Στα μαθηματικά του Γυμνασίου με βάση τα Νέα Προγράμματα Σπουδών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Διδακτική της Πληροφορικής
Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σοφία Πιτέρη, Μαθηματικός, M.Sc., Ph.D.
Για τη διδασκαλία της Τριγωνομετρίας
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Μάθημα:Μαθηματικά Καθηγητής:CV Τμήμα:Γ’3 Έτος:2014.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Μέθοδος Πεπερασμένων Στοιχείων
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Ένα δείγμα προβλημάτων στα Αριθμητικά του Διόφαντου
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ.
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
ΤΕΙ Αθήνας: Σχολή ΤΕΦ: Τμήμα Ναυπηγικής Εφαρμογές Η/Υ στην Ναυπηγική ΙΙ ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ NA0703C39 Εξάμηνο Ζ’ Διδάσκων Κωνσταντίνος Β. Κώστας Παρουσίαση.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
Συναρτήσεις πολλών μεταβλητών ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ Φ
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Διαφορικές εξισώσεις τάξης ανώτερης της πρώτης
Εξορθολογισμός της ύλης Μαθηματικά Α και Β Λυκείου
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Η ΕΞΙΣΩΣΗ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
έχει δύο άνισες λύσεις τις:
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Επιλογή μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου και επεξεργασία.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Καραγιάννης Ιωάννης, Σχ. Σύμβουλος Ν. Δωδεκανήσου
Ποια είναι η προπαίδεια;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
F(x,y(x),y΄(x), y΄΄(x), y΄΄΄(x), …, y(n)(x)) = 0
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 14ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΘΕΜΑ : ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΩΝ 2 ου ΒΑΘΜΟΥ.
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στα μαθηματικά του Γυμνασίου με βάση τα Νέα Προγράμματα Σπουδών ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Στα μαθηματικά του Γυμνασίου με βάση τα Νέα Προγράμματα Σπουδών 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

Εξισώσεις δευτέρου βαθμού : ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Διδακτική ενότητα : Εξισώσεις δευτέρου βαθμού : Α. Επίλυση εξισώσεων Β΄ βαθμού με ανάλυση σε γινόμενο παραγόντων Προτεινόμενες διδακτικές ώρες (2) 6/10/2018 Καραγιάννης Ιωάννης

Εισαγωγή : Λόγοι που επιβάλλουν την διδασκαλία των δευτεροβάθμιων εξισώσεων. Παρέχουν τα πρώτα θεμελιώδη στοιχεία σχεδιασμού και ερμηνείας των γραφικών παραστάσεων (οι ρίζες του τριωνύμου είναι τα σημεία τομής της παραβολής με τον άξονα xx΄ ), τα οποία είναι απαραίτητα για την γενικότερη μελέτη των συναρτήσεων στην Γ΄ Λυκείου. Υπάρχουν πολλά προβλήματα της καθημερινότητας που συνδέονται με την επίλυση εξισώσεων β΄ βαθμού. 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

(I) ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Να γνωρίζουν τις διάφορες μορφές εξισώσεων β΄ βαθμού. Να λύνουν εξισώσεις δευτέρου βαθμού με ανάλυση σε γινόμενο παραγόντων. Να μετατρέπουν ένα τριώνυμο σε γινόμενο παραγόντων 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

(II) ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Να γνωρίζουν ότι αν : α•β = 0 τότε α = 0 ή β = 0 Να γνωρίζουν τί λέγεται εξίσωση και τί ρίζα ή λύση μιας εξίσωσης. Να γνωρίζουν πότε μια εξίσωση έχει μοναδική λύση ή είναι αδύνατη ή είναι ταυτότητα. Να ξεχωρίζουν τις ισότητες απο τις εξισώσεις. 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

(III) ΚΥΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Επίλυση εξίσωσης της μορφής : αx2 + β x = 0 με α≠0 Επίλυση εξίσωσης της μορφής : αx2 + γ = 0 με α≠0 Επίλυση εξίσωσης της μορφής : αx2 + β x + γ= 0 με α≠0 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

