ΝΥΧΤΕΡΙΔΑ….

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athletic Dictionary :-)
Advertisements

Παλιά Επαγγέλματα.
Τα τειχη τησ τροιασ! Γιάννης Καλαντζής Γιώργος Παπαργύρης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Το ραδιόφωνο ως μέσο δημιουργίας
PRESENT SIMPLE Ενεστώτας Απλός
Εκπαιδευτική Ρομποτική
ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Φυσικά - Ερευνώ και Ανακαλύπτω Φως
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΥ ΖΗΝ Περιφερειακό Γυμνάσιο Αγίας Βαρβάρας ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Άννα Κοστούνοβα Β'3 Άντρια ΠαναγιώτουΒ.
ΜΑΛΙΑΚΩΣΤΑΣ & ΥΙΟΙ 4 STARS HOTEL.
Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός προορισμός αθλητικών ταξιδιών;
ΟικογενειακΗ ζωΗ στο ΒυζΑντιο
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ!!!
Deutsch. Όπως βλέπετε τα Γερμανικά μοιάζουν με τα Αγγλικά Englisch ist ein muss, Deutsch ist ein plus.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ThinkQuest Εργαστήριο Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας
ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ (Οικιακή Οικονομία)
στο 4ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης
“Antiqua aqua” “Υδάτινα δίκτυα” ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ “e-Twinning” 2006 ΓΕΩΡΓΑΝΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ.
4o Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΕΊΧΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΟΡΙΤΣΑΣ
Δημιουργικό Παιχνίδι Ερευνητική Εργασία της Α’ τάξης του
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Υπηρεσίες Επικοινωνίας.
Οι ‘αποθήκες’ ενέργειας ονομάζονται ‘Πηγές Ενέργειας’ και διακρίνονται σε:
Τα κητώδη Δελφίνια, φώκαινες και φάλαινες στα ελληνικά πελάγη Μέρος 3ο
8th Primary School of Zografou athens, greece
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλεί σοβαρές καταστροφές στη Γη.
Η Καλλιπάτειρα Αρχαία Ελληνικά Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 9
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
Επιρρηματικοί προσδιορισμοί
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΈΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΊΘΜΟΥ Νίκος Μιχαηλίδης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ / 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2015 Ομάδα Ανάπτυξης 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΘΕ 5: Διάσπαση και αντιπαλότητα στις θρησκείες Φώτης Έξαρχος Β’1.
Καλτσίδης Χρήστος Τεχνικός Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Έβρου.
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
ΓΕΩΛΟΓΙΑ Η ΓΗ ΣΠΥΡΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΉ ΕΡΓΑΣΊΑ Β ’ ΛΥΚΕΊΟΥ ΤΟΥ ΠΡΌΤΥΠΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΎ ΛΥΚΕΊΟΥ ΜΥΤΙΛΉΝΗΣ Τρόποι αντιμετώπισης της εγκληματικότητας.
Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014.
1. 1ο Πανελλήνιο βραβείο στο Πρόγραμμα: Δια Βίου Μάθηση/ “ Etwinning” ( Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση Σχολείων) για την υλοποίηση.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ Ανίχνευση νερού
ΟΜΗΡΟΙ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ Είμαστε η ομάδα με την ονομασία «οι όμηροι του νοικοκυριού» και ασχοληθήκαμε με το κομμάτι της κατανάλωσης στα νοικοκυριά, στο θέμα.
Αλεξάνδρα Μαυρίδου Φιλόλογος ΠΠΣΠΘ
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
ONOMATA 4ης ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΕΛΛΑ ΜΟΥΤΑΦΗ ΚΟΡΙΝΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΗ.
ΧΟΡΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ
Η ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ Ἡ ρόδοτος Ἡ ρόδοτος, Ἱ στορίη (διασκευή) Δημιουργία παρουσίασης: Αλεξάνδρα Γερακίνη.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ Ν. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ
Προαγωγή υγείας Ορίζεται η διαδικασία ενδυνάμωσης των ανθρώπων ώστε να αυξήσουν τον έλεγχο της υγείας τους και να τη βελτιώσουν (WHO 1986, Naidoo&Wills.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Λεβεντούλα Καματάκη 1ο ΠΔΣ Θεσσαλονίκης Στ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Σπιρουλίνα Η Σπιρουλίνα είναι ένα αρχεγόνο πολυκυτταρικό μικρό φύκι που εμφανίστηκε στη γη πριν από 3,5 δισεκατομμύρια χρόνια. Έχει την ικανότητα να φωτοσυνθέτει,
ΔιαχεΙριση απορριμμΑτων στην Ε.Ε - ΚΥπροΣ
Μελλοντική ύπαρξη νερού-Λειψυδρία
1η ομάδα : Αλκυόνες Το φυσικό μας περιβάλλον αποτελείται εκτός από τη χλωρίδα και από την πανίδα, στην οποία ανήκουν πολλά είδη άγριων ζώων (πολική.
Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα)
Συντονιστής – επιβλέπων καθηγητής: Λιόντος Ιωάννης ΠΕ4 - Χημικός
Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ www. hcc. edu
Μεταβλητές με φυσική υπόσταση και κατασκευασμένες
Οδός των Εξοχών Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Θέμα: «Ενημέρωση, ψυχαγωγία και σύγχρονα Μ.Μ.Ε.»
Υψηλά Αλώνια (Ψηλαλώνια)
Ενώ ο Λύσανδρος βρίσκεται στη Ρόδο, οι Αθηναίοι, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούν τις ιωνικές πόλεις που ανήκαν στον Κύρο.
Εισαγωγή στη Γλωσσολογία (Ενότητα 5 - Μορφολογία)
Εισαγωγή στη Γλωσσολογία (Ενότητα 5 - Μορφολογία)
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
Pedal Power “Working for a Bluer World” Sketch Model
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΥΧΤΕΡΙΔΑ…

