Πτυχιακή εργασία της Νικολαῒδου Μαρίας (ΑΜ: 3573)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.
Advertisements

Δίκτυα υπολογιστών.
Θέμα : " Internet Telephony " Εφαρμογή : "Τηλεφωνική κλήση μέσω ιστοσελίδας με τη χρήση modem"
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ» ΚΕΦ.2 ΜΑΡΤΙΟΣ 2005.
Next Generation Networking
Σύνδεση δυο υπολογιστών σε δίκτυο ή προς τον έξω κόσμο (internet)
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
•Διαδίκτυο Διαδίκτυο •Διευθύνσεις Internet Protocol (IP) Διευθύνσεις Internet Protocol (IP)Διευθύνσεις Internet Protocol (IP) •Εσωτερικές και Εξωτερικές.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
EIΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΔΙΚΤΥΑ ΕΛΕΓΧΟΥ» ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2004.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Β΄ Γυμνασίου Σκαβάντζου Λία, ΠΕ19
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Υπηρεσίες δικτύων επικοινωνίας
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Παράγραφος 1.7. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Είσαι εκεί; Εδώ είμαι Είσαι έτοιμος να λάβεις ένα μήνυμα; Είμαι έτοιμος Πάρε το πρώτο.
Τεχνικές Μεταγωγής Παράγραφος 1.5.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Δίκτυα Υπολογιστών Ι Δρ. Ηλίας Σαράφης.
Εύρωστες Ψηφιακές Υπoδομές και Υπηρεσίες: Διάκριση ανθρώπου ή bot
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 11 Οργάνωση Έργου,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
5o Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ, Πειραιάς, 4-5 Οκτωβρίου 2008 «Υπηρεσία IP τηλεφωνίας του ΠΣΔ και συνεργατικά εργαλεία» Κισσανδράκης Γεώργιος Πανεπιστήμιο Κρήτης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Τεχνολογία TCP/IP TCP/IP internet είναι ένα οποιοδήποτε δίκτυο το οποίο χρησιμοποιεί τα πρωτόκολλα TCP/IP. Διαδίκτυο (Internet) είναι το μεγαλύτερο δίκτυο.
Β5.1.2 Πρωτόκολλα Επικοινωνίας και Τείχος Προστασίας.
Βασικές Αρχές Τεχνολογίας
Διαχείριση Δικτύων Ευφυή Δίκτυα Άσκηση 1: Χρήση βασικών εργαλείων για συλλογή πληροφοριών για τη διαμόρφωση και την κατάσταση λειτουργίας του δικτύου.
Βασικές αρχές IP Τηλεφωνίας
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ I Β. Μάγκλαρης 20/11/2009.
Εργαστήριο NETMODE - Οκτώβριος Μοντέλο κατανεμημένης διαχείρισης δικτύων βασισμένο στην XML Στόχος: μοντελοποίηση.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
Διαδικτυακή Τηλεφωνία Γενειατάκης Δημήτρης Υποψήφιος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αιγαίου Τμήμα Μηχ. Πληρ. & Επικ. Συστημάτων.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κεντρικής Μακεδονίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ.
TEΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ T.E. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ.
Δίκτυα Υπολογιστών Κεφάλαιο 8. Επικοινωνία-Δίκτυα επικοινωνιών στην Ιστορία σύννεφα καπνού Φρυκτωρίες π.Χ. Ακουστικός και Υδραυλικός τηλέγραφος.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Viber Τι είναι; Χρησιμότητα Λειτουργία Viber στο μέλλον.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 4: Δίκτυα Υπολογιστών Λέξεις Κλειδιά: Δίκτυο υπολογιστών (Computer Network), πόροι δικτύου, τοπικό δίκτυο (LAN), δίκτυο ευρείας περιοχής.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση-Internet
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Δίκτυα Κεφάλαιο 3.3.
Κεφάλαιο 6: Δίκτυα Ευρείας Περιοχής
Υπηρεσίες Διαδικτύου.
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κεντρικής Μακεδονίας
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διερεύνηση μεθόδων απάτης και τεχνικών απειλών σε δίκτυα τεχνολογίας VOIP Πτυχιακή εργασία της Νικολαῒδου Μαρίας (ΑΜ: 3573) Επιβλέπων: Κ. Σ. Χειλάς, Αναπληρωτής Καθηγητής Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κεντρικής Μακεδονίας (Σερρών) Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ

ΣΤΟΧΟΙ Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας στόχος είναι να μελετηθούν οι μέθοδοι απάτης και τεχνικών απειλών στα δίκτυα τεχνολογίας VoIP. Στην συνέχεια θα δούμε και στην πράξη όλα αυτά αφού δημιουργήσουμε ένα εικονικό δίκτυο αυτής της τεχνολογίας. Έτσι θα έχουμε και την δυνατότητα να δούμε πως όλα αυτά επηρεάζουν και τον χρήστη.

ΟΡΙΣΜΟΣ VOIP Με τον όρο Voice over IP ή VoIP ή τηλεφωνία μέσω διαδικτύου ή σωστότερα ΦεΔΠ δηλαδή «Φωνή επί διαδικτυακού πρωτοκόλλου» αναφερόμαστε στα πρωτόκολλα επικοινωνίας, τις τεχνολογίες, μεθοδολογίες και τεχνικές μετάδοσης.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ vs ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Μειωμένο κόστος Ευκολία στη διαχείριση Αναλυτικά στατιστικά Διαχείριση του τηλεφωνικού αριθμού Μειωμένες χρεώσεις εσωτερικού Δυνατότητα προσθήκης υπηρεσιών στον υπάρχων τηλεφωνικό αριθμό χωρίς επιπλέον χρέωση

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ vs ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Σε απώλεια ρεύματος παύει η λειτουργία Μη καλή ποιότητα της φωνής Ευαισθησία στις διαδικτυακές επιθέσεις

ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Στην VoIP τηλεφωνία η φωνή μας μετατρέπεται σε πακέτα δεδομένων και μεταδίδεται μέσω του Internet. Τα βασικά στοιχεία της διαδικασίας είναι η μετατροπή του αναλογικού σήματος φωνής και η μετατροπή του σε πακέτα IP για μετάδοση μέσω του διαδικτύου. Η διαδικασία αυτή αναστρέφεται στο άκρο που λαμβάνει την κλήση. Παρακάτω σε επόμενη διαφάνεια μπορούμε να δούμε και πως λειτουργεί η κανονική τηλεφωνία σε σχέση με την VoIP.

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Τα βασικά πρωτόκολλα που χρησιμοποιεί η τηλεφωνία αυτή είναι 2: SIP, H.323. SIP: (Session Initiation Protocol = Πρωτόκολλο εκκίνησης συνόδου) πρωτόκολλο επικοινωνίας μέσω δικτύων υπολογιστών που χρησιμοποιείται για την πραγματοποίηση, τροποποίηση και το τερματισμό τηλεφωνικών κλήσεων VoIP. H.323 : Περιγράφει τον τρόπο που συστήματα πολυμέσων διασυνδέονται και επικοινωνούν για ανταλλαγή multimedia κίνησης δηλαδή από φωνή, video και data μέσω τοπικών δικτύων χρησιμοποιώντας PCs.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 2 ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ SIP ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Παρακάτω μας απεικονίζεται ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνούν 2 τηλέφωνα με βάση το πρωτόκολλο.

ΑΠΕΙΛΕΣ Οι απειλές θα μπορούσαν να χωριστούν σε 3 κατηγορίες: α) με βάση τον ανθρώπινο παράγοντα β) » τις ευπάθειες της τεχνολογίας γ) » τα πρωτόκολλα

Με βάση τον ανθρώπινο παράγοντα ΑΠΕΙΛΕΣ Με βάση τον ανθρώπινο παράγοντα Κοινωνική μηχανή Εργαζόμενοι που κατέχουν χρήσιμες πληροφορίες Ανεπάρκεια τεχνικών Σφάλματα ή παραλήψεις στον σχεδιασμό του Change Control Management

ΑΠΕΙΛΕΣ Με βάση την τεχνολογία Ευπάθειες του συστήματος VoIP (routers, switches, servers κ.τ.λ.) Call Interception (ευκαιρίες παρακολούθησης μιας συνδιάλεξης) DOS (Denial of Service) attack Toll fraud (hackers που με μεθόδους «σπάνε» τα συστήματα ελέγχου Μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο τηλ. Κέντρο VoIP Spam (SPIT: spam over internet telephony) παρόμοιο με το SPAM Phishing Man in the middle Replay attack

ΑΠΕΙΛΕΣ Με βάση τα πρωτόκολλα Registration Hijacking Proxy Impersonation Message Tampering Session Tear Down

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Στην μελέτη της εργασίας καταλήξαμε πως η νέα τεχνολογία έχει αρκετά πλεονεκτήματα. Από τν άλλη και αρκετά προβλήματα τα οποία εντοπίσαμε και αναλύσαμε από τα οποία θα δούμε στο εικονικό δίκτυο VoIP που δημιουργήσαμε αλλά και με τα αποτελέσματα που μελετήσαμε με τον αναλυτή Wireshark.

Σας ευχαριστώ πολύ