Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ένας δρόμος μια ιστορία
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Πολιτισμική Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Πλαίσιο
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Οι Δροσουλίτες της Κρήτης!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας Φερεσίδη Καλλιόπη

Φερεσίδη Καλλιόπη, Ερευνητική Εργασία Το επόμενο βήμα αφού συγκροτήσαμε τις ομάδες εργασίας μας, αφού συζητήσαμε και καταλήξαμε στο ερευνητικό θέμα που μας ενδιαφέρει, το επόμενο βήμα είναι να σχεδιάσουμε την έρευνά μας Φερεσίδη Καλλιόπη, Ερευνητική Εργασία

Ερευνητικές υποθέσεις Ανάλογα με το θέμα της έρευνάς μας και την ανάγκη που μας κινητοποίησε να το ερευνήσουμε, διατυπώνουμε ερευνητικές υποθέσεις. Π.χ. Οι μαθητές του Λυκείου ασχολούνται συχνά μέσα στην εβδομάδα με κάποια αθλητική δραστηριότητα. ( πρέπει να ορίσουμε τι εννοούμε συχνά μέσα στην εβδομάδα = 3, 4, 5 φορές;) Και, στη συνέχεια, διαμορφώνουμε τα ερευνητικά μας ερωτήματα: Π.χ. Πόσο συχνά μέσα στην εβδομάδα οι μαθητές του Λυκείου ασχολούνται με κάποια αθλητική δραστηριότητα; (καθόλου, σπάνια, αρκετές φορές, συχνά, καθημερινά) Φερεσίδη Καλλιόπη, Ερευνητική Εργασία

Ερευνητικές υποθέσεις Ερευνητική υπόθεση: Π.χ. Τα κορίτσια περισσότερο από τα αγόρια στο σχολείο μας διαβάζουν εξωσχολικά βιβλία στον ελεύθερο χρόνο τους. Ερευνητικό ερώτημα: Π.χ. Τα αγόρια ή τα κορίτσια στο σχολείο μας διαβάζουν περισσότερο εξωσχολικά βιβλία στον ελεύθερο χρόνο τους; Φερεσίδη Καλλιόπη, Ερευνητική Εργασία

Φερεσίδη Καλλιόπη, Ερευνητική Εργασία συλλογή δεδομένων ποσοτικά & ποιοτικά ποιοτικά δεδομένα ποσοτικά δεδομένα Τα Δεδομένα μας Για να διατυπώσουμε τα ερευνητικά μας ερωτήματα, πρέπει να έχουμε αποφασίσει ποιου είδους δεδομένα μάς ενδιαφέρει να συλλέξουμε για την έρευνά μας. π.χ.: αγόρια/κορίτσια; ώρες άθλησης; συχνότητα επίσκεψης σε κινηματογράφο; Φερεσίδη Καλλιόπη, Ερευνητική Εργασία

Το ερευνητικό εργαλείο Ανάλογα με το κίνητρο της έρευνας, τη διατύπωση υποθέσεων και το είδος των δεδομένων που θέλουμε να συλλέξουμε για την έρευνά μας, κατασκευάζουμε ένα ερευνητικό εργαλείο, επιλέγοντας ανάμεσα σε: Ερωτηματολόγιο Κλίμακες μέτρησης Παρατήρηση Συνέντευξη Ανάλυση περιεχομένου Πείραμα κ.ά. Φερεσίδη Καλλιόπη, Ερευνητική Εργασία

Σχεδιασμός της Έρευνας Άρα, για τον σχεδιασμό της έρευνάς μας παίζουν καθοριστικό ρόλο οι επιλογές που θα κάνουμε σε ερευνητικό πεδίο και θέμα, διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων και κατασκευή κατάλληλου εργαλείου για τη συγκεκριμένη έρευνά μας. Τι είναι αυτό που θα μας βοηθήσει στις επιλογές που θα κάνουμε; Η βιβλιογραφία Φερεσίδη Καλλιόπη, Ερευνητική Εργασία

Φερεσίδη Καλλιόπη, Ερευνητική Εργασία Βιβλιογραφία Όταν μας απασχολεί ένα θέμα και σκοπεύουμε να το ερευνήσουμε, οφείλουμε να έχουμε πρώτα ψάξει και μελετήσει το θέμα από διάφορες βιβλιογραφικές πηγές (βιβλία, άρθρα, Διαδίκτυο κ.ά.). Αφού μελετήσουμε τις πηγές μας, αρχίζουμε να σχεδιάζουμε την έρευνά μας! Προσέχουμε ότι: Οι βιβλιογραφικές μας πηγές πρέπει να είναι αξιόπιστες! Όποια βιβλιογραφική πηγή χρησιμοποιηθεί, πρέπει να καταγράφεται στις Βιβλιογραφικές Αναφορές στο τέλος της εργασίας μας! Φερεσίδη Καλλιόπη, Ερευνητική Εργασία

Η μεθοδολογική πορεία της ερευνητικής εργασίας επιλογή του ερευνητικού θέματος συγκέντρωση και μελέτη βιβλιογραφίας πάνω στο θέμα σχεδιασμός της έρευνας κατασκευή του ερευνητικού εργαλείου συλλογή δεδομένων επεξεργασία των δεδομένων εξαγωγή συμπερασμάτων σύνθεση της ερευνητικής εργασίας παρουσίαση Φερεσίδη Καλλιόπη, Ερευνητική Εργασία