ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
M.D.Stampouloglou Alexandros. Η ιστορία του Θαλασσινού ενυδρείου αρχίζει απο παλιά... κάπου κοντά στην αρχαία Ρώμη 50 μ.Χ.
Advertisements

ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ» ΚΕΦ.5
Μάθημα 1 ο. Dark matter στην ομάδα γαλαξιών Abell 1689 Τηλεσκόπιο Hubble Ύλη μεταξύ ομάδων γαλαξιών που συνδέονται μεταξύ τους με την δύναμη της βαρύτητας.
Διεθνής Διημερίδα , Θεσσαλονίκη Knowledge Based Society and Researchers Mobility in the age of globalization «Κινητικότητα και Φύλο: Στόχος το.
Οργανικά Υλικά Μικροηλεκτρονικής – Κατασκευή Οθονών
Lesson 39a: Easter Celebration JSIS E 134: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Διατροφή Ενότητα 17: Γάλα, γαλακτοκομικά προϊόντα και αβγά Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 13 : ΠΡΟΪΟΝ IV Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ Ζ. ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΝΕΥΡΟΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
ΦΑΚΙΡΗ ΜΑΡΙΑ-ΙΟΥΛΙΕΤΑ Α.Μ: Α.Ο.Α. ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ: κ. Κλωνάρης.
Δημοσθένης Τζήμας Εργαστήριο Μοριακής Βιολογίας Επιβλέπων καθηγητής: Εμμανουήλ Φλεμετάκης.
Αντίληψη (2016) Όραση Μαρία Κουτρομάνου. Structure of the Eye: Iris The iris is similar to the diaphragm in a camera Your iris widens in dim light and.
Ενδοκρινή συστήματα Κυτταρική επικοινωνία
Μεταβολισμός σιδήρου Απαρτιωμένη διδασκαλία στην Αιματολογία Αργύρης Σ. Συμεωνίδης.
Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης & Τμήμα Οικονομικών ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ‘ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Εκτυπωτικά Υποστρώματα (Θ) Ενότητα 5.2: Yδατογράφημα Βασιλική Μπέλεση Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα Γραφιστικής Κατεύθυνση Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών Ανοικτά.
3 ο ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου ο τετράμηνο Τμήμα: Α2 Θέμα: Υπερφυσικό-Ανεξήγητο Light the darkness of the unknown Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μαυροματίδου.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΣ 7 ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Γεράκα Γλυκερία, ΠΕ10.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ
2-1 Αγορές και Στρατηγικές Ταίριασμα αναγκών και ωφελειών από το προϊόν Καθορισμός και ανάλυση προϊόντων - αγορών Περιγραφή και Ανάλυση των τελικών χρηστών.
Δυναμική Σκέδαση Φωτός Dynamic Light Scattering (DLS) Quasi-Elastic Light Scattering Photon Correlation Spectroscopy.
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 2006 ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ  ΕΠΙΛΟΓΗ  ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 5: Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η Σκύλλα του Συγκεκριμένου και η Χάρυβδη της Αφαίρεσης
Hλεκτρικά Κυκλώματα 6η Διάλεξη.
Συστηματα Ελεγχου & ΡομποτικΗ
ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ Π.Μ.Σ. «ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗ.
Τεχνικές-Εφαρμογές Υφαντικής
ΠΡΩΤΟΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΠΕΙ: 3300 – 2800 π.Χ. "Πολιτισμός Εύτρησης"
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.
Διατροφικές διαταραχές Διατροφικές συνήθειες των εφήβων
PROMOBOX 2017 Extra Κέρδος για τον λιανοπωλητή 45€
ΞΕΝΕΣ!!! ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ.
ΕΡΕΥΝΑ – ΘΕΩΡΙΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
Χειμερινό Εξάμηνο Ασωνίτου Κατερίνα, ΕΔΙΠ
Σχολική Πρακτική Ι Α΄ΑΞΟΝΑΣ: Οργάνωση και Λειτουργία του Σχολείου
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 9ο. Διδάσκων καθηγητής
Ηλιακεσ κηλιδεσ  Το μαγνητικό πεδίο του Ήλιου οδηγεί σε πολλές συνέπειες που ονομάζονται συλλογικά ηλιακή δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένων των ηλιακών.
Γάλα και γαλακτοκομικά
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Χρυσάφι μέσα σε μπουκάλι
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
2018 Χορός Αποφοίτησης ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού Σχολείου Κολλεγίου Ψυχικού
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
др. Жељко Рачић Кабинет 7 Консултације четвртак: 14:00 – 16:00
Μεγάλο Promo Box Σοκολάτας
מיאלומה נפוצה, עקרונות אבחון וטיפול
Σιωπηλός Μάρτυς Επιμέλεια: Ελένη Βλέτσα, Έλλη Ζαχαρίου, Εύη Ζιάκα, Ειρήνη Ηλιοπούλου-Τσόπελα, Μυρτώ Μπούζα Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλυψώ Λάζου-Μπαλτά.
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
Let’s see where we are going
25/02/2019 !!! ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ !!!.
2013 edition Wilfred E. Major
Л.11. Фізіка малекул 1. Паняцце аб хімічнай сувязі 2. Валентнасць
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ
Effect of a PTOX on O2 production and light-induced O2 uptake.
BHLH1a overexpression alters circadian rhythms of cellular fluorescence. bHLH1a overexpression alters circadian rhythms of cellular fluorescence. (A) Diurnal.
Καθηγήτρια : Στανίτσα Μαλαματένια
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΥΠΕΡΥΘΡΩΝ
Renal glucose handling before and following inhibition of SGLT-2.
Natural Selection Check point
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
The effect of density overrides on magnetic resonance-guided radiation therapy planning for lung cancer  Oliver Schrenk, Claudia Katharina Spindeldreier,
ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΓΛΥΚΟΖΟ-6-ΦΩΣΦΟΡΙΚΗΣ ΑΦΥΔΡΟΓΟΝΑΣΗΣ (G6PD)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Θέμα : Το φως ως αυτόνομη φυσική οντότητα Ονοματεπώνυμο Φοιτήτριας : Άννα _ Λαμπρινή Αλεξοπούλου Α.Μ.: 5761

