ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δήμος Ιωαννιτών «Παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών μέσω φορητών συσκευών και ασύρματων ευρυζωνικών δικτύων για τον πολίτη / επισκέπτη και το προσωπικό του.
Advertisements

ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ(SPAMING)
T XT M E the next step on e-marketing By. Τι είναι το T XT M E ; Το TxtMe είναι μία δωρεάν on-line κοινότητα. Τα μέλη: Στέλνουν free SMS προς οποιονδήποτε.
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ασφάλεια στο Κινητό Ίντερνετ Νίκος Φρυδάς SafeNet Νίκος Φρυδάς SafeNet.
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
WIND Plus – Υπηρεσίες νέας γενιάς Λουκάς Μουρμουρής Marketing Senior Manager, VAS 01/10/2008.
«Στατιστική έρευνα για τα κινητά τηλέφωνα»
Αντικείμενα του τότεΑντικείμενα του σήμερα Κατηγορία >
Πλατφόρμα διαχείρισης ψηφιακού πορτοφολιού για smartphones.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
H ηλεκτρονική παρενόχληση (cyberbullying) είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί.
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ!
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
ΜΑΡΙΝΑ ΑΘΗΝΑΙΟΥ ΚΑΙ ΔΑΝΑΗ ΚΟΤΣΑΡΗ ΤΑΞΗ: ΣΤ’1
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
Ιωάννα Κομνηνού. Η επικοινωνία άλλοτε και τώρα…  Κάποτε γράφαμε γράμματα…  Τώρα…
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΒΕΤ) & ΠΑΒΕΤ ΝΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 1.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
«ΓΡΑΜΜΗ-ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ» : ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Μέλος των: Child Helpline International (CHI) Eurochild International Society for Prevention.
Εισηγητής : Κωνσταντίνος Μηλιωρίτσας. Πολιτικός Μηχανικός, Προϊστάμενος Ύδρευσης ΔΕΥΑ Λαμίας. Αξιοποίηση υφιστάμενων σταθμών τηλεμετρίας ΑΠΡΙΛΙΟΣ, 2016.
Ο Κλάδος της Κινητής Τηλεφωνίας στο νέο περιβάλλον Αύγουστος 2011 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ - ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒXL III
Κοινή γνώμη Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
Αλγόριθμος όνομα_αλγορίθμου Εντολές Τέλος όνομα_αλγορίθμου
KID’ S ATHLETICS «ΈΝΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ»
Περιεχόμενα: Εισαγωγή Βασικοί κανόνες savoir vivre Τηλέφωνο Φιλία
Τι είναι το Sexting; Το sexting είναι η ανταλλαγή προκλητικών µηνυµάτων ή γυµνών φωτογραφιών µέσω διαδικτύου ή µέσω κινητών τηλεφώνων, που λανθασμένα.
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
Βαβίτσα Μαρία Γεροδήμου Παρασκευή
Γραφικές παραστάσεις: Χάραξη ευθείας
Δρ. Αμανατίδου Ελισάβετ
Η ενημέρωση στην blogόσφαιρα
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Σχολικός εκφοβισμός Ιστορίες (1ο μέρος) Παρατηρητές
“Εφαρμογές Κοινωνικής δικτύωσης & Σύγχρονης ανταλλαγής μηνυμάτων”
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ερευνητική Εργασία του 9ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Περί greeklish...ο λόγος! Εργασία για το μάθημα « Κοινωνιογλωσικές θεωρήσεις για την γλώσσα και την διδασκαλία της» Δήμα Ιφιγένεια Διτσόλα Ελένη Δουργουτιάν.
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Ποταμού Γερμασόγειας Παρασκευή, 27 Οκτωβρίου 2017
Ετοιμάστηκε για: Συνεργατική Κυπριακή Τράπεζα
Διεθνής Κινητικότητα ΚΑ107
Εργασία Πληροφορικής Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
Official Distributor for Greece and Cyprus
Προλεγόμενα Τα βιβλία είναι πουλιά αποστεωμένα, αναιμικά, πειναλέα, που πλανώνται ανάμεσα στο πλήθος ψάχνοντας με μανία κάποιο πλάσμα με σάρκα και οστά.
Παγκοσμιοποίηση.
Δίκτυα προστιθέμενης αξίας EDI και εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
8ο MOBILE & CONNECTED WORLD CONFERENCE
ΟΙ ΚΙΝΗΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΙ ΚΙΝΗΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ
Η φοίτηση στο ….
Θέση σώματος, συμβολίζεται συνήθως με χ: πού βρίσκεται το σώμα σε σχέση με ένα σημείο αναφοράς (αρχή συστήματος αξόνων). Πλήρης περιγραφή της κίνησης προυποθέτει.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
10645/ΓΔ4/ ΥπουργικΗ ΑπΟφαση ΕγγραφεΣ, μετεγγραφεσ, φοΙτηση και θΕματα οργΑνωσηΣ τηΣ σχολικΗΣ.
§1. Υποκειμενικό πεδίο εφαρμογής (Άρθρο 1) 1
Δρ. Σπύρος Μπόλης Ιούνιος 2019
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ

