Ερωτηματολόγιο για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
IR RELEASE DIONIC Α.Ε.B.E. Προμηθευτές Βιομηχανίας DIOr.AT DION GA 30 Νοεμβρίου 2009 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΝΝΕΑΜΗΝΟΥ 2009 Ενοποιημένα Οικονομικά.
Advertisements

Λίγα λόγια για μένα Ονομάζομαι Φοίβος και είμαι 12 χρονών. Πάω στην έκτη δημοτικού. Μ’ αρέσει το ποδόσφαιρο και η καλαθοσφαίριση. Το αγαπημένο μου φαγητό.
Διαδίκτυο Ευχή ή κατάρα; PESTALOZZI
Gi-Cluster: in the name of the game Συνεργατικός Σχηματισμός Τεχνολογιών Παιγνίων και Δημιουργικού Περιεχομένου Δρ. Νίκος Βογιατζής Μέλος Συντονιστικού.
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
/about: προϊόντα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα προμηθευτές εργαζόμενοι 2 οn line καταστήματα 20 εκατ. επισκέπτες 39 Public : Ένα.
Δίκτυα πρόσβασης επόμενης γενιάς : ρυθμιστικά ζητήματα και προκλήσεις Δρ. Λεωνίδας Ι. Κανέλλος Πρόεδρος ΕΕΤΤ.
Τα Online Παιχνίδια ως Δυνητικές Κοινότητες (;) MMORPG (massively multiplayer online role-playing games) Χαράλαμπος Τσέκερης, Δρ. Κοινωνιολογίας Διδάσκων.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
Θέματα Βάσεων Δεδομένων Αποθήκευση XML δεδομένων σε Σχεσιακή Βάση Δεδομένων Θέματα Βάσεων Δεδομένων Αποθήκευση XML δεδομένων σε Σχεσιακή Βάση Δεδομένων.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Τι είναι εικονική πραγματικότητα Η απάντηση στο “τι είναι εικονική πραγματικότητα" από τεχνική άποψη είναι απλή. Η εικονική πραγματικότητα είναι ο όρος.
Τεχνικές Προσομοίωσης Γιώργος Γιαγλής Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Η ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα και την Ευρώπη Δρ. Μηνάς Καρατζόγλου, Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
Ας λύσουμε το σταυρόλεξο…. Ποιανού τα χόμπι; Β Α S K E T Β A L L S Ä N G E R Ποιανού το επάγγελμα; ΤNΖ E Ποιανού τα χόμπι; S N GERIN Ποιανού το επάγγελμα;
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΥΛΙΚΩΝ
ΙΠΠΑΣΙΑ Η ιππασία είναι ένα από τα αρχαιότερα αθλήματα. Επίσης έγινε επίσημα ολυμπιακό άθλημα το Η ΙΠΠΑΣΙΑ βοηθάει τους ανθρώπους με αναπηρικά προβλήματα.
Δίκτυα Υποδομών Ανδρέας Πολυκάρπου. Δίκτυα Ανοικτής Πρόσβασης Το πρώτο επίπεδο ενός δικτύου ανοικτής πρόσβασης είναι το καθεστώς ιδιοκτησίας, που είναι.
Εισαγωγή στις Νέες Τεχνολογίες και Εργαστηριακές Εφαρμογές Κώστας Μουρλάς Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, 2002.
ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΑ ΣΤΗ ΓΗ
Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games)
Ερευνητική Εργασία 1ο ΕΠΑ.Λ. Αμπελοκήπων.
Το ρολόι Λουδάρου Δήμητρα Μεθενίτης Αρτέμης Γ’ τάξη Δημοτικού
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
“FRIEND-OF-A-FRIEND” CREATED BY DAN BRICKLEY, LIBBY MILLER HY566 – ONTOLOGY STUDY ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΚΟΡΟΖΗ ΜΑΡΙΑ, ΛΕΩΝΙΔΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ 2008,
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
Τ Ο HOBBY ΜΟΥ tae kwon do 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Βασίλης Αθανασιάδης.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Βασικές έννοιες Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
PROJEKTARBEIT IN DEUTSCH INTERVIEWS MIT LEHRERN ☺
Το πορτραίτο του εαυτού μου
Απολογισμός ΠλήθοςΣυμμετέχοντες Εκδηλώσεις Φεστιβάλ καινοτομίας εκ των οποίων Εργαστήρια πιστοποίησης τεχνικών & επαγγελματικών.
1 «H συμβολή του Κλάδου των Κινητών Επικοινωνιών στην Ελληνική Οικονομία»
Τα ps3 που υπάρχουν. ΤΑ CONTROLLER ΤΟΥ PS3 Η μπαταρία του ps3 controller.
Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού ICT 4 Growth Ενίσχυση Επιχειρήσεων για την Υλοποίηση Επενδυτικών Σχεδίων ανάπτυξης-παροχής καινοτόμων προϊόντων και.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Διαδικτυακά παιχνίδια 10 ερωταπαντήσεις και στο τι τελικά είναι αυτό που πρέπει να γνωρίζει κάθε γονιός και εκπαιδευτικός.
ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΕΣΥΠΡΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: «IPTV: INTERACTIVE APPLICATIONS AND SET- TOP-BOX» ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΚΩΣΤΑΣ ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού για Εφαρμογές Εκπαίδευσης και Κοινωνικών Δεξιοτήτων Κώστας Καρπούζης Εργαστήριο Ψηφ. Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων,
15Ο ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ τμημα Α2 ερευνα στην τεχνολογια
WebRTC Web Real Time Communications
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
PRESENT SIMPLE X PRESENT CONTINUOUS.
Η Φυσικοθεραπεία στην εγκαυματική νόσο
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
Παρουσιάση εταιρείας και θέσεων για Πρακτική Χειμερινού Εξαμήνου
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΤΕΙ ΣΤερεάς Ελλάδας Σχολή Τεχνολογικών ΕΦαρμογών
Από τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου Έδεσσας
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
Τα βασικά ένος υπολογιστής και τα αξεσουάρ του
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Εξόρυξη δεδομένων και διαχείριση δεδομένων μεγάλης κλίμακας
Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Λευκάδα
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ – ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ V ΟΜΑΔΑ 3
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΒΟΥΛΑ :ΘΥΡΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
Πολιτιστικές βιομηχανίες
«Ψηφιακές Επικοινωνίες και ΜΜΕ»
Προχωρημένα Θέματα Τεχνολογίας και Εφαρμογών Βάσεων Δεδομένων
Λεωνίδας Η. Ευαγγελία Κ. Σάκης Κ. Κατερίνα Η. ΣΤ1
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ
Τεχνολογίες Μάθησης
Ασφάλεια διαδικτύου Gaming
PLAYSTATION.
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Η λογική πίσω από τα περιβάλλοντα LOGO
Σχετικά με τις βασικές δεξιότητες 18/10/2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερωτηματολόγιο για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια

1η ερώτηση: Πόσες ώρες την ημέρα παίζεται βιντεοπαιχνίδια; Κορίτσια 16 χρονών Αγόρια 16 χρονών

Πόσες ώρες την ημέρα παίζεται ηλεκτρονικά παιχνίδια; Κορίτσια 17 χρονών Αγόρια 17 χρονών

1η :Πόσες ώρες την ημέρα παίζεται ηλεκτρονικά παιχνίδια; Κορίτσια 18 χρονών Αγόρια 18 χρονών

2η :Τι είδους βιντεοπαιχνίδια παίζεται; Κορίτσια 16,17,18 χρονών Αγόρια 16,17,18 χρονών

3η :Από ποια ηλικία ασχολείστε με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια; Κορίτσια 16,17,18 χρονών Αγόρια 16,17,18 χρονών

4η: Έχετε αρνηθεί πρόταση για βραδινή έξοδο σε φίλο σας με ένα μικρό ψεματάκι για να κάτσετε σπίτι και να παίξετε κάποιο βιντεοπαιχνίδι; Κορίτσια 16,17,18 χρονών Αγόρια 16,17,18 χρονών

5η :Θεωρείται ότι είναι εύκολο να εθιστεί κάποιος στα βιντεοπαιχνίδια; Κορίτσια 16,17,18 χρονών Αγόρια 16,17,18 χρονών

6η:Πιστεύετε πως τα βιντεοπαιχνίδια έχουν αλλάξει τον τρόπο σκέψης σας και την συμπεριφορά σας ως προς το χειρότερο ή το καλύτερο; Κορίτσια 16,17,18 χρονών Αγόρια 16,17,18 χρονών

7η :Πόσα χρήματα έχετε ξοδέψει για τις gaming ανάγκες σας; Κορίτσια 16,17,18 χρονών Αγόρια 16,17,18 χρονών

8η:Σας έχουνε κάνει παρατήρηση για την συμπεριφορά σας έχοντας ως αίτιο τις ώρες που ξοδεύετε στα βιντεοπαιχνίδια; Κορίτσια 16,17,18 χρονών Αγόρια 16,17,18 χρονών

9η :Βλέπετε κάποια πτώση στην επίδοση σας στο σχολείο; Κορίτσια 16,17,18 χρονών Αγόρια 16,17,18 χρονών

Αγόρια 16,17,18 χρονών Κορίτσια 16,17,18 χρονών 10η :Αν σας έλεγαν κοντινά σας πρόσωπα να σταματήσετε το hobby σας διότι δεν είναι προς όφελος σας και τους έχετε εγκαταλείψει,θα το σταματούσατε ή έστω θα το μειώνατε σε κάποιο βαθμό; Κορίτσια 16,17,18 χρονών Αγόρια 16,17,18 χρονών

11η :Πιστεύετε ότι πολλοί έχουν αδικήσει το gaming και θα συνεχίσει να γίνεται το ίδιο αν δεν το δουν από μία διαφορετική ματιά; Κορίτσια 16,17,18 χρονών Αγόρια 16,17,18 χρονών