για τη Σχολική Καινοτομία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Open Discovery Space (
Advertisements

ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Εισαγωγή 1. Επιστημονική εργασία 2  Η επιστημονική εργασία περιλαμβάνει τη συγκέντρωση, παρουσίαση, ανάλυση και ερμηνεία δεδομέμων.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Project 5 ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ)
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Λύση προβλημάτων και Δημιουργικότητα
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Διαστημικές Περιπέτειες
Σάββατο 8 Ιουνίου 2019 Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

για τη Σχολική Καινοτομία Πρόγραμμα για τη Σχολική Καινοτομία ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Δρ. Ελένη Π. Μαράκη

«Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας» της Μορφωτικής Ιστορία Συνεχίζει και επεκτείνει το έργο του «Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας» της Μορφωτικής Πρωτοβουλίας °È· Ó· ÌÔÚ¤ÛÂÈ Ë Û¯ÔÏÈ΋ ÌÔÓ¿‰· Ó· Á›ÓÂÈ ÊÔÚ¤·˜ ‰È·ÌfiÚʈÛ˘ Î·È ¿ÛÎËÛ˘ ÂÎ·È‰Â˘ÙÈ΋˜ ÔÏÈÙÈ΋˜ ··ÈÙÂ›Ù·È ¤Ó·˜ Ó¤Ô˜ ÔÚÁ·ÓˆÙÈÎfi˜ ۯ‰ȷÛÌfi˜ Ì ΢ÚÈfiÙÂÚË ¤ÌÊ·ÛË fi¯È ÙfiÛÔ ÛÙ· ÔÚÁ·Óˆ- ÙÈο, ÁÚ·ÊÂÈÔÎÚ·ÙÈο Û¯‹Ì·Ù· (ÂÈÙÚÔ¤˜, Î.Ï..), ·ÏÏ¿ Û ı¤Ì·Ù· Û˘ÓÂÚÁ·Û›·˜, Û˘ÌÌÂÙÔ¯‹˜, Û˘ÏÏÔÁÈÎfiÙËÙ·˜, ¤Ú¢ӷ˜ Î·È ‰Ú¿Û˘ Û Â›Â‰Ô Û¯ÔÏÈ΋˜ ÌÔÓ¿‰·˜

Φορέας υλοποίησης Την ευθύνη για το Πρόγραμμα έχει ο Ευρωπαϊκός Όμιλος Εκπαίδευσης και Καινοτομίας «Δίκτυο ΜΕΝΩΝ» μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με μέλη πανεπιστημιακούς και ερευνητικούς φορείς τομείς δραστηριοποίησης: βελτίωση ποιότητας συστημάτων τυπικής εκπαίδευσης, εφαρμογή και αποτίμηση λύσεων για τη σχολική, την τριτοβάθμια αλλά και την άτυπη (διά βίου) εκπαίδευση http://www.menon.org http://www.menon.org.gr/ °È· Ó· ÌÔÚ¤ÛÂÈ Ë Û¯ÔÏÈ΋ ÌÔÓ¿‰· Ó· Á›ÓÂÈ ÊÔÚ¤·˜ ‰È·ÌfiÚʈÛ˘ Î·È ¿ÛÎËÛ˘ ÂÎ·È‰Â˘ÙÈ΋˜ ÔÏÈÙÈ΋˜ ··ÈÙÂ›Ù·È ¤Ó·˜ Ó¤Ô˜ ÔÚÁ·ÓˆÙÈÎfi˜ ۯ‰ȷÛÌfi˜ Ì ΢ÚÈfiÙÂÚË ¤ÌÊ·ÛË fi¯È ÙfiÛÔ ÛÙ· ÔÚÁ·Óˆ- ÙÈο, ÁÚ·ÊÂÈÔÎÚ·ÙÈο Û¯‹Ì·Ù· (ÂÈÙÚÔ¤˜, Î.Ï..), ·ÏÏ¿ Û ı¤Ì·Ù· Û˘ÓÂÚÁ·Û›·˜, Û˘ÌÌÂÙÔ¯‹˜, Û˘ÏÏÔÁÈÎfiÙËÙ·˜, ¤Ú¢ӷ˜ Î·È ‰Ú¿Û˘ Û Â›Â‰Ô Û¯ÔÏÈ΋˜ ÌÔÓ¿‰·˜

