Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Advertisements

ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Ν. Δ. Τριανταφυλλόπουλος Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2016.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΕΡΡΕΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ. Ε. ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ.
Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
Το 1989 τα Ηνωµένα Έθνη αναγνώρισαν το παιχνίδι ως δικαίωµα όλων των παιδιών, υπογραμμίζοντας τον θεµελιώδη του ρόλο στην παιδική ηλικία. Το παιχνίδι.
Νίκη Βογιατζή MEd, Ειδική Παιδαγωγός Εξειδικευμένη στον αυτισμό.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
1 Σχέσεις με τους Καταναλωτές. 2 Σχέσεις με τους καταναλωτές Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει την ανάγκη για ένα πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων προσανατολισμένο.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
3ος Πανελλήνιος διαγωνισμός Scratch Game
Συμβουλευτική Ψυχολογία & Προσανατολισμός
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
Myschool ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε Περιφερειακό Επίπεδο
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Εργασίες μαθητών σχ. έτους 2015 – Ο ΕΚ Ανατολικής Αττικής
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Δράσεις και προτάσεις για το
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Εργαλεία Γονικού Ελέγχου
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Συγκεντρωτικοί Πίνακες Ιδιοκτησία-Τηλεθέαση- Διαφημιστική Δαπάνη
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
Project: Εθισμός στο Internet
KOYIZ ΓΝΩΣΕΩΝ Από τους μαθητές του Ε1.
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
«ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ»
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
ΠΛΑΙΣΙΟ 14ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Λεωνίδας Η. Ευαγγελία Κ. Σάκης Κ. Κατερίνα Η. ΣΤ1
Κλίμακα PEGI.
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
Έρωτας και συντροφικότητα
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Online shop με κοσμηματα για τον ανδρα, τη γυναικα και το παιδι
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα Ηλ.Παιχνιδιών: Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια

Η τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας Η τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Η ξαφνική εισβολή της τεχνολογίας στα ελληνικά σπίτια και η ραγδαία ανάπτυξη της, βρίσκει «αδιάβαστους» πολλούς από εμάς -μικρούς και μεγάλους. Η πρόσβαση στα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι πιο εύκολη από ποτέ. Αποτελούν ένα από τους βασικούς τρόπους διασκέδασης.

Όσο και αν μας φαίνεται παράξενο τα ηλ Όσο και αν μας φαίνεται παράξενο τα ηλ.παιχνίδια έχουν και Πλεονεκτήματα: 1) Αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα, την παρατηρητικότητα, δεξιοτεχνίες, την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, τη φαντασία. 2) Αυξάνουν τις γενικές γνώσεις, αποτελούν άσκηση του μυαλού και οξύνουν τη σκέψη. 3) Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι διασκεδαστικά και βοηθούν στην εξοικείωση με την τεχνολογία. 4) Μαθαίνουμε να πειθαρχούμε σε κανόνες 5) Βοηθούν στην κοινωνικοποίηση. 6) Μπορούν να βελτιώσουν τις κινητικές δεξιότητες αλλά και τις ικανότητες τις οποίες μπορούν να αξιοποιήσουν για την επίλυση καθημερινών προβλημάτων. 7) Μπορεί να ενισχύσουν το πνεύμα της συνεργασίας και την ομαδικότητα όταν παίζονται ταυτόχρονα από πολλούς χρήστες.

Μειονεκτήματα: 1) Μπορεί να αυξήσουν την επιθετικότητα στη συμπεριφορά, τις σκέψεις και τα συναισθήματα και να περιορίσουν τις θετικές κοινωνικές συμπεριφορές. 2) Δεν είναι λίγες οι φορές που προκαλούν συναισθηματική παράλυση. 3) 4) Μπορούν να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην όραση. 4) Μπορούν να προκαλέσουν ψυχολογικά προβλήματα και ψυχοσωματικές διαταραχές. 5) Αρκετά άτομα χάνουν πολύ προσωπικό χρόνο παίζοντας τα. 6) Εθισμός. Πολλοί ζουν σε έναν ηλεκτρονικό κόσμο και όχι στον πραγματικό. 7) Μερικά παιχνίδια είναι ακατάλληλα για παιδιά. 8) Καλλιέργεια ρατσιστικών προτύπων και αρνητικών σεξουαλικών στερεοτύπων. 9) Χρήση βωμολοχιών και άσεμνων χειρονομιών, τις οποίες πολλές φορές ενσωματώνουμε άκρι τα στις καθημερινές συναναστροφές μας. 10) Η διατήρηση μιας ανοικτής σύνδεσης στο διαδίκτυο θέτει τον υπολογιστή και τα προσωπικά δεδομένα στους γνωστούς κινδύνους των κακόβουλων λογισμικών. Στα διαδικτυακά παιχνίδια κρύβονται και ιοί. 11) Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μπορεί να συμμετέχουν στην αύξηση του προβλήματος της παιδικής παχυσαρκίας. 12) Πολλά ηλεκτρονικά παιχνίδια μπορούν να οδηγήσουν ακόμα και στο θάνατο.