Νυχτερίδα… το θηλαστικό του σκότους…! Νυχτερίδα… το θηλαστικό του σκότους…! Η νυχτερίδα είναι το μοναδικό θηλαστικό που πετά. Πετά ψηλά, αλλά μόνο τη νύχτα . Κάθε σούρουπο οι νυχτερίδες αφήνουν τις σπηλιές, τα κοιλώματα των βράχων, των δέντρων και τα χαλάσματα των αρχαιολογικών χώρων, όπου φωλιάζουν κρεμασμένες σαν σταφύλια κατά πυκνές ομάδες των 50-500 και αρχίζουν το κυνήγι της τροφής τους. Ανάλογα με το είδος της τροφής τους οι νυχτερίδες χωρίζονται σε εντομοφάγες, σαρκοφάγες, φρουτοφάγες κ.τ.λ.

Ιδιότητες νυχτερίδας! Η νυχτερίδα είναι γνωστή για τρεις αξιοσημείωτες ιδιότητες Την οξύτατη και ευαίσθητη ακοή της (ακούει και τον παραμικρό θόρυβο, ακόμα και το πέταγμα της μύγας σε απόσταση 10μ. την νύχτα) Το υπερηχητικό «ραντάρ» που διαθέτει (εκπέμπει 30.000-70.000 παλμούς το δευτερόλεπτο) που την βοηθά να προσανατολίζεται στο σκοτάδι και να αποφεύγει παντός είδους εμπόδια, τα οποία δεν θα μπορούσε να δει με τα μάτια της που είναι πολύ μικρά Η αναπαραγωγή της, γίνεται μία φορά τον χρόνο, το Φθινόπωρο πριν πέσει σε χειμέρια νάρκη. Το περίεργο είναι ότι αν δεν προλάβει να γεννήσει σε δύο μήνες που διαρκεί η κύηση, τότε αυτή αναβάλλεται για πολλούς μήνες και πραγματοποιείτε κατά τις στιγμές της αφύπνισης.

Πως πετάει η νυχτερίδα Αν και η νυχτερίδα δεν διαθέτει φτερά, την βοηθούν στο πέταγμα η ιδιαίτερη κατασκευή των μπροστινών της άκρων. βραχίονας Αντιβραχίονας

Επιπλέον πληροφορίες… Δεν υπάρχουν τυφλές νυχτερίδες. Ορισμένες, οι οποίες ονομάζονται “ιπτάμενες αλεπούδες” και ζουν στην Αφρική την Ασία και την Ωκεανία, βλέπουν πολύ καλά, ακόμα και το βράδυ. Οι υπόλοιπες (που είναι και η πλειοψηφία) αντιλαμβάνονται το χώρο και την τροφή τους με την ακοή. Εκπέμπουν υπέρηχους οι οποίοι αντανακλώνται ακόμα και πάνω σε πολύ μικρά έντομα και επιστρέφουν στα αυτιά τους (ηχώ). Κάποιες νυχτερίδες έχουν τεράστια αυτιά και εντοπίζουν τα έντομα που τρώνε από τους ήχους που κάνουν.

Ο Αριστοτέλης ονόμασε τις νυχτερίδες “Χειρόπτερα”, επειδή πετάνε με τα χέρια τους, δηλαδή με τα μπροστινά τους άκρα. Τα οστά της «παλάμης» τους είναι επιμηκυσμένα και ενώνονται με ένα διπλό στρώμα δέρματος…

…Κάποιες νυχτερίδες έχουν αρκετά ευέλικτη πτήση και πετάνε μέσα στο δάσος, ενώ άλλες πετάνε με πάνω από 80χιλιόμετρα την ώρα! Έχουν μεγάλη ποικιλία στην εμφάνιση. Η μικρότερη νυχτερίδα ζυγίζει μόλις 2 γραμμάρια, ενώ η μεγαλύτερη ζυγίζει 1,3 κιλά και έχει άνοιγμα φτερών περίπου 2 μέτρα! Διαφορές υπάρχουν και στο μέγεθος και το σχήμα των αυτιών, της ουράς του προσώπου και των δοντιών. Όλες σχετίζονται με το πως ζει το κάθε είδος.

ΠΗΓΕΣ gym-platan.chan.sch.gr/.../pan_nyxterides el.wikipedia.org/wiki/Νυχτερίδα www.ese.edu.gr/default.asp?V_DOC_ID Γενικά για τις Νυχτερίδες - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΠΗΛΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ econews.gr protothema.gr

Α’3 2o Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου Σπηλιόπουλος Παναγιώτης Σχολ.ετος 2011-2012

Τέλος