Συνεργαζόμενοι φορείς Σχετική έγκριση του ΥΠΑΙΘ (7926/13-12-2013) και με τη συνεργασία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) Συνεργαζόμενος φορέας : Ελληνογερμανική Αγωγή (Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης) °È· Ó· ÌÔÚ¤ÛÂÈ Ë Û¯ÔÏÈ΋ ÌÔÓ¿‰· Ó· Á›ÓÂÈ ÊÔÚ¤·˜ ‰È·ÌfiÚʈÛ˘ Î·È ¿ÛÎËÛ˘ ÂÎ·È‰Â˘ÙÈ΋˜ ÔÏÈÙÈ΋˜ ··ÈÙÂ›Ù·È ¤Ó·˜ Ó¤Ô˜ ÔÚÁ·ÓˆÙÈÎfi˜ ۯ‰ȷÛÌfi˜ Ì ΢ÚÈfiÙÂÚË ¤ÌÊ·ÛË fi¯È ÙfiÛÔ ÛÙ· ÔÚÁ·Óˆ- ÙÈο, ÁÚ·ÊÂÈÔÎÚ·ÙÈο Û¯‹Ì·Ù· (ÂÈÙÚÔ¤˜, Î.Ï..), ·ÏÏ¿ Û ı¤Ì·Ù· Û˘ÓÂÚÁ·Û›·˜, Û˘ÌÌÂÙÔ¯‹˜, Û˘ÏÏÔÁÈÎfiÙËÙ·˜, ¤Ú¢ӷ˜ Î·È ‰Ú¿Û˘ Û Â›Â‰Ô Û¯ÔÏÈ΋˜ ÌÔÓ¿‰·˜

Πλαίσιο χρηματοδότησης Υποστηρίζεται από τα προγράμματα εκπαιδευτικής έρευνας και καινοτομίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ιδιαίτερα δε τα ακόλουθα έργα: Inspiring Science Education (ISE) 2. Open Discovery Space (ODS) 3. we.learn.it °È· Ó· ÌÔÚ¤ÛÂÈ Ë Û¯ÔÏÈ΋ ÌÔÓ¿‰· Ó· Á›ÓÂÈ ÊÔÚ¤·˜ ‰È·ÌfiÚʈÛ˘ Î·È ¿ÛÎËÛ˘ ÂÎ·È‰Â˘ÙÈ΋˜ ÔÏÈÙÈ΋˜ ··ÈÙÂ›Ù·È ¤Ó·˜ Ó¤Ô˜ ÔÚÁ·ÓˆÙÈÎfi˜ ۯ‰ȷÛÌfi˜ Ì ΢ÚÈfiÙÂÚË ¤ÌÊ·ÛË fi¯È ÙfiÛÔ ÛÙ· ÔÚÁ·Óˆ- ÙÈο, ÁÚ·ÊÂÈÔÎÚ·ÙÈο Û¯‹Ì·Ù· (ÂÈÙÚÔ¤˜, Î.Ï..), ·ÏÏ¿ Û ı¤Ì·Ù· Û˘ÓÂÚÁ·Û›·˜, Û˘ÌÌÂÙÔ¯‹˜, Û˘ÏÏÔÁÈÎfiÙËÙ·˜, ¤Ú¢ӷ˜ Î·È ‰Ú¿Û˘ Û Â›Â‰Ô Û¯ÔÏÈ΋˜ ÌÔÓ¿‰·˜

Inspiring Science Education (ISE) http://www.inspiringscience.eu/  Βασικά αποτελέσματα του έργου: Πρόσβαση σε online, διαδραστικά εργαλεία και ψηφιακές πηγές από όλο τον κόσμο για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών Φόρμες, εκπαιδευτικά σενάρια και μεθοδολογίες για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών των Φυσικών Επιστημών Μια πλατφόρμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από τους μαθητές όσο και από τους εκπαιδευτικούς για να μεταφέρουν τη διδασκαλία της επιστήμης πέρα από την τάξη στο πεδίο της εξωσχολικής μάθησης Μια συλλογή ψηφιακών εργαλείων και ψηφιακών πηγών που παρέχουν ευκαιρίες στους μαθητές να συνεργάζονται μεταξύ τους (μέσα ή έξω από την τάξη) ή και με μαθητές και φορείς εκτός σχολείου

