Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Αργυριάδης Θεόφιλος, “Social Media Monitoring by Clip News”
Οι Μεταβολές του Ενημερωτικού Τοπίου στην Ελλάδα ή Τι Πρέπει να Ξέρουμε για την Κρίση των ΜΜΕ στην Ελλάδα Δρ. Ευγενία Σιαπέρα Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο.
Αναπληρωτής Καθηγητής Ανδρέας Βέγλης Διευθυντής Εργαστηρίου Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
Εαρινό εξάμηνο 2014 ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ.
Web 2.0 (περιεχόμενο παραγόμενο από τον χρήστη) Forums (ομάδες συζήτησης) Web Blogs η Blogs (ιστολόγια) You Tube, Vimeo (Video Sharing) Social Networking.
Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ H ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ Μπέττυ Τσακαρέστου Επίκουρη Καθηγήτρια Παντείου Παν/μιου Διευθύντρια Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Πληροφορική και Εκπαίδευση - Νέες Τεχνολογίες Δια βίου εκπαίδευση Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
Το Βίντεο στην Επικοινωνία Εφαρμογές. Διαφήμιση – Προώθηση Πληροφόρηση- ευαισθητοποίηση Εκπαίδευση Επικοινωνία μέσω τηλεδιασκέψεων Αρνητικές χρήσεις Προπαγάνδα-
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
Το διαδίκτυο και η χρήση του στην επικοινωνία
Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Η ενημέρωση στην blogόσφαιρα
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
Προφίλ Facebook.
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Οπτικές Ίνες Μαθητές που εργάστηκαν : Γαλακτίδης Παναγιώτης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 Το ευρύ πεδίο της επικοινωνίας Οι εφαρμογές

Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 Οι σπουδές δημοσιογραφίας. Επιστήμη ή πειθαρχία; Reporting-News Gathering Editing (τεκμηρίωση) Αφήγηση-Story telling Τελικό προιόν: Νέο (News), Πληροφορία

Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 Τα ΜΜΕ σήμερα 1.Παραδοσιακά Μέσα (Legacy Media) 2. Νέα Μέσα (New Media) Η παρέμβαση της τεχνολογίας 1993 το πρώτο SMS/Nokia, 1995 Yahoo 1998 Google, 1999 Blogger, 2001 Wikipedia WikiWiki=γρήγορα (Wiki συντόμευση WikiWikiWeb) 2004 Flickr, Facebook, 2005 You Tube, 2006 Twitter

Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 Παραδοσιακά Μέσα (Legacy Media) Εφημερίδες, Περιοδικά, Ραδιόφωνα, Τηλεόραση, Πρακτορεία Νέα Μέσα (New Media) Aggregators Συμμετοχικά Μέσα α. Author-Centric β.Audience-Driven

Εισαγωγή στη Δημοσιογρασία/1 The aggregation είναι περισσότερο μια technique of packaging του περιεχομένου που παράγεται από άλλους. Σ’αυτή τη διαδικασία ο παραγωγός πρωτότυπου περιεχομένου, δηλαδή ο δημοσιογράφος, αγνοείται και το τελικό προϊόν είναι μια σύνθεση αποσπασμάτων. Είναι η τεχνική «that built Huffington’s site up to the point that AOL wanted to buy it” (Grueskin, Seave, Graves, 2011). Όπως και έγινε.

Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 Συμμετοχικά Μέσα Blogs (Author-centric) FaceBook (Audience Driven) You Tube (Audience Driven) Twitter(Audience Driven) Wikipedia (Audience Driven) WikiWikiWeb, λογισμικό που χρονολογείται από το 1949

Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 The Huffington Post The Internet Newspaper: News Blogs Video Community Το περιεχόμενό του είναι περισσότερο προϊόν τεχνικής, όπου συνδυάζονται the algorithmic selections, the curation, the mix of social media and the dynamic packaging. Αυτή η τεχνική έχει minimal cost, σε σχέση με το κόστος τοu gathering original content στα legacy media

Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 1.Η απορρύθμιση του τοπίου των ΜΜΕ 2.Η κατάλυση του ενός συστήματος Imput-Output-Κριτήριο διάκρισης μεταξύ πληροφορίας και μη πληροφορίας. 3.Η κρίση του παραδοσιακού τύπου α. Κρίση επιχειρηματικού μοντέλου Ποιος πληρώνει την πληροφορία Πληροφορία-Information (bit) Πλήρως Φέρω, In-form β. Αλλαγή της αφήγησης

Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία Πολυμεσική δημοσιογραφία Κοινωνικά δίκτυα στην υπηρεσία της δημοσιογραφίας Δημοσιογραφία του live Δημοσιογραφία των δεδομένων (data) Webdoc Δημοσιογραφία των συνδέσμων (hypertext) Συμμετοχική Δημοσιογραφία Δημοσιογράφος-επιχειρηματίας