ΟΝΟΜΑ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ_4727 ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΑ_4730

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2ο ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΜΜΕΡΙΩΝ
Advertisements

Διερευνητική Εργασία. Μετά το πέρας της διερευνητικής εργασίας οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν: Να αναφέρουν τα πλεονεκτήματα των ήπιων μορφών ενέργειας.
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
Project co funded by the DG Environment of the EU Grant Agreement No /2010/579066/SUB/C4.
Team Building στο χώρο εργασίας
Μαθαίνω να σερφάρω με ασφάλεια.
Εκπαιδευτής: Tάσος Μπούντης Τμήμα Μαθηματικών Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
Το μάθημα της Αστρονομίας και Μάτια στο Ηλιακό Σύστημα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πρόγραμμα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια του επεξεργαστή κειμένου.
Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Το Λιοντάρι που ζήλευε Παναγιώτης Δελημιχαήλ Βασίλης Τοπαλίδης B2.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 1: Εισαγωγικό μάθημα: Η Πρακτική Άσκηση μέσα από τον Οδηγό Σπουδών.
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
Ενότητα 8: Μιλάμε για το θέατρο
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ Ξεκινώντας από το κάθε παιδί και τις ανάγκες του... Δίνοντας του ποικιλία ερεθισμάτων, ευκαιριών και επιτυχιών... Θα βάλουμε.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 3: Τα Συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 7: Η Ελιά Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών της.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Ενότητα 11: Άνοιξη-Μάρτης
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 10: Χριστούγεννα! Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
Το φαινόμενο της έκλειψης Αντωνία Χρυστάλλα. ΕΡΩΤΗΣΗ 1. Γιατί η σελήνη φαίνετε να αλλάζει σχήμα ; ΑΠΑΝΤΗΣΗ * Το φεγγάρι είναι ένας κόσμος όπως η Γη. Όπως.
ΤΙΤΛΟΣ POSTER ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Θεσμοί προσχολικής αγωγής στην Ευρώπη
Ενότητα 12: Πάσχα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Ο άξονας και η περιστροφή της Γης – Ημέρα και Νύχτα
Στην καρδιά της Ευρώπης
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Ενότητα 6: Μιλάμε για την 28η Οκτωβρίου 1940
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Προσχολική Παιδαγωγική
  ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τίτλος: Η Λογοτεχνία « συναντά» το μάθημα της Γλώσσας μέσα από τους μύθους του Αισώπου. Π.Π.Σ.Π.Π ΤΑΞΗ: Δ1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
BROWN BEAR, BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ Σχ.Έτος
Ενότητα 13: Τα Έντομα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου
Προσχολική Παιδαγωγική
Τοπογραφία Τοπογραφία είναι η επιστήμη η οποία ασχολείται με τις μεθόδους με την βοήθεια των οποίων απεικονίζεται υπό κλίμακα η επιφάνεια του εδάφους επάνω.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Τ. Ε
Προσχολική Παιδαγωγική
Προσχολική Παιδαγωγική
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Once upon a…Europe Ειρήνη Γεωργαντωνάκη ΠΕ 70 Τμήμα: Β1
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Η ανακύκλωση στη ζωή μας
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Καλές πρακτικές πληροφορικής
Πλανήτες - Planets Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ουρανός, Ποσειδώνας, Πλούτωνας.
Πλανήτες - Planets Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ουρανός, Ποσειδώνας, Πλούτωνας.
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΝΟΜΑ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ_4727 ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΑ_4730 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η ΟΝΟΜΑ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ_4727 ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΑ_4730 ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ_4732 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ_4810

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΓΗΣ (1/1) Παραμύθι Zoom by Istvan Banyai Earth Balloon: εκπαιδευτικό πρόγραμμα Δραστηριότητα επέκτασης: κατασκευή του σχήματος της Γης με πηλό και χαρτοπολτό

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (1/1) Αφόρμηση: προβολή βίντεο Starlab (Κινητό Πλανητάριο): εκπαιδευτικό πρόγραμμα Δραστηριότητα επέκτασης: ομαδική ζωγραφιά του πλανητικού συστήματος σε χαρτί του μέτρου

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΝΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕΡΑΣ-ΝΥΧΤΑΣ (1/1) Παραμύθι «Καληνύχτα Φεγγάρι» Βιωματικό παιχνίδι: «Μέρα και νύχτα» Δραστηριότητα επέκτασης: pretend play «Πότε βλέπουμε το φεγγάρι;» «Πότε εξαφανίζεται το φεγγάρι;» «Τι παίρνει τη θέση του φεγγαριού;» Σκοπός: Οι λέξεις «νύχτα», «μέρα», «φεγγάρι» και «ήλιος» θα πρέπει να προκύψουν από τη συζήτηση.