Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Advertisements

Πτυχιακή Εργασία Σεμινάριο για τελειόφοιτους φοιτητές τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Επίκ. Καθ. Γιώργος Χ. Χριστοφορίδης.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Πληροφορική στο Γυμνάσιο Ειδικός σκοπός του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο είναι να δώσει στους μαθητές όλα τα απαιτούμενα εφόδια.
6 ο ΓΕΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: Το Θέατρο του Δρόμου μια Τέχνη με Ιστορία και Διάρκεια στο Χρόνο. Σχολικό Έτος: Υπεύθυνη καθηγήτρια:
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα (Ε) YΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Microsoft ® Office PowerPoint ® Εκπαίδευση 2007 Ενημερωθείτε Η [Επωνυμία της εταιρείας σας] παρουσιάζει:
Παρουσιάσεις με το MS PowerPoint Διαφάνεια 1 Στόχοι του Σεμιναρίου  Το περιβάλλον εργασίας του PowerPoint  Χρήση της βοήθειας  Δημιουργία, αποθήκευση,
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Εκπαίδευση Microsoft® Office Access 2007
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
Εκπαίδευση Microsoft® Office
Παρουσιάστε το έργο σας σε Word, PowerPoint ή Visio
Τι είδαμε την περασμένη φορά…
Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών
Ανακαλύψτε τη δύναμη των προσαρμοσμένων διατάξεων
Ξεκλειδώνοντας τα Δικαιώματα των Παιδιών
Παρθενώνας: ένας ναός για την Αθηνά, το σύμβολο μιας πόλης
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΝΕΡΟΥ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΑΝΤΛΙΑΣ [ΣΥΡΙΓΓΑΣ] ΑΠΌ ΤΟ ΠΗΓΑΔΙ.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΜΥΛΟΙ.
«Η διδασκαλΙα τηΣ ΕννοιαΣ του ιστορικοΥ χρΟνου στο ΔημοτικΟ σχολεΙο»
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
«Το αλφαβητάρι της Ιλιάδας»
ΚΟΙΝΟΤΟΠΙΑ Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Συμβουλές για καλύτερες παρουσιάσεις στο Powerpoint..
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Παρουσιάζουν οι : Αποστόλης Τσιριβάκος Βασίλης Χουβαρδάς από το Ε2
εισαγωγή στο SCRATCH μια περιήγηση στις βασικές εντολές
Προγραμματισμός - ΙΙ Ε. Χατζηκρανιώτης.
Ερευνητική εργασία: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Συνηρημένα ρήματα σε –αω (ενεργητική & μέση φωνή)
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
This is where I live Οδηγίες για το Power Point
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ Α΄ Τάξη «Μουσική και Μουσικοί»
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Σερφάροντας σοφά Πρόγραμμα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο Τάξη Α’
ΙΔΕΕΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
Παρουσιάσεις PowerPoint
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Τίτλος πτυχιακής εργασίας
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Λογισμικά Παρουσίασης
Εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ
Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και προβολέα Βασίλης Συμεωνίδης 3ο Γενικό Λύκειο Δράμας
Εθιμα διαφορετικΑ στηΣ ΕυρΩπηΣ τα στενΑ.
АКТУАРСТВО др Наташа Папић-Благојевић
Η παρουσίαση αυτή ίσως προκαλέσει συζήτηση με το κοινό από την οποία θα προκύψουν ενέργειες. Χρησιμοποιήστε το PowerPoint για να καταγράψετε τις ενέργειες.
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
МИФ ғылымына саяхат Интелектуалды шоу.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΙΩΑΝΝΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
7 Έτη Mira Hansson Για μένα Full Stack Developer Δήλωση αποστολής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτιστικό Πρόγραμμα <<Στον πατέρα μου οφείλω το ζην, στον δάσκαλό μου το ευ ζην>>

Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03) ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03) 1ο Γυμνάσιο Φλώρινας

Παιδαγωγικοί Στόχοι Προγράμματος Ενεργοποίηση του ενδιαφέροντος των μαθητών για την αρχαία ιστορία της Μακεδονίας. Εξοικείωση των μαθητών με τις γραπτές ιστορικές πηγές. Ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης των μαθητών. Προαγωγή συλλογικότητας και συνεργασίας των μαθητών μέσα από την ομαδοσυνεργατική έρευνα-μελέτη και εκπόνηση εργασιών. Χρήση Η/Υ ως βοηθητικό εργαλείο για την αναζήτηση, συλλογή, σύνταξη και παρουσίαση συνθετικών ιστορικών εργασιών. Ανατροφοδότηση της προσωπικής σχέσης των μαθητών με γονείς-δασκάλους (Μέσα από τη δημιουργική αξιοποίηση του παραδείγματος από τη ζωή και το έργο του Μέγα Αλέξανδρου). Ώθηση του ενδιαφέροντος των μαθητών για τους αρχαιολογικούς χώρους.

Συμμετέχοντες μαθητές A1 1. Αθανασόπουλος Αθανάσιος 2. Αλεξανδρίδου Αθηνά 3. Αναστασίου Ανδρέας 4. Ανδρεόπουλος Βασίλειος 5. Αντωνίου Κων/νος 6. Βαμβακά Μαρία 7. Βιτούλα Ελπινίκη 8. Βογδανίδης Αλέξανδρος 9. Βλαχοπούλου Μαρία 10. Γκέσου Πετρούλα 11. Γώγος Ραφαήλ 12. Γρούιος Πέτρος 13. Δαφόπουλος Γεώργιος 14. Δεράλας Νικόλαος Α2 1.Ζαραβέλης Γεώργιος 2. Ιωάννου Πέτρος 3. Καραγιάννη Ηλιάνα 4. Καραγιάννης Λάζαρος 5. Κεκεζίδου Αναστασία 6. Κόλλη Δέσποινα 7. Κοσμίδης Λάζαρος 8. Κωνσταντινόπουλος Χρήστος

Συμμετέχοντες μαθητές Α3 1. Λαβασίδου Σοφία 2. Λεωνίδα Ιωάννα 3. Μαρίνης Παντελής 4. Μπεσίκα Μαρία 5. Μποντζίδου Αλεξία 6. Ντώνος Μάριος 7. Παπαδημητρίου Ευαγγελία 8. Πατρίκη Αλεξάνδρα Α4 1. Πασχαλίδης Ιωάννης 2. Πολυδωρόπουλος Παναγιώτης 3. Προβίδας Αθανάσιος 4. Ρούφα Ευτυχία 5. Σαββάκης Βασίλειος 6. Σαπρανίδης Γεώργιος 7. Σελεμίδου Κατερίνα 8. Σταθόπουλος Νικόλαος 9.Στεργίου Βασιλική 10.Τραϊανοπούλου Χριστίνα 11.Τρικιλίδου Ειρήνη 12.Χατζητύπη Δέσποινα

Συμμετέχοντες μαθητές Β1 1.Δημητροπούλου Ελευθερία Β3 1.Μαυρουδή Ραφαέλα 2.Μυρωνίδου Ελένη 3.Πάνου Μαρία Β4 1. Σαλιάκος Λεωνίδας 2. Σοβιτσλής Γεώργιος 3. Ταλλίδης Γεώργιος 4. Χατζής Χρήστος

Διαδικασία Εκπόνησης Πολιτιστικού Προγράμματος Διαδικασία Εκπόνησης Πολιτιστικού Προγράμματος Οι μαθητές-τριες χωρίστηκαν σε 10 ομάδες, με βάση προσωπικές σχέσεις και ενδιαφέροντα. Σε κάθε ομάδα ορίστηκε ένας θεματικός άξονας έρευνας. Κάθε ομάδα συγκέντρωσε, αξιολόγησε, αξιοποίησε και διαμόρφωσε την τελική παρουσίαση για το θέμα της. Οι θεματικοί άξονες ήταν οι ακόλουθοι: Α. Κράτος της Μακεδονίας Β. Φίλιππος-Ζωή και έργο Γ. Ζωή του Αριστοτέλη Δ. Έργο του Αριστοτέλη Ε. Αλέξανδρος: Ζωή ΣΤ. Αλέξανδρος: Πόλεμοι Ζ. Εκπολιτιστικό έργο Αλέξανδρου Η. Επίγονοι Αλέξανδρου Θ. Μουσείο Βεργίνας Ι. Σχολή Αριστοτέλη στη Νάουσα Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, μετά το σχολικό ωράριο, κάθε ομάδα, με προγραμματισμένη σειρά, παρουσίαζε τα αποτελέσματα των εργασιών της, τα οποία αξιολογήθηκαν από όλα τα μέλη του προγράμματος, και, στη συνέχεια, διαμορφώθηκαν με τη μορφή PowerPoint. Προς το τέλος της διαδικασίας του πολιτιστικού προγράμματος, πραγματοποιήθηκε ημερήσια εκπαιδευτική επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας και στη σχολή του Αριστοτέλη στη Μίεζα (περιοχή Νάουσας).