Tkinter Γραφικά στην Python.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Περιγραφή της λειτουργίας του προγράμματος LabVIEW
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING.
Οδηγίες χρήσης του Exams Planner
Εκμάθηση λογισμικού Hotpotato - δημιουργία σταυρολέξων. • Εκμάθηση λογισμικού Hotpotato - δημιουργία σταυρολέξων Πανίκος Μουσκαλλής Καθηγητής Χημείας Μέλος.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ – ΜΗΧΑΝΗΣ Εαρινό Εξάμηνο 2007 Παρουσίαση Εργαλείου Ανάπτυξης JBuilder Τσουρού Σταυρούλα, ΑΜ 708 Μαδεμλής Ιωάννης, ΑΜ 669.
Databases & Qt Μανούσης Πέτρος ΑΜ: 862
Επικοινωνία Ανθρώπου - Μηχανής
A’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟΧΩΡΙΩΝ Δημήτρης Μαυροβουνιώτης
Μια μικρή βοήθεια με εικόνες. Σίγουρα θα λάβατε κάποιο mail από τη Μαρία στο οποίο θα είδατε κάτι σαν τη παρακάτω εικόνα Διπλό κλικ στο “diktyoklima”
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ. Π. Ε
Πως βάζουμε τίτλους και κείμενα στα video μας σε 8 βήματα.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING.
C++ σε περιβάλλον .NET Χρόνη Αλεξάνδρα Α.Μ. 847
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ΄ Ελέγχω – Προγραμματίζω τον Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
Δημιουργία εκπαιδευτικού κόμικ
Ο οδηγός περιγράφει πώς να: - Εγγραφείτε στο Blog του HiStory (σελίδες 2-3). - Αλλάξετε την επισκόπηση χρησιμοποιώντας το ζουμ (σελίδες 4- 5). - Δημιουργήσετε.
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING Επισκόπηση.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
GTK - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΩΤΗΣ ΣΙΤΑΡΑΣ A.M: 1117.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MATLAB-SIMULINK
TCL/TK Κιόχος Απόστολος. TCL/TK Η TCL/TK είναι μια γλώσσα προγραμματισμού Που βοηθάει στην επέκταση των εφαρμογών και στην κατασκευή γραφικού περιβάλλοντος.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΑΛΕΖΑ ΣΟΦΙΑ ΑΕΜ:765.
Εργασία με παράθυρα.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής Καρακίτσος Ηλίας ΑΜ 614 Ιωάννου Ελένη ΑΜ 647.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΗΣ Παρουσίαση της LessTif  Μαραγκός ΘοδωρήςΑ.Μ. 557  Καρκάνης ΗλίαςΑ.Μ. 539.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Παρουσίαση της Motif Αναστάσιος Κρυσταλλίδης Α.Μ.: 776 Δημήτρης Μπαμπαλίκης Α.Μ.: 941 Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής.
Εισαγωγή στη .net Visual C++
DreamWeaver Παρουσίαση Εργαλείου για Ανάπτυξη Web-based GUIs 1.
Πώς βάζουμε έγγραφα του office και άλλα τέτοια αρχεία στα άρθρα μας Οι τύποι των εγγράφων που μπορούμε να βάλουμε είναι: Τα 2 πρώτα βήματα της αντιγραφής.
CSS – Cascading Style Sheets (Το μοντέλο box) Κάθε στοιχείο της HTML περιέχεται σε ένα “κουτί” (box). Το μοντέλο box μας βοηθάει στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας.
Παρουσίαση Glade Νίκος Δεληγιάννης Α.Μ.: Τι είναι το Glade; Εφαρμογή για την αυτοματοποίηση της σχεδίασης ενός γραφικού περιβάλλοντος χρήστη (GUI).
Προγραμματισμός με GTK ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΗΣ» ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Κ. ΓΙΔΑΡΑΚΟΣ
Applets Εκτελούνται από τον appletviewer και από Java enabled web browsers Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη.
ΣΚΟΠΟΣ Η απευθείας εισαγωγή δεδομένων στο SAS χωρίς να χρειάζεται η πληκτρολόγησή τους Τα δεδομένα πρέπει να είναι κυρίως Excel, Access, Lotus, dbase.
1. 1.Δημιουργία Νέου Αρχείου Επιλέγουμε καρτέλα File, πατούμε στην εντολή New και μετα αφου διαλέξουμε τον τύπo αρχείου (π.χ Blank Document), πατούμε.
Μάθημα 9 Λίγο απ’ όλα! HTML 5 Advanced PHP XML. HTML 5 Πρόκειται για μια νέα έκδοση της HTML που συμπληρώνει τις δυνατότητες της γλώσσας με κάποια Tags.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧ/ΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ #1 ΔΔΕ. Έναρξη (Start)  Προγράμματα (Programs)  Minitab 12 for Windows.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΚΙΟ. Μικρόκοσμοι και Αβάκιο Μέσω του περιβάλλοντος του Αβακίου κατασκευάζονται εκπαιδευτικά λογισμικά που ονομάζονται μικρόκοσμοι,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Ένας Συνοπτικός Οδηγός Καμήλαλη Δέσποινα Μαθηματικός, MSc Πληροφορικής, Υποψήφια Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών.
Ασκήσεις WEKA Δέντρα αποφάσεων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Praat Βασικές οδηγίες.
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γνωριμία με το περιβάλλον Βασικές δυνατότητες/λειτουργίες
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
1)Αφού ακολουθήσουμε τον σύνδεσμο βρισκόμαστε εδώ
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
HTML - CSS Δίνεται παρακάτω ο κώδικας HTML μιας ιστοσελίδας
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟ MATLAB(GUI) – ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΠΛΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΕΣ: ΣΚΡΙΜΠΑΣ ΜΙΧΑΗΛ–ΑΕΜ:3135 ΤΑΚΟΣ.
Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός με GreenFoot
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Γ6.4 Μορφοποίηση Πινάκων και Πρωτεύον Κλειδί
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
Λειτουργικά Συστήματα
Λειτουργικά Συστήματα
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Tkinter Γραφικά στην Python

