Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Διαρρύθμιση Διδακτικού Χώρου
ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
Γ΄ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Προσχολική Παιδαγωγική Ενότητα 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Μαρία Καμπεζά Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Συνέντευξη με νήπια.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
εκπαιδευτικη μεταβαση
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Ένας σημαντικός σταθμός στη σχολική πορεία του μαθητή Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις

Γιατί η μετάβαση είναι πολύ σημαντική Σηματοδοτεί έντονες αλλαγές στην προσωπικότητα του παιδιού στο οικογενειακό περιβάλλον Εκθέτει το παιδί σε μια μεγάλη ποικιλία απαιτήσεων γνωστικών Συναισθηματικών και κοινωνικών Η προσαρμογή του παιδιού στις νέες αλλαγές μπορεί να έχει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα στη σχολική εξέλιξη στην κοινωνικοποίησή του και στην ακαδημαϊκή του πορεία Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις

Παράγοντες που επιδρούν στην ομαλή μετάβαση Τα χαρακτηριστικά του νηπίου( ατομικά, γνωστικά, αναπτυξιακά, ιδιαιτερότητες) Οι σχολικές πρακτικές των δύο βαθμίδων με στόχο την επίτευξη της συνέχειας και μείωσης των προβλημάτων μετάβασης Ο βαθμός και η ποιότητα της οικογενειακής υποστήριξης Ο ρόλος των εκπαιδευτικών Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις

ΣΤΟΧΟΙ Εξοικείωση με το χώρο του Δημοτικού σχολείου Επαφή με το ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού σχολείου( π.χ εργασία στα θρανία) Δημιουργία θετικών προσδοκιών σε σχέση με το νέο σχολείο Μείωση συναισθημάτων ανασφάλειας μπροστά στο άγνωστο περιβάλλον Πρόληψη αρνητικών αντιδράσεων Να έρθουν σε επαφή με τους νέους κανόνες , τα δικαιώματά και της υποχρεώσεις τους στο χώρο του νέου σχολείου μέσα σε ένα οργανωμένο περιβάλλον Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις

Ξεκινάμε πάντα με Δεδομένη τη συνεργασία των διευθυντών , προϊσταμένων των δύο σχολείων και των εκπαιδευτικών τους Ενημέρωση ,συνεργασία- εμπλοκή και συμμετοχή των γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία Ανίχνευση των ιδεών και αντιλήψεων των παιδιών Πώς φαντάζονται το νέο σχολείο τι περιμένουν ότι θα κάνουν εκεί τι περιμένουν να μάθουν τι είναι αυτό που τους ανησυχεί τι θα τους λείψει από το Νηπιαγωγείο Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις

Δραστηριότητες με τα παιδιά Επίσκεψη γνωριμίας με το Δημοτικό σχολείο Ξενάγηση στους χώρους παρατήρηση και συμμετοχή στη διαδικασία μαθημάτων .Μετά καταγράφουμε τις εντυπώσεις των παιδιών Φτιάχνουμε μια ομαδική εργασία και την πάμε δώρο στα παιδιά της πρώτης τάξης να την κρεμάσουν στην τάξη . Μπορούν να την βρουν εκεί την επόμενη χρονιά. Διερευνούμε τις απόψεις και τους προβληματισμούς των παιδιών για το νέο σχολείο και αποσαφηνίζουμε ότι δεν έχει αποτυπωθεί σωστά στο μυαλό τους Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις

Δραστηριότητες με τα παιδιά Κάνουμε δραματοποίηση ενός παραμυθιού που διαβάσαμε μαζί με τα παιδιά της πρώτης τάξης. Δημιουργούμε ένα παραμύθι μαζί με τα παιδιά της πρώτης τάξης. Δανειζόμαστε βιβλία από τη βιβλιοθήκη του δημοτικού σχολείου προκειμένου να εξοικειωθούν με αυτά αλλά και με τους χώρους του σχολείου κάνοντάς τους χρήση Τραβάμε video με τις κοινές μας δράσεις και τα βλέπουμε στο Νηπιαγωγείο Φωτογραφιζόμαστε με τα παιδιά το διευθυντή και τους δασκάλους κρεμάμε τις φωτογραφίες στο σχολείο μας , μπορούν επίσης να τις πάρουν και στο σπίτι τους να τις δείξουν στους δικούς τους Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις

Δραστηριότητες με τα παιδιά Γίνεται μια από κοινού εκπαιδευτική επίσκεψη σε ένα Μουσείο. Μια κοινή εκδρομή μαζί και με τους γονείς τους Συμμετέχουμε στον καθαρισμό της αυλής στη φροντίδα του κήπου του δημοτικού μαζί με τα παιδιά της πρώτης. Πηγαίνουμε στο δημοτικό και κάνουμε από κοινού γυμναστική με το γυμναστή του σχολείου. Συνθέτουμε από κοινού ένα μουσικό σύνολο και τραγουδάμε μαζί με τη μουσικό του σχολείου. Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις

Δραστηριότητες με τα παιδιά Φτιάχνουμε στο Νηπιαγωγείο μια γωνιά δημοτικού σχολείου όπου τα παιδιά αναπαριστούν το μάθημα παίρνουν ρόλους και εκφράζονται Παρατηρώντας αυτό το παιγνίδι των παιδιών στη γωνιά του Δ.Σ μπορούνε να καταγράψουμε στάσεις ,θέσεις και τάσεις των παιδιών που θα μας κατευθύνουν στο να δουλέψουμε και να προετοιμάσουμε καλύτερα τα παιδιά. Οργανώνουμε από κοινού την τελετή λήξης στο νέο σχολείο ή από κοινού με νήπια όμορων Νηπιαγωγείων όπου θα φοιτήσουν μαζί στην πρώτη δημοτικού . Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις

Δραστηριότητες με τους γονείς Επιμορφωτική συνάντηση γονέων ώστε να συμβάλλουν με τις αναφορές τους για το Δημοτικό και τους δασκάλους με θετικό τρόπο ( να μην το παρουσιάζουν ως επίπονη διαδικασία και ως μπαμπούλα) Να μας μεταφέρουν τις αγωνίες και τους φόβους των παιδιών για το νέο σχολείο Να συμμετέχουν σε δράσεις όπου απαιτείται και η συμβολή των γονέων (εκδρομές επισκέψεις) Να ενημερωθούν οι γονείς στο θέμα της μαθησιακής ετοιμότητας των παιδιών τους και κατά πόσο αυτό θα συμβάλλει στην ομαλή του μετάβαση στο νέο σχολείο. Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις

Απροθυμία συναδέλφων Έλλειψη χρόνου Απόσταση μεταξύ των σχολείων Δυσκολίες Απροθυμία συναδέλφων Έλλειψη χρόνου Απόσταση μεταξύ των σχολείων Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις

Σας ευχαριστώ

Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις

Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις