ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Ανάκλαση και διάθλαση του φωτός
6η Ενότητα:Τρόποι Μεταφοράς Πιάτων
Τι ειναι το ποντικι του υπολογιστη
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
Μοντελοποίηση Έργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
ΣΤΟΧΟΣ 2.1.3: Ο μαθητής να μπορεί να,
Πως βάζουμε τίτλους και κείμενα στα video μας σε 8 βήματα.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
Στοιχειώδης γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Στεγνη περιποιηση του χεριου
ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΝΥΧΙΩΝ ΜΕ ΛΑΔΙ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ ΓΙΑ ΑΝΤΡΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ
Στηθείτε μπροστά από ένα καθρέπτη με τα χέρια στη μέση χαλαρά, χωρίς να τα σφίγγετε στον κορμό σας.
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Αυτόνομοι Πράκτορες Ακολουθία κινήσεων για τον ΝΑΟ Στόχος είναι ο ΝΑΟ να ρίχνει την μπάλα σε ένα καλάθι του basket και να βάζει «καλαθιά»
ΓΕΩΛΟΓΙΑ Η ΓΗ ΣΠΥΡΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
Γιατί πρέπει να έχουμε σωστή στάση του σώματος
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων από δουλειές μαθητών στο Revelation Natural Art σχετικά με την συμμετρία στη ζωγραφική (Έχει προηγηθεί επίδειξη από.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Πρόνοιες του Νόμου 1. Ο ορισμός της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» είναι η παροχή της αναγκαίας βοήθειας στο παιδί με ειδικές.
1 Διδασκαλία του γραμματισμού
ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ Ειρήνη – Σπυριδούλα Παπαγεωργοπούλου. ΕΤΟΣ:
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
Σεμινάριο εκπαιδευτικών Φ.Α Ροδόπης επιτραπέζιας αντισφαίρισης Μαυρίδης Γεώργιος Χατζόπουλος Γεώργιος Κομοτηνή – Μάρτιος 2015.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Προασκήσεις Διδακτικής για Πεταλούδα και Πρόσθιο.
Παθολογία άνω άκρου.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Ερωτηματολόγιο Φύλλο Εργασίας
Ουρανία Κούβου Διδακτική της Τέχνης
Τρόποι διαφοροποίησης της διδασκαλίας σε τάξεις πολλών ταχυτήτων
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Ο μαθητής να μπορεί να αναφέρει ότι η φορά περιστροφής εξαρτάται από :
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Η έννοια της ΔΥΝΑΜΗΣ Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί:
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
ΑνΑκλαση και διAθλαση του φωτΟΣ
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΞΙΟΥ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Διδασκαλία της γραφής με το χέρι Σχετίζονται οι δεξιότητες σχεδιασμού-ζωγραφικής με τις δεξιότητες γραφής; Ο σχεδιασμός δεν αποτελεί γλωσσική δραστηριότητα και ελέγχεται από το δεξιό ημισφαίριο του εγκεφάλου το οποίο είναι σε διάσταση με τις γλωσσικές του περιοχές. Γι’ αυτό πολλοί δυσλεξικοί μαθητές, ενώ εμφανίζουν προβλήματα στη γραφή, τα καταφέρνουν καλά στη δημιουργία σχημάτων και στη ζωγραφική.

Εάν παρατηρήσουμε μαθητή που γράφει να αλλάζει χέρι επιλέγοντας πότε το ένα και πότε το άλλο, τον παροτρύνουμε να χρησιμοποιεί σταθερά και με συνέπεια το ένα από τα δύο. Βοηθάμε με μνημονικές νύξεις, βάζοντας ένα σημάδι (ένα ρολόι, ένα κόσμημα). Η θέση της επιφάνειας εργασίας πρέπει να βρίσκεται προς τη μεριά του χεριού με το οποίο γράφει.

Οι αριστερόχειρες συγγραφείς, όταν γράφουν, σπάνε τον καρπό και το χέρι τους μοιάζει με «λαιμό κύκνου», στην προσπάθειά τους να ελέγξουν οπτικά καλύτερα τον χώρο. Αν αυτό τους βολεύει, η ταχύτητά τους είναι ικανοποιητική και το κείμενό τους ευανάγνωστο, οπότε ο εκπαιδευτικός καλό είναι να μην επεμβαίνει προσπαθώντας να τους πείσει να αλλάξουν χέρι. Εάν όμως διαπιστωθεί ότι το τέντωμα του καρπού τους κουράζει και έχει επιπτώσεις στην αισθητική εικόνα του γραπτού και στην ταχύτητα της γραφής , προτείνουμε να κρατούν το όργανο γραφής δύο εκατοστά πιο πίσω από το σημείο που το κρατούν οι δεξιόχειρες και να δίνουν κλίση προς τα δεξιά της επιφάνειας εργασίας.

Τρεις λαβές φαίνεται να είναι πιο αποτελεσματικές Τα παιδιά θα πρέπει να μάθουν να κρατούν χαλαρά το μολύβι, όπως θα πρέπει να μάθουν και διάφορους βολικούς τρόπους λαβής Τρεις λαβές φαίνεται να είναι πιο αποτελεσματικές Το μολύβι βρίσκεται στη μέση της πρώτης άρθρωσης του μεσαίου δακτύλου και κρατιέται απαλά από τον αντίχειρα και τον δείκτη Ίδια με την προηγούμενη, μόνο που τα δάχτυλα βρίσκονται πιο κοντά στην κορυφή του μολυβιού Το κράτημα του μολυβιού γίνεται με τον ίδιο τρόπο, αλλά το μολύβι είναι σχεδόν κάθετο στην επιφάνεια εργασίας