ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Παρουσία Εργασίας ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ « Understanding the English Tenses »
Κεντρική ιδέα παιχνιδιού Γραμματικά φαινόμενα Αγγλικής γλώσσας Παροντικοί Χρόνοι (Present Tenses) Παρελθοντικοί Χρόνοι (Past Tenses) Μελλοντικοί Χρόνοι (Future Tenses)
Εκπαιδευτικοί Στόχοι Περιγραφή μιας πράξης στο σωστό χρόνο και στη σωστή χρονική στιγμή. Αναγνώριση σωστού χρόνου μέσω χρονικών επιρρημάτων. Γρήγορη σκέψη. Εφαρμογή κανόνων και θεωρίας. Εξοικείωση με τη γλώσσα.
Μαθησιακά Αποτελέσματα Επικοινωνία μέσα σε σωστό χρονικό πλαίσιο. Σωστή και ακριβής χρήση της γλώσσας τοποθετώντας ένας γεγονός στην κατάλληλη χρονική στιγμή. Σωστή σύνθεση προτάσεων.
Σε ποιες περιπτώσεις και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί; Καθηγητές - την ώρα του μαθήματος Παντού Θέλει να θυμηθεί τα γραμματικά φαινόμενα Να ελέγξει τις γνώσεις του
Απαιτούμενοι πόροι Χρονική διάρκεια: 5 – 15 λεπτά / επίπεδο. Χώρος: Ανεξαρτήτως χώρου Υλικά: Smartphone Tablet PC (Browser) Σύνδεση με το διαδίκτυο
Προαπαιτούμενες Γνώσεις Κατανόηση της Αγγλικής γλώσσας, τουλάχιστον επιπέδου 1η κανονική (A Senior). Χρήση των χρόνων και των χρονικών επιρρημάτων.
Πως εργάστηκα Από την πλευρά μιας καθηγήτριας Αγγλικών επανάληψη των όσων έχουν μάθει δυσκολία στους χρόνους της αγγλικής γλώσσας Από την πλευρά ενός μαθητή Tablet = Διασκέδαση Βιβλίο = Βαρετό
Κατά την υλοποίηση Περσόνες Πρωτότυπο (Alpha) Καθηγήτρια Ανατροφοδότηση Πρωτότυπο (Beta) Μαθητής Πρωτότυπο (RC)
Περσόνες Κύρια Περσόνα Όνομα: Γιάννης Παπαδάκης Ηλικία: 14 χρονών Μαθητής: Γυμνασίου Επίπεδο Αγγλικών: Β Class Σύντομο βιογραφικό: Αθήνα (Παλαιό Φάληρο) έχει 2 μεγαλύτερες αδελφές. Είναι μέτριος μαθητής, Όχι κοινωνικός και έχει προβλήματα δυσλεξίας. videogames, Μέλος ποδοσφαιρικού σωματίου. Μαθησιακοί Στόχοι: Θέλει να βελτιώσει το επίπεδο αγγλικών του
Σενάριο Κύριας Περσόνας Αναπαράσταση Σεναρίου με το Storyboardthat
Περσόνες Δευτερεύουσα Περσόνα Σύντομο βιογραφικό: Μαθησιακοί Στόχοι: Όνομα: Claire Dubois Ηλικία: 37 χρονών Επάγγελμα: Λογιστής Επίπεδο Αγγλικών: Advance Σύντομο βιογραφικό: Γεννήθηκε στη Γαλλία από μητέρα Ελληνίδα και πατέρα Γάλλο. Είναι παντρεμένη και έχει ένα γιο 5 ετών. Μετακόμισε πριν από 7 χρόνια στην Ελλάδα (Νεάπολη) Εργάζεται σε μια πολυεθνική εταιρεία στον Πειραιά. Μιλάει πολύ καλά και Ελληνικά και Γαλλικά. Βόλεϊ, o Χορός και η Μουσική. Είναι κοινωνική και περνάει αρκετές ώρες συνομιλώντας με τις φιλές της. Μαθησιακοί Στόχοι: Θέλει να βελτιώσει το επίπεδο αγγλικών της για λόγους εργασίας
Σενάριο Δευτερεύουσας Περσόνας Αναπαράσταση Σεναρίου με το Storyboardthat
Πρωτότυπο της εφαρμογής Υλοποιήθηκε μέσω της www.proto.io πλατφόρμας Παρουσιάζεται σε συσκευή Iphone5/5s
Εξέλιξη παιχνιδιού – User Settings Βήμα 1: Εγγραφή ή Σύνδεση Βήμα 2: Εγγραφή νέου παίκτη Βήμα 3: Σύνδεση παίκτη
Εξέλιξη παιχνιδιού – Info – Levels - Score Βήμα 4: Οδηγίες παιχνιδιού Βήμα 5: Επιλογή επιπέδου Βήμα 6: Προβολή επιπέδου
Εξέλιξη παιχνιδιού – LeaderBoard Βήμα 7: Προβολή θεωρίας Βήμα 8: Προβολή Ερώτησης Βήμα9: Προβολή Κατάταξής
Εξέλιξη Παιχνιδιού - Συνοψίζοντας Διαβαθμισμένης δυσκολίας επίπεδα του παιχνιδιού (rookie or dedicated) ολοένα και δυσκολότερα χρονικά φαινόμενα Οι ερωτήσεις τυχαία από την βάση δεδομένων δεν θα είναι οι ίδιες κάθε φορά Το κάθε επίπεδο 10 ερωτήσεις. 70% πόντων (για επόμενο επίπεδο) Βοήθεια με χρήση των βαθμών
Ανάπτυξη εφαρμογής (εφαρμογής) - 4 Στάδια Development Environment User Interface (Front-End) Server (Back-End) Mobile Devices
Development Environment NPM (Node Package Manager) Bower (για την οργάνωση των πακέτων ανάπτυξης) Gulp (για την αυτοματοποίηση των κύριων διαδικασιών όπως autoreload, minify και uglify) Jasmine (για unit testing)
User Interface (Front-End) HTML5 / CSS (SASS) για τα stylings. JavaScript με το framework της Google (Angular). Server (Back-End) NodeJS ως server και MongoDB ως βάση αποθήκευσης για τα δεδομένα (ερωτήσεων, χρηστών, στατιστικών κ.α)
Mobile Devices Ionic Hybrid mobile framework Ευελιξία Χωρίς γνώσεις Native γλωσσών Tablets και Smartphones iOS, Android
Ζώτος Κωνσταντίνος [ Μ1434 ] Τέλος Παρουσίασης Ζώτος Κωνσταντίνος [ Μ1434 ]