Βιωματικεσ δρασεισ Α΄Γυμνασιου Σχολική & Κοινωνική Ζωή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ...ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!! ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: Καλλιόπη Κρασίδου Μπερναντέτ Χριστοφή.
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση- Internet 7.1 Επίπεδο Δικτύου.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΕΚΤΕΛΕΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ της ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ο εκπαιδευτικός ως ‘αρχιτέκτονας της διδασκαλίας’ «Επιστήμονας» και «Δάσκαλος» Ιωάννης Ε. Βρεττός.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Επιμελήθηκε από την μαθήτρια Ολίβα Μαρία Comenius Team.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
ΕΞΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Αίτια που οδηγούν στο σωφρονιστικό σύστημα
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία ΙΙ
ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Ηγεσία Διαδικασία Λήψης Απόφασης
mke.uop.gr [open source doc / internet]
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ-ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Έλενα Φελούκα, Eλένη Ανδρέου, Κωνσταντής Πεθαίνος
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΟΜΑΔΑ DAB.
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ»
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Φυσική του στερεού σώματος
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Project 2015 ΓΕΛ Νιγρίτας Φύση και άσκηση Ομάδα: “Dream Team”
Project: Εθισμός στο Internet
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Τα αναβολικα και οι αρνητικεσ συνεπειεσ τουσ.
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Επιτροπή Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Καθηγητής Παναγιώτης Γετίμης &
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων Φλώρινας
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Emoticons σύμβολα που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν συναισθήματα σε μηνύματα και στο Internet. Από τη μαθήτρια Κων/να Κιούση Τμήμα ΒΗΥ1, σχ. έτος.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
Διαδικτυακός Εκφοβισμός
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
Project Α' Γενικού Λυκείου Κρανιδίου​ ​ Θέμα: "Οι υπερτροφές των Αρχαίων Ελλήνων"​ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία Λιώση​
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιωματικεσ δρασεισ Α΄Γυμνασιου Σχολική & Κοινωνική Ζωή Γυμνάσιο Ανθούσας 2013-2014 Βιωματικεσ δρασεισ Α΄Γυμνασιου Σχολική & Κοινωνική Ζωή

Προσωπική υγιεινή, διατροφή και καταχρήσεις. ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ με θέμα … Φροντίζω τον εαυτό μου. Προσωπική υγιεινή, διατροφή και καταχρήσεις. Ψάχνοντας την αλήθεια πίσω από την ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΚΟΠΟΣ Σκοπός της βιωματικής δράσης είναι να μάθουν οι μαθητές να αναγνωρίζουν και να κάνουν τις σωστές επιλογές για την υγεία τους

«Γιατί, παιδιά, προτιμήσατε αυτό το θέμα;» 1. Διαλέξαμε αυτό το θέμα γιατί πίσω από αυτό κρύβονται πολλά. 2. Επειδή είναι πολύ σημαντικό για την εφηβική ηλικία.

… και φτιάξαμε ομάδες των 4 μαθητών Κάναμε κλήρωση … … και φτιάξαμε ομάδες των 4 μαθητών Βαφτίσαμε τις ομάδες μας … … και κάναμε Συμβόλαιο Καλής Συνεργασίας Αρκετοί το τηρήσαμε ως το τέλος

ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Μελετήσαμε 2 άρθρα στον Τύπο: «Μόνο το 5% των ανθρώπων πλένουν σωστά τα χέρια τους» «Προσοχή στα νύχια σας, είναι εστία μολύνσεων και ασθενειών»

Πολλά αμήχανα χαμόγελα … ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ «Η εύκολη ερώτηση: Πόσο συχνά πλένετε τα χέρια σας;» Πολλά αμήχανα χαμόγελα … «Η δύσκολη ερώτηση: Γιατί, ενώ ξέρετε, δεν το κάνετε;» Πολλές δικαιολογίες…

Τις καταγράψαμε! Τους πειράξαμε! Θέλω να μου πεις «μπράβο»! Επιβράβευση θέλουν οι μαθητές που εργάζονται, όχι αυτοί που πλένουν τα χέρια τους Κρυώνω Όταν σου έλεγε η μαμά σου να πάρεις μπουφάν δεν κρύωνες! Δεν είναι βρώμικα Τι λες; Πάρε ένα μικροσκόπιο Βαριέμαι, κουράζομαι Από τώρα, μια σταλιά παιδί; Θέλω βρύση που να με πλένει μόνη της Πολλά θες, πήγαινε στο Χίλτον Δεν σκέφτομαι την υγεία μου Αλήθειες … Νικόλας- Δημήτρης Από τον πίνακα των ομάδων

