Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Γ2 ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2016 ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΟΥΡΓΙΔΗΣ. ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Advertisements

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ SCHOOL BULLING. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΙΝΙΟΥΚ YΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κα ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
O αγαπημένος ήρωας ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ Αστείος Βασιλης αννα μαρια.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΣΕΛΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΣΧ. ΕΤΟΣ  Ν Νοέμβριος Μάρτιος 2014  « Όλοι μαζί φίλοι καλοί, όλοι μαζί πιο δυνατοί » ‘
1 Φοιτήτρια : ΓΙΑΛΙΤΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Τμήμα : ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ Α.Μ. : B15939.
Η Πύλη των Μονάδων Αριστείας ma.ellak.gr & η Υπηρεσία Τηλεκπαίδευσης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Πέγκυ Καραβίτη Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Διοίκηση προμηθειών και διαχείριση Υλικών 10 Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό.
 Ορισμός περιβάλλοντος, ατμόσφαιρας, υδρόσφαιρας, λιθόσφαιρας  Ορισμός της μόλυνσης του περιβάλλοντος  Τύποι μόλυνσης  Μόλυνση του αέρα  Μόλυνση.
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ «ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ» ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ: ΣΤΗ ΔΙΑΠΑΣΩΝ
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ.
Αρχεία - Φάκελοι Αρχείο ονομάζουμε μια οργανωμένη συλλογή από δεδομένα, που είναι αποθηκευμένα σε κάποιο μέσο αποθήκευσης του υπολογιστή. Τα βασικά χαρακτηριστικά.
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
Η γυναίκα στην αρχαιοτητα
Ενότητα : Οικονομική μεγέθυνση (Μέρος Β) Καραμάνης Κωνσταντίνος
Ενότητα: Πληθωρισμός Καραμάνης Κωνσταντίνος
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
‘Η θέση της γυναίκας στην κοινωνία της Αθήνας την κλασική εποχή’
Θεωρία Παραγωγής Τι είναι η γεωργική εκμετάλλευση?
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ενότητα 12 : Μορφές Αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά Λυκείου
Προτασιακή λογική.
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ Καραχάλιος Σπύρος.
Καμπύλη σιμότητας – καμπύλη κυρτότητας – καμπύλη καταστρώματος
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ κΑΙ ΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ καρολινα κορωνακου-παξιμαδη β’3.
ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΚΡΟΜΟΡΙΑ ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ
Α. Α. Αργυρίου – Τμήμα Φυσικής – Τομέας Εφαρμοσμένης Φυσικής
Γαλλία Κωνσταντίνα Μυλωνά.
ΘΕ 4: Πώς παίρνονται οι αποφάσεις;
OpenCart customization
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ-ΜΑΛΛΙΟΥΡΗΣ-ΔΕΛΛΙΟΣ
ΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ΑΠO ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Β1 1.ΙΑΣΟΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΜΑΚΡΗ 2.ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΓΕΡΟΔΗΜΟ
2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ Πολιτιστικό πρόγραμμα σχολικού έτους Υπεύθυνοι Καθηγητές: Ληξουριώτη Παναγιώτα- Βαϊόπουλος Δημήτρης Δελφοί: από τις αμφικτιονίες.
Σύσταση Κ.Φ.Ι.Κ.Β (Nόμος 141) 1η Συνεδρίαση Κ.Φ.Ι.Κ.Β. 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 1990 Έγκριση Κανονισμών 1995 Λειτουργία.
Η ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ: ΕΠΙ ΞYΡΟΥ ΑΚΜΗΣ --Δρ. Νάγια Ρούσου
Πλατφόρμα Κέντρων Κοινότητας
Θεωρία Παραγωγής Τι είναι η γεωργική εκμετάλλευση?
ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΒΑΠΤΙΣΗ Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Γ2
ΦΙΛΤΡΑ ΒΑΘΕΙΑΣ ΑΕΡΙΑΣ ΔΙΗΘΗΣΗΣ
Menu Οι χώρες Τις Ιταλία Μεσογείου Ελλάδα Αίγιπτος Κύπρος Αλβανία
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΔΑΦΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΣΕΣ
Εισαγωγή στη Σχεσιακή Άλγεβρα
1ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου Ονοματεπώνυμο: Τμήμα: Μάθημα: Υπεύθυνος καθηγητής: Θέμα: Ημερομηνία παράδοσης: Ξιάρχου Κωνσταντίνα Γ΄2 Χημεία Κος Δημητρόπουλος.
Μέλλου Χριστίνα Μπέτσης Γιώργος Οικονόμου Ευαγγελία Χάμζα Κλέιτον
Κεφάλαιο 9 Το υπόδειγμα IS-LM/AD-AS :
Ήχος Εμπλουτισμός της εφαρμογής με φωνή, μουσική, ειδικά εφέ
الفصل السابع: العلاقة بين عناصر الإنتاج وحجم الإنتاج
الفصل الخامس: توازن المُنتج Producer Equilibrium
Πρακτική Άσκηση Σπουδαστών ΙΙΕΚ δήμου βόλου
Εφαρμογές Πολυμέσων Ενότητα: Συμπίεση
У циљу обезбеђења полазног момента статори једнофазних асинхроних мотора увек су снабдевени са двофазним намотајима. Принципијелна шема извођења једнофазних.
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Ασκήσεις #2 Μέγεθος και Μάζα.
مادسیج، شبکه آموزشی پژوهشی دانشجویان ایران
2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ Πολιτιστικό πρόγραμμα σχολικού έτους Υπεύθυνοι Καθηγητές: Ληξουριώτη Παναγιώτα- Βαϊόπουλος Δημήτρης Δελφοί: από τις αμφικτιονίες.
A simple production function # Inputs # Outputs
NEYPOEΠIΣTHMH KAI ΣYMΠEPIΦOPA – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Тақырыбы: Дененің массасы. Заттың тығыздығы
Διεθνησ ημερα μουσειων
ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
«Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ»
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Γ2 ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΒΑΠΤΙΣΗ Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Γ2 ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ: StudioVGgr.Καθολική Βάπτιση στο Λαύριο.Mp4 , https://www.youtube.com/watch?v=TvGdtb2pW0 Y

