Σύγχρονη Επιχείρηση και Περιβάλλον

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ» Λεμεσός,
Σύγχρονη Επιχείρηση και Περιβάλλον Ποια είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και οργανισμών; Ποιος ο στόχος;
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Εισαγωγή. Στόχος του μαθήματος  Η κατανόηση των βασικών εννοιών που σχετίζονται με τη λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων 
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 6 η Προσωπικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Σχέσεων.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ » Ακαδ. Έτος Δέσποινα Καραγιάννη Αν. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ.
Ενότητα 3 : Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών- Βασικές Έννοιες (Μέρος 2 ο ) Νικολακόπουλος Κωνσταντίνος, Επίκουρος Καθηγητής Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα.
Πολιτικές & Διαχείριση Ασφάλειας Δρ. Γιώργος Αγγελινός Περίγραμμα μαθήματος & τρόπος αξιολόγησης.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Η Στρατηγική των Επιχειρήσεων. Παρουσίαση, Δημήτρης Λαμπρούλης.
Κεφάλαιο 4 Συστήματα Ανάφλεξης ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Η ποιότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Γεώργιος Απλαδάς 3 ο μάθημα
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
Διάλεξη 5 η (2013 – 14) Επιχειρηματικοτητα και Καινοτομια Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
1 ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ «ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ» ΔΡ. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ 
Κεφάλαιο 2 Ροπή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Κεφάλαιο 4 Εκκεντροφόρος άξονας Βαλβίδες ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
C o p y ri g ht © ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙ ΚΟ Σ R OSILI Έρευνα αγοράς και διαχείριση Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: Καινοτόμα Μοντέλα σε ψηφιακό Περιβάλλον Μ. Βλαχοπούλου,
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Κύκλος Πληροφορίας Δεδομένα: Δεδομένα Πληροφορία Γνώση Παραγωγή
Επανασχεδιασμός Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
MSc in Management and Information Systems
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
Τρέχουσα και Προθεσμιακή Αγορά
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές (4χρονες – 2χρονες)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής
Ανάλυση και Γνώση της Αγοράς
Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
Η Επικοινωνία Α΄.
MSc in Management and Information Systems
Νομικά Θέματα Πληροφορικής
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Τι είναι τα πολυμέσα; Β΄ τάξη ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Προωθητικές Τακτικές 9/20/2018.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO 9001:2008 & ISO 9001:2015
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
Βάσεις Δεδομένων 28/11/2018 Ενότητα Γ6.Μ2 (Βασικά Δομικά Συστατικά Στοιχεία και Κύρια Αντικείμενα μιας Βάσης Δεδομένων ) Ο Δάσκαλος.
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Πρώτος Θερμοδυναμικός Νόμος
Κεφάλαιο 2 Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
Βάσεις Δεδομένων 16/2/2019 Ενότητα Γ6.3 (Δημιουργία και Αποθήκευση Βάσης Δεδομένων και Πίνακα. Καθορισμός Πεδίων του Πίνακα, Τύπων Δεδομένων και Ιδιότητες.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Find the total resistance of this network
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 3ο Μάθημα «ERP»
Η ποιότητα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύγχρονη Επιχείρηση και Περιβάλλον Η προσαρμογή της Στρατηγικής στις Συνθήκες του Περιβάλλοντος : Απαραίτητη Προϋπόθεση για την Βιωσιμότητα και Ανάπτυξη των Επιχειρήσεων ΣΤΟΧΟΣ : Η Απόκτηση Συγκριτικού Πλεονεκτήματος έναντι του Ανταγωνισμού, της Αγοράς και του Περιβάλλοντος (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Άξονες Επιδίωξης Συγκριτικού Πλεονεκτήματος Βελτίωση της Αποδοτικότητας της Παραγωγής (1900) (efficiency, mass production) Βελτίωση της Ποιότητας (1950) (Total Quality Management) Ευελιξία - Προσαρμοστικότητα (1970-σήμερα) (flexibility, mass customization). Δικτύωση Επιχειρήσεων- Σχέσεις (1990-σήμερα) (network relationships) (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Η Ευελίξια ως Άξονας Συγκριτικού Πλεονεκτήματος ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΕΥΕΛΙΞΙΑΣ Αποδοτική Ανίχνευση και Ταχεία Αξιοποίηση της Πληροφόρησης σχετικά με Σύγχρονες Ανάγκες σε Υπάρχουσες Αγορές καθώς και σε Νέα Τμήματα της Αγοράς Αποδοτική και Ταχεία Προσαρμογή της Παραγωγής σύμφωνα με τις Σύγχρονες Ανάγκες (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Παράγοντες Ανάδειξης της Ευελιξίας Παράγοντες Ανάδειξης της Ευελιξίας ΄Oξυνση του Ανταγωνισμού Συνεχείς Μεταβολές στο Περιβάλλον Μείωση του Κύκλου Ζωής των Προϊόντων Αύξηση της Πολυπλοκότητας στις Απαιτήσεις των Πελατών Ανάπτυξη στις Τεχνολογίες Πληροφοριακών Συστημάτων Διοίκησης και Αυτοματισμού της Παραγωγής (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Μέσα Απόκτησης Ευελιξίας ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (Faxes, EDI, Internet, Modems, κλπ): Aποδοτική Ανίχνευση και Συλλογή Πληροφοριών ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (CAD/CAM, FMS, PLCs, Activity Based Cost Systems, EIS, κλπ): Δυνατότητα Προσαρμογής των Προϊόντων με Βελτίωση της Αποδοτικότητας και του Χρόνου Απόκρισης (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Ευελιξία και Αποδοτικότητα Βασικά Κριτήρια Ευελιξίας: Η Δυνατότητα Προσαρμογής της Παραγωγής με Παράλληλη Βελτίωση της Αποδοτικότητας Ο Έλεγχος της Αποδοτικότητας είναι Απαραίτητη Προϋπόθεση για την Αποτελεσματικότητα της Ευελιξίας (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Πλεονεκτήματα Ευελιξίας στην Παραγωγή Ταχύτεροι Χρόνοι Ολοκλήρωσης της Παραγωγικής Διαδικασίας Mειωμένη Παραγωγή σε Εξέλιξη Μείωση των Αποθεμάτων Μείωση του ανά Μονάδα Κόστους Παραγωγής Καλύτερη Απόκριση στις Απαιτήσεις των Πελατών και στις Αλλαγές της Ζήτησης (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Σύγχρονες Τάσεις Διαμόρφωσης Στρατηγικής Μεταβιομηχανική Εποχή, Εποχή της Πληροφόρησης ή Γνώσης Η «Πληροφόρηση» ή «Γνώση» αντικαθιστά την Ενέργεια και την Ύλη ως πηγές πλούτου (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Σύγχρονος Ορισμός για το Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ: Σύνολο δραστηριοτήτων που γίνονται για την διευκόλυνση των συναλλαγών (exchanges=συναλλαγές, ανταλλαγές για αμοιβαία κάλυψη αναγκών) (Kotler, Levy 1969; Bagozzi 1975). (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Σύγχρονες Τάσεις στο Μάρκετινγκ Καθώς προχωράμε στην αλυσίδα αξίας από τον παραγωγό, στον μεσάζοντα, στον καταναλωτή, (μέσα στο δίκτυο διανομής) η ανταλλαγή πληροφόρησης αυξάνεται ως στοιχείο ανταλλαγής. Η Τ.Π. έχει αυξήσει την ικανότητα του δικτύου διανομής να αποθηκεύει πληροφορίες (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Στρατηγική Αξία των Πληροφοριών για το Μάρκετινγκ Είναι συνάρτηση της έντασης των πληροφοριών που σχετίζονται με μια συγκεκριμένη συναλλαγή (transaction). (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