Από τον πίνακα των ομάδων Σοβαρα τωρα… Συνειδητοποιήσαμε … Γιατί πρέπει να πλένω τα χέρια μου!!! Για να έχω ΥΓΕΙΑ->Πάνω απ’ όλα η ΥΓΕΙΑ… Γιατί διώχνω τα μικρόβια -> Και είναι και πολλά τα άτιμα!  Αποφεύγω τις μολύνσεις->Θα ασχημύνουν τα όμορφα χεράκια μας  Για να μη μολύνω το φαγητό μου-> Τα μικρόβια θα κάνουν πάρτι στο στομάχι μας :/ Γιατί γλυτώνω πολλές αρρώστιες -> Έτσι μπορώ να κάνω ζουζουνιές αφού θα είμαι μια χαρά ^_^ Για να μην βλάψω τους διπλανούς μου ->Αφού όλοι τρώμε ο ένας από τον άλλον. Γεωργία Από τον πίνακα των ομάδων

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ Εκπαιδευόμαστε στο σωστό τρόπο Εκπαιδευόμαστε στο σωστό τρόπο Κολλήσαμε τις οδηγίες στο μπάνιο μας. Υποσχεθήκαμε να το ακολουθήσουμε για μια εβδομάδα Αρκετοί από μας το μάθαμε Άννα-Μαρία

ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ «Έχεις ζήσει ποτέ κάτι παρόμοιο;» Πώς νιώθουν οι γύρω του; Πώς νιώθει; «Έχεις ζήσει ποτέ κάτι παρόμοιο;»

ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Θυμηθήκαμε… Όλοι σχεδόν είχαν να θυμηθούν ένα δυσάρεστο περιστατικό με κάποιον γνωστό ή άγνωστο που η υγιεινή του τους έκανε να νιώσουν αμήχανα … Έναν από αυτούς, οι συμμαθητές του τον απέφευγαν. Έναν άλλον, οι συμμαθητές του τον κορόιδευαν. Όλοι δήλωσαν ότι η προσωπική υγιεινή παίζει σημαντικό ρόλο στην εικόνα ενός ανθρώπου και επηρεάζει τελικά την ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ του

Σχεδιάσαμε καθημερινό πλάνο … ΤΙ ΚΑΝ ΑΜΕ Σχεδιάσαμε καθημερινό πλάνο … Από τον πίνακα των ομάδων. Γιώργος, Ελένη Καθημερινή Υγιεινή Πλένω τα χέρια μου Πλένω το σώμα μου Πλένω τα δόντια μου Πλένω το πρόσωπό μου Φροντίζω τα ρούχα μου να είναι καθαρά Φροντίζω τα νύχια μου να είναι καθαρά Φροντίζω να είμαι υγιής Αλλάζω κάθε μέρα τα ρούχα μου Ελένη

Από τον πίνακα των ομάδων. Γεωργία, Ελισάβετ Από τον πίνακα των ομάδων. Γεωργία, Ελισάβετ Ελισάβετ

Διατροφή Εργασια σε ΟΜΑΔΕΣ «Οι απίθανοι» Ομάδα: Ελένη Αθανασία Εργασια σε ΟΜΑΔΕΣ «Οι απίθανοι» Ομάδα: Ελένη Αθανασία Απόστολος Γιώργος Διατροφή

ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Συζητήσαμε για τις διαφημίσεις που προωθούν προϊόντα αδυνατίσματος και προβάλλουν την εικόνα της «τελειότητας» και κάναμε δικά μας χιουμοριστικά σκετσάκια Παρακολουθήσαμε εκπομπή σχετικά με τη νευρική ανορεξία, τη σύγχρονη διατροφική διαταραχή με υψηλά ποσοστά θνησιμότητας, που συναντάται συχνά σε νεαρές κοπέλες Γράψαμε δικές μας ιστορίες με ήρωες μαθητές

Διατροφή «Οι Απίθανοι» Η ομάδα έφτιαξε ερωτηματολόγιο, ώστε να διερευνήσει τις διατροφικές συνήθειες των συμμαθητών της τάξης της. Αφού συγκέντρωσαν και επεξεργάστηκαν τις απαντήσεις, έφτιαξαν ένα διάγραμμα για να αποτυπώσουν τα αποτελέσματα. Διατροφή

