Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
σας παρουσιάζουμε SlidePlayer.gr
Advertisements

ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΟΡΙΣΜΟΣ... Ο όρος hoax (ή αν προτιμάτε, «μήνυμα εξαπάτησης») αναφέρεται σε προειδοποιήσεις για ιούς ή απειλές που δίνουν την εντύπωση στο χρήστη ότι θα.
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.  Το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι ενσωματωμένο στη Βάση Δεδομένων Εξοπλισμού Σχολειών.  Έχει σκοπό να διατηρεί το ωρολόγιο.
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Εθιμα Χριστουγεννων Σχέδιο μαθήματος.
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 7 Μελέτη και Σχεδιασμός σε θέματα Μηχανικών TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
(C) 2005 Ioannis Kouraklis Πώς θα καταφέρουμε να κάνουμε την εργασία; ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Ι.Ε.Κ. ΚΟΖΑΝΗΣ.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Slideshare.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Εργαλεία μάθησης Ομαδική εργασία φοιτητών ΠΤΝ
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ Διαφάνειες για χρήση στην τάξη και ως υποστηρικτικό υλικό για την online εφαρμογή του μαθήματος

Εισαγωγικη δραστηριοτητα Καταιγισμός ιδεών για τον όρο «Ψηφιακή Διαφήμιση». Σκεπτόμαστε και καταγράφουμε οτιδήποτε συσχετίζεται με τον παραπάνω όρο, λέξεις, εικόνες, ερωτήσεις. Συμπληρώνουμε τον εννοιολογικό χάρτη. Ψηφιακή διαφήμιση: η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω ψηφιακών μέσων όπως ιστοσελίδων, video game, εφαρμογών στα κινητά τηλέφωνα κλπ.

Εισαγωγικη δραστηριοτητα Ποια ήταν η τελευταία ψηφιακή διαφήμιση που είδες; Πού μπορεί να συναντήσεις ψηφιακές διαφημίσεις; Πότε είδες τελευταία μια διαφήμιση; Γιατί χρησιμοποιείται η διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα;

1η δραστηριοτητα «ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΜΙΣΟ» Ένωσε την αρχή με το σωστό τέλος ώστε να ολοκληρωθούν οι προτάσεις. Κύκλωσε τις λέξεις- κλειδιά σε κάθε πρόταση «ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΜΙΣΟ»

«Ντετέκτιβς, Αναλυτές, Ενωτικοί» 2hδραστηριοτητα «Ντετέκτιβς, Αναλυτές, Ενωτικοί» Χωριζόμαστε σε ομάδες και απαντάμε στις ερωτήσεις.. Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά αυτού του τύπου διαφήμισης; Πώς θα την αναγνώριζες; Ποια είναι τα δυνατά και ποια τα αδύναμα σημεία της; Τι κάνει αυτή τη διαφήμιση ενδιαφέρουσα και ξεχωριστή; Πού έχεις ξαναδεί παρόμοια διαφήμιση; Για ποιο λόγο μια εταιρεία διαλέγει αυτό το είδος διαφήμισης; Συνδέεται με ό,τι άλλο γνωρίζεις από τον ψηφιακό κόσμο; αφού παρακολουθήσουμε 4 διαφορετικούς τύπους ψηφιακής διαφήμισης…

2hδραστηριοτητα- search advert Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται ανάλογα με το τι ψάχνουμε στις μηχανές αναζήτησης. Τις συναντούμε στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης και φέρουν ταμπελίτσα διαφήμισης.

2hδραστηριοτητα- vlog advert Πολύ συχνά οι εταιρείες παρέχουν δωρεάν τα προϊόντα τους σε άτομα που διατηρούν ιστολόγια σχετικά με τη μόδα ή την τεχνολογία ώστε να τα διαφημίσουν και ο καταναλωτής να τα επιλέξει με περισσότερη ευκολία. Χρησιμοποιούν και video για πιο άμεση επικοινωνία και διαδραστικότητα.

2hδραστηριοτητα-paid-for promotion χορηγούμενη Οι εταιρείες χορηγούν διαφημίσεις των προϊόντων και υπηρεσιών τους μέσα στους πίνακες ενημερώσεων των μέσων δικτύωσης π.χ. Facebook, Twitter, Instagram.

2hδραστηριοτητα- in-game advert Διαφημίσεις τοποθετούνται ακόμη και μέσα σε ηλεκτρονικά παιχνίδια, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, δηλαδή σε τοίχους στο δρόμο ή γύρω από γήπεδα ποδοσφαίρου, για να είναι εμφανείς στους χρήστες. Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ρόλους, ρωτούν και απαντούν τις ερωτήσεις τους για κάθε ένα από τα είδη ψηφιακής διαφήμισης που παρουσιάστηκαν και ομαδοποιούν τα στοιχεία που συνέλεξαν.

3hδραστηριοτητα 1. Κάθε ομάδα σχεδιάζει διαφημίσεις για μια εταιρεία. Βρείτε ένα όνομα για την εταιρεία σας. 2. Διαλέξτε το είδος της ψηφιακής διαφήμισης που θα σχεδιάσετε. 3. Χρησιμοποιήστε το φύλλο εργασίας για το 1ο σχέδιο. Ετοιμαστείτε να το παρουσιάσετε στον πελάτη σας!

3hδραστηριοτητα Ο πελάτης ξέχασε να σας δώσει τους κανόνες που ισχύουν για τις διαφημίσεις στα ψηφιακά μέσα! Σιγουρευτείτε πως το 2ο σχέδιο της διαφήμισης που σχεδιάσατε τηρεί τους κανόνες των διαφημίσεων και είναι έτοιμο για τελική παρουσίαση!