1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ: Α2/Λ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
Το ηλεκτρικό αερόθερμο
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Αξιοποίηση του εκπ. Λογισμικού: «Φυσική Β'- Γ‘ Γυμνασίου» (συνοδευτικό CD ΠΙ) Μπισδικιάν Γκαρώ.
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Το φως θερμαίνει ‘’Ψυχρά’’ και ‘’Θερμά’’ χρώματα
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Ε.Κ.Φ.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
HΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΘΕΡΜΑΣΤΡΕΣ
1. Θερμόμετρα και μέτρηση θερμοκρασίας
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
3.3 ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
Γιώργος Παυλικάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04 Ε-Mail:
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Μέτρηση του ρυθμού αποικοδόμησης του χαρτιού
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
Εισαγωγή στα Ηλεκτρονικά
Για τη Φυσική Α ’ Λυκείου Εργαστηριακή Άσκηση 2 α Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλά Επιταχυνόμενης Κίνησης.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Φύλλο Εργασίας 10 Το Ηλεκτρικό βραχυ-Κύκλωμα – Κίνδυνοι και "Ασφάλεια"
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
Φυσική Γυμνασίου Εξορθολογισμός ύλης Σχολ. έτος
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Θερμόμετρα Αλλαγή Φάσης – Τήξη
Μετάβαση από το Δημοτικό
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Εκτροπή μαγνητικής βελόνας Κατασκευή ηλεκτρομαγνήτη
Το ηλεκτρικό αερόθερμο
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 4 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Το ηλεκτρικό αερόθερμο
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΩΜ.
ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το πρόβλημα και ο σκοπός της έρευνας
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Εργασία 2η Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
1 Ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑς1ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 10 ΧΡΟΝΙΑ Υ.Σ.Ε.Φ.Ε ( ) 10 Χρόνια εργαστήριο Φυσικών Επιστημών.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Πρακτικές δραστηριότητες
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Φύλλα Εργασίας 8-12 1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη

Φ.Ε. 8. Το Φως Θερμαίνει – "Ψυχρά" και "Θερμά" Χρώματα

Ηλιακός Θερμοσίφωνας (Νεκτάριος Τσαγλιώτης) κατασκευή "κλασικού" ηλιακού θερμοσίφωνα με οριζόντια και κάθετη διάταξη λαστίχων κατασκευή ηλιακού θερμοσίφωνα με διάταξη λαστίχου σε σχήμα "σερπαντίνας" κατασκευή ηλιακού θερμοσίφωνα με διάταξη λαστίχου σε σχήμα "σαλίγκαρου " κατασκευή ενός μοντέλου ηλιακού θερμοσίφωνα με σωληνάκι σε σχήμα σαλίγκαρου κατασκευή ηλιακού θερμοσίφωνα με πλαστικά μπουκάλια και διάταξη λαστίχου σε σχήμα "σερπαντίνας"

Φ.Ε. 9. Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου υπερ-Θερμαίνει Καλύπτουμε τον πυθμένα με χώμα Τοποθετούμε στις εγκοπές ένα κομμάτι φελιζόλ με ένα θερμόμετρο

1 2

1 2 Θερμοκρασία δωματίου 16οC 16 1 19 19,5 2 21 22,5 3 24,5 4 23,5 26 Λεπτά 1. Χωρίς CO2 2. Με CO2 16 1 19 19,5 2 21 22,5 3 24,5 4 23,5 26 5 27 6 25,5 27,5 7 28 8 28,5 9 26,5 29 10 11 29,5 12

Φ.Ε. 10. Το ηλεκτρικό βραχυ-Κύκλωμα – Κίνδυνοι και "Ασφάλεια" Ηλεκτρικό βραχυ-Κύκλωμα – 2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Βραχυ-Κύκλωμα - Τίνα Νάντσου Κουίζ (Βαγγέλης Κουντούρης)

Ηλεκτρική πηγή http://youtu.be/WIMv_Jo7-24 Πατάτες Λεμόνια

Φ.Ε. 11. Το Από τον Ηλεκτρισμό στο Μαγνητισμό – Ένας Ηλεκτρικός (ιδιο-)Κινητήρας Κινητηράκι 1 Κινητηράκι 2

Φ.Ε. 12. Από το Μαγνητισμό στον Ηλεκτρισμό – Μια Ηλεκτρική (ιδιο-) Γεννήτρια ΕΚΦΕ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

Αξιολόγηση Φυσικής (5503/Γ2/16-01-2014) Δίνονται στους μαθητές φύλλα αξιολόγησης με βάση τα γνωστά φύλλα εργασίας του μαθήματος, τα οποία έχουν την παρακάτω μορφή και περιλαμβάνουν τα εξής ζητούμενα: α ερώτημα: Περιγραφή της σύνθεσης, της λειτουργίας και της εξέλιξης ενός πειράματος το οποίο περιλαμβάνεται / εικονίζεται στα φύλλα εργασίας και έχει πραγματοποιηθεί από τους μαθητές κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς και περιγραφή του τρόπου βέλτιστης μέτρησης των φυσικών μεγεθών τα οποία ενδεχομένως έχουν μετρηθεί στο πείραμα. β ερώτημα: Καταγραφή συμπερασμάτων από το πείραμα του ερωτήματος α. γ ερώτημα: Αξιοποίηση τιμών μέτρησης οι οποίες έχουν ληφθεί κατά τη διάρκεια ενός από τα προβλεπόμενα πειράματα στην τάξη και παρέχονται σε πίνακα από τον εκπαιδευτικό για τη σύνθεση διαγράμματος (όπως αυτό το οποίο περιλαμβάνεται στο αντίστοιχο φύλλο εργασίας του μαθήματος). δ ερώτημα: Καταγραφή συμπερασμάτων από το πείραμα του ερωτήματος γ. ε έως θ ερωτήματα: Απάντηση σε δύο από πέντε ερωτήματα τα οποία αφορούν σε εφαρμογές, γενικεύσεις ή ερμηνείες συμπερασμάτων από τα φύλλα εργασίας που έχουν διδαχθεί οι μαθητές. Οι μαθητές απαντούν υποχρεωτικά στα τέσσερα πρώτα ερωτήματα (α, β, γ, δ) και επιλέγουν δύο από τα επόμενα πέντε ερωτήματα (ε, στ, ζ, η, θ). Τα ερωτήματα είναι ισοδύναμα και οι απαντήσεις βαθμολογούνται ισότιμα.