ΟΡΙΣΜΟΣ Εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Ο εκφοβισμός και η βία στο σχολείο είναι και ομαδικό φαινόμενο, καθώς δεν αφορά μόνο το μαθητή που εκφοβίζει και εκείνον που εκφοβίζεται, αλλά και όσους είναι παρόντες ή γνωρίζουν την ύπαρξή του, δηλαδή τους παρατηρητές, οι οποίοι μπορεί να είναι είτε μαθητές είτε ενήλικες. .

όλες οι μορφές μαθητικής επιθετικότητας δεν αποτελούν εκφάνσεις του σχολικού εκφοβισμού και της βίας στο σχολείο. Για παράδειγμα, η έκφραση επιθετικότητας στα πλαίσια κάποιου παιχνιδιού εξαιτίας μιας διαφωνίας, δεν αποτελεί αναγκαστικά μορφή εκφοβισμού.

ΜΟΡΦΕΣ ΜΟΡΦΕΣ • Σωματικός: φυσικός τραυματισμός ή απειλή τραυματισμού προς κάποιον. Εκδηλώνεται με σπρωξίματα, σκουντήματα, αγκωνιές, γροθιές και κλοτσιές, τρικλοποδιές, χτυπήματα με αντικείμενα, τσιμπήματα και δαγκωνιές, περιορισμό του άλλου μέσω σωματικών πρακτικών. • Λεκτικός: συστηματική χρησιμοποίηση υβριστικών εκφράσεων, φραστικών επιθέσεων, προσβολών και απειλών, αγενών σχολίων και ειρωνείας, χρήση παρατσουκλιών. • Εκφοβισμός με εκβιασμό: εκούσια απόσπαση χρημάτων ή προσωπικών αντικειμένων, η οποία συνοδεύεται από απειλές ή και τον εξαναγκασμό σε αντικοινωνικές πράξεις.

• Εκφοβισμός με εκβιασμό: εκούσια απόσπαση χρημάτων ή προσωπικών αντικειμένων, η οποία συνοδεύεται από απειλές ή και τον εξαναγκασμό σε αντικοινωνικές πράξεις. • Έμμεσος ή κοινωνικός: προσπάθεια για κοινωνική απομόνωση ή αγνόηση ατόμου, για άσκηση επιρροής στην ομάδα των συνομηλίκων ώστε να αισθανθούν αντιπάθεια για κάποιο συγκεκριμένο συμμαθητή τους, διάδοση κακόβουλων φημών και ψευδών. • Ηλεκτρονικός: αποστολή απειλητικού ή υβριστικού υλικού μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των υπηρεσιών MMS και SMS που παρέχουν τα κινητά τηλέφωνα και των διαδικτυακών τόπων κοινωνικής δικτύωσης, χρήση ή παραποίηση των προσωπικών δεδομένων κάποιου ατόμου, αποκλεισμός του από μια δικτυακή ομάδα, κλήσεις στο κινητό του από άγνωστο νούμερο.

• Ρατσιστικός: διάδοση αρνητικών σχολίων εξαιτίας της καταγωγής, της κοινωνικής τάξης, της οικονομικής κατάστασης, της διαφορετικότητας. • Σεξουαλικός: υβριστικά σχόλια, σκίτσα και γκράφιτι με σεξουαλικό περιεχόμενο, ανήθικες χειρονομίες, ανεπιθύμητο άγγιγμα, μέχρι και σοβαρές σεξουαλικές επιθέσεις.

Η βία είναι βόμβα στα θεμέλια του σχολείου

Τι μπορώ να κάνω για να αντιμετωπίσω κάποιον που με εκφοβίζει; Μην το κρατάς μυστικό. Πες το σε κάποιον ενήλικα που εμπιστεύεσαι και ζήτησε τη βοήθειά του. Μπορεί να είναι ο γονιός σου, ένας δάσκαλος, ο διευθυντής του σχολείου, ο προπονητής σου. Όταν δέχεσαι τέτοια συμπεριφορά, μείνε ήρεμος. Προσπάθησε να μη δείξεις θυμό ή φόβο. Τα άτομα που ασκούν εκφοβισμό αποζητούν την αντίδρασή του θύματος. Τους αρέσει να βλέπουν ότι σε αναστατώνουν. Αν δεν αντιδράς όπως περιμένουν, συνήθως σταματούν. Αγνόησε αυτούς που σε εκφοβίζουν. Όσο δεν νιώθεις άσχημα μ’ αυτά που σου κάνουν ή σου λένε, τόσο τους αποδυναμώνεις. Γίνε μέλος μιας ομάδας. Έτσι θα κάνεις νέους φίλους και θα έχεις μεγαλύτερη υποστήριξη. Μην αντεπιτίθεσαι. Είναι επικίνδυνο για σένα και συνήθως κάνει τα πράγματα χειρότερα. Μείνε κοντά σε άλλους, προστάτεψε τον εαυτό σου και ζήτα βοήθεια από έναν ενήλικα. Προσπάθησε να αποφεύγεις καταστάσεις όπου μπορεί να είσαι εκτεθειμένος σε εκφοβισμό. Για παράδειγμα, απέφυγε περιοχές του σχολείου όπου δεν υπάρχουν πολλοί μαθητές ή δάσκαλοι. Μην μένεις μόνος στις τουαλέτες ή στα αποδυτήρια. Κάθισε κοντά στον οδηγό του σχολικού λεωφορείου. Μην φέρνεις ακριβά αντικείμενα ή πολλά χρήματα στο σχολείο. Κάθισε μαζί με άλλους φίλους στο φαγητό. Μείνε κοντά στους φίλους σου ή στο δάσκαλό σου στα σχολικά διαλείμματα.

Πώς να αντιδράσω όταν βλέπω περιστατικά εκφοβισμού; Εάν είναι ασφαλές και πιστεύεις ότι δεν απειλείσαι, μίλα στο παιδί που εκφοβίζει και πες του να σταματήσει. Μην συμμετέχεις στον εκφοβισμό. Δείξε ότι σε ενοχλεί και ότι δεν το θεωρείς αστείο. Μην σταθείς για να παρακολουθήσεις το περιστατικό. Με αυτόν τον τρόπο είναι σαν να υποστηρίζεις το παιδί που εκφοβίζει. Μίλα στο δάσκαλό σου (ή σε κάποιον ενήλικα που εμπιστεύεσαι) ή άφησέ του ένα σημείωμα που να του εξηγείς τι έγινε. Πολλές φορές τα παιδιά που εκφοβίζονται φοβούνται να μιλήσουν για αυτό σε κάποιον ενήλικα. Εάν θέλει να μιλήσει το ίδιο το παιδί που εκφοβίζεται, μπορείς να το συνοδεύσεις στο γραφείο του δασκάλου ή του διευθυντή. Προσπάθησε να συμπαρασταθείς στο παιδί που εκφοβίζεται. Μίλα μαζί του και κάνε του παρέα στο διάλειμμα. Είναι σημαντικό να νιώσει ότι ανήκει σε μια παρέα. Εξήγησε στο παιδί που εκφοβίζεται ότι δεν φταίει γι’ αυτό και για κανέναν λόγο δεν αξίζει αυτό που του συμβαίνει. Δεν έχει κάτι λάθος, το λάθος είναι η συμπεριφορά του παιδιού που εκφοβίζει.

ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ

ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΑΝΤΙΔΡΩ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΑΝΤΙΔΡΩ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΑΝΤΙΔΡΩ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

Δεν φοβάμαι…μιλώ