Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΈΝΑ CHAT ΔΙΚΟ ΜΑΣ ONLINE ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΌΛΑ ΔΩΡΕΑΝ.
Advertisements

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
«Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis» ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού ICT 4 Growth Ενίσχυση Επιχειρήσεων για την Υλοποίηση Επενδυτικών Σχεδίων ανάπτυξης-παροχής καινοτόμων προϊόντων και.
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2011 – ΓΕΛ ΔΙΟΝΥΣΟΥ Συντονίστριες: Ειρ. Χλέντζου – Μ. Φλώρου.
Ενημέρωση για φοιτητές/τριες
Μαθαίνοντας βιωματικά την ιστορία του Αρκαδιού: Το διαδικτυακό κυνήγι θησαυρού γνώσεων Καψάσκη Αγγελική "Πες μου και θα ξεχάσω. Δείξε μου και μπορεί να.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ανοιχτά δεδομένα στη δημόσια υγεία Το παράδειγμα των ΗΠΑ και η προστιθέμενη αξία του για την Ευρωπαϊκή Ένωση Εβίκα Καραμαγκιώλη, Ελένη-Ρεβέκκα Στάιου,
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Myschool ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Διδασκαλία μαθημάτων Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Δημήτριος Θεοδωρίδης Δρ Φυσικός) Δέσποινα Παπαδοπούλου Δρ Χημικός)
Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε Περιφερειακό Επίπεδο
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Το Marketing Β΄.
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
για τη Σχολική Καινοτομία
Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Project: Εθισμός στο Internet
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Βασικές αρχές διδακτικής αξιοποίησης
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
«ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ»
Σχεδιασμός e-learning – Παιδαγωγική διάσταση
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 2016/679 ΕΕ (GDPR)
بسم الله الرحمن الرحيم.
Κυριάκος Λίγκας Μίλητος Συμβουλευτική Α.Ε.
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Διδάσκουσα Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
Συστήματα ασφαλείας από τους ειδικούς
Αντιπαρασιτικά σκύλων σε εκπληκτικές τιμές
Ηλεκτρονικό κατάστημα Είδη πάρτυ – ιδέες για παιδικά πάρτυ
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
President Elect Training Seminar
Online shop με κοσμηματα για τον ανδρα, τη γυναικα και το παιδι
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Magna Graecia Ένα μοντέλο ανάπτυξης της Ε.Ε.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων

Στόχοι της επικοινωνίας Πριν την εγγραφή Πριν εγγραφείτε στο μάθημα επικοινωνήστε με τον εκπαιδευτικό που θα αναλάβει την υποστήριξή σας σε όλη τη διάρκεια του της μελέτης σας στο συγκεκριμένο μάθημα. Στόχοι της επικοινωνίας προσδιορισμός των εκπαιδευτικών αναγκών σας τρόπος, τόπος και ρυθμός μελέτης συζήτηση και συμφωνία για την τήρηση χρονοδιαγραμμάτων μορφές αξιολόγησης τρόποι επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης

Τρόπος διεξαγωγής μαθημάτων Η μελέτη σας θα γίνεται από τα σχολικά εγχειρίδια και το πλούσιο υλικό που θα βρίσκεται στον ιστότοπο του μαθήματος στο διαδίκτυο. Στο υλικό θα βρείτε θεωρία, παραδείγματα και πολλές λυμένες ασκήσεις προτάσεις για εξάσκηση ηχογραφημένα μαθήματα ασκήσεις αυτοαξιολόγησης με πλήρεις και επεξηγηματικές απαντήσεις παραπομπές για περαιτέρω μελέτη

στις προαπαιτούμενες γνώσεις στα επιδιωκόμενα αποτελέσματα Δώστε έμφαση στις προαπαιτούμενες γνώσεις στα επιδιωκόμενα αποτελέσματα στις έννοιες-κλειδιά στις ασκήσεις αυτοαξιολόγησης και τις εργασίες αξιολόγησης Προσπαθείτε να τηρείτε με αυστηρότητα τα συμφωνηθέντα χρονοδιαγράμματα που αφορούν στις εργασίες αξιολόγησης που πρέπει να παραδώσετε. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε σχέση με αυτά συζητήστε έγκαιρα με τον σύμβουλό σας.

Εδώ θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι η αξιολόγηση του προγράμματος και των γνώσεών σας είναι το πιο σημαντικό σημείο. Γι’ αυτό θα επιμείνουμε και πάλι. Ασχοληθείτε έγκαιρα και με σοβαρότητα με τις ασκήσεις αυτοαξιολόγησης και τις εργασίες αξιολόγησης. Αυτές θα αναδείξουν τα αδύνατα σημεία του προγράμματος μας επιτρέψουν να τα βελτιώσουμε.

Κατά τη διάρκεια της μελέτης κρατάτε σημειώσεις για τα σημεία που σας προβλημάτισαν και συζητήστε τα με τους συμμαθητές σας και τον καθηγητή σύμβουλό σας. Σε κάθε μάθημα προβλέπονται συναντήσεις σύγχρονης επικοινωνίας διάρκειας 1 ή 1,5 ή 2 ώρες (ανάλογα με το μάθημα) με κύριο στόχο τη συζήτηση αυτών των σημείων αλλά και την ανταλλαγή απόψεων σε σχέση με το περιεχόμενο του μαθήματος.

Εκτός από την προγραμματισμένη σύγχρονη επικοινωνία ο εκπαιδευτής – σύμβουλος είναι διαθέσιμος στους σπουδαστές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφώνου. Διατυπώστε τις απορίες και τις ερωτήσεις και αυτός θα ανταποκριθεί γρήγορα και άμεσα. Δεν γίνεται διάκριση μεταξύ σχολικών και μη-σχολικών ημερών. Η υποστήριξη είναι συνεχής ακόμη και τα σαββατοκύριακα και τις αργίες. Επίσης καλό θα είναι να επικοινωνείτε με τους συμμαθητές σας μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και απευθείας με όποιον τρόπο σας βολεύει.

Τεχνικά θέματα Όσον αφορά στο απαραίτητο εξοπλισμό είναι απαραίτητα ένας Η/Υ και μια σχετικά γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο. Καλό θα είναι να έχετε στη διάθεσή σας ακουστικά με ενσωματωμένο μικρόφωνο για της σύγχρονη online επικοινωνία. Το μη εκπαιδευτικό προσωπικό - προσωπικό υποστήριξης του προγράμματος είναι έτοιμο να παρέμβει όταν τεχνικά ή άλλα προβλήματα που δεν μπορούν να επιλυθούν από τον εκπαιδευτή. Μη διστάσετε να ζητήσετε ανά πάσα στιγμή τη βοήθειά του.

http://e-school.arnos.gr/mailform/ v_gimisis@arnos.co.gr Για περισσότερη ενημέρωση http://e-school.arnos.gr/mailform/ v_gimisis@arnos.co.gr Περιμένουμε τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας τα θετικά μας ενθαρρύνουν και τα αρνητικά μας βελτιώνουν