Επιστήμη Β΄ Δημοτικού Μελετούμε τους καρπούς

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Advertisements

ΛΕΥΚΟΚΥΤΤΑΡΟΤΟΞΙΚΟ ΤΕΣΤ PRODIET
BIOPHELIA - GREEK FINE PRODUCTS
ΤΟ ΤΥΡΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ
Χοληστερόλη.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ
Πρόγραμμα αντιμετώπισης Μεταβολικού Συνδρόμου
Lessons = = 20.
Οπωροκηπευτικά προϊόντα
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
Χαμογελάστε στη ζωή τρώγοντας φρούτα
ΖΑΧΑΡΗ & ΟΞΕΑ.
Μαρία Καμπά Κέλλυ Κοκκινέλλη Μαριλένια Παραγή
Το Φθινόπωρο Αιμιλία Αριστείδου.
ΜΑΘΗΜΑ :ομαδεΣ τροφιμων
Η πνευματική καλλιέργεια. Πρόσεχε τις σκέψεις σου, μπορούν να γίνουν επιθυμίες.
Πληροφορική υποστήριξη για το μάθημα της Επιστήμης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Πώς κατασκευάζ ω ένα εννοιολογικό χάρτη;
στην καθημερινή μας ζωή
4η ομάδα Ιωάννα , Άννα , Κωνσταντίνος ,Τάσος
Frutafill Υπάρχοντα προϊόντα Νέα προϊόντα Frutafill Strawberry
Αα άλογο.
Ποιότητα Τροφής και Είδη Καλλιεργειών
Οργάνωση υλικών Επιστήμης Γεώργιος Ματσικάρης Επιθεωρητής Επιστήμης Πέτρος Γεωργιάδης Σύμβουλος Επιστήμης Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας.
Ετοιμασία και παράθεση σαλατών και ντρέσινγκς
ΕΝΟΤΗΤΑ:7 ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Oι ξηροί καρποί αποτελούν μια υγιεινή, θρεπτική και νόστιμη διατροφική επιλογή και γι’ αυτό δεν πρέπει να λείπουν από το διαιτολόγιό μας, όχι μόνο σε γιορτές.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗ
Γαλλία-ratatouille.
Το σχολείο μας συμμετέχει στο πανευρωπαϊκό πρόγραμμα « Προαγωγή της Υγείας ». Μια εβδομάδα του Απρίλη ήταν αφιερωμένη στα φρούτα.
να φροντίσει καλύτερα την υγεία σου
Ich möchte für immer leben
Συλλογή παραδοσιακών σπόρων Περιφέρειας Ταμασού και Ορεινής
ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
Διατροφη & υγεια Βικτώρια Σιταρά Αναστασία Βερβέρη Δανάη Καρακούση
Μάθημα Οικιακής Οικονομίας Καθηγήτρια: Γκουτζουρέλα Μαρία
Κτίζουμε επιχειρήματα Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Πληροφορική υποστήριξη στο μάθημα της Επιστήμης.
Η Ζωή Στην Εύκρατη Ζώνη.
Ομάδα 2η: Φρούτα και χορταρικά
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού
Ζωή Κανάρη Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού
Φρούτα : Ενημερωτικό Έντυπο για την Καντίνα του Σχολείου μας
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης Π.Τ.Δ.Ε.- Α.Π.Θ.
Ομάδα 1 – Γ’1. Θέμα Με ποιες καλλιέργειες ασχολούνταν παλαιότερα οι κάτοικοι της περιοχής Διμηνίου και με ποιες ασχολούνται σήμερα. Που οφείλονται οι.
1920s ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Νερό Η σημασία του νερού στο σώμα μου. Γεια σας!!! Με λένε Άκη Νεράκη και θα σας διηγηθώ για ποιο λόγο με χρειάζεται το σώμα σας. Μια ιστορία απο τον Γιάννη.
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ «Δημιουργώντας Αειφόρα Σχολεία» Comenius Project Τάξη Ε’ Μουστάκα Ανθή (εκπ/κος Αγγλικής Γλώσσας)
Mηλιά Η μηλιά είναι το πιο διαδεδομένο οπωροφόρο παγκοσμίως, αντιπροσωπεύει το 50% των φυλλοβόλων οπωροφόρων δέντρων, με παγκόσμια ετήσια παραγωγή τα.
ΑΙΘΥΛΕΝΙΟ (C 2 H 4 ) άχρωμο εύφλεκτο αέριο με ελαφρά "χαρακτηριστική" οσμή ΦΥΤΟΡΜΟΝΗ ΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΤΩΝ C 2 H 4 παράγεται από όλα.
ΟΞΕΑ – ΒΑΣΕΙΣ - ΑΛΑΤΑ Μπορείτε να αναφέρετε μερικές βάσεις και μερικά οξέα που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή ζωή; Βάσεις: αμμωνία, μαγειρική σόδα (διαλυμένη.
ΜΕΤΑΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1. 2 ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Η ανάγκη για διατήρηση των τροφίμων φάνηκε από την πρώτη στιγμή που ο άνθρωπος άρχισε να οργανώνεται.
Από πού προέρχονται οι τροφές;. Από πού προέρχεται η μπριζόλα; O Από το γουρούνι ; γουρούνι O Από το πρόβατο ; πρόβατο O Από την κότα ; κότα.
Κλινική διαιτολόγια ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ-ΚΑΤΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟΥ
«Όταν η φύση δημιουργεί... Πολιτισμό»
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΣΠΟΡΟΙ TA ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΣΠΟΡΩΝ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΥΒΡΙΔΙΑ.
 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Φρούτα Ορισμός: Φρούτα και καρποί καλλιεργημένων και άγριων φυτών.
11 ερωτήσεις για τη διατροφή
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
Παρουσίαση πρακτικής στην κοινότητα
Τι γίνεται ή παίρνουμε από τα φυτά;
Ελάτε να μάθουμε για τα δέντρα
ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 11ο. Διδάσκων καθηγητής
Πώς κατασκευάζω ένα εννοιολογικό χάρτη;
Ελληνογερμανική Αγωγή
Τηλέφωνο επικοινωνίας Σιαφάκας Α.Ε.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιστήμη Β΄ Δημοτικού Μελετούμε τους καρπούς Επιστήμη Β΄ Δημοτικού Μελετούμε τους καρπούς Ζωή Κανάρη Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού

Μμμ. Είναι νόστιμο το μήλο. Μα και οι άλλοι καρποί δεν πάνε πίσω Μμμ! Είναι νόστιμο το μήλο! Μα και οι άλλοι καρποί δεν πάνε πίσω. Κρύβουν νοστιμιά και άλλα μυστικά!

Οι καρποί κρύβουν μέσα τους… Ένα ή περισσότερα Πάμε να τα δούμε!!! σπέρματα!!!

σταφύλι

ελιά

μπιζέλι

ροδάκινο

μήλο

σιτάρι

τριαντάφυλλο

ντομάτα

αμύγδαλο

λεμόνι και πορτοκάλι

πιπέρι

αγγούρι

παπαρούνα

ρόδι

κεράσι

αβοκάντο