Spatharakis I. (1995) «The Influence of the Lithos in the Development of the Iconography of the Threnos», στο: Mouriki D., Moss Chr.F., Kiefer K., επιμ.,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ
Advertisements

1 ΕΠΙΜΕΤΡΟ: Ο ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΣΗ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Α’ ΜΕΡΟΣ: Ο ΛΟΓΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ (στ. 1-9) Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν.
* DOB 27/12 / ???? * Ο πατέρας πέθανε όταν ήμουν δώδεκα και ήμουν φτωχός στην Ελλάδα * Ήξερα τον άντρα μου χρόνια πριν έρθουμε στην Αυστραλία, είχαμε.
Τεχνολογία & Ποιοτικός Έλεγχος Γάλακτος και Γαλακτοκομικών Προϊόντων Ενότητα 2 (Μέρος Β): Χημική σύσταση & φυσικοχημικές ιδιότητες του γάλακτος. Ελένη.
Χ. Πουλόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Ημερίδα – Δημόσια Έργα : Βέλτιστο Κόστος για Μέγιστο Κοινωνικό Όφελος Ιωάννης Γιάνναρος (Οικονομολόγος) : Δημόσια Έργα. Το φτηνό είναι ακριβό Ομάδα Έργου.
ΜΕΤΑΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 9 & 10. Μετασυλλεκτική Εργ7-Λιοσάτου Γ.2 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ Ή ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ Πρώτοι οι ερευνητές Kidd & West (1930)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΛΗΣ & ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΙΟΥ.
Οστρακισμός Μέρος Β’ : η Αθήνα της πρώιμης Δημοκρατίας. Τοπογραφία.
Ερμηνεία και ερμηνευτική της Καινής Διαθήκης Ενότητα 2: Tο κατά Ιωάννη ευαγγέλιο 2 Σωτήριος Δεσπότης Θεολογική Σχολή.
Οι κοινωνικές παράμετροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας Ενότητα 8: Η μελέτη των αόρατων παιδαγωγικών πρακτικών Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου Σχολή Επιστημών της.
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Αριθμοδείκτες Διάρθρωσης Κεφαλαίων & Βιωσιμότητας Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό.
Τηλεανίχνευση - Φωτογεωλογία και Μαθηματική Γεωγραφία Ενότητα 1: Τηλεανίχνευση - Ψηφιακή Ανάλυση Εικόνας Γιώργος Σκιάνης Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα.
Χρήστος Τζεκίνης (σελ:21-28)
ΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ Εισηγητής: Δρ. Π. Μουρατίδης.
Μέθοδος του Εσωτερικού Συντελεστή Απόδοσης. (Ε.Σ.Α.)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τεχνολογία Επικοινωνιών
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Η Κρητική Σχολή Η Επτανησιακή Σχολή
Προσχολική Παιδαγωγική
Φυσικές Ιδιότητες των Υλικών
Ασυνήθιστες διατροφικές επιλογές λαών
Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Ενότητα # 2: Διαδικτυακές πηγές CLAUDIA BOETTCHER Τμήμα Ιστορίας
ΕΡΓΑΣΙΑ- ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Δυναμική της Ομάδας και Επικοινωνία
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Συμβουλευτική Ψυχολογία
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Γεώργιος Παπαδόπουλος
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
ΠΜΣ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ Διδάσκων: κ. Μενέλαος Χριστόπουλος Σύνταξη: Νικολίτσα Γλαράκη Φαίη Λιάκου.
Κεφάλαιο 4 Κυκλώματα σε Σειρά
Προτασιακή λογική.
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Μέθοδος της Καθαράς Παρούσας Αξίας. (Κ.Π.Α.)
2η διάλεξη: Αμινοξέα και πρωτεΐνες, μέρος Α
ΤΟ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΛΟΝΔΙΝΟ
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ ΤΜΗΜΑ: Α3 ΜΑΘΗΤΗΣ:ΚΛΕΑΡΧΟΣ ΠΡΕΚΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ: Κα ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΘΕΜΑ: ΕΙΔΗ ΓΡΑΦΗΣ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Α – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Β.
Είδη Μουσικής - Ραπ.
Ι. Η οικοδομική παράδοση της Κωνσταντινούπολης (Α’ μέρος)
3/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 4 Φιλίππα Χατζησταύρου Τεχνικές σύγκρισης.
3.1.1 Ενσύρματα μέσα μετάδοσης
Γαλάβαρης Γ. , «Προσκυνήματα και «παλαιστινιακή» εικονογραφία
Οι αγαπημένοι μου χοροί
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
Αρχαιολογική ματιά στην Ελλάδα
Ζούμε σε ένα πολύ-πολικό κόσμο; (Εσείς τι λέτε;)
Αρχιεπισκοπος πασησ Αλβανιας
Μεσογειακή διατροφή.
Διοίκηση επιχειρήσεων
מעגלי זרם ישר המורה: גיא טמיר *מבוסס על המצגת של אמיר ברבר
بيماريهاي ناشي از عوامل فيزيكي
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα ΣΕΠ-Περιβάλλον εργασίας
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Bibliotheca Hagiographica graeca
Εισαγωγή στην Πληροφορική Κωδικος Διαφανειών: ΑΟΑ183
Αειφορία και Πράσινες Σπουδές
Friedrich Nietzsche «Η Γέννηση της Τραγωδίας»
St. Viator Mathematics Curriculum
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Spatharakis I. (1976) The Portrait in Byzantine Illuminated Manuscripts, Leiden

Spatharakis I. (1995) «The Influence of the Lithos in the Development of the Iconography of the Threnos», στο: Mouriki D., Moss Chr.F., Kiefer K., επιμ., Byzantine East, Latin West. Αrt-Historical Studies in Honor of Kurt Weitzmann, Princeton, New Jersey, 435-446

Spatharakis I. (1999) «A Dove Whispers in the Ear of the Evangelist», JÖByz 49, 267-288

Γαλάβαρης Ι. (2002) «Προσκυνήματα και «παλαιστινιακή» εικονογραφία Γαλάβαρης Ι. (2002) «Προσκυνήματα και «παλαιστινιακή» εικονογραφία. Ανασκόπηση της έρευνας», ΔΧΑΕ 23, 59-73

Wentzel H. 1973. «Byzantinische Kleinkunstwerke aus dem Umkreis der Kaiserin Theophano», Aachener Kunstblätter 44, 43-86