Στόχοι 1. Asking for and giving the time 2. Verbs –ώ (conjugation B2)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γειά σας.
Advertisements

Άσκηση 1. Θεωρούμε το ακόλουθο κομμάτι κώδικα int i,j; double result, a[110][4]; for(i=0; i
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
ΚΟΥΤΣΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ Α.Μ ΜΟΥΤΡΙΚΑ ΑΝΝΑ Α.Μ ΣΤΕΛΛΑ ΕΙΡΗΝΗ Α.Μ « ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑΞΗ ΜΕ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΔΕΠ.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επίκαιρα νομολογιακά ζητήματα από τον έλεγχο συμβάσεων παροχής υπηρεσιών των Δήμων. Ευτ. Κωνσταντάκου, Εισηγήτρια Ελ.Συν. Διημερίδα.
 ΦΑΣΗ 1 η : ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ με Αξιολόγηση εναλλακτικών προμηθευτών για το ίδιο προϊόν ΒΑΣΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ : πρέπει να είναι γνωστό πόσο δημοφιλές είναι.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Lesson 9 GRE101- GREEK ΜΑΘΗΜΑ 9. Auxiliary verb like/ dislike Questions: Σ’ αρέσει αυτή η ομπρέλα; Σας αρέσει αυτό το αυτοκίνητο; Answers: Ναι, μ’ αρέσει.
Μία εφαρμογή κατά του Σχολικού Εκφοβισμού για συσκευές Android και iOS.
1 ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ – ΜΕΛΕΤΕΣ Το θέμα “ποιότητα”, από τη σκοπιά των μελετητών Γιώργος Ν. Κάζος Πολιτικός Μηχανικός Πρόεδρος ΣΕΓΜ.
Lesson 11 GRE 101- GREEK ΜΑΘΗΜΑ 11.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΝΟΣΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
-Johann Wolfgang von Goethe
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
και η σημασία του στη ζωή μας
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΧΟΡΗΓΙΑ.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Στόχοι Asking for and giving the time The weather
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Μαθήτρια: ΑΘΗΝΑ ΚΟΥΡΤΗ Β2 Υπεύθυνη καθ. : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΛΑΜΟΥ
1st AORIST ACTIVE PARTICIPLES OF ω-VERBS
Future Active, Future Middle, and the Imperfect Indicative
Βδομάδα 6_18/2/16 Aims 1. Active verbs in –αω (conjugation B1)
Κολοκάσι Σωτήρας Κολοκάσι-Πούλλες Σωτήρας
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΑ
Βδομάδα 3_ Making appointments and suggesting days, place and time
ΕΠΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΩΡΗΤΙΚΗ ΑΣΥΝΕΧΕΙΑ
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Τεχνολογικού Λυκείου Κεφ
Τα λάθη στην εκμάθηση μιας Γ2
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΔΑΦΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΣΕΣ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
ONOMA: ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΒΙΟΥΛΙΚΩΝ
Teaching STEM with Fairy Tale Creative Fairy Tale Activities for Play & Learning.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
” قالوا سبحانك لا علم لنا إلا ما علمتنا أنك أنت العليم الحكيم “
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
به نام خدا.
«Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών»
أساسيات العرض والطلب ونظام الأسعار
Εισήγηση 5ης εβδομάδας – κατά παραγγελία κοστολόγηση
DIETARY GUIDELINES FOR AMERICANS
Με Αφορμή Ένα Πρόβλημα …
στην Περιφερειακη Ενοτητα Ρεθυμνησ τησ Περιφερειασ Κρητησ
We can manipulate simple equations:
ΨΥΓΕΙΟ Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019 ΜΙΑ ΧΡΗΣΙΜΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ.
Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
Grk 101, ch6 civ.
TRAFFICKING-ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Class IX: Athematic verbs I © Dr. Esa Autero
Future Active/Middle Indicative
Chapter 34 Indicative of δίδωμι.
Διαταραχή ελλειματικής προσοχής-Υπερκινητικότητας
Δάση & Ξυλεία.
Ηλεκτρονικές εφαρμογές Φορολογίας Κεφαλαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στόχοι 1. Asking for and giving the time 2. Verbs –ώ (conjugation B2) Βδομάδα 8_29/2/16 Στόχοι 1. Asking for and giving the time 2. Verbs –ώ (conjugation B2)

Εισιτήριο με επιστροφή Φεύγω

φτάνω ξεκινάω

αργώ κατεβαίνω

περπατώ οδηγώ

Πόσο κάνει το εισιτήριο; Κάνει 10 ευρώ Κοστίζει 10 ευρώ Είναι 10 ευρώ

Πόση ώρα είναι το ταξίδι; Είναι 1 ώρα και 10 λεπτά

Τι ώρα φεύγει το τρένο από την Αθήνα; Φεύγει στις εφτά το απόγευμα

Πώς θα πάω; Τι ώρα ξεκινάω; ……………………….. Πώς θα πάω; Τι ώρα ξεκινάω; Πόσες ώρες είναι το ταξίδι; Πόσο κάνουν τα εισιτήρια;

αργώ

Κοιτώ τις προτάσεις και συμπληρώνω Οδηγώ αυτοκίνητο και μηχανή. Ο Κώστας ζει στην Αθήνα. Τηλεφωνείς στη μαμά σου κάθε μέρα; Τα λεωφορεία στο Λονδίνο αργούν. Εμείς μπορούμε το πρωί. Εσείς; Οδηγείτε λεωφορείο ή τρένο; Η Άννα και η Μαρία ζουν στο Λονδίνο.

αργώ αργείς

αργεί αργεί

αργούμε αργείτε

αργούν αργούν

Συμπληρώνω Η Ολίβια δεν ……………… (αργώ) για την δουλειά της. Η Ολίβια δεν ……………… (αργώ) για την δουλειά της. Εγώ …………… (μπορώ) στις έξι. Εσείς τι ώρα …………….. (μπορώ); Ο πατέρας και η μητέρα μου ………………... (ζω) στη Νορβηγία. Η Ασπασία …………. (τηλεφωνώ) στην κόρη της. Εσείς …………… (οδηγώ) το αυτοκίνητο ή η γυναίκα σας; Η Μαρία και ο Γιάννης πάντα ………….. (αργώ).

Κάνω ερωτήσεις και συμπληρώνω τον πίνακα Παράδειγμα: Α: Τι κάνει στο Α1; Β: Αυτός αργεί

Ακούω και κυκλώνω τις παρακάτω φωτογραφίες

Τι ώρα είναι; (σ. 72) Είναι μία ακριβώς

Τι ώρα είναι; Είναι τρεις ακριβώς

Τι ώρα είναι; Είναι δύο και τέταρτο

Τι ώρα είναι; Είναι τρεις και μισή

Τι ώρα είναι; Είναι οκτώ παρά τέταρτο

Τι ώρα είναι; Είναι τέσσερις και πέντε

Τι ώρα είναι; Είναι έξι παρά πέντε

Εργασίες για σπίτι Άσκηση 9 σελίδα 73 Άσκηση 12 σελίδα 74