COMENIUS-REGIO ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΩΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Advertisements

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
«ΚΑΛΕΣ» ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
1. 1ο Πανελλήνιο βραβείο στο Πρόγραμμα: Δια Βίου Μάθηση/ “ Etwinning” ( Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση Σχολείων) για την υλοποίηση.
«Ασφαλές Διαδίκτυο» ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Δ.Δ.Ε. Β΄Αθήνας Τρίτη 4/2/2015 ΓΕ.Λ. Φιλοθέης πρόγραμμα Comenius Regio: «Εκφοβισμός των εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης.
Comenius Regio Comenius Regio “Schools without borders” “Schools without borders”
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
1o Γυμνάσιο Συκεών «Οδυσσέας Φωκάς» Comenius day for teachers.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
Παρουσίαση του θεσμού των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Το παράδειγμα του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Θέρμης 1.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥ/ΓΝΩΣΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ Η΄ ΜΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ MODERN GREEK IB LANGUAGE AND LITERATURE H/SL.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ  Η παιδαγωγική χρήση/αξιοποίηση της λογοτεχνίας γενικά και η «χαμένη» λογοτεχνικότητα. «ΣΧΟΛΙΟ-ΜΥΘΟΣ;» Ο.
ΑΝΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦYΛΛΟΥ ΣΧ.ΣYΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ05 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΄΄COMENIUS΄΄: ΒΟΗΘΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.
Εισαγωγή στην Παιδαγωγική ΤΜΗΜΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ Χειμερινό εξάμηνο Διδάσκουσα: Μαρία Δασκολιά Επίκουρη καθηγήτρια Τμήμα Φ.Π.Ψ.
Ευσταθία Χριστοπούλου Σχολική Σύμβουλος 40 ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής Ευρωπαϊκά Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης και Προσχολική Εκπαίδευση.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ, ΑΥΓΟΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 2012 – 2014 ΤΙΤΛΟΣ: CULTURAL DIVERSITY - A BRIDGE BETWEEN EUROPEAN COUNTRIES.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΛΗΣ & ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΙΟΥ.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
Comenius ( μ.Χ.) Πρόδρομος του Διαφωτισμού και θεολόγος; Προσήλωση στις παραδόσεις αλλά και πάθος για την αποκάλυψη της αλήθειας. Στο πρόσωπό.
Τι είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ); 28 κράτη μέλη Περισσότεροι από 500 εκατομμύρια πολίτες Σημερινές υποψήφιες για ένταξη στην ΕΕ χώρες: Αλβανία, Μαυροβούνιο,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Επιμελήθηκε από την μαθήτρια Ολίβα Μαρία Comenius Team.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Μια δυναμική παρουσία στο χώρο του διαδικτύου ! Κοινωνικά.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
Από την Παιδαγωγική στις Επιστήμες της Αγωγής
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (9-12χρ)
Τάσεις στην αγορά εργασίας Σταύρος Κατσούρας, σύμβουλος Απασχόλησης στο ΚΕΣΥΠ Βόλου Στο πλαίσιο του προγράμματος Comenius Regio EDUCATION AND THE LABOUR.
COMENIUS REGIO Δ.Δ.Ε. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 5η: Αἰωνιότητα ΙΙΙ Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
Ευρωπαϊκά Προγράμματα 2013 Περ/κης Δν/σης Εκπ/σης Κρήτης
Το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο
Τοπικη ιστορια- βιωματικη δραση
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Βδομάδα 6_18/2/16 Aims 1. Active verbs in –αω (conjugation B1)
Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014.
Πρόγραμμα Comenius «Συναρπαστικός κόσμος των παραμυθιών στην Ευρώπη»
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
Η ΑΝΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Από τον Web 1.0 στον Web X
Το δημοφιλές δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης ως δημοσιογραφικό εργαλείο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (9-12χρ)
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Σχ. Έτους Ιωάννα Δεκατρή Υπεύθυνη Π.Θ. Γ΄ Δ.Δ.Ε. Αθήνας.
Επιμορφωτική Ημερίδα Φιλολόγων
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ: ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ; - ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ; - ΤΑΜΠΕΛΑ;
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ( )
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Επικοινωνία και Διαδίκτυο Κεφάλαιο 11-Εισαγωγή στην HTML
Ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην ευαισθητοποίηση των εφήβων και στη διάχυση πληροφοριών για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
Δραστηριότητα 2 Αφορά στον κλάδο ΠΕ60
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Μια άλλη εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας στη Θράκη
Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΕΚΦΕ Καρδίτσας.
Κωνσταντίνος Παυλικιάνης Γραφείο συντονισμού πολιτικών καταπολέμησης της απάτης (AFCOS)
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

COMENIUS-REGIO 2014-2015 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΩΤΑ Μέσα από την τεχνική του πουαντιγισμού ζωγραφίζουμε και γνωρίζουμε τον τοπικό μας καλλιτέχνη, Θανάση Μηνόπουλο. Η τάξη Ε2 Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:Μιχούλη Νίκη

Θανάσης Μηνόπουλος Γεννήθηκε στη Φλώρινα το 1931. Ξεκίνησε ως ζωγράφος με πρώτο του έργο το τοπίο της Μακεδονίας. Σπούδασε στην Αθήνα στη σχολή Καλών Τεχνών εστιάζοντας στη γλυπτική. Τελειοποίησε επιπλέον τις σπουδές στην Κων/πολη, στη Ζυρίχη και στη Βιέννη.

Οι ομάδες μας!!!

Οι μαθητές της Ε2 τάξης του δημ.σχ.Φιλώτα Αφού γνώρισαν μέσα από το blog του Regio τον ζωγράφο-γλύπτη κ.Μηνόπουλο και είδαν το έργο του,αποφάσισαν να αποτυπώσουν τον παραπάνω πίνακα του με την τεχνική του πουαντιγισμού.

Δίνοντας βαρύτητα στις βασικές αρχές του, όπως η χρήση του σημείου σε πυκνή μορφή και η ανάμειξη των χρωμάτων απευθείας στον καμβά και όχι στην παλέταδηλαδή οπτική ανάμιξη των χρωμάτων. Αντί τα χρώματα να αναμιγνύονται στην παλέτα, τοποθετούνται αγνά απευθείας πάνω στον καμβά κουκίδα-κουκίδα. Η ανάμιξη γίνεται -θεωρητικά- στο μάτι του θεατή, εφόσον βέβαια τα βλέπει από μια κάποια απόσταση

Ο πίνακας μας με πουαντιγισμό!!!