Από τον πίνακα της ομάδας «Οι Απίθανοι» Από τον πίνακα της ομάδας Οι μισοί φροντίζουν να παίρνουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά Τρώνε όποτε πεινούν μέχρι να χορτάσουν, χωρίς συγκεκριμένο ωράριο Προσέχουν πάντα ή αρκετά το καθημερινό διαιτολόγιό τους Δεν γνωρίζουν το Δείκτη Μάζας Σώματός τους Κορίτσια Αγόρια Αθανασία-Απόστολος-Ελένη-Γιώργος Θεωρούν όλοι σημαντικό να προσέχουν τι τρώνε Τσιμπολογούν συνήθως Λίγοι πιστεύουν ότι γνωρίζουν ποια θρεπτικά συστατικά πρέπει να καταναλώνουν Οι μισοί αθλούνται Διατροφή

Από τον πίνακα της ομάδας «Οι Απίθανοι» Από τον πίνακα της ομάδας ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΙΘΑΝΩΝ Την ημέρα μου την ξεκινώ τρώγοντας ένα πολύ υγιεινό πρωινό, όπως γάλα με μέλι και δημητριακά! Συνηθίζω να τρώω την ίδια ώρα κάθε μέρα Τα γεύματά μου σχεδόν πάντα περιέχουν όλες τις ομάδες τροφίμων Εάν μια μέρα φάω λίγο παραπάνω, την επόμενη μέρα θα προσέξω λίγο περισσότερο Το τελευταίο γεύμα της ημέρας το κάνω μεταξύ 19.00 και 20.30 Γιώργος - Ελένη-Αθανασία-Απόστολος Διατροφή

Από τον πίνακα της ομάδας «Οι Απίθανοι» Από τον πίνακα της ομάδας ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Διατροφή

Αλκοόλ Εργασια σε ΟΜΑΔΕΣ «Four Flavors» Ομάδα: Λούσι Άννα Αλεξάνδρα Εργασια σε ΟΜΑΔΕΣ «Four Flavors» Ομάδα: Λούσι Άννα Αλεξάνδρα Άννα-Μαρία Αλκοόλ

ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ Το αλκοολ Μελετήσαμε διαφημίσεις που συνδέουν την κατανάλωση αλκοόλ με την «ευτυχία» και την «επιτυχία» και κάναμε δικά μας χιουμοριστικά θεατρικά δρώμενα Μιλήσαμε για τις επιπτώσεις της κατανάλωσης αλκοόλ στην οικογένεια και τη ζωή των ανθρώπων Γράψαμε δικές μας ιστορίες με ήρωες μαθητές

Από τον πίνακα της ομάδας «Four Flavors» Από τον πίνακα της ομάδας Η Άννα γράφει: «Ο σκοπός των διαφημίσεων είναι να προσελκύσουν τον κόσμο, να τον παροτρύνουν να αγοράσει το προϊόν τους με διάφορους τρόπους… Η πονηριά των διαφημίσεων έχει ξεπεράσει τα όρια … … Πολλοί ίσως θεωρήσουν μαγκιά την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, όμως αυτό καταστρέφει τον οργανισμό τους χωρίς να το καταλάβουν... » Άννα-Άννα Μαρία-Αλεξάνδρα-Λούσι Αλκοόλ

Από τον πίνακα της ομάδας «Four Flavors» Από τον πίνακα της ομάδας Οι μαθητές πήραν συνέντευξη από κάποιον που καταναλώνει μεγάλες ποσότητες αλκοόλ καθημερινά Κατέγραψαν ότι πίνει πολύ για λόγους που σχετίζονται με την οικογενειακή του κατάσταση, καταφεύγει στο ποτό πάνω από 4 φορές ημερησίως. Δήλωσε ότι πίνει «για να ξεχάσει», ενώ του έχουν συμβεί διάφορα ατυχήματα σε ώρα μέθης Αλεξάνδρα – Λούσι - Άννα Μαρία – Άννα Αλκοόλ

Εργασια σε ΟΜΑΔΕΣ Κάπνισμα-Ναρκωτικά «Ο Αλή Μαρκούλ και οι 3 ήρωες» Εργασια σε ΟΜΑΔΕΣ «Ο Αλή Μαρκούλ και οι 3 ήρωες» Ομάδα: Γεωργία Νικόλας Δημήτρης Ελισάβετ Κάπνισμα-Ναρκωτικά

ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ Το καπνισμα και τα ναρκωτικα Θυμηθήκαμε περιστατικά που είχαμε δει ή ακούσει και τα περιγράψαμε στην τάξη Προσπαθήσαμε να φανταστούμε την καθημερινότητα μιας οικογένειας με εθισμένους γονείς και πώς θα ήταν τα παιδιά τους μεγαλώνοντας. Κάναμε ένα αυτοσχέδιο θεατρικό Γράψαμε δικές μας ιστορίες με ήρωες μαθητές

