Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ Διαφάνειες για χρήση στην τάξη και ως υποστηρικτικό υλικό για την online εφαρμογή του μαθήματος
Εισαγωγικη δραστηριοτητα Καταιγισμός ιδεών για τον όρο «Ψηφιακή Διαφήμιση». Σκεπτόμαστε και καταγράφουμε οτιδήποτε συσχετίζεται με τον παραπάνω όρο, λέξεις, εικόνες, ερωτήσεις. Συμπληρώνουμε τον εννοιολογικό χάρτη. Ψηφιακή διαφήμιση: η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω ψηφιακών μέσων όπως ιστοσελίδων, video game, εφαρμογών στα κινητά τηλέφωνα κλπ.
Εισαγωγικη δραστηριοτητα Ποια ήταν η τελευταία ψηφιακή διαφήμιση που είδες; Πού μπορεί να συναντήσεις ψηφιακές διαφημίσεις; Πότε είδες τελευταία μια διαφήμιση; Γιατί χρησιμοποιείται η διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα;
1η δραστηριοτητα «ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΜΙΣΟ» Ένωσε την αρχή με το σωστό τέλος ώστε να ολοκληρωθούν οι προτάσεις. Κύκλωσε τις λέξεις- κλειδιά σε κάθε πρόταση «ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΜΙΣΟ»
«Ντετέκτιβς, Αναλυτές, Ενωτικοί» 2hδραστηριοτητα «Ντετέκτιβς, Αναλυτές, Ενωτικοί» Χωριζόμαστε σε ομάδες και απαντάμε στις ερωτήσεις.. Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά αυτού του τύπου διαφήμισης; Πώς θα την αναγνώριζες; Ποια είναι τα δυνατά και ποια τα αδύναμα σημεία της; Τι κάνει αυτή τη διαφήμιση ενδιαφέρουσα και ξεχωριστή; Πού έχεις ξαναδεί παρόμοια διαφήμιση; Για ποιο λόγο μια εταιρεία διαλέγει αυτό το είδος διαφήμισης; Συνδέεται με ό,τι άλλο γνωρίζεις από τον ψηφιακό κόσμο; αφού παρακολουθήσουμε 4 διαφορετικούς τύπους ψηφιακής διαφήμισης…
2hδραστηριοτητα- search advert Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται ανάλογα με το τι ψάχνουμε στις μηχανές αναζήτησης. Τις συναντούμε στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης και φέρουν ταμπελίτσα διαφήμισης.
2hδραστηριοτητα- vlog advert Πολύ συχνά οι εταιρείες παρέχουν δωρεάν τα προϊόντα τους σε άτομα που διατηρούν ιστολόγια σχετικά με τη μόδα ή την τεχνολογία ώστε να τα διαφημίσουν και ο καταναλωτής να τα επιλέξει με περισσότερη ευκολία. Χρησιμοποιούν και video για πιο άμεση επικοινωνία και διαδραστικότητα.
2hδραστηριοτητα-paid-for promotion χορηγούμενη Οι εταιρείες χορηγούν διαφημίσεις των προϊόντων και υπηρεσιών τους μέσα στους πίνακες ενημερώσεων των μέσων δικτύωσης π.χ. Facebook, Twitter, Instagram.
2hδραστηριοτητα- in-game advert Διαφημίσεις τοποθετούνται ακόμη και μέσα σε ηλεκτρονικά παιχνίδια, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, δηλαδή σε τοίχους στο δρόμο ή γύρω από γήπεδα ποδοσφαίρου, για να είναι εμφανείς στους χρήστες. Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ρόλους, ρωτούν και απαντούν τις ερωτήσεις τους για κάθε ένα από τα είδη ψηφιακής διαφήμισης που παρουσιάστηκαν και ομαδοποιούν τα στοιχεία που συνέλεξαν.
3hδραστηριοτητα 1. Κάθε ομάδα σχεδιάζει διαφημίσεις για μια εταιρεία. Βρείτε ένα όνομα για την εταιρεία σας. 2. Διαλέξτε το είδος της ψηφιακής διαφήμισης που θα σχεδιάσετε. 3. Χρησιμοποιήστε το φύλλο εργασίας για το 1ο σχέδιο. Ετοιμαστείτε να το παρουσιάσετε στον πελάτη σας!
3hδραστηριοτητα Ο πελάτης ξέχασε να σας δώσει τους κανόνες που ισχύουν για τις διαφημίσεις στα ψηφιακά μέσα! Σιγουρευτείτε πως το 2ο σχέδιο της διαφήμισης που σχεδιάσατε τηρεί τους κανόνες των διαφημίσεων και είναι έτοιμο για τελική παρουσίαση!