Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ένας δρόμος μια ιστορία
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Πολιτισμική Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Πλαίσιο
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Οι Δροσουλίτες της Κρήτης!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία Β’ Λυκείου 2015-2016 Μάθημα: Project ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ Εργασία Β’ Λυκείου 2015-2016 Μάθημα: Project

Ονόματα Μαθητων Λυδία Ιωάννου Σοφία Πιπερίδη Χριστιάννα Καλλίνη Κάτια Πότου Αναστασία Γούτου Ελένη Μαυροπούλου Άννα Γερογιάν Άννα Τοκμετζίδου Λάουρα Κεβάνη Τζασμίν Μομέν Μεάχ Ειρήνη Μακαρίου Ειρήνη Μπέση Άννα-Μαρία Μπεγκάι Μαρία Χολή Κωνσταντίνα Μπάλα Σοφία Κούρου Ειρήνη Παπαδοπούλου Αποστόλης Παπαγιάννης Ιωάννα Χατζατουριάν Σπύρος Ρογδάκης

Τι είναι οι πρωτεσ βοηθειεσ; Πρώτη βοήθεια ορίζουμε την άμεση και προσωρινή φροντίδα που παρέχεται στο θύμα ενός ατυχήματος ή μιας απρόοπτης αρρώστιας μέχρι τη μεταφορά του ατόμου στο νοσοκομείο.

Σκοποσ Των Πρωτων Βοηθειων Τη διατήρηση της ζωής του πάσχοντα Τη βασική θεραπεία της ασθένειας Την επούλωση του τραύματος Την ανακούφιση από τον πόνο ΘΕΜΑΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣ Χτυπήματα Δερματολογικές Παθήσεις Δηλητηριασεις Εγκεφαλικές παθήσεις Τα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού

Τι Περιεχει Το Κουτι Των Πρωτων Βοηθειων Οινόπνευμα Βαμβάκι Οξυζενέ Αποστειρωμένες Γάζες Επίδεσμοι Παυσίπονο Αντιπυρετικό Θερμόμετρο Ψαλίδι Σύριγγες μίας χρήσεως Νάρθηκας Λευκοπλάστ Γάντια Πάγο Πετσέτα Σημειωματάριο Χαντζαπλάστ

1. Χτυπηματα Αποτελούν : Κακώσεις- Τραύματα Εξωτερική – Εσωτερική αιμορραγία Αθλητικές Κακώσεις (αιμάτωμα, θλάση, εκδορά, διάστρεμμα, ρήξη συνδέσμου, ύδραρθρο, εξάρθρημα, κάταγμα κλπ.)

κακωσεισ-τραυματα Αντιμετώπιση Τραυματισμός ή κάκωση είναι το σύνολο των βλαβών των ιστών πού προκαλούνται ακαριαίως κατά τη στιγμή του ατυχήματος, από διάφορες μορφές μηχανικών παραγόντων. Προέρχονται από: Εγκαύματα Μηχανικά τραύματα(μαχαίρι,ξύλο,πέτρα) Χημικές ουσίες Ηλεκτρικό ρεύμα Αντιμετώπιση Ειδικότερα στις ανοιχτές κακώσεις δύο γενικοί κανόνες ισχύουν: Προφύλαξη από την μόλυνση Ακινητοποίηση της τραυματισμένης περιοχής

Εξωτερικη-Εσωτερικη Αιμορραγια Αιμορραγία είναι η διαφυγή αίματος από τις αρτηρίες, τις φλέβες ή τα τριχοειδή. Αντιμετώπιση -Εξωτερικών Αιμορραγιών: Με τη χρήση των γαντιών πιέζουμε το σημείο που υπάρχει αίμα για 5-10 λεπτά Εφαρμογή γάζας και επιδέσμου -Εσωτερικών Αιμορραγιών: Τοποθέτηση θύματος σε θέση ασφαλείας Ζεστή θερμοκρασία θύματος Έλεγχος ζωτικών σημείων κάθε 10 λεπτά

Αθλητικεσ Κακωσεισ Αποτελούν την θλάση, το εξάρθρημα, το διάστρεμμα, τη ρήξη συνδέσμων, τα κατάγματα, το ύδραρθο και άλλα. Εξάρθρημα: Είναι η μόνιμη μετατόπιση των οστών μιας άρθρωσης και μπορεί να συνοδεύεται από κάκωση των μαλακών μορίων της άρθρωσης. Αντιμετώπιση: Τοποθέτηση ψυχρού επιθέματος Χρήση πρόχειρου νάρθηκα