(IV) ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΦΟΡΜΗΣΗ (Ως γνωστόν, η αφόρμηση προηγείται της παρουσίασης της νέας ύλης και αποσκοπεί στην νοητική και συναισθηματική προπαρασκευή των μαθητών, ώστε να παρακολουθήσουν όσα πρόκειται να διαμειφθούν στη διδακτική ώρα που θα διανυθεί. Συνήθως, επιχειρείται από το διδάσκοντα με κατάλληλες ερωτήσεις ή δραστηριότητες η σύνδεση με τα προηγούμενα αλλά και η δημιουργία προσδοκιών για όσα πρόκειται να ακολουθήσουν). Εδώ η σύνδεση της συγκεκριμένης ενότητας με την προηγούμενη γνώση και η εισαγωγή της καινούργιας προτείνεται να γίνουν με δραστηριότητες. Για παράδειγμα θα μπορούσαμε να δώσουμε ενδεικτικά στους μαθητές την παρακάτω δραστηριότητα : 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

Εμβ.(βεράντας) = Εμβ.(μπαλκονιού) x2 = β · υ x2 = 9 · 1 x2 = 9 x2 = 32 ΛΥΣΗ : α) Αν ονομάσουμε x το μήκος της πλευράς της τετραγωνικής βεράντας τότε λόγω του ότι αυτή έχει το ίδιο εμβαδόν με το μπαλκόνι θα ισχύει η σχέση : Εμβ.(βεράντας) = Εμβ.(μπαλκονιού) x2 = β · υ x2 = 9 · 1 x2 = 9 x2 = 32 x2 - 32 = 0 (x – 3)(x + 3) = 0 οπότε x - 3 = 0 ή x + 3 = 0 και άρα x = 3 ή x = - 3 (απορρίπτεται διότι πρέπει x > 0) 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

Εμβ.(βεράντας) = Εμβ.(μπαλκονιού) (x + 3)2 = β · υ (x + 3)2 = 9 · (1 + x) x2 + 6x + 9 = 9 + 9x x2 + 6x + 9 - 9 - 9x = 0 x2 - 3x = 0 x(x – 3) = 0 x = 0 ή x = 3 (η x = 0 απορρίπτεται διότι θα πρέπει x > 0 ) 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

Εμβ.(βεράντας) + Εμβ.(μπαλκονιού) = 34 m2 (x + 3)2 + β · υ = 34 γ) Θα πρέπει να ισχύει : Εμβ.(βεράντας) + Εμβ.(μπαλκονιού) = 34 m2 (x + 3)2 + β · υ = 34 (x + 3)2 + 9 · (1 + x) = 34 x2 + 6x + 9 + 9 + 9x = 34 x2 + 6x + 9 + 9 + 9x – 34 = 0 x2 + 15x – 16 = 0 4x2 + 60x - 64 = 0 (2x)2 + 2∙2x·15 = 64 (2x)2 + 2∙2x·15 + (15)2 = 64 - (15)2 (2x + 15)2 = 289 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

x = 1 ή x = -16 (απορρίπτεται διότι θα πρέπει x > 0). (Μέθοδος συμπλήρωσης τετραγώνου) 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΛΥΣΗ : α) Λ , β) Σ, γ) Σ , δ) Λ , ε) Σ , στ) Σ 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

ΛΥΣΗ : α) Σ , β) Λ , γi) Σ , γii) Σ 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ

Έκανε διαίρεση με το μηδέν . ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ- ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Έκανε διαίρεση με το μηδέν . ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ- ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Προτείνονται οι ασκήσεις του σχολικού βιβλίου : 1α , 1ε , 2β , 3β , 3ε , 4γ , 5δ , 6β , 6γ , 7β 6/10/2018 ΘΩΜΑΣ ΒΑΣΑΚΟΣ ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