The Primary School of Gefyra presents

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ & Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Με βάση τον Νόμο 4186 ( ΦΕΚ 193/ ), το ΠΔ 68/2014 ( ΦΕΚ 110/ ), τη Νομοθετική Ρύθμιση της και τη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
The Primary School of Gefyra presents Το Δημοτικό Σχολείο Γέφυρας παρουσιάζει.
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Εργασία της μαθήτριας: Τζένη Αλουσάι στο μάθημα της Ιστορίας ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:κα.Τσαούση.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Teacher School Education Gateway
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Μια διαφορετική προσέγγιση...
Σεμιναριακό μάθημα: Σύγχρονα Περιβαλλοντικά Ζητήματα
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Η στήριξη και η κίνηση στους ζωικούς οργανισμούς
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Η Κωνσταντινα και οι αραχνεσ τησ
Anti-bullying Campaign
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
This story was written in Cyprus by Primary School children.
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Εισαγωγή στον αλγεβρικό λογισμό
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ (Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ).
TRAFFICKING-ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

The Primary School of Gefyra presents Το Δημοτικό Σχολείο Γέφυρας παρουσιάζει

Περιπέτειες Στο Μυστικό Δάσος By the Pupils of St’2 Class

Μια μέρα ήταν πέντε παιδιά, ο Tom, ο Sam, ο Uther, ο Jack και ο Aragorn. Η δασκάλα τους τους έβαλε μια εργασία και πήγαν στη βιβλιοθήκη για να βρουν πληροφορίες. Εκεί ένα βιβλίο τους κέντρισε την προσοχή και ο Uther άρχισε να το διαβάζει. Έμαθαν λοιπόν ότι στη Νέα Ζηλανδία υπήρχε ένα Μυστικό Δάσος. Εκεί όποιος έλυνε την κατάρα θα διεκδικούσε τεράστιους θησαυρούς που θα έσωζαν την ανθρωπότητα. Ο Aragorn είχε συγγενείς εκεί.

Μετά από λίγες μέρες πήγαν στο χωριό και συνάντησαν εκεί τον παππού του Aragorn με τέσσερις φίλους του. Τα παιδιά είπαν για την ιστορία και οι ηλικιωμένοι τους αποκρίθηκαν « είναι παραμύθια». Τα παιδιά όμως επέμεναν και τα γεροντάκια τους διηγήθηκαν: « Όταν ήμασταν στην ηλικία σας ψάχναμε και εμείς για το Μυστικό Δάσος και το βρήκαμε, μα είμαστε πια πολύ γέροι για να συνεχίσουμε την αναζήτηση. Ξέρουμε όμως αρκετά για να σας βοηθήσουμε».

Τότε ένας από την παρέα ο Γκάνταλφ τους έδωσε ένα χάρτη για μυστικά όπλα. Τα πέντε παιδιά τα βρήκαν και ο Uther πήρε ένα σφυρί, ο Aragorn ένα σπαθί, ο Tom ένα τόξο, ο Sam ένα ζευγάρι μαχαίρια, και ο Jack ένα πιστόλι. Όλοι πήραν φυλαχτά.

‘Ετσι τα παιδιά άρχισαν την αναζήτηση ‘Ετσι τα παιδιά άρχισαν την αναζήτηση. Όταν έφτασαν στην αρχή του δάσους συνάντησαν βάρβαρα Όρκς με κοκκάλινα όπλα. Τότε ο Tom άρχισε να ρίχνει βέλη σαν τρελός μα μάταια. Τα Όρκς ούτε καν που το αισθάνθηκαν. Μετά ο Uther είχε μια ιδέα. Ο Jack, ο Uther και ο Tom έκαναν αντιπερισπασμό ενώ ο Sam και ο Aragorn έκοψαν ένα κορμό και με κλιματσίδες έδεσαν τα Όρκς επάνω σε αυτόν.

Συνέχισαν να προχωράνε και βρέθηκαν σε ένα πυκνό αγκαθωτό δάσος Συνέχισαν να προχωράνε και βρέθηκαν σε ένα πυκνό αγκαθωτό δάσος. Έτσι ο Γκάνταλφ έριξε ένα ξόρκι φλόγας και έκαψε τα αγκάθια.Ένα όμως από τα φυτά επέζησε και τους άρπαξε. Πάνω που νόμιζαν πως ήταν χαμένοι βρέθηκαν μπροστά από έναν πύργο.

Χωρίς δεύτερη σκέψη όρμησαν μέσα σαν τρελοί Χωρίς δεύτερη σκέψη όρμησαν μέσα σαν τρελοί. Αντιλήφθηκαν μια σκοτεινή αύρα και άναψαν πυρσούς προς το πέρασμα. Όταν τελείωσαν τη διαδρομή ανάμεσα σε αγάλματα ένας μάγος εμφανίστηκε και ξαφνικά τα αγάλματα τους επιτέθηκαν. Τότε ο Γκάνταλφ τηλεμεταφέρθηκε για να τους βοηθήσει. Με μανία εξόντωσαν όλα τα αγάλματα. Ο Γκάνταλφ έριξε με το μυαλό του μια φλεγόμενη σφαίρα και έκαψε τον μάγο.

Η κατάρα του Δάσους είχε πια σβηστεί Η κατάρα του Δάσους είχε πια σβηστεί. Πίσω από το άψυχο σώμα του μάγου βρισκόντουσαν πέντε περίεργα αυγά και χρυσός.

Τα παιδιά παραξενεύτηκαν Τα παιδιά παραξενεύτηκαν. Φρόντισαν τα αυγά και μετά από έξι μήνες αυτά έγιναν πρασινομπλέ και εκολάφθηκαν. Από μέσα εμφανίστηκαν πέντε μοναδικά δρακάκια που θα γινόντουσαν οι προστάτες του δάσους αλλά και ολόκληρου του κόσμου. Έτσι το κακό θα χανόταν για πάντα και όλοι θα ζούσαν αρμονικά.

School Year 2015-2016

The Participants Katsora Myrto Mihailidis Ioannis Mpekiaridou Adamantia Nalbanti Georgia Sarintziotou Nefeli Smyrlis Antonis Stalidou Soultana-Rafaela Tzelepidou Maria-Eleni Trahomas Stylianos Fanariotis Konstantinos Fanariotis Spyridon Chrysohoou Antonis Psilitelis Anastasios Psilitelis Georgios The English Teacher Responsible for the Project: Manousogiannaki Styliani

The End