Διάστρεμμα: Είναι η κάκωση και πιθανή μερική ή πλήρης ρήξη των συνδέσμων μιας άρθρωσης. Αντιμετώπιση: Ανακουφιστική τοποθέτηση χτυπημένης περιοχής Χρήση επιδέσμων Χρήση πάγου Ρήξη συνδέσμων: Οι σύνδεσμοι μπορούν να υποστούν ρήξη κατά την διάρκεια της άσκησης κυρίως σε αθλήματα που περιλαμβάνουν τρέξιμο με αλλαγή κατεύθυνσης, σωματική επαφή, στροφικές κινήσεις. Τοποθέτηση περιοχής σε ανυψωμένη θέση Παγοθεραπεία Αντιφλεγμονώδη

Κάταγμα: Είναι ένα σπάσιμο του οστού ή του χόνδρου. Αντιμετώπιση: Κάταγμα: Είναι ένα σπάσιμο του οστού ή του χόνδρου. Αντιμετώπιση: Πλήρης ακινησία του μέλους Μεταφορά στο νοσοκομείο Ύδραρθρο: Όλες οι αρθρώσεις περιέχουν αρθρητικό υγρό,η ασθένεια πραγματοποιείται όταν το υγρό αυτό αυξάνεται (συνήθως αυτή η ασθένεια εφαρμόζεται στα γόνατα) Πιεστική επίδεση Πλήρης ακινησία

2. Δερματολογικεσ Παθησεισ Αποτελούν : Εγκαύματα Τσιμπήματα Ηλίαση Θερμοπληξία

Εγκαύματα Είναι ένα είδος τραυματισμού στη σάρκα ή στο δέρμα και προκαλούνται από χημικές ουσίες, από θερμότητα, από ακτινοβολία, από ηλεκτρισμό και από τριβή. Αντιμετώπιση: Χρήση νερού Χρήση αλοιφής Επίδεσμος Τσιμπήματα Προέρχονται από τα έντομα,φανερώνουν πρήξιμο, κοκκινίλα και έντονη φαγούρα. Αποφυγή φαγούρας

Ηλίαση Αντιμετώπιση: Θερμοπληξία Προέρχεται από παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο (ειδικότερα το καλοκαίρι) Αντιμετώπιση: Καταφυγή σε δροσερό μέρος Άφθονη κατανάλωση υγρών Ξεκούραση-ύπνος Κρύο πανί Αφαίρεση ενδυμάτων Θερμοπληξία Είναι η κλινική κατάσταση σε περιόδους καύσωνα και αφορά την αύξηση της θερμοκρασίας. Ύπτια θέση Αφαίρεση ρούχων Κρύο νερό Τοποθέτηση πάγων στο λαιμό και την βουβωνική χωρά

3. Δηλητηριασεισ Κάθε εξωγενής ουσία που εισέρχεται στον οργανισμό Μπορούν να εισέλθουν από τις ακόλουθες οδούς: Πεπτικό Δέρμα Αναπνευστικό Ενδοδερμικά Αίτια: Φάρμακα, Αποσμητικά, Καλλυντικά, Διαλυτικά, Αντιδραστήρια. Αντιμετώπιση: Ταχύτερη απομάκρυνση και εξουδετέρωση του δηλητήριου Διατήρηση λειτουργίας πνευμόνων και καρδίας Νοσοκομείο

4. Εγκεφαλικεσ Παθησεισ Αποτελούν: Επιληψία Διάσειση

Διάσειση Αντιμετώπιση: Η διάσειση είναι αποτέλεσμα τραυματισμού του εγκεφάλου από βίαιο τράνταγμα του κεφαλιού. Στην εγκεφαλική διάσειση υπάρχει παροδική διαταραχή του εγκεφάλου, χωρίς όμως βλάβη των εγκεφαλικών κυττάρων. Προκαλείται συνήθως από αυτοκινητιστικά ατυχήματα, πτώσεις ή σωματικές επιθέσεις. Αντιμετώπιση: Ακινητοποίηση του πάσχοντα Διατήρηση ανοιχτών αεροφόρων οδών Έλεγχος αναπνοής και σφυγμού κάθε 10 λεπτά

