Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την αποτελεσματικότητα της βιβλιοθεραπείας Μαρίνα Λουάρη Μαρίτα Παπαρούση.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Πρόγραμμα Kidspiration
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Βιολογία Γυμνασίου.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Συντελεστές: Εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!!
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο 4ο Δημοτικό Σχολείο Χίου Συντελεστής/ές: η δασκάλα της Α΄ τάξης Α. Αντωνίου , η διευθύντρια Σ. Καλογεράκη στο μάθημα της Μελέτης, η γυμνάστρια Ε. Καλογρά , οι εκπ/κοί του σχολείου και οι νηπιαγωγοί του 12ου Νηπ. Χίου

Περιγραφή της καλής πρακτικής. Οι μαθητές ερχόμενοι αντιμέτωποι με αλλαγή εργασιακού περιβάλλοντος και προσωπικού χρειάζονται την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθειά μας για να περάσουν ανώδυνα από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Σκοπός της καλής πρακτικής. Η ομαλή μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Στόχοι της καλής πρακτικής (1/2). Γεφύρωση δραστηριοτήτων νηπ/γείου και δημοτικού ώστε να υπάρχει συνέχεια στον τρόπο μάθησης Εξάλειψη ανησυχίας παιδιών για το νέο περιβάλλον Εξάλειψη άγχους για το πρόγραμμα του δημοτικού στο οποίο καλούνται να ανταποκριθούν Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Στόχοι της καλής πρακτικής (1/2). «Δέσιμο» με τα καινούργια πρόσωπα ( συμμαθητές και διδακτικό προσωπικό ) και ανάπτυξη κλίματος εμπιστοσύνης Σύγκλιση προσδοκιών γονέων και δασκάλων απέναντι στο παιδί-μαθητή Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Ρόλος του εκπαιδευτικού. Ενίσχυση αυτοπεποίθησης μαθητών Ενίσχυση και ανάπτυξη σχέσεων με τους συμμαθητές καθώς και τους μαθητές των υπόλοιπων τάξεων και τους εκπ/κούς τους Ανάπτυξη εμπιστοσύνης μαθητή – εκπ/κού Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Ρόλος των μαθητών. Κυρίαρχος όσο στην εκκίνηση τόσο και στην εξέλιξη των δραστηριοτήτων Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Εμπλοκή τρίτων στην καλή πρακτική. Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση γονέων σε σχέση με το πέρασμα του παιδιού από το νηπιαγωγείο στην Α΄ τάξη του δημοτικού Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Εμπόδια που παρουσιάστηκαν. Εμπόδια που παρουσιάστηκαν από τη σύλληψη της ιδέας έως την ολοκλήρωση της καλής πρακτικής: Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Κοινή δραστηριότητα με το νηπ/γείο για τον ενδοσχολικό εκφοβισμό Στόχος η συνεργασία σε θέματα βίας και η αντιμετώπισή τους Αφόρμηση: Ημέρα κατά του ενδοσχολικού εκφοβισμού Διερευνητικές ερωτήσεις: Αν έχουν δεχθεί ή παρατηρήσει ανάλογες συμπεριφορές στο σχολείο Δραστηριότητες: Συνεύρεση νηπίων και μαθητών Α΄ τάξης στο χώρο μας, παρακολούθηση μικρής διάρκειας video στο διαδραστικό πίνακα, συζήτηση, εξαγωγή συμπερασμάτων και αναπαράστασή τους Αποτίμηση: Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την κοινή δραστηριότητα και την ανταλλαγή απόψεων, επίσης παρατηρήθηκαν αλλαγές στον τρόπο σκέψης Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Αποτίμηση της καλής πρακτικής. Διευκόλυνση της διδακτικής πράξης σε μεγάλο βαθμό Ανάπτυξη αξιών (αλληλεγγύης σεβασμού) Ομαλότερη σχολική καθημερινότητα Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Συμπεράσματα. Τα παιδιά έρχονται με χαρά στο σχολείο Αγαπούν και σέβονται τους χώρους Μαθαίνουν να δουλεύουν με συνεργατικό πνεύμα Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".