ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GRGOV Mobile Search Βαγγέλης Μπάνος, Open Public Data Hackathon 2014.
Advertisements

CS Market Place Έλενα Μιχαήλ, Ιωάννα Ηρακλέους, Γιώργος Χατζηζωρζής, Χάρης Παναγή.
Μιχάλης Λαμπρινός Ανάπτυξη Πληροφοριακών Συστημάτων 8ο Εξάμηνο - Τμήμα Οργάνωσης και Διοιήκησης Επιχειρήσεων.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
‹#›. Η Πρώτη Επίσημη Εφαρμογή για την μεγαλύτερη ομάδα παιχτών!  Ο ΟΠΑΠ απαντά στην ανάγκη των Παιχτών για επίσημη και ακριβή ενημέρωση με την νέα εφαρμογή:
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 6 ο.
Παρουσίαση Θερινού Σχολείου Αριστεία ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
Το 1989 τα Ηνωµένα Έθνη αναγνώρισαν το παιχνίδι ως δικαίωµα όλων των παιδιών, υπογραμμίζοντας τον θεµελιώδη του ρόλο στην παιδική ηλικία. Το παιχνίδι.
 Δημοφιλή λειτουργικά συστήματα  Προτιμήσεις καταναλωτών  Ηλικίες που τα χρησιμοποιούν  Την διάρκεια χρήσης συσκευών  Αντικατάσταση συσκευών  Κριτήρια.
Εισαγωγικό Μάθημα Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Β2.Μ6 Άλλες Περιφερειακές Συσκευές και Κάρτες Επέκτασης Σαββίδου Στέλλα.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Εργασία της μαθήτριας: Τζένη Αλουσάι στο μάθημα της Ιστορίας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:κα.Τσαούση.
Ανάπτυξη Εφαρμογής για τη Διερεύνηση Δυνατοτήτων Προσβασιμότητας στο Λειτουργικό Σύστημα Windows Mobile Πτυχιακή εργασία του Κωνσταντίνου Π. Τόλια Μυτιλήνη,
Εξέλιξη Farm Manager iOS για δυνατότητα λογικής ομαδοποίησης, επισκόπησης εργασιών που εκκρεμούν και αναφορές Μπούρας Βασίλειος 2702 Επιβλέπων: Δρ. Λάντζος.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Adaptive & integrated business solutions
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Ημέρα Σταδιοδρομίας Α.Τ.Ε.Ι.Θ
Η Ιστορική Εξέλιξη των Υπολογιστών
Πτυχιακή εργασία της ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΠΑΥΛΙΝΑ(1459)
Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΝΕΔΑΝΗ – ΑΡΓΥΡΩ ΜΥΡΤΩ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΑΔΟΥ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων παίρνει διαζύγιο…..
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Συναδάκης Άγγελος.
Τμήμα Πληροφορικής Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΡΕΧΘΕΙΟ - ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ρομαντισμός.
Συστημα διαχΕΙρισης επιστημονικΩν Εργων
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΧΡΗΣΗ Ή ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Δημιουργία συστήματος υποστήριξης αποφάσεων και έλεγχο διαθεσιμότητας
Μάθημα 1ο: Ο υπολογιστής και οι εφαρμογές του
Το κέντρο του πρώτου ευρωπαϊκού πολιτισμού – χρόνια πριν…
ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ EΡΕΥΝΑΣ. EΝΑ ΝΕΟ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ.
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Η στήριξη και η κίνηση στους ζωικούς οργανισμούς
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος
Η Κωνσταντινα και οι αραχνεσ τησ
"Fresh Ideas and Resources in
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Χρήσιμες Λειτουργίες στο Google Chrome
Χρήση του Tablet.
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Μεταγλωττιστές Μεταγλωττιστής είναι το λογισμικό το οποίο πραγματοποιεί την μετάφραση ενός προγράμματος από μία γλώσσα σε μία άλλη. Γιατί ασχολούμαστε.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
KΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ
Εισαγωγή στον αλγεβρικό λογισμό
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Κολοστούμπης Γιώργος , BSc, MSc, PhD Μακρυγιαννάκη Κλεάνθη , RN, MSc
Εφαρμογές ιστού και δημιουργία ιστοσελίδων
Social Media Networks.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Παρουσία Εργασίας ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ « Understanding the English Tenses »

Κεντρική ιδέα παιχνιδιού Γραμματικά φαινόμενα Αγγλικής γλώσσας Παροντικοί Χρόνοι (Present Tenses) Παρελθοντικοί Χρόνοι (Past Tenses) Μελλοντικοί Χρόνοι (Future Tenses)

Εκπαιδευτικοί Στόχοι Περιγραφή μιας πράξης στο σωστό χρόνο και στη σωστή χρονική στιγμή. Αναγνώριση σωστού χρόνου μέσω χρονικών επιρρημάτων. Γρήγορη σκέψη. Εφαρμογή κανόνων και θεωρίας. Εξοικείωση με τη γλώσσα.

Μαθησιακά Αποτελέσματα Επικοινωνία μέσα σε σωστό χρονικό πλαίσιο. Σωστή και ακριβής χρήση της γλώσσας τοποθετώντας ένας γεγονός στην κατάλληλη χρονική στιγμή. Σωστή σύνθεση προτάσεων.