Επιληψία Αντιμετώπιση: Είναι μια ομάδα από διάφορες διαταραχές που έχουν ως κοινό σημείο τους επαναλαμβανόμενους παροξυσμούς των εγκαφαλικών νευρώνων. Οι επιληπτικοί παροξυσμοί μπορεί να προκαλούν σπασμούς ή και οπτικές, ακουστικές ή οσφρητικές ψευδαισθήσεις. Αντιμετώπιση: Χαλάρωση ενδυμάτων του ασθενή Τοποθέτηση μαλακού υλικού κατω από τη κεφαλί για μυ τυχόν τραυματισμό Με το τέλος των σπασμών τοποθετούμε τον ασθενή σε θέση ανάνηψης και ελέγχουμε την αναπνοή Με το μελανισμένο πρόσωπο ίσως έχει γυρίσει η γλώσσα, τότε πρεπει να γίνει η <<ώθηση σιαγόνας>>

5. Τα Συστηματα Του Ανθρωπινου Οργανισμου Ο ανθρώπινος οργανισμός αποτελείται από: Σκελετό Νευρικό Μυϊκό Ουροποιητικό Αναπνευστικό Πεπτικό Κυκλοφορικό Λεμφικό Αδένες Αισθητήρια όργανα

Σκελετός: Αποτελείται από οστά Σκελετός: Αποτελείται από οστά. Άλλα είναι συναρμολογημένα μεταξύ τους με τρόπο τέτοιο ώστε να κινούνται και άλλα για να μένουν ακίνητα. Αποτελείται από το κεφάλι, την σπονδυλική στήλη, το θώρακα, τη λεκάνη, τα άνω άκρα και τα κάτω άκρα. Νευρικό σύστημα: Αποτελείται από τον εγκέφαλο, τον νωτιαίο μυελό και τα νεύρα. Ο εγκέφαλός μας βρίσκεται στο κεφάλι και ο νωτιαίος μυελός μέσα σ’ έναν μακρύ σωλήνα που σχηματίζουν τα κόκαλα της σπονδυλικής στήλης. Μυϊκό σύστημα: Αποτελείται από το σύνολο των μυών του ανθρωπίνου σώματος. Οι μυς καλύπτουν τα κόκαλα και τα διαστήματα ανάμεσα στα κόκαλα και τα κινούν. Επιπλέον δίνουν ελαστικότητα.

Ουροποιητικό & αναπνευστικό σύστημα: Αποτελείται από το στόμα και την μύτη το λάρυγγα, την τραχεία, τους βρόγχους και τους πνεύμονες. Η αποστολή του αναπνευστικού μας συστήματος, είναι να φέρνει το οξυγόνο του αέρα που αναπνέουμε μέσα στο αίμα και να παίρνει από αυτό το διοξείδιο του άνθρακα. Το ουροποιητικό σύστημα τώρα, αποτελείται από τους δύο νεφρούς, τους δύο ουρητήρες, την ουροδόχο κύστη στην οποία καταλήγουν οι ουρητήρες και την ουρήθρα από την οποία βγαίνουν τα ούρα. Μέσω των ούρων αποβάλλονται από τον οργανισμό μας, όλα τα περιττά υγρά και οι άχρηστες ουσίες που παράγονται.

Λεμφικό σύστημα: Το λεμφικό σύστημα αποτελείται από τα λεμφαγγεία, τη λέμφο και τους λεμφαδένες. Μεταφέρει τις λιπαρές ουσίες από το λεπτό έντερο στο αίμα, συμβάλλει στην άμυνα του οργανισμού,παραλαμβάνει το πλεόνασμα του μεσοκυττάριου υγρού. Πεπτικό σύστημα: Αποτελείται από το γαστρεντερικό σωλήνα και από τους προσαρτημένους σε αυτό αδένες όπως το πάγκρεας και το ήπαρ. Σε αυτό το σύστημα γίνεται η απορρόγηση των θρεπτικών ουσιών με τη διαδικασία της πέψης. Κυκλοφορικό σύστημα: Αποτελείται από το σύνολο των οργάνων εκείνων μέσα στα οποία κυκλοφορεί το αίμα μας. Τα όργανα τα οποία αποτελούν το κυκλοφορικό μας σύστημα είναι, η καρδιά, οι αρτηρίες, οι φλέβες και τα τριχοειδή αγγεία. Από την καρδιά στέλνεται το αίμα μέσω των αρτηρίων σε όλα τα μέρη του σώματος με από τέλεσμα να επαναφέρουν οι φλέβες το αίμα πάλι στην καρδιά

ΤΕΛΟΣ Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας