MINOAN DÉRIVE PARK _CONCEPT

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Περιγράφοντας την ως σήμερα πορεία της έρευνας … Πρακτικές δημιουργίας διδακτικού υλικού στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Χαρτοφύλακα Τόνια Υποψήφια δρ. ΕΑΠ.
ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΕΤΙΚΟ ΧΑΝΔΑΚΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ : ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ Χαριτάκη Ειρήνη Ηράκλειο,
Νέα δεδομένα στην οικοδομησιμότητα ακινήτων
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας
Αρχαιολογικό πάρκο Λειβήθρων: Θεματικά πάρκα
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Πολιτιστική Διαδρομή  Σύνολο επισκέψιμων τόπων σε μια περιοχή με στοιχεία από τον Πολιτισμό, τους Φυσικούς Πόρους, την Τοπική Παραγωγή και τις Δραστηριότητες,
Αρχιτεκτονική Συστημάτων
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Θεωρία Μάθησης Εποικοδομητισμού
Πρόγραμμα Kidspiration
Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
Δημιουργικότητα & Μαθηματικά
3 Αρχιτεκτονική Συστημάτων  Κατηγορίες χρηστών ΣΔΒΔ  Αρχιτεκτονική ANSI/SPARC  Γλώσσες ερωτημάτων  Μοντέλα δεδομένων  Λειτουργίες ΣΔΒΔ.
ΜΙΝΩΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Πολιτισμός της Κρήτης 3η & 2η χιλιετία π.χ.
Παράδειγμα B + -Tree Υποθέτουμε B + -Tree τάξης 3 (α=2, b=3)  Κάθε φύλλο θα έχει 2 ως 3 το πολύ στοιχεία  Κάθε εσωτερικός κόμβος θα έχει 2 ως 3 το πολύ.
Άγχος και burnout: Παράγοντες άγχους και εξουθένωσης
ΕΝΟΤΗΤΑ 3, ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Διερεύνηση βασικών χαρακτηριστικών της Περιγραφής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΑΘΗΜΑ.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Αξιοποίησης της Δημοτικής Περιουσίας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού”,
PSY 301 Μάθημα 2ον KOINΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ.
ΕΚΠΟΜΠΗ CO 2 ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ε΄ τάξη Εκπ/ός : Κανάτας Ευάγγελος Comenius Project “Creating Sustainable Schools”
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
1 Κόστος Μεταφοράς §Ποιος είναι ο σκοπός της μεταφοράς; l Βασικά οικονομικά χαρακτηριστικά των λειτουργιών μεταφοράς §Τι είναι το κόστος μεταφοράς; §Ποιοι.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
1 Γενικές Έννοιες για το Χώρο Ι Η Αντίληψη του Χώρου 4 Γνωστική (ή γνωσιολογική) χαρτογράφηση είναι μία διαδικασία που αποτελείται από μία σειρά ψυχολογικών.
Υποδείγματα Συμπεριφοράς n Η ερμηνεία της χωροθέτησης πρέπει να στηρίζεται στην συμπεριφορά: –των ατόμων (decision makers) –των επιχειρήσεων (decision.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Αρχιτεκτονική Συστημάτων
Πλαίσιο για την δημιουργία ενός επιτόπιου πειραματικού ηχομουσείου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ Επιλογή από κάθε σπουδαστή ενός χώρου αστικού πρασίνου (πόλεις > κατοίκους) Καταγραφή των κλιματολογικών, γεωλογικών, εδαφολογικών.
Μοντελοποίηση Διακριτών Συστημάτων
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας
πίσω στην προηγούμενη οθόνη
Η στροφή στον αναγνώστη
Ξέρουμε από τα προηγούμενα:
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μυστήρια Επιστημονική φαντασία
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Προσχολική Παιδαγωγική
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Έννοιες από τη Διδακτική Βασίλης Δαγδιλέλης. 2 Διδακτική Διδακτική. Είναι ένα πεδίο ερευνών (όχι ακόμη μια Επιστήμη) που παράγουν ένα σύνολο από προτάσεις.
Κοινωνιολογία του Χώρου 2 5/10/2017
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Αρχεσ διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

MINOAN DÉRIVE PARK _CONCEPT Στο τέλος της περιπλάνησης, ο κάθε επισκέπτης θα έχει σχεδιάσει τη δική του πορεία πάνω στο χάρτη, δηλαδή τον δικό του καταστασιακό χάρτη, τον οποίο θα αναρτά σε συγκεκριμένο σημείο εκθέσεων στην έξοδο. Το σύνολο των καταστασιακών χαρτών των επισκεπτών, θα αποτελεί μία καταγραφή του τρόπου με τον οποίο ο καθένας αντιλαμβάνεται και επηρεάζεται από τις παραμέτρους του χώρου.

ΑΝΑΦΟΡΕΣ: 1_ΨΥΧΟΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Dérive: όρος της ψυχογεωγραφίας που περιγράφει το απροσχεδίαστο ταξίδι, την περιπλάνηση, σε ένα αστικό συνήθως τοπίο. Στην περιπλάνηση αυτή, η γεωγραφία, η αρχιτεκτονική αλλά και οι τυχαίες ή υποκειμενικές συνθήκες, οδηγούν τον περιπλανώμενο σε μία νέα και αυθεντική εμπειρία. Σκοπός εν προκειμένω είναι να γίνει μία υποκειμενική περιπλάνηση μέσω διαδραστικών εμπειριών που θα είναι διαφορετική για κάθε μοναδικό επισκέπτη. Καταστασιακός χάρτης: ο ψυχογεωγρα-φικός χάρτης είναι υποκειμενικές αναπαραστάσεις διαδρομών στην πόλη, που πρότεινε μία διαφορετική ανάγνωση του αστικού τοπίου. Ψυχολογικοί και συναισθηματικοί παράγοντες όπως π.χ. κλειστοφοβία καθορίζουν υποκειμενικές πορείς και κατ' επέκταση τους καταστασιακούς χάρτες. Τελικός σκοπός στο θεματικό πάρκο, είναι ο κάθε επισκέπτης να καταγράψει το δικό του καταστασιακό χάρτη. Détournement: η διαδικασία απόσπασης ενός στοιχείου από το αυθεντικό του πλαίσιο και η τοποθέτησή του σε ένα νέο, με σκοπό να το μεταβάλλει σε κάτι τελείως νέο. Αντικείμενο της εργασίας θα αποτελέσει η απόσπαση της κάτοψης των ανακτόρων του Μίνωα και η τοποθέτησή της σε έναν νέο τόπο θεματικού πάρκου.

ΑΝΑΦΟΡΕΣ: 2_ΜΙΝΩΙΚΑ ΑΝΑΚΤΟΡΑ

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΧΡΗΣΕΩΝ (DÉTOURNEMENT) ΣΤΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ

ΕΙΚΟΝΙΚΗ vs 'ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ' περιήγηση στο πάρκο