Σενάριο (Παρένθεση) - Τελεία. Π.Π.Γ. Αναβρύτων Μάθημα: Γλώσσα Καθηγήτρια: Κα K. Νικολοπούλου Ομάδα: Οι Σεναριογράφοι: Δημήτρης Λουκιανός Πάνος Στέφανος
Για ποιο σκοπό νομίζετε ότι γράφτηκε το κείμενο και από ποιόν; Το κείμενο προέρχεται από προσωπικό μπλογκ στο διαδίκτυο και θέλει να μας δείξει την σχέση που μπορεί να έχει η χρήση των σημείων στίξης στην γλώσσα, με ανθρώπους και καταστάσεις στην πραγματική μας ζωή.
Πώς ερμηνεύει τα σημεία στίξης; Ποια κριτήρια χρησιμοποιεί; Ο πομπός ερμηνεύει τα σημεία στίξης με χιούμορ. Τα προσωποποιεί και μιλάει χιουμοριστικά για τη χρήση του καθενός. Τα κριτήρια που χρησιμοποιεί είναι σε τι χρησιμεύουν τα σημεία στίξης σε ένα κείμενο.
Πιστεύετε ότι νομιμοποιείται ο πομπός να γράφει ό,τι πιστεύει για τα σημεία στίξης; Για ποιο λόγο; Ο πομπός νομιμοποιείται να γράφει ό,τι πιστεύει για τα σημεία στίξης επειδή σίγουρα είναι χρήστης και γνώστης της ελληνικής γλώσσας. Επιπλέον, μπορεί να είναι φιλόλογος, ποιητής ή συγγραφέας.
Σε τι διαφέρει από τη προσέγγιση του σχολικού σου βιβλίου ή του βιβλίου της γραμματικής σου; Σου πρόσθεσε κάτι σε όσα γνώριζες; Η προσέγγιση του σχολικού μου βιβλίου διαφέρει από αυτήν του κειμένου, επειδή το κείμενο λέει τις θεωρίες χαρωπά και ειρωνικά με αποτέλεσμα να μας κάνει σε κάποια σημεία να γελάμε. Αυτό μας κάνει να ευχαριστιόμαστε την ώρα που διαβάζουμε το κείμενο. Πιστεύω πως δεν πρόσθεσε κάτι στις γνώσεις μου. Κατάλαβα τα ίδια, απλά με πιο ελκυστικό τρόπο.
Παρατηρείτε άλλα στοιχεία/σημεία που να τονίζουν τα λεγόμενα του πομπού μέσα στο κείμενο πέρα από τα γνωστά σας σημεία στίξης; Ο συγγραφέας χρησιμοποιεί πολύ έντονα μεταφορές και παρομοιώσεις. Τις χρησιμοποιεί ώστε να παραλληλίσει τη σημασία των σημείων στίξης με την ζωή.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!