Ωχ… Πως θα τα λύσω;.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ομαλή κυκλική κίνηση.
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διανομή έκτασης με ευθεία διερχόμενη από σταθερό σημείο
Οι σύγχρονες αντιλήψεις για το άτομο-κβαντομηχανική
Εμβαδόν Παραβολικού Χωρίου Έστω ότι θέλουμε να βρούμε το εμβαδόν του χωρίου που περικλείεται από τη γραφική παράσταση της συνάρτησης f (x)=x 2, τον άξονα.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Εισαγωγή στη Μηχανική των Ρευστών
Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Τα Μαθηματικά στην Καθημερινή Ζωή
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΣΟΦ ΤΖΑ.
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου
Άσκηση 4 Αν η πλευρά α ενός τετραγώνου αυξηθεί κατά 20%, τότε να υπολογίσετε το ποσοστό που θα αυξηθεί το εμβαδόν του.
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
Παράδειγμα 2 :Υπολογισμός γεωμετρικών μεγεθών
Στιγμιαία τιμή εναλλασσόμενης τάσης και του εναλλασσόμενου ρεύματος
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤ΄: ΘΕΜΑ ΚΥΚΛΟΣ
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Α΄ΤΕΥΧΟΣ Οι αριθμοί μέχρι το 5 Παρουσίαση της ύλης του σχολικού βιβλίου Εξάσκηση - ανατροφοδότηση γνώσεων με ευχάριστο και διασκεδαστικό.
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
Δίνεται συρμάτινο πλέγμα μήκους 10 μέτρων. Να περιφράξετε με αυτό ένα οικόπεδο, (με το μεγαλύτερο εμβαδόν), σχήματος ορθογωνίου! Ορίζουμε ως: X: Μήκος.
Άσκηση 7 Ένα οικόπεδο ΑΒΓΔΖ με πέντε πλευρές, διαιρείται με τη βοήθεια της ΓΗ στο ορθογώνιο ΑΒΓΗ και στο τραπέζιο ΗΓΔΖ. Αν ΑΒ=80m, ΔΖ=40m, ΑΗ=60m και ΗΖ=60m.
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ § 2.2 Άρρητοι αριθμοί (σελ. 45)
Άσκηση 7 Ο ιδιοκτήτης ενός οικοπέδου, σχήματος τετράγωνου συμφώνησε με το Δήμο στον οποίο ανήκει να παραχωρήσει μια λουρίδα 10 μέτρων για την κατασκευή.
Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου
ΚΥΚΛΟΣ B4XP20 Σχολικό Έτος:
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
Οι σύγχρονες αντιλήψεις για το άτομο-κβαντομηχανική
4.6 Η Σφαίρα.
2ο Γυμνάσιο Αριδαίας Α’ Γυμνασίου
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.
Ένα δείγμα προβλημάτων στα Αριθμητικά του Διόφαντου
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
Η έννοια του εμβαδού. Ο κύριος Γιώργοςείχε δύο τετράγωνα χωράφια. Το κόκκινο χωράφι Το κόκκινο χωράφι το έδωσε στο μεγαλύτερο γιό του το Φάνη Το πράσινο.
Ο ΚΥΚΛΟΣ. Θυμάμαι ότι: Κύκλος είναι μια κλειστή καμπύλη γραμμή της οποίας όλα τα σημεία απέχουν εξίσου από το κέντρο Ο. Ο Ακτίνα (α) είναι ένα ευθύγραμμο.
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ. Τα Μαθηματικά στην Καθημερινή Ζωή.
Κύκλος.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
Βρίσκω το εμβαδό τριγώνου
Ζώα και μαθηματικά.
Διδασκαλία Μοντελοποίησης
Ξέρουν οι μέλισσες μαθηματικά ; Για ποιο λόγο κατασκευάζουν εξαγωνικά κελιά στις κηρήθρες ; ? Βασίλης Παπαθεοδοσίου Μαθηματικός Γυμνασίου Ψαχνών.
Άραγε, γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά?
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ ΚΑΙ ΕΜΒΑΔΟΝ ΟΡΘΟΓΩΝΙΟΥ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΓΡΑΜΜΟΥ
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Αργότερα χρειάστηκε να μετρήσουν την επιφάνεια των χωραφιών τους:
Δραστηριότητα - απόδειξη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
έχει δύο άνισες λύσεις τις:
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
Τα Μαθηματικά του Δρόμου
Ευρετικές Στρατηγικές χρήσιμες για την επίλυση προβλήματος
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Προσωπικές αντωνυμίες
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
4η Εβδομάδα έγινε την 5η: 1η Διάλεξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ωχ… Πως θα τα λύσω;

Πρόβλημα 1ο / Σελ. 99 σχολ. βιβλίου Πρόβλημα 1ο / Σελ. 99 σχολ. βιβλίου 41-x ΛΥΣΗ x

Πρόβλημα 2ο / Σελ. 99 σχολ. βιβλίου ΛΥΣΗ

Πρόβλημα 3ο Είχε κάποιος ένα οικόπεδο που αποφάσισε να το πουλήσει. Δεν θυμάται όμως πόσο είναι το εμβαδόν του οικοπέδου του ακριβώς. Θυμάται μόνο ότι, αν αφαιρέσει 25 m από το μήκος του οικοπέδου του, αυτό τετραγωνίζεται και το εμβαδό του τετραγωνισμένου οικοπέδου είναι 1225 m2. Μπορείτε να τον βοηθήσετε να βρει το εμβαδόν του οικοπέδου του; ΛΥΣΗ Έστω x το μήκος του ορθογωνίου οικοπέδου. Αν από το μήκος αφαιρέσουμε 25 m, τότε η πλευρά του τετραγώνου που θα σχηματιστεί, θα είναι (x-25) m. Άρα το εμβαδόν του θα είναι: ή ή ή Άρα η εξίσωση έχει δύο άνισες λύσεις, τις: απορρίπτεται

Πρόβλημα 4ο / Σελ. 100 σχολ. βιβλίου ΛΥΣΗ

Σα να αρχίζουν να μου… αρέσουν τα προβλήματα! Η λύση x= -10 απορρίπτεται, γιατί το x είναι θετικός αριθμός, αφού εκφράζει μήκος. Άρα το οικόπεδό του έχει εμβαδόν: Σα να αρχίζουν να μου… αρέσουν τα προβλήματα! Θέλω και άλλα…

Πρόβλημα 7 /σελ. 101 σχολ. βιβλίου Πρόβλημα 7 /σελ. 101 σχολ. βιβλίου ΛΥΣΗ Έστω x ο αριθμός των ομάδων που συμμετείχαν στο πρωτάθλημα. Κάθε ομάδα έδωσε με όλες τις υπόλοιπες (x - 1) από δύο αγώνες (εντός και εκτός έδρας). Άρα οι x ομάδες έδωσαν συνολικά αγώνες. Επειδή έγιναν συνολικά 240 αγώνες, έχουμε την εξίσωση: ή Άρα η εξίσωση έχει δύο άνισες λύσεις, τις: Απορρίπτεται Άρα οι ομάδες που συμμετείχαν στο πρωτάθλημα ήταν 16.

Πρόβλημα 11 /σελ. 102 σχολ. βιβλίου Πρόβλημα 11 /σελ. 102 σχολ. βιβλίου ΛΥΣΗ Έστω ρ η ακτίνα του συντριβανιού. Το εμβαδόν του συντριβανιού θα είναι: Το συντριβάνι και ο κυκλικός δακτύλιος σχηματίζουν κυκλικό δίσκο ακτίνας (ρ+3) m. Άρα : Επειδή όμως ο κυκλικός δακτύλιος έχει τριπλάσιο εμβαδόν από εμβαδόν του συντριβανιού θα έχουμε: ή ή ή ή ή ή ή ή ή ή Απορρίπτεται Άρα η ακτίνα του συντριβανιού είναι 3 m. -