Through our Eyes (2012-I-DE3-COM )

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καινοτόμο Πολιτιστικό Πρόγραμμα Νηπιαγωγείο Αρμένων Ρεθύμνου
Advertisements

Μαθαίνοντας Να Διαβάζουμε Ερευνητικά Άρθρα (Academic Reading-Listening)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
1 Έλεγχος και τα μέσα ελέγχου. 2 Θέματα που αναλύονται Η αναγκαιότητα του ελέγχου Τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού ελέγχου. Η διαδικασία του ελέγχου.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
A show dedicated to the Comenius Project and Cypriot traditions We had our Comenius show divided in two parts. At the first part we had a power point presentation.
Οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης Ο Φασισμός έρχεται πρώτα για τους άλλους και έπειτα για όλους 27 Ιανουαρίου Ημέρα Μνήμης Επιμέλεια Τσομπανίδου Ξανθίππη ΠΕ01.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
3 ο 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΚΥΠΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ. Η Κύπρος, η οποία βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Μεσογείου Θαλάσσης και νότια της Τουρκίας, είναι το μεγαλύτερο.
ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΓΕΛ ΖΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΗ Α’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Νερό: Πηγή Ζωής, Πολιτισμού, Υγείας και Ομορφιάς
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Η παιδαγωγική φυσιογνωμία του εκπ/κού στα ΣΔΕ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
11ο Συνέδριο ΚΕ.Δ.ΕΚ.-Πάτρα Ιουλίου - Συνεδριακό κέντρο Πανεπιστημίου ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … η διαπολιτισμική διάσταση του μαθήματος «Τεχνολογία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΥΛΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
Γραμμένου Ευαγγελία.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό»
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
Η εποχή των επαναστάσεων
Συνοικία Σαλματοβρουκίου Τρελές Πατρικίες.
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ………
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
الشـــغل والطـــاقة الشغل
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΑ & ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
GRIFFITHS J. DAVID, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, ΠΕΚ 2012
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
Ο ερμηνευτικός διάλογος
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Through our Eyes (2012-I-DE3-COM06-27288) 2012-2014

Χώρες που συμμετείχαν ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΙΣΠΑΝΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ ΣΛΟΒΑΚΙΑ ΣΟΥΗΔΙΑ ΤΣΕΧΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Στόχοι του προγράμματος ● Να προαχθεί η πραγματική κατανόηση του πλούτου και της διαφορετικότητας των ευρωπαϊκών πολιτισμών μέσω καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων ● Να βελτιωθούν οι ικανότητες παρουσίασης εργασιών των παιδιών και οι τεχνολογικές τους δεξιότητες ● Να αυξηθούν οι γνώσεις μας για τις συμμετέχουσες χώρες και τη γλώσσα τους

Κοινές υποχρεώσεις εταίρων 1. Συμπλήρωση ερωτηματολογίων μεταφρασμένων στην μητρική γλώσσα από τα παιδιά σχετικά με τις γνώσεις τους όσον αφορά στις συμμετέχουσες χώρες (σε τρεις χρόνους) 2. Αλληλογραφία μεταξύ τάξεων 3. Επιλογή ενός εθνικού καλλιτέχνη και παρουσίασής του στους εταίρους (με power point) με ταυτόχρονη διανομή βιογραφιών και έργων του

Εθνικός καλλιτέχνης ανά χώρα ΓΕΡΜΑΝΙΑ → Franz Marc ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ → David Hockney ΙΣΠΑΝΙΑ → Miro / Muher ΙΤΑΛΙΑ → Renato Guttuso ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ → Kestutis Kasparavicius ΣΛΟΒΑΚΙΑ → Albin Brunovsky ΣΟΥΗΔΙΑ → Isaac Grunewald ΤΣΕΧΙΑ → Josef Lada ΕΛΛΑΔΑ → Αλέξης Ακριθάκης

Αλέξης Ακριθάκης

4. Επιλογή ενός ξένου καλλιτέχνη και δημιουργία και διανομή βιογραφιών και έργων του Ελλάδα → Joan Miro

5. Εκθέσεις σε όλα τα σχολεία με το ανταλλασσόμενο υλικό

6. Δημιουργία χριστουγεννιάτικων καρτών και projects για ήθη και έθιμα (πληροφορίες, ζωγραφιές, συνταγές)

Εξατομικευμένες υποχρεώσεις εταίρων Γερμανία: Δημιουργία ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση του προγράμματος Ιταλία: Δημιουργία του λογότυπου του προγράμματος και ενός παιχνιδιού με κάρτες για την ευχάριστη εκμάθηση των στοιχείων που αφορούν στις χώρες

Τσεχία: Δημιουργία ιστοσελίδας του προγράμματος www. oureyes. estranky Τσεχία: Δημιουργία ιστοσελίδας του προγράμματος www.oureyes.estranky.cz και υποχρέωση ενημέρωσής της Ισπανία: Φυλλάδιο - κατευθυντήριες γραμμές για σωστή αλληλογραφία

Σουηδία – Αγγλία: Κατευθυντήριες γραμμές για τη βελτίωση των δεξιοτήτων των μαθητών αναφορικά με την παρουσίαση των εργασιών Λιθουανία: Φυλλάδιο πρώτων εντυπώσεων

Σλοβακία: Φυλλάδιο για τους ευρωπαίους καλλιτέχνες (με έργα παιδιών από την κάθε χώρα) Ελλάδα: Φυλλάδιο ευρωπαϊκών φράσεων εμπλουτισμένο με πληροφορίες για την κάθε χώρα