ΒΑΠΤΙΣΜΑ - ΧΡΙΣΜΑ Το βάπτισμα αποτελεί στην Καθολική Εκκλησία, όπως και στην Ορθόδοξη, ένα από τα 7 Μυστήρια. Ωστόσο, ενώ στην Ορθόδοξη Εκκλησία, μαζί με το Βάπτισμα τελείται και το Χρίσμα, στην Καθολική γίνονται σε διαφορετικές χρονικές περιόδους. Το μυστήριο του Χρίσματος γίνεται στα αγόρια στην ηλικία των 14, ενώ στα κορίτσια στα 12. Μέχρι τότε τα παιδιά μπορούν να πάνε στην εκκλησία, αλλά δεν μετέχουν στη Θεία Ευχαριστία, δηλαδή δεν κοινωνούν.

ΒΑΠΤΙΣΜΑ Όπως παρατηρούμε και από το βίντεο, το βάπτισμα στην Καθολική Εκκλησία γίνεται σε μεγαλύτερη ηλικία, από ότι στην Ορθόδοξη. Στο βίντεο, το παιδί ήταν περίπου 5-6 χρονών, ενώ στην Ορθοδοξία τα παιδιά συνήθως βαπτίζονται σε πολύ μικρότερη ηλικία. Επίσης, μία μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο εκκλησιών στο μυστήριο του βαπτίσματος είναι ότι ενώ οι Ορθόδοξοι βαπτίζουν με κατάδυση σε νερό τρεις φορές, οι Ρωμαιοκαθολικοί βαπτίζουν με επίχυση νερού στη κεφαλή τρεις φορές.

ΕΚΚΛΗΣΙΑ Μέσα από το βίντεο, παρατηρούμε άλλες τρεις διαφορές μεταξύ των δύο εκκλησιών, αυτή την φορά όχι σχετικές με το μυστήριο του Βαπτίσματος, αλλά με την εκκλησία σαν χώρο/ κτίριο. Βλέπουμε, λοιπόν, ότι στις Καθολικές Εκκλησίες υπάρχουν αγάλματα, σε αντίθεση με τις Ορθόδοξες που δεν υπάρχουν. Επιπλέον, οι τοίχοι των Ορθόδοξων Εκκλησιών είναι γεμάτοι με τοιχογραφίες, ενώ στους τοίχους των Καθολικών Εκκλησιών υπάρχουν μόνο κάποιες κορνίζες. Επίσης, μια άλλη διαφορά μεταξύ των Ορθόδοξων και των Καθολικών Ναών είναι ότι στις Καθολικές Εκκλησίες δεν υπάρχει το τέμπλο οπότε φαίνεται η Αγία Τράπεζα, ενώ στις Ορθόδοξες υπάρχει.

ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥΣ Μία ακόμη διαφορά που παρατηρείται ανάμεσα στις δύο εκκλησιές- και την βλέπουμε και στο βίντεο- έχει να κάνει με το πώς οι πιστοί κάνουν τον σταυρό τους. Οι Ορθόδοξοι κάνουν τον σταυρό τους με τα τρία δάχτυλα, συμβολίζοντας έτσι την Αγία Τριάδα (Θεός, Χριστός, Άγιο Πνεύμα). Αντίθετα, οι Καθολικοί κάνουν τον σταυρό τους με τα τέσσερα ή και τα πέντε δάκτυλα, συμβολίζοντας πάλι με τα τρία την Αγία Τριάδα, ενώ με το τέταρτο συμβολίζουν την Παναγία και με το πέμπτο τον Πάπα.

ΠΗΓΕΣ Εκτός από το βίντεο πήρα στοιχεία και από τις παρακάτω σελίδες: Εκτός από το βίντεο πήρα στοιχεία και από τις παρακάτω σελίδες: http://1gym-korop.att.sch.gr/1site/index.php/2010-08- 30-18-06-40/2010-08-30-20-46-21/190-vaptisma http://www.kivotoshelp.gr/index.php/aireseis-menu/274- orthodoksoi-kai-katholikoi-piso-ap-oti-fainetai

ΤΕΛΟΣ