Μονή Αγίου Γεωργίου ΄΄καρύπη΄΄

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ίσως να μην υπάρχουν άλλες λέξεις που να χρησιμοποιήθηκαν με τόσο άστοχο και ανεύθυνο τρόπο, όσο οι λέξεις και . Γιατί.
Advertisements

ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
ΓΕΡΑΣΚΛΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΜΗΜΑ Β1 ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ.
Γιαννης Πουρσανιδης Ε’1
Θρησκευτικός Τουρισμός
ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΚΑΡΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΛΟΙΖΟΥ ΕΛΕΑΝΑ ΜΑΓΚΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
Μέγας Κωνσταντίνος ( μ. Χ
Όταν έφτασαν οι Βενετοί στο νησί ένα από τα μελήματά τους ήταν να αποξενώσουν τον κρητικό λαό από τις ρίζες και τις παραδόσεις του, για να το επιτύχουν.
Θε5: διάσπαση και αντιπαλότητα στις θρησκείες
ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΕΠΑΡΧΙΑ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ
Η Έρημος του Σινά & οι Βεδουίνοι
ΜΝΗΜΕΙΑ & ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Βυζαντινό μουσείο, Αθήνα
 Πληθυσμός: Είναι κάτοικοι. Αντιπροσωπεύει το 80% του πληθυσμού του κράτους ως Μαυροβούνιοι και Σέρβοι. Το 5% ως Αλβανοί και το υπόλοιπο 15%
ΛΑΡΝΑΚΑ- Η πόλη του Ζήνωνα
Μνημεία & Αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης
ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ
ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ.
Στις αρχές του 9ου αιώνα οι Βούλγαροι κατοικούσαν στο Βυζάντιο με την υποχρέοση να εμποδίζουν άλλους λαούς να κατοικούν εκεί. Αυτοί δεν το έκαναν και.
Ροτόντα, Καμάρα, ανάκτορο Γαλέριου
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ.
Ρωμαϊκά μνημεία στην Θεσσαλονίκη
.. H πλατεία του Αγίου Μάρκου είναι η μοναδική πραγματική πλατεία στη Βενετία (οι υπόλοιπες ανοιχτές περιοχές θεωρούνται campi). Η πλατεία του Αγίου.
Ορθόδοξες Εκκλησίες, Ορθόδοξη διασπορά, Ορθόδοξα κέντρα
Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΘΕΡΜΟ ΤΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Γιάννης Χατζημιχαήλ Ε΄ Τάξη
20. Φιλικές σχέσεις και συγκρούσεις με τους Βούλγαρους
ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΕΤΣΑΣ ΓΙΑΝΝΑ ΜΠΕΛΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΝΗ
Κώστας Μπάρτζης Ε2 1 Ο Πρόυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσ/νικης
ΜονH της ΧΩραΣ Βυζαντινά Μονοπάτια.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ: Παλαιοχριστιανικά και Βυζαντινά μνημεία της Θεσσαλονίκης
Άλλα προσφυγικά ρεύματα
Ρωμαϊκά μνημεία στην Θεσσαλονίκη
Λευτέρης Δάλπης 1 ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε -Α.Π.Θ Τάξη: Ε’
ΜΑΡΙΑ ΑΛΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΑΡΓΥΡΟΥ. Το καθεστώς του Νικολάου Β΄ ήταν αυταρχικό και καταπιεστικό με αποτέλεσμα τις εξεγέρσεις των αγροτικών και εργατικών.
 Το Μέγα Ρεύμα ( σημερινή ονομασία Arnavutköy, A ρναβούτκιοϊ, δηλαδή Αρβανιτοχώρι ) ήταν χωριό και σημερινό προάστιο τηςΚωνσταντινούπολης στο Βόσπορο.
Γελ Ρεντίνας Α3 Κωνσταντίνος Λουκάς Αλεξία Πλουμή
Θέρμο Αιτολωακαρνανίας Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
Η βυζαντινή Κύπρος Κεφάλαιο 37 ο Η παρουσίαση διαμορφώθηκε από τον Πέτρο Σαμούχο.
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ Το Άγιο Όρος αποτελεί αυτοδιοίκητο τμήμα του Ελληνικού Κράτους, που βρίσκεται στη χερσόνησο του Άθω της Χαλκιδικής στη Μακεδονία. Ελληνικού.
Εργασία των μαθητών της Β΄ Λυκείου: Βρέττη Παναγιώτη Καλαϊτζόγλου Παναγιώτη Κουφοπούλου Βασιλικής Μανδήλη Χριστόδουλου Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Βλέτση Ευαγγελία.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 13: Η Σοβιετική Ένωση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μυρσίνη Μαλιόγκα Ε H Ροτόντα είναι κτίσμα το οποίο προοριζόταν για μαυσωλείο του Γαλέριου. Λόγω της μη χρήσης του αργότερα μετατράπηκε σε χριστιανικό.
ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
Η ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ. Αναφέρεται με το όνομα αυτό, που σημαίνει κυριολεκτικά την πόλη τη χωμένη στην άμμο, από τον 4ο μ.Χ. αιώνα. Και πράγματι, η Αμμόχωστος υπήρξε.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ: ΚΥΡΙΑΚΟ ΑΔΑΜΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟ ΑΔΑΜΟΥ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟ ΜΠΑΜΠΑΛΗ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟ ΜΠΑΜΠΑΛΗ ΣΤΑΥΡΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΣΤΑΥΡΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΧΡΥΣΤΑΛΛΑ ΑΛΕΞΑΝΤΡΟΥ ΧΡΥΣΤΑΛΛΑ.
Ιστορία της Κύπρου Το Όνομά Μου ΠΠΓ Αγίων Αναργύρων.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ Οι οικονομικές εξελίξεις κατά τον 20 ο αι.
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3. Σελίδα 31, άσκηση 3 Ποιο είναι το συμπέρασμα που βγαίνει από την προσπάθεια των Αποστόλων-για την οποία έχουμε μιλήσει μέχρι.
Η ΠΟΛΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑ. 2 3 Εικόνες από την Αμμόχωστο Αμμόχωστος Εισαγωγή Η δεύτερη μεγαλύτερη επαρχία της Κύπρου Βρίσκεται στα ανατολικά της Κύπρου Υπάρχουν.
ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.
Η ιστορία της Εκκλησίας και η μελέτη της
. Βυζαντινά Μονοπάτια.
Αξιοθέατα Θεσσαλονίκης
ΚΟΡΩΝΗ.
Ιερός ναός Τιμίου Σταυρού Δολιανών Ξανθίππη Βρή - Τάξη Β’1
Η εμπορική ναυτιλία Ιστιοφόρα σε ελληνικό λιμάνι.
Mμνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς UNESCO
Εκκλησίες στη Λακατάμεια
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ.
Αγία Σοφία Η Αγία Σοφία ,ικ΄π στη Θεσσαλονίκη, είναι μία από τις παλαιότερες εκκλησίες της πόλης, η οποία έχει παραμείνει ακέραια μέσα στο βάθος του χρόνου.
Οι στόχοι μας Επισκέψεις σε ναούς Ιστορικό πλαίσιο
Ι.Μ. ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
Καστρο κερκυρασ 13ο Γυμνασιο πατρων 2017 Λυδία Χείρα Β'1.
Αγία Σοφία Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ
Το μεγαλοπρεπές μνημείο
ΒOΝΙΤΣΑ Η σύγχρονη πόλη είναι χτισμένη πολύ κοντά στο αρχαίο Ανακτόριο, γι'αυτό άλλωστε και ο δήμος έδρα του οποίου είναι η Βόνιτσα ονομάζεται Δήμος Ανακτορίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μονή Αγίου Γεωργίου ΄΄καρύπη΄΄ Τρελές Πατρικίες

