ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Στ’2 ΓιΑννης ΝΑτσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελεγκτικό Συνέδριο Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Δημοσιονομική ευθύνη αιρετών οργάνων Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού Μαρία – Ευαγγελία Καλλιτσιώτη.
Advertisements

Δώρα Μέντη «Με λογισμό και μ’ όνειρο». Εφαρμοσμένες ιδέες και δράσεις δημιουργικής γραφής.
Συναισθήματα και συμπεριφορά Προβλήματα μέσης παιδικής ηλικίας Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ:ΜΑΔΡΙΤΗ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ (ΔΙΠΛΟ ΠΛΑΤΟΣ).
Γ ΕΩΠΟ ΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ & ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ Η ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΙΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ – ΙΩΑΝΝΑ ΤΑΜΠΑΞΗ.
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Α’ ΟΜΑΔΑ: ΚΡΟΜΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ ΕΡΜΙΟΝΗ ΚΩΤΣΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΡΤΙΡΟΣΙΑΝ ΑΝΤΖΕΛΑ.
Τέχνη είναι η αδιάκοπη προσπάθεια να συναγωνιστούμε την ομορφιά των λουλουδιών, χωρίς ποτέ να το κατορθώνουμε. Μ. Σαγκάλ Η τέχνη είναι ένα ψέμα που μας.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
1 Ορμή Ώθηση Σχέσεις ώθησης-ορμής Διατήρηση της ορμής Κρούσεις.
ΗΗ α νάπτυξη τ ου ε μπορίου μ ετασχηματίζει τη γ αλλική κ οινωνία. ΗΗ α στική τ άξη κ αθίσταται ρ υθμιστικός παράγοντας ε ξελίξεων. ΗΗ γ αλλική.
ΚΥΠΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ. Η Κύπρος, η οποία βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Μεσογείου Θαλάσσης και νότια της Τουρκίας, είναι το μεγαλύτερο.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
«Η επιτραπέζια ελιά ως λειτουργικό προϊόν- Μια νέα προσέγγιση»
Εκπαιδευτική Ημερίδα «Φωνή και ακρόαση»
Πραγματολογία.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
AΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΡΩΜΗ H Αγγλία είναι μια πολύ αγαπητή χώρα για να πάτε.
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ.
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
ΦεδεΡΙκο ΓκαρΘΙα ΛΟρκα
Γραφικές παραστάσεις: Χάραξη ευθείας
Δραστηριοτητεσ απο τον κοσμο τησ φυσικησ για το νηπιαγωγειο
Βασικές έννοιες.
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Η κρίση στους κόλπους της δυτικής χριστιανοσύνης
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
Δύναμη και κίνηση Γιατί το κιβώτιο σταματά;
Μελέτη της κίνησης οχήματος με βάση πειραματικά δεδομένα
H Αποκορύφωση και η αμφισβήτηση
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΚΑ. ΣΤΑΥΡΑΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
Ενότητα # 7: ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ Αιλιάνα Μαρτίνη Τμήμα Ιστορίας
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
Εισαγωγή στο Εργαστήριο Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου Ι
Ο Βυθός του Μίλτου Σαχτούρη
Η εποχή των επαναστάσεων
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ ( π.Χ) δημιουργοσ: ΙΩΑΝΝΑ ΟΡΦΑΝΟΥΔΑΚΗ
ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Νίκος Καζαντζάκης
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
To Σας καλωσορίζει στην εκδήλωση « Ένα ταξίδι στην ποίηση»
Μαθήματα στοματικής υγιεινής
Εκπαιδευτική Ημερίδα «Φωνή και ακρόαση»
Εκπαιδευτική Ημερίδα «Φωνή και ακρόαση»
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗΣ ΟΜΑΛΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΜΕΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
Στρατηγικές μάθησης: Η σημασία της παρατήρησης της σκέψης του παιδιού
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Η δεκαετία του 1970 ήταν κυριολεκτικά η εποχή του
Θέση και μετατόπιση Η θέση εξαρτάται από τον παρατηρητή x1=-2 x2=3
4 εκπληκτικά χωριά στο γκρεμό
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
Όταν η Ψυχοκινητική συναντά τη Μουσικοκινητική
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Д.НАРАНТУЯА (АБТА, ТЭРГҮҮЛЭХ ЗЭРЭГТЭЙ)
Θέση σώματος, συμβολίζεται συνήθως με χ: πού βρίσκεται το σώμα σε σχέση με ένα σημείο αναφοράς (αρχή συστήματος αξόνων). Πλήρης περιγραφή της κίνησης προυποθέτει.
2. EYΘΥΓΡΑΜΜΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
Magna Graecia Ένα μοντέλο ανάπτυξης της Ε.Ε.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Στ’2 ΓιΑννης ΝΑτσης

Οι τρεις σωματοφυλακες ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΔΟΥΜΑ Οι τρεις σωματοφυλακες

Λίγα λόγια για το βιβλίο Κάποτε ήταν ένας σκύλος που ήθελε να γίνει σωματοφύλακας επειδή είδε κάποιον έξω από το παράθυρο. Ήθελε να τον προλάβει, και τρέχοντας στις σκάλες έπεσε σε άλλους σωματοφύλακες. Ρίχνει τον έναν κάτω του λέει ο σωματοφύλακας «δεν προσέχετε λίγο;». Απαντάει ο σκύλος «συγγνώμη, αλλά βιάζομαι!!» Του λέει τότε ο σωματοφύλακας «τουλάχιστον να με βοηθήσετε να σηκωθώ» «γιατί δεν μπορείτε μόνος;» του απαντάει ο σκύλος. Λέει ο σωματοφύλακας: «ζητώ ικανοποίηση, σε περιμένω το μεσημέρι στο μοναστήρι τον Καρμελιτατων»

Λίγα λόγια για το βιβλίο Σήκωσε ένα μαντίλι με το σπαθί του που ήταν μεταξωτό και είχε κεντημένα αρχικά. Μάλλον είπε ότι αυτό για τους σωματοφύλακες είναι μόδα και σκέφτηκε να το δώσει στον κάτοχο του. Μόλις το έδωσε ο σωματοφύλακας τον ευχαρίστησε και ρωτάει ο σκυλος «γιατί εσείς οι σωματοφύλακες θυμώνετε εύκολα;»

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Να ο νεαρός του αντίπαλος! φώναξε ο Άθως και πήγε προς το μέρος του . Και ο δικός μου… είπε ο Πόρθος Μα κι ο δικός μου ! τον έκοψε ο Άραμις . Ετοιμαζόντουσαν να χτυπηθούνε με τα σπαθιά όταν έφτασε μια ομάδα από στρατιώτες . Οι φρουροί του καρδινάλιου ! φώναξε ο Πόρθος ; Ποιοι είναι αυτοί ρώτησε εκείνος χειρότεροι εχθροί μας εξήγησε ο Άραμις.

Λίγα λόγια για τον ήρωα Από μικρός είχε όνειρο να γίνει σωματοφύλακας του βασιλιά της Γαλλίας. Στο πανδοχείο συνάντησε έναν παραξενο τύπο: ήταν κομψός και είχε μια μακριά ουλή κάτω από το μάτια του. Του λέει ο ήρωας: «πρώτη φόρα βλέπω άλογο με τέτοιο χρώμα.» «Είναι κίτρινο» τον πείραξε εκείνος. Τον εύρισκε ανυπόφορο: -Αυτός του λέει, απαιτώ να ζητήσετε συγγνώμη από εμένα και το άλογο! -Ούτε που να το σκέφτεσαι! απάντησε εκείνος.

Ζωγραφίζω ότι με εντυπωσίαζε

ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΕΝΑΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΗΡΩΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΝΩ ΡΟΛΟ Το γουρούνι είναι ο σωματοφύλακας που σώζει τον κόσμο από τους εγκληματίες, είναι συνέχεια στο κάστρο και πηγαίνει στο μοναστήρι τον Καρμελιτατων..

ΓΡΑΦΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Ήταν τόσο χαρούμενος όταν έγινε σωματοφύλακας που με το ζόρι συγκράτησε τα δάκρυα του. Μετά σκέφτηκε ότι ένας σωστός σωματοφύλακας δεν πρέπει να κλαίει. Γύρισε προς το μέρος των φιλών του και…. είδε ότι και οι τρεις σκούπιζαν τα μάτια τους με τα μαντίλια τους.

ΓΡΑΦΩ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ Πήγε να πάρει το σπαθί του από τον Βασιλιά της Γαλλίας. Μετά ένας εγκληματίας έσπασε το παράθυρο και μπήκε μέσα στην αίθουσα, τότε ο σωματοφύλακας πολέμησε με τον εγκληματία και οι τρεις φίλοι του πήγαν και τον βοήθησαν.

ΓΡΑΦΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ Αυτό το βιβλίο ήταν τέλειο, ήταν γεμάτο περιπέτεια και πολύ διασκεδαστικό.

ΓΡΑΦΩ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ Ο Αλέξανδρος Δουμάς γεννήθηκε το 1802 στο χωριό Βιγιέρ-Κοτρέ (Villers-Cotterêts) της Γαλλίας και ήταν εγγονός ενός Γάλλου ευγενούς, που έζησε για πολλά χρόνια στις Δυτικες Ινδιες Πατέρας του ήταν ο Θωμας Αλεξανδρος Δουμας μικτής αφρικανικής καταγωγής. Ο πατέρας του Αλέξανδρου Δουμά, Θωμάς- Αλέξανδρος ήταν γιος του Alexandre-Antoine Davy de la Pailleterie, Γάλλου ευγενή και ανώτατου αξιωματικού στο πυροβολικό της γαλλικής αποικίας του Άγιου Δομίνικου (σήμερα Αιτη) και της Marie-Cessette Dumas μίας σκλάβας Αφρο-Καραϊβικής καταγωγής.