Σε ποιες περιπτώσεις και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί; Καθηγητές - την ώρα του μαθήματος Παντού Θέλει να θυμηθεί τα γραμματικά φαινόμενα Να ελέγξει τις γνώσεις του

Απαιτούμενοι πόροι Χρονική διάρκεια: 5 – 15 λεπτά / επίπεδο. Χώρος: Ανεξαρτήτως χώρου Υλικά: Smartphone Tablet PC (Browser) Σύνδεση με το διαδίκτυο

Προαπαιτούμενες Γνώσεις Κατανόηση της Αγγλικής γλώσσας, τουλάχιστον επιπέδου 1η κανονική (A Senior). Χρήση των χρόνων και των χρονικών επιρρημάτων.

Πως εργάστηκα Από την πλευρά μιας καθηγήτριας Αγγλικών επανάληψη των όσων έχουν μάθει δυσκολία στους χρόνους της αγγλικής γλώσσας Από την πλευρά ενός μαθητή Tablet = Διασκέδαση Βιβλίο = Βαρετό

Κατά την υλοποίηση Περσόνες Πρωτότυπο (Alpha) Καθηγήτρια Ανατροφοδότηση Πρωτότυπο (Beta) Μαθητής Πρωτότυπο (RC)

Περσόνες Κύρια Περσόνα Όνομα: Γιάννης Παπαδάκης Ηλικία: 14 χρονών Μαθητής: Γυμνασίου Επίπεδο Αγγλικών: Β Class Σύντομο βιογραφικό: Αθήνα (Παλαιό Φάληρο) έχει 2 μεγαλύτερες αδελφές. Είναι μέτριος μαθητής, Όχι κοινωνικός και έχει προβλήματα δυσλεξίας. videogames, Μέλος ποδοσφαιρικού σωματίου. Μαθησιακοί Στόχοι: Θέλει να βελτιώσει το επίπεδο αγγλικών του

Σενάριο Κύριας Περσόνας Αναπαράσταση Σεναρίου με το Storyboardthat

Περσόνες Δευτερεύουσα Περσόνα Σύντομο βιογραφικό: Μαθησιακοί Στόχοι: Όνομα: Claire Dubois Ηλικία: 37 χρονών Επάγγελμα: Λογιστής Επίπεδο Αγγλικών: Advance Σύντομο βιογραφικό: Γεννήθηκε στη Γαλλία από μητέρα Ελληνίδα και πατέρα Γάλλο. Είναι παντρεμένη και έχει ένα γιο 5 ετών. Μετακόμισε πριν από 7 χρόνια στην Ελλάδα (Νεάπολη) Εργάζεται σε μια πολυεθνική εταιρεία στον Πειραιά. Μιλάει πολύ καλά και Ελληνικά και Γαλλικά. Βόλεϊ, o Χορός και η Μουσική. Είναι κοινωνική και περνάει αρκετές ώρες συνομιλώντας με τις φιλές της. Μαθησιακοί Στόχοι: Θέλει να βελτιώσει το επίπεδο αγγλικών της για λόγους εργασίας

Σενάριο Δευτερεύουσας Περσόνας Αναπαράσταση Σεναρίου με το Storyboardthat

Πρωτότυπο της εφαρμογής Υλοποιήθηκε μέσω της www.proto.io πλατφόρμας Παρουσιάζεται σε συσκευή Iphone5/5s

Εξέλιξη παιχνιδιού – User Settings Βήμα 1: Εγγραφή ή Σύνδεση Βήμα 2: Εγγραφή νέου παίκτη Βήμα 3: Σύνδεση παίκτη

Εξέλιξη παιχνιδιού – Info – Levels - Score Βήμα 4: Οδηγίες παιχνιδιού Βήμα 5: Επιλογή επιπέδου Βήμα 6: Προβολή επιπέδου

Εξέλιξη παιχνιδιού – LeaderBoard Βήμα 7: Προβολή θεωρίας Βήμα 8: Προβολή Ερώτησης Βήμα9: Προβολή Κατάταξής

Εξέλιξη Παιχνιδιού - Συνοψίζοντας Διαβαθμισμένης δυσκολίας επίπεδα του παιχνιδιού (rookie or dedicated) ολοένα και δυσκολότερα χρονικά φαινόμενα Οι ερωτήσεις τυχαία από την βάση δεδομένων δεν θα είναι οι ίδιες κάθε φορά Το κάθε επίπεδο 10 ερωτήσεις. 70% πόντων (για επόμενο επίπεδο) Βοήθεια με χρήση των βαθμών

Ανάπτυξη εφαρμογής (εφαρμογής) - 4 Στάδια Development Environment User Interface (Front-End) Server (Back-End) Mobile Devices

Development Environment NPM (Node Package Manager) Bower (για την οργάνωση των πακέτων ανάπτυξης) Gulp (για την αυτοματοποίηση των κύριων διαδικασιών όπως autoreload, minify και uglify) Jasmine (για unit testing)

User Interface (Front-End) HTML5 / CSS (SASS) για τα stylings. JavaScript με το framework της Google (Angular). Server (Back-End) NodeJS ως server και MongoDB ως βάση αποθήκευσης για τα δεδομένα (ερωτήσεων, χρηστών, στατιστικών κ.α)

Mobile Devices Ionic Hybrid mobile framework Ευελιξία Χωρίς γνώσεις Native γλωσσών Tablets και Smartphones iOS, Android

Ζώτος Κωνσταντίνος [ Μ1434 ] Τέλος Παρουσίασης Ζώτος Κωνσταντίνος [ Μ1434 ]