέπει σε «κόκκινο» τον σηματοδότη των πεζών.