Tk και Tkinter Το Tk είναι μια ανοιχτή εργαλειοθήκη που προσφέρει βιβλιοθήκες γραφικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από πολλές γλώσσες προγραμματισμού Η «έκδοση» της tk για την Python λέγεται Tkinter (Tk interface)

Μας παρέχει τα εξής εργαλεία: button canvas checkbutton combobox entry frame label labelframe listbox menu menubutton message notebook tk_optionMenu panedwindow progressbar radiobutton scale scrollbar separator sizegrip spinbox text treeview

Και τα εξής είδη παραθύρων tk_chooseColor - pops up a dialog box for the user to select a color. tk_chooseDirectory - pops up a dialog box for the user to select a directory. tk_dialog - creates a modal dialog and waits for a response. tk_getOpenFile - pops up a dialog box for the user to select a file to open. tk_getSaveFile - pops up a dialog box for the user to select a file to save. tk_messageBox - pops up a message window and waits for a user response. tk_popup - posts a popup menu. toplevel - creates and manipulates toplevel widgets.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ Ανοίξτε νέο έγγραφο με όνομα mywindow και ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες

from Tkinter import * Εισαγωγή της Tkinter στο πρόγραμμά μας Έτσι εισάγονται όλες οι συναρτήσεις για να τις χρησιμοποιήσουμε στον κώδικά μας

root = Tk() Για αρχή σε κάθε πρόγραμμα πρέπει να φτιάξουμε το βασικό – αρχικό παράθυρο. Το ονομάζουμε συνήθως root

root.mainloop() Στο τέλος του προγράμματος βάζουμε την πιο πάνω εντολή για να εμφανιστεί το παράθυρο

Ας βάλουμε μια ετικέτα label1 = Label(root, text = “Hello World”) Δηλαδή: το label1 είναι μια Label (ετικέτα), στο παράθυρο root, με κείμενο Hello World Για να το προσαρμόσουμε στο παράθυρο πρέπει να το «κάνουμε» pack label1.pack()

Μέχρι τώρα πρέπει να έχετε αυτό: Τρέξτε το

Ας το βάλουμε αριστερά μέσα στο pack προσθέστε (side=“left”) label1.pack(side="left") Ας βάλουμε άλλο ένα Label στα δεξιά label2 = Label(root, text = 'I Love Python') label2.pack(side="right")

Μέχρι τώρα πρέπει να έχετε αυτό: Τρέξτε το

Χρώμα Ας βάψουμε το label1 κόκκινο label1 = Label(root, fg = 'red', text = 'Hello World') Ας βάψουμε το άλλο μπλε σε κίτρινο φόντο label2 = Label(root, fg = 'blue', bg = 'yellow', text = 'I Love Python')

Ας μεγαλώσουμε λίγο το παράθυρο πριν το mainloop βάλτε: root.geometry('{}x{}'.format(500,300))

Ας βάλουμε και ένα κουμπί button1 = Button(root, text='Green', command=allagi, width=10) button1.pack() Όταν το πατάμε θα εκτελεί την συνάρτηση (βάλτε στην αρχή): def allagi(): label2.config(fg='green')

Μέχρι τώρα πρέπει να έχετε αυτό: Τρέξτε το