…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ένας δρόμος μια ιστορία
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Πολιτισμική Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Πλαίσιο
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Οι Δροσουλίτες της Κρήτης!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).

Πρωταγωνιστούν με αλφαβητική σειρά… Αθανασίου Παναγιώτα Κακαριάρη Ελισάβετ Μανιώτη Βασιλεία Παπαρρίζου Ηλιάνθη Τσακούμη Ράνια

Δεκαετία του ‘50

Οικογένεια

Πρότυπο πατριαρχικής οικογένειας Ο πατέρας υπεύθυνος για τη λήψη κάθε απόφασης Χαρακτηριστικό παράδειγμα: «Ένας ήρωας με παντούφλες»

Σχέση δύο φύλων

Ο έρωτας καταλαμβάνει κυρίαρχο ρόλο μεταξύ των δύο φύλων Διαφορές στις σχέσεις ανάλογα με την κοινωνική και οικονομική κατάσταση των ηρώων Αγώνας για την κατάκτηση του έρωτα, όπως στο «Κορίτσι με τα μαύρα»

Θέση της γυναίκας Ακολουθεί το κοινά αποδεκτό πρότυπο Υποτελής στον άνδρα Ισχυρή επιθυμία για γάμο, με τρανή εξαίρεση τη «Στέλλα»

Δεκαετία του ‘60

Οικογένεια

Αυστηρός κι απόλυτος ο ρόλος του πατέρα Η μητέρα έχει ελάχιστη ισχύ και η γνώμη της παίζει πολύ μικρό ρόλο στις επιλογές της οικογένειας Η τιμή της κοπέλας αποτελεί πρώτιστο μέλημα της οικογένειας όπως φαίνεται στο «Ο Θόδωρος και το δίκανο»

Σχέση των δύο φύλων

Ο γυναικείος ρόλος στις σχέσεις είναι ακόμη υποβαθμισμένος Ο γάμος με προξενιό αποτελεί μέσο διαφυγής για μια νέα κοπέλα από ένα συντηρητικό και ασφυκτικό οικογενειακό περιβάλλον Ο πατέρας είναι αυτός που καθορίζει το μέλλον της κόρης αγνοώντας τις επιθυμίες της, όπως χαρακτηριστικά συμβαίνει στον «Μπακαλόγατο»

Θέση της γυναίκας

Θέση γυναίκας

Διεκδίκηση μόρφωσης με απώτερο στόχο την ανεξαρτησία της Ακλόνητη επιθυμία για μύηση στον έγγαμο βίο Λιγότερο υποτελής στις διάφορες ανδρικές επιθυμίες και διαθέσεις

Δεκαετία του ‘70

Οικογένεια

Η πατριαρχική οικογένεια έχει ακόμη αναλλοίωτη ισχύ Ισχυροί δεσμοί αγάπης κι ενδιαφέροντος μεταξύ των μελών Οι μονογονεϊκές οικογένειες παρουσιάζονται ως δυσλειτουργικές και αιτία εντάσεων και προστριβών όπως φαίνεται στο «Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι»

Σχέση δύο φύλων

Διεκδίκηση του έρωτα με ό,τι αυτό συνεπάγεται Επιθυμία κι από τις δύο πλευρές για κοινωνική ανέλιξη μέσω μιας σχέσης με άτομα υψηλότερου κοινωνικού στρώματος, όπως συμβαίνει και στο «Κοροϊδάκι της πριγκηπέσας»

Θέση της γυναίκας

Ο γάμος αποτελεί ακόμη τη μόνη «αξιοπρεπή» οδό για μια γυναίκα Η γυναίκα-έπαθλο και «θήραμα» για τον άνδρα «κυνηγό» Ελάχιστες εξαιρέσεις προσπάθειας για τη διεκδίκηση της προσωπικής ευτυχίας άνευ των κοινά αποδεκτών όρων, όπως βλέπουμε στην «Ευδοκία»

Δεκαετία του ‘80

Οικογένεια

Χαλάρωση των παραδοσιακών δομών της οικογένειας Αμφισβήτηση από τη νέα γενιά των προτύπων και των αξιών που τους κληροδότησε η προηγούμενη γενιά Στοιχεία ανεξαρτητοποίησης κάποιων μελών της οικογένειας, όπως διαπιστώνουμε στο «Μάθε παιδί μου γράμματα»

Σχέση των δύο φύλων

Οι σχέσεις γίνονται τώρα πιο ελεύθερες Η γυναίκα κάνει βήματα προς την χειραφέτησή της και παύει να υφίσταται εξαρτώμενη αποκλειστικά από τον άνδρα

Θέση της γυναίκας

Βήματα προς την ανεξαρτησία της στις σχέσεις και στην οικογένεια Το απόλυτο σχήμα της γυναίκας – νοικοκυράς, αν και φθίνον, δεν έχει εξαλειφθεί.

Δεκαετία του ‘90

Οικογένεια Σύγκρουση των παιδιών με τους γονείς Ελεύθερες επιλογές των παιδιών όσον αφορά την προσωπική τους ζωή

Σχέση δύο φύλων

Λιγότερα εμπόδια Μικρότερη διάρκεια των σχέσεων Συχνότερες εντάσεις Ο γάμος αποτελεί την επισφράγιση μιας σχέσης και εξασφαλίζει την κοινωνική της αποδοχή

Θέση της γυναίκας

Η γυναίκα έχει πια τη δική της φωνή, ανεξαρτητοποιείται και αυτό έχει αντίκτυπο στις σχέσεις της Σημαντικό ρόλο, εκτός απ’ την οικογένεια, διαδραματίζει η μόρφωση και η εργασία της

Αρχές 21ου αιώνα

Οικογένεια

Τα οικογενειακά μέλη απαλλαγμένα από την καταπίεση Σπάνια κατοικούν κάτω από την ίδια στέγη, όπως παλιότερα Η οικογένεια είναι ακόμη ένα σημαντικό κύτταρο της κοινωνικής δομής

Σχέση των δύο φύλων

Ισοτιμία και για τα δύο φύλα Η γυναίκα είναι σε θέση να επιλέγει τον σύντροφό της με τα δικά της κριτήρια, όπως μπορούμε να δούμε στο «Σούλα έλα ξανά»

Θέση της γυναίκας

Οικονομικά και κοινωνικά ανεξάρτητη (μη εξαρτώμενη από την κοινωνική υπόσταση του άνδρα) Ο ρόλος στο σπίτι φθίνει σημαντικά Σοβαρά βήματα για τη χειραφέτησή της

…Ευχαριστούμε..!!!