Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 1η (2016-17) Ο Τουρισμός Σαν Σύνολο Υπηρεσιών – Η Σημασία του Μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Email: aapostolakis@staff.teicrete.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2010 “Εγγύηση από τη ΤΕΜΠΜΕ ΑΕ Χαμηλότοκων δανείων για την κάλυψη δαπανών αγοράς πρώτων υλών, εμπορευμάτων, υπηρεσιών κλπ” Δρ. Αλέξανδρος.
Advertisements

ΠΡΟΪΟΝ I Φαίδων Θεοφανίδης
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Παρουσίαση Μαθήματος Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής.
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
Κοινωνία και Οικονομία της Πληροφορίας ΤΠΕ: Θεσμική και Νομική Διάσταση Λίλιαν Μήτρου Επικ. Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ενότητα # 1: Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διάλεξη 2 η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς και (Οικονομική) Ανάπτυξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Άννα Κ. Ζαρκάδα Διοίκηση Διαφήμισης ΜΠΣ στη Διοίκηση Υπηρεσιών Η θέση της διαφήμισης στο σύγχρονο μείγμα του μάρκετινγκ υπηρεσιών.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον Διάλεξη 4 η (2013 – 14) Ορισμός και Μέτρηση των Νεοσύστατων Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Διάλεξη 3 η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς – Η Περίπτωση της Ελλάδας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 1η: Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς – Η Περίπτωση της Ελλάδας
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
novoril® FRESH Ουδέτερο καθαριστικό γενικής χρήσης
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Δημιουργία στόχων για Συναντήσεις, Συνέδρια και Εκδηλώσεις
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 8η (2017 – 18) Δικαιοχρήση (Franchising) Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Διάλεξη 1: Μια εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (Έννοιες, Ρόλος, Σημασία)
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 3η ( ) Ποιότητα Υπηρεσιών
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Emoticons σύμβολα που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν συναισθήματα σε μηνύματα και στο Internet. Από τη μαθήτρια Κων/να Κιούση Τμήμα ΒΗΥ1, σχ. έτος.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 1η (2016-17) Ο Τουρισμός Σαν Σύνολο Υπηρεσιών – Η Σημασία του Μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Email: aapostolakis@staff.teicrete.gr Τηλ.: 2810379621 E-class μαθήματος: https://eclass.teicrete.gr/courses/DSΗ141

Εισαγωγή

Διάκριση Αγαθών – Υπηρεσιών

Βασικά Χαρακτηριστικά Υπηρεσιών

Κλιμάκωση Μάρκετινγκ

Κλιμάκωση Προϊόντων Βάση Τύπου Αλάτι Τουρισμός

Μυωπία Μάρκετινγκ στη Πράξη Highly Differentiated Low Differentiation Competitive Position Consumer Needs Low Consideration High Consideration / Attention to Detail Raw Olive Oil Fresh or Packaged Olive Oil Choose the provider of the olive oil Olive oil tasting sessions The olive oil gathering experience

Στρατηγικές Επιπτώσεις

Μοντέλο SERVUCTION

SERVUCTION: Βασικοί Παράμετροι Παροχής Υπηρεσιών

SERVUCTION: Βασικοί Παράμετροι Παροχής Υπηρεσιών

Στρατηγικές Συνέπειες από το Servuction

Προβλήματα Λόγω Άυλης Φύσης

Λύσεις στα Προβλήματα Άυλοτητας

Προβλήματα Λόγω Αδιαιρετότητας

Λύσεις στα Προβλήματα Αδιαιρετότητας

Προβλήματα Λόγω Ετερογένειας

Λύσεις στα Προβλήματα Ετερογένειας

Αντιμετώπιση Προβλημάτων μέσω Internet

Αντιμετώπιση Προβλημάτων Αυλότητας

Αντιμετώπιση Προβλημάτων Αδιαιρετότητας

Αντιμετώπιση Προβλημάτων Ετερογένειας

Αντιμετώπιση Προβλημάτων Φθαρτότητας

Μάρκετινγκ & Παροχή Υπηρεσιών

Μάρκετινγκ & Παροχή Υπηρεσιών – ΙΙ

Οι Άριστες Επιχ/σεις Παροχής Υπηρεσιών