Pegi Οι ηλικιακές διαβαθμίσεις είναι συστήματα που χρησιμοποιούνται για να εξασφαλίσουν ότι όλα τα προϊόντα ψυχαγωγικού περιεχομένου, όπως κινηματογραφικές ταινίες, βίντεο, DVD και παιχνίδια υπολογιστή, φέρουν σαφή επισήμανση βάσει ηλικίας σύμφωνα με το περιεχόμενό τους. Οι ηλικιακές διαβαθμίσεις προσφέρουν καθοδήγηση στους καταναλωτές (ιδίως τους γονείς), βοηθώντας τους να αποφασίσουν αν θα αγοράσουν ή όχι ένα συγκεκριμένο προϊόν. Σήμερα, εκατομμύρια παίκτες σε όλη την Ευρώπη απολαμβάνουν παιχνίδια υπολογιστή και βιντεοπαιχνίδια. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 37% του πληθυσμού μεταξύ 16 και 49 ετών περιγράφουν τους εαυτούς τους ως «ενεργούς παίκτες» Συγκριτικά, στην Ισπανία και στη Φιλανδία το 28% του πληθυσμού μεταξύ 16 και 49 ορίζονται ως «ενεργοί παίκτες» [έκθεση Nielsen 2008]. Αν και τα περισσότερα παιχνίδια (49%) είναι κατάλληλα για παίκτες όλων των ηλικιών, υπάρχουν πολλά τα οποία ενδείκνυνται μόνο για μεγαλύτερα σε ηλικία παιδιά και εφήβους. Υπάρχουν ακόμη κάποια παιχνίδια (4%) τα οποία έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για ενήλικες (ηλικίας άνω των 18 ετών).

Η διαβάθμιση σε ένα παιχνίδι επιβεβαιώνει ότι είναι κατάλληλο για παίκτες που βρίσκονται πάνω από μια ορισμένη ηλικία. Έτσι, ένα παιχνίδι PEGI 7 είναι κατάλληλο μόνο για παίκτες ηλικίας 7 ετών και άνω, ενώ ένα παιχνίδι PEGI 18 είναι κατάλληλο μόνο για ενήλικες ηλικίας 18 ετών και άνω. Η διαβάθμιση PEGI λαμβάνει υπ’ όψιν την καταλληλότητα ενός παιχνιδιού για μια ηλικία και όχι το επίπεδο δυσκολίας του. Το PEGI χρησιμοποιείται και είναι αναγνωρισμένο σε όλη την Ευρώπη και έχει την ενθουσιώδη υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Θεωρείται υπόδειγμα ευρωπαϊκής εναρμόνισης στον τομέα της προστασίας των παιδιών. Βια σεξ Online Game Χυδαια γλωσσα Διακρισεις Ναρκωτικα φοβος Τζογος

Συμπτώματα : 1) Εξιδανίκευση του μέσου Συμπτώματα : 1) Εξιδανίκευση του μέσου. Ο χρήστης θεωρεί τον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή το Διαδίκτυο το σημαντικότερο «κεφάλαιο» της καθημερινότητάς του. 2) Τροποποίηση της διάθεσης. Σε όσους εθίζονται στα ηλεκτρονικά παιχνίδια παρουσιάζεται αύξηση της παραγωγής του νευροδιαβιβαστή του εγκεφάλου ντοπαμίνη, η οποία συνδέεται με την ευχαρίστηση. 3) Ανοχή. Το άτομο χρειάζεται σταδιακά όλο και περισσότερες ώρες χρήσης του υπολογιστή ώστε να νιώθει ευχαρίστηση. 4) Σύγκρουση. Ενώ το παιδί αισθάνεται ότι έχει πρόβλημα, δεν μπορεί να κάνει κάτι για να περιορίσει τη χρήση του υπολογιστή. 5) Ενασχόληση αρχικώς με ηπιότερες και όχι τόσο εθιστικές λειτουργίες του Διαδικτύου όπως: η αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων και η συμμετοχή σε δωμάτια συνομιλιών.

Οι γονείς που θα παρατηρήσουν ότι το παιδάκι τους είναι εθισμένο δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να απαγορεύσουν μέσα σε μία νύχτα τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και τα παιχνίδια. Τα παιδιά έλκονται από το «απαγορευμένο» επειδή τους μαγνητίζει την περιέργεια, οπότε η απόλυτη απαγόρευση είναι λάθος. Βασικός παράγοντας είναι και η κατανόηση των γονιών αναφορικά με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Με λίγα λόγια πρέπει να δείξουν «προσαρμογή σκέψης» και να καταλάβουν ότι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι σημείο των καιρών μας και τα παιδιά θέλουν να διασκεδάσουν παίζοντας τα. Από την άλλη πλευρά, ο γονιός δεν πρέπει να παραδοθεί εύκολα στις επιθυμίες του παιδιού. Πρέπει να είναι αποφασιστικός και να κάνει μία συμφωνία με το παιδί του.