Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 1η (2016-17) Ο Τουρισμός Σαν Σύνολο Υπηρεσιών – Η Σημασία του Μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Email: aapostolakis@staff.teicrete.gr Τηλ.: 2810379621 E-class μαθήματος: https://eclass.teicrete.gr/courses/DSΗ141
Εισαγωγή
Διάκριση Αγαθών – Υπηρεσιών
Βασικά Χαρακτηριστικά Υπηρεσιών
Κλιμάκωση Μάρκετινγκ
Κλιμάκωση Προϊόντων Βάση Τύπου Αλάτι Τουρισμός
Μυωπία Μάρκετινγκ στη Πράξη Highly Differentiated Low Differentiation Competitive Position Consumer Needs Low Consideration High Consideration / Attention to Detail Raw Olive Oil Fresh or Packaged Olive Oil Choose the provider of the olive oil Olive oil tasting sessions The olive oil gathering experience
Στρατηγικές Επιπτώσεις
Μοντέλο SERVUCTION
SERVUCTION: Βασικοί Παράμετροι Παροχής Υπηρεσιών
SERVUCTION: Βασικοί Παράμετροι Παροχής Υπηρεσιών
Στρατηγικές Συνέπειες από το Servuction
Προβλήματα Λόγω Άυλης Φύσης
Λύσεις στα Προβλήματα Άυλοτητας
Προβλήματα Λόγω Αδιαιρετότητας
Λύσεις στα Προβλήματα Αδιαιρετότητας
Προβλήματα Λόγω Ετερογένειας
Λύσεις στα Προβλήματα Ετερογένειας
Αντιμετώπιση Προβλημάτων μέσω Internet
Αντιμετώπιση Προβλημάτων Αυλότητας
Αντιμετώπιση Προβλημάτων Αδιαιρετότητας
Αντιμετώπιση Προβλημάτων Ετερογένειας
Αντιμετώπιση Προβλημάτων Φθαρτότητας
Μάρκετινγκ & Παροχή Υπηρεσιών
Μάρκετινγκ & Παροχή Υπηρεσιών – ΙΙ
Οι Άριστες Επιχ/σεις Παροχής Υπηρεσιών