Open Discovery Space (ODS) http://www.opendiscoveryspace.eu/ Το Open Discovery Space Project (ODS) στοχεύει στη δημιουργία καινοτόμων τρόπων για την ενθάρρυνση των εκπαιδευτικών κοινοτήτων σε όλη την Ευρώπη να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικούς πόρους μάθησης και να ανταλλάσσουν εμπειρίες και απόψεις σχετικά με την ευκολία χρήσης και την ποιότητα αυτών των πόρων Τα σχολεία που συμμετέχουν έχουν πρόσβαση σε 1.000.000 ψηφιακές πηγές, συμμετέχουν σε διεθνείς ‘θεματικές’ ψηφιακές κοινότητες και έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν την ψηφιακή κοινότητα του σχολείου τους και να γνωστοποιήσουν τις δικές τους πηγές (σχέδια μαθημάτων, εκπαιδευτικά σενάρια)

we.learn.it http://we.learn.it/about/ Συνενώνει τα σχολεία που συμμετέχουν με ένα δίκτυο ατόμων και ιδρυμάτων που λειτουργούν ως  μεσολαβητές και έχουν ρόλο να παράσχουν υλικό εκπαιδευτικού περιεχομένου και τεχνολογίες. Αυτά με τη σειρά τους, θέσουν σε εφαρμογή Εκπαιδευτικές Εξερευνήσεις που προωθούν τη μάθηση των μαθητών, την εμπλοκή και τη δημιουργικότητά τους Κάθε σχολείο που επιθυμεί να συμμετάσχει, έχει τη δυνατότητα να εγγραφεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος και να παρουσιάσει την Εκπαιδευτική του Εξερεύνηση

Από το 2010 επίσης δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας μιας εξ αποστάσεως σπονδυλωτής δικτυακής παράστασης με όχημα τη μουσική, όπως αυτό που το σχ. έτος 2012-13 συνέδεσε σχολεία από τη Γαύδο, το Καστελόριζο και τη Κύπρο σε ένα δρώμενο«Ακριτών Μουσική» εμπνευσμένο από την ακριτική παράδοση

Βασικές αρχές Σχολική μονάδα: βασική οντότητα ανάπτυξης, εμπέδωσης και πολλαπλασιασμού της καινοτομίας στην εκπαίδευση Η σχολική καινοτομία δεν μπορεί να επιτευχθεί μόνο με άνωθεν αλλαγές αλλά σε συνδυασμό με ομαδοσυνεργατικές πρακτικές, δράσεις και υπερβάσεις που αναδύονται, συνδιαμορφώνονται, υλοποιούνται και αποτιμώνται από την ίδια σχολική μονάδα Η ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και στη μάθηση αποτελεί βασικό εργαλείο για την επίτευξη της καινοτομίας °È· Ó· ÌÔÚ¤ÛÂÈ Ë Û¯ÔÏÈ΋ ÌÔÓ¿‰· Ó· Á›ÓÂÈ ÊÔÚ¤·˜ ‰È·ÌfiÚʈÛ˘ Î·È ¿ÛÎËÛ˘ ÂÎ·È‰Â˘ÙÈ΋˜ ÔÏÈÙÈ΋˜ ··ÈÙÂ›Ù·È ¤Ó·˜ Ó¤Ô˜ ÔÚÁ·ÓˆÙÈÎfi˜ ۯ‰ȷÛÌfi˜ Ì ΢ÚÈfiÙÂÚË ¤ÌÊ·ÛË fi¯È ÙfiÛÔ ÛÙ· ÔÚÁ·Óˆ- ÙÈο, ÁÚ·ÊÂÈÔÎÚ·ÙÈο Û¯‹Ì·Ù· (ÂÈÙÚÔ¤˜, Î.Ï..), ·ÏÏ¿ Û ı¤Ì·Ù· Û˘ÓÂÚÁ·Û›·˜, Û˘ÌÌÂÙÔ¯‹˜, Û˘ÏÏÔÁÈÎfiÙËÙ·˜, ¤Ú¢ӷ˜ Î·È ‰Ú¿Û˘ Û Â›Â‰Ô Û¯ÔÏÈ΋˜ ÌÔÓ¿‰·˜

Τι προσφέρει 1. Επιμορφωτική υποστήριξη: Πρόγραμμα για τη σχολική Καινοτομία: Κύκλος Ανάπτυξης του Εκπαιδευτικού (που συμμετέχει ως μέλος της σχολικής μονάδας) Κύκλος Ανάπτυξης της Σχολικής μονάδας Πρόγραμμα Ανοιχτής Επιμόρφωσης (για μεμονωμένους εκπαιδευτικούς) 2. Συμβουλευτική υποστήριξη: Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων σε ορισμένες θεματικές περιοχές (π.χ. Μάθηση και Φυσικές Επιστήμες, Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας και Απασχόλησης) 3. Διαδικτυακό περιβάλλον επικοινωνίας και μάθησης: Εργαστήριο: Πρόσβαση σε δομημένο επιμορφωτικό υλικό (π.χ. επιστημονικά κείμενα, βιβλιοθήκη εκπαιδ. δραστηριοτήτων, συντονισμό από επιμορφωτή) Πλατφόρμα OpenDiscoverySpace (ODS): Συμμετοχή σε ψηφιακές κοινότητες (εσωτερική & εξωτερική δικτύωση του σχολείου), πρόσβαση σε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό, δυνατότητα χρήσης τεχνολογικών εργαλείων, δημιουργίας περιεχομένου κ.ά)

Εργαστήριο Κύκλος Ανάπτυξης Εκπαιδευτικού Κύκλος Ανάπτυξης Σχολικής Μονάδας

Εργασίες Εργαστηρίου 1. Κύκλος ανάπτυξης εκπαιδευτικού Αποτύπωση της φυσιογνωμίας του εκπαιδευτικού Επανεξέταση της φυσιογνωμίας του εκπαιδευτικού 2. Κύκλος ανάπτυξης της σχολικής μονάδας Αποτύπωση της φυσιογνωμίας του σχολείου Επιλογή αντικειμένου δραστηριότητας Σχεδιασμός δραστηριότητας Εφαρμογή δραστηριότητας Αποτίμηση δραστηριότητας Επανεξέταση της φυσιογνωμίας του σχολείου Προοπτικές υιοθέτησης και διάχυσης καινοτόμων πρακτικών στη σχολική μονάδα

Πρόγραμμα Ανοιχτής Επιμόρφωσης Οι μεμονωμένοι εκπαιδευτικοί: έχουν πρόσβαση στις διαδραστικές δυνατότητες που προσφέρει η ηλεκτρονική πλατφόρμα μάθησης έχουν πρόσβαση στα κείμενα που συνιστούν το βασικό θεωρητικό πλαίσιο, καθώς και στη βιβλιοθήκη μπορούν να σχεδιάζουν, να εφαρμόζουν και να αποτιμούν εκπαιδευτικές δραστηριότητες και να τις καταθέτουν προς ανάρτηση στο δικτυακό τόπο μπορούν να καταθέτουν επιστημονικά κείμενα και άλλο υλικό για τον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης

Επικοινωνία innovation.edu.gr www.innovation.edu.gr info@innovation.edu.gr Ομάδα έργου: Νικήτας Καστής: Υπεύθυνος Προγράμματος Έλενα Μάντζαρη Γεωργία Μπαλαούρα Βασίλης Φασούλης

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ Ν. Ηρακλείου – Ηράκλειο 5ο Δημ. Σχολείο Αλικαρνασσού Ομάδα Σχολικής Καινοτομίας Κουσκουρίδα Φραγκούλα Σταυρακάκη Μαίρη Ευσταθίου Μαρία Μουτσάκη Αγγελική Σοφιανίδου Σοφία

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ Ν. Λασιθίου – Άγιος Νικόλαος 2ο Δημ. Σχολείο Αγίου Νικολάου Ομάδα Σχολικής Καινοτομίας Στεφανάκη Μαρία - Κορδία Στεφανία Κοκολάκη Γεωργία - Λιανά Κρυσταλένια Γκίκα Αναστασία Συνεργάτες: Σκουλικάρη Καλλιόπη – Απαλάκη Μαρία - Καφφετζάκη Καλλιόπη