Στόχοι των δραστηριοτήτων είναι :   να προσδιορίσουν καθαρά τις φυσικές και τεχνητές φωτεινές πηγές. να συγκροτήσουν στη σκέψη τους το φως ως ανεξάρτητη οντότητα από τις φωτεινές πηγές από τις οποίες αυτό παράγεται. να συγκροτήσουν στην σκέψη τους το φως ως οντότητα η οποία διαδίδεται , υπάρχει στο χώρο και αλληλοεπιδρά με τα αντικείμενα που συναντά .

1η Δραστηριότητα (Ανίχνευσης _Διδασκαλίας) Επικοινωνιακό πλαίσιο : Αφήγηση ιστορίας «Ο Φώτης και Σκοτάδης» Ο Σκοτάδης ζει σε μέρη σκοτεινά και κυρίως τη νύχτα. Εκεί είναι το σπίτι του εκεί και οι φίλοι του. Ο Σκοτάδης είναι ο αδερφός του Φώτη που χαρίζει το φως στον κόσμο. Ο Φώτης όπου πηγαίνει μοιράζει φως. Φίλοι του είναι ο Ήλιος, η Αστραπή ο φακός και άλλοι πολλοί. Όταν κρύβεται ο Φώτης, αναλαμβάνει ο αδερφός του ο Σκοτάδης. Παίζοντας κρυφτό ο Φώτης κρύφτηκε και ψάχνουμε να τον βρούμε. Που μπορεί να είναι;;; Έπειτα , δείχνω εικόνες με φωτεινές και σκοτεινές πλευρές και τους κάνω τις εξής ερωτήσεις : Γιατί πιστεύετε ότι είναι εκεί; Που υπάρχει φως εδώ στην τάξη και που σκοτάδι; Τι χρώμα έχει το φως; Ποιοι άλλοι είναι οι φίλοι του Φώτη;

2η Δραστηριότητα (Διδασκαλίας) Υλικά: κάρτες με εικόνες Περιγραφή δραστηριότητας : Δείχνω στα παιδιά τέσσερεις εικόνες , οι οποίες απεικονίζουν : μία λάμπα που είναι κλειστή, ένα φακό που είναι κλειστός, ένα φακό αναμμένο και η τέταρτη φωτογραφία μία λάμπα αναμμένη. Ρωτώ τα παιδιά τα εξής : σε ποια ή ποιες από τις εικόνες υπάρχει φως ; πού ακριβώς βρίσκεται το φως ; όταν η λάμπα δεν λειτουργεί υπάρχει φως;

3η Δραστηριότητα (Εμπέδωσης) Υλικά : μαύρο πανί για κάλυμμα παραθύρων Περιγραφή δραστηριότητας : Πραγματοποιώ ένα πείραμα στην τάξη μας. Στην αρχή του πειράματος δεν υπάρχει καθόλου φως στη αίθουσα, μετά είναι σκοτάδι και είναι αναμμένη μόνο μία λάμπα, στη συνέχεια ανοίγουμε τις κουρτίνες για να μπει φως έχοντας τη λάμπα σβηστή και τέλος οι κουρτίνες είναι ανοιχτές και ανάβουμε και τη λάμπα. Σε κάθε στάδιο κάνουμε στα παιδιά τις εξής ερωτήσεις: Υπάρχει φως;, Πού ακριβώς υπάρχει φως, Από πού βγαίνει αυτό το φως; Έχουμε φροντίσει εκ των προτέρων να έχουμε συσκοτίσει καλά την αίθουσα καλύπτοντας τα παράθυρα με μαύρα πανιά.

4η Δραστηριότητα (Αξιολόγησης) Υλικά: Λογισμικό “light and dark” (http://www.bbc.co.uk/schools/scienceclips/ages/5_6/light_dark.shtml ) Περιγραφή δραστηριότητας : Μέσω του λογισμικού προσομοίωσης τα παιδιά καλούνται να τοποθετούν από ένα αντικείμενο και να διακρίνουν τις τεχνητές από τις φυσικές πηγές φωτός.