Ετυμολογία <<Καρύπης>> Η ετυμολογία της επωνυμίας «Καρύπης» προέρχεται από την αραβική λέξη «garip», που σημαίνει φτωχό ή πενιχρό και υποδηλώνει την απλότητα του μοναστηριού.

Ιστορία Η Μονή Αγίου Γεωργίου Καρύπη Αντιγόνης είναι ένα από τα 9 μοναστήρια το οποίο βρίσκεται υπό την προστασία της Αρχιεπισκοπής της Κωνσταντινούπολης. Η χρονολογία ίδρυσης της μονής δεν είναι εξακριβωμένη, κτίστηκε πιθανόν το 17ο αιώνα και ανακαινίστηκε ριζικά το 1805. Το μοναστήρι υπήρξε μετόχι της μονής Μεγάλου Σπηλαίου Καλαβρύτων. Η μονή γνώρισε καταστροφές, τόσο από φυσικά αίτια όσο και από τον ανθρώπινο παράγοντα. Ο ναός καταστράφηκε κατά το σεισμό του 1894 και ανοικοδομήθηκε το 1897 με τη χορηγία της οικογένειας Συμεών Σινιόσογλου, όπως πληροφορεί η κτιτορική επιγραφή. Λίγο μετά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, μεταξύ 1919-20, τα κτίρια του μοναστηριακού συγκροτήματος προσέφεραν άσυλο στους «λευκούς» Ρώσους πρόσφυγες που μετά τη Ρωσική Επανάσταση κατέκλυσαν την Κωνσταντινούπολη και τις μονές των Πριγκηποννήσων

Τότε από αβλεψία κάηκε όλη η ανατολική πτέρυγα των πέτρινων κελιών Τότε από αβλεψία κάηκε όλη η ανατολική πτέρυγα των πέτρινων κελιών. Ο ναός καταστράφηκε εκ νέου κατά το σεισμό του 1999, ανακαινίστηκε το 2004 και λειτουργεί κανονικά κατά τη θερινή περίοδο από τον Ιούνιο του 2005,όπου συγκεντρώνονται πλήθος προσκυνητές, όχι μόνο χριστιανοί αλλά και μουσουλμάνοι.

Πηγές http://www.rumvader.org