«Ο Αλή Μαρκούλ και οι 3 ήρωες» Από τον πίνακα της ομάδας Οι μαθητές πήραν συνέντευξη από Ιατρό Παθολόγο. Μερικά βασικά σημεία : Τα ναρκωτικά δρουν στο κεντρικό νευρικό σύστημα δηλαδή στον εγκέφαλο που είναι ο κυβερνήτης του ανθρώπινου οργανισμού… … μελέτες δείχνουν ότι παιδιά καπνιστών είναι καπνιστές Ελισσάβετ Κάπνισμα-Ναρκωτικά

«Ο Αλή Μαρκούλ και οι 3 ήρωες» Από τον πίνακα της ομάδας Οι μαθητές πήραν συνέντευξη από Ιατρό Παθολόγο. Μερικά βασικά σημεία : Το παιδί θα πρέπει να απευθύνεται χωρίς φόβο για οποιοδήποτε πρόβλημά του στους γονείς και αυτοί να μιλούν καθαρά για τα θέματα των ναρκωτικών… … να καταλάβουν τα παιδιά πως η χρήση ναρκωτικών ουσιών, αλλά και του αλκοόλ, τα οδηγεί στο περιθώριο την κοινωνικής ζωής Νικόλας Κάπνισμα-Ναρκωτικά

«Ο Αλή Μαρκούλ και οι 3 ήρωες» Από τον πίνακα της ομάδας Οι μαθητές πήραν συνέντευξη από Ιατρό Παθολόγο. Μερικά βασικά σημεία : Να αγαπάει η νέα γενιά και να χαίρεται τη ζωή, γιατί είναι ένα μοναδικό ταξίδι και να αποδέχεται τις αποτυχίες γιατί από αυτές μαθαίνει κανείς και γίνεται καλύτερος Δημήτρης Κάπνισμα-Ναρκωτικά

«Ο Αλή Μαρκούλ και οι 3 ήρωες» Από τον πίνακα της ομάδας Ένας μαθητής πήρε συνέντευξη από την καπνίστρια γιαγιά του, η οποία καπνίζει από την ηλικία 35 ετών μέχρι σήμερα που είναι 60 ετών και συνεχίζει ακόμα. Μερικά βασικά σημεία : Άρχισα να καπνίζω από περιέργεια, επειδή κάπνιζαν οι φίλες μου. Δεν μου άρεσε στην αρχή πολύ… με την παρέα το συνήθισα Έχω τόσο εθισμό που όσες αυξήσεις και να κάνουν δε θα το κόψω …τα παιδιά να προσέχουν πολύ, γιατί το τσιγάρο βλάπτει πολύ Δημήτρης Κάπνισμα-Ναρκωτικά

«Ο Αλή Μαρκούλ και οι 3 ήρωες» Από τον πίνακα της ομάδας Το σλόγκαν της ομάδας Κράτα το μυαλό σου καθαρό Πες ΝΑΙ στη ζωή Και απόλαυσε το ταξίδι Γεωργία Κάπνισμα-Ναρκωτικά

Αναβολικά Εργασια σε ΟΜΑΔΕΣ «The LOL Team» Ομάδα: Κώστας Ρέι Άγγελος Εργασια σε ΟΜΑΔΕΣ «The LOL Team» Ομάδα: Κώστας Ρέι Άγγελος Φλάβια Αναβολικά

ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Η κ. Καλιαμπάκου, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, μας έκανε μια 2ωρη ενημέρωση σχετικά με τα αναβολικά . Μερικά βασικά σημεία: Ντόπινγκ είναι ό,τι σπρώχνει τις αντοχές μας πέρα από τα φυσικά όριά τους, με φυσικές ή τεχνητές ουσίες, από την υπερβολική λήψη βιταμινών ή καφεΐνης ως τις αμφεταμίνες ή τις αυξητικές ορμόνες, με καταστροφικές συνέπειες για τον οργανισμό και τη ζωή του ανθρώπου

ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Η κ. Καλιαμπάκου, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, μας έκανε μια 2ωρη ενημέρωση σχετικά με τα αναβολικά . Μερικά βασικά σημεία: Το ντόπινγκ συναντάται όπου οι άριστες επιδόσεις είναι κριτήριο επιτυχίας: Στον αθλητισμό, υψηλών επιδόσεων αλλά και ερασιτεχνικό Στις ακαδημαϊκές εξετάσεις Στα γυμναστήρια Στο στρατό, σε πολεμική δράση Σε επαγγέλματα με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές συνθήκες εργασίας

ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Η κ. Καλιαμπάκου, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, μας έκανε μια 2ωρη ενημέρωση σχετικά με τα αναβολικά . Μερικά βασικά σημεία: Ο αθλητισμός είναι δημόσιο και κοινωνικό αγαθό και δεν πρέπει να μπαίνει στη λογική του κέρδους Ο Αθλητισμός Για Όλους ή Μαζικός Αθλητισμός είναι το αθλητικό κίνημα της σύγχρονης ζωής που υπαγορεύει τη συνειδητή επιλογή της κίνησης – άθλησης όχι για αντιπαλότητα ή ανταγωνισμό αλλά για άσκηση, συνάσκηση – ανθρώπινη επικοινωνία και για βελτίωση της ψυχοσωματικής υγείας όλων των ατόμων.

Από τον πίνακα της ομάδας «The LOL Team» Από τον πίνακα της ομάδας Η ομάδα μελέτησε πληροφορίες από το Internet: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Οργανικές χημικές ενώσεις που παράγουν τον αναβολισμό, δηλαδή τις βιομηχικές εκείνες διεργασίες του οργανισμού που οδηγούν σε σύνθεση μεγαλύτερων χημικών μορίων. Το 1940 η χρήση τους γινόταν για την καταπολέμηση της γεροντικής αδυναμίας, της ανορεξίας και για την νευρική ανεπάρκεια. Αντίθετα σήμερα χρήση αναβολικών γίνεται από τους αθλητές για τη βελτίωση της αθλητικής τους επίδοσης. Το φαινόμενο της χρήσης των αναβολικών είναι πιο έντονο στους body-builder για να αυξήσουν το μέγεθος των μυών τους Φλάβια Αναβολικά

Από τον πίνακα της ομάδας «The LOL Team» Από τον πίνακα της ομάδας Η ομάδα μελέτησε πληροφορίες από το Internet: Γιατί επικρατεί το ντόπινγκ; Είναι κοινώς αποδεκτό, ότι το ντόπινγκ αποτελεί μια παγκόσμια πραγματικότητα σε πλήθος αθλητικών δράσεων. Σε μια εποχή άλλωστε που μεσουρανεί η άκρατη φιλοδοξία και η αμετροέπεια, το ντόπινγκ δείχνει απόλυτα εναρμονισμένο με το πνεύμα της, την στιγμή μάλιστα που ο αθλητισμός συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας και επ’ αυτού διακινούνται τεράστια χρηματικά ποσά (Αλμπανίδης, 2001). Ρέι – Άννα Μαρία Αναβολικά

Από τον πίνακα της ομάδας «The LOL Team» Από τον πίνακα της ομάδας Απελπισμένοι Αναβολικά

Από τον πίνακα των ομάδων. Όλα αρχίζουν και τελειώνουν εδώ … Ελισσάβετ Όλα αρχίζουν και τελειώνουν εδώ …

Από τον πίνακα των ομάδων. Όλα αρχίζουν και τελειώνουν εδώ … Ελισσάβετ Όλα αρχίζουν και τελειώνουν εδώ … Ελισσάβετ

Από τον πίνακα των ομάδων. Όλα αρχίζουν και τελειώνουν εδώ … Ελισσάβετ Όλα αρχίζουν και τελειώνουν εδώ … Ελισσάβετ

Από τον πίνακα των ομάδων. Όλα αρχίζουν και τελειώνουν εδώ … Ελισσάβετ Όλα αρχίζουν και τελειώνουν εδώ … Ελισσάβετ

συμμετείχαμε στην εργασία. να γνωριστούμε καλύτερα, Η εμπειρία ήταν θετική για όλους όσους συμμετείχαμε στην εργασία. Στάθηκε η αφορμή να γνωριστούμε καλύτερα, να συνεργαστούμε και να ανταλλάξουμε εμπειρίες και απόψεις

Ευχαριστώ τους μαθητές της Α΄ Τάξης του Γυμνασίου Ανθούσας που με πήραν για λίγο μαζί τους στο όμορφο ταξίδι τους προς την ωριμότητα Η υπεύθυνη εκπαιδευτικός Παπακυρίτση Χ.

Βιωματικεσ δρασεισ Α΄Γυμνασιου Σχολική & Κοινωνική Ζωή Γυμνάσιο Ανθούσας 2013-2014 Βιωματικεσ δρασεισ Α΄Γυμνασιου Σχολική & Κοινωνική Ζωή