H Ευθεία Έντασης Πληροφόρησης (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Σύγχρονες Τάσεις στο Μάρκετινγκ «Η Γνώση είναι Δύναμη». Ενδυνάμωση του Πελάτη, αλλά και Ενδυνάμωση των Παραγόντων του Δικτύου Διανομής που κάνει καλή αξιοποίηση των πληροφοριών της αγοράς (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Σύγχρονες Τάσεις στο Μάρκετινγκ Ο Ρόλος του Μάρκετινγκ πολύ σημαντικός στην εποχή των πληροφοριών και της γνώσης Συνεργατικές Μορφές Στρατηγικών Μάρκετινγκ Έμφαση στην αξιοποίηση της Τ.Π. από το Μάρκετινγκ (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Αξιοποίηση της Τ.Π. από το Μάρκετινγκ Αναλυτικά Μοντέλα Μάρκετινγκ (DSS, EIS) Database Marketing (Βάσεις Δεδομένων Πληροφοριών) Front Line Information Systems (EDI, EPoS, FIS, Notebooks, wireless communication) Internet - Based Marketing, Re-engineering των Δραστηριοτήτων του Μάρκετινγκ (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Στόχοι της Αξιοποίησης της Τ.Π. από το Μάρκετινγκ Απόκτηση Διατηρήσιμου Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος Ολοκλήρωση Διαδικασιών Επίτευξη Συνεργασιών Βελτίωση της Αποδοτικότητας Βελτίωση της Αποτελεσματικότητας (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

(c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013 Database Μάρκετινγκ Η συμπεριφορά των καταναλωτών όπως καταγράφεται από τις εγγραφές συναλλαγών στις Βάσεις Δεδομένων Πελατών είναι ο καλύτερος δείκτης μελλοντικής καταναλωτικής συμπεριφοράς Market segmentation (τμηματοποίηση αγορών) Targeting (στόχευση) Customization (Προσαρμογή Στρατηγικών Μάρκετινγκ) Relationship Building Cross-Selling (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

(c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013 Database Μάρκετινγκ Έρευνα της Donnelley Marketing Inc (1994):  το 56% των εμπορ. και βιομηχ. επιχειρ. κτίζουν D/B.  Ένα 10 % επιπλέον σκοπεύει να κτίσει D/B στο μέλλον  Το 85% του συνόλου των εταιρειών δήλωσε ότι θεωρεί απαραίτητη την χρήση των D/B προκειμένου να είναι ανταγωνι- στικές μετά το 2000. (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013

Internet-based Μάρκετινγκ Ο σημαντικότερος παράγοντας δραματικών αλλαγών στις διαδικασίες του μάρκετινγκ στα επόμενα χρόνια Ενοποίηση λειτουργιών του μάρκετινγκ Κτίσιμο και Σύνδεση με D/B μάρκετινγκ Δυνατή η εφαρμογή των νέων μάρκετινγκ concepts (interactivity, micromarketing, mass customization, relationship-based marketing) Μέσο Διαμόρφωσης Κοινής Γνώμης (c)DR DESPOINA KARAGIANNH 2013