Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 Το ευρύ πεδίο της επικοινωνίας Οι εφαρμογές
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 Οι σπουδές δημοσιογραφίας. Επιστήμη ή πειθαρχία; Reporting-News Gathering Editing (τεκμηρίωση) Αφήγηση-Story telling Τελικό προιόν: Νέο (News), Πληροφορία
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 Τα ΜΜΕ σήμερα 1.Παραδοσιακά Μέσα (Legacy Media) 2. Νέα Μέσα (New Media) Η παρέμβαση της τεχνολογίας 1993 το πρώτο SMS/Nokia, 1995 Yahoo 1998 Google, 1999 Blogger, 2001 Wikipedia WikiWiki=γρήγορα (Wiki συντόμευση WikiWikiWeb) 2004 Flickr, Facebook, 2005 You Tube, 2006 Twitter
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 Παραδοσιακά Μέσα (Legacy Media) Εφημερίδες, Περιοδικά, Ραδιόφωνα, Τηλεόραση, Πρακτορεία Νέα Μέσα (New Media) Aggregators Συμμετοχικά Μέσα α. Author-Centric β.Audience-Driven
Εισαγωγή στη Δημοσιογρασία/1 The aggregation είναι περισσότερο μια technique of packaging του περιεχομένου που παράγεται από άλλους. Σ’αυτή τη διαδικασία ο παραγωγός πρωτότυπου περιεχομένου, δηλαδή ο δημοσιογράφος, αγνοείται και το τελικό προϊόν είναι μια σύνθεση αποσπασμάτων. Είναι η τεχνική «that built Huffington’s site up to the point that AOL wanted to buy it” (Grueskin, Seave, Graves, 2011). Όπως και έγινε.
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 Συμμετοχικά Μέσα Blogs (Author-centric) FaceBook (Audience Driven) You Tube (Audience Driven) Twitter(Audience Driven) Wikipedia (Audience Driven) WikiWikiWeb, λογισμικό που χρονολογείται από το 1949
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 The Huffington Post The Internet Newspaper: News Blogs Video Community Το περιεχόμενό του είναι περισσότερο προϊόν τεχνικής, όπου συνδυάζονται the algorithmic selections, the curation, the mix of social media and the dynamic packaging. Αυτή η τεχνική έχει minimal cost, σε σχέση με το κόστος τοu gathering original content στα legacy media
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1 1.Η απορρύθμιση του τοπίου των ΜΜΕ 2.Η κατάλυση του ενός συστήματος Imput-Output-Κριτήριο διάκρισης μεταξύ πληροφορίας και μη πληροφορίας. 3.Η κρίση του παραδοσιακού τύπου α. Κρίση επιχειρηματικού μοντέλου Ποιος πληρώνει την πληροφορία Πληροφορία-Information (bit) Πλήρως Φέρω, In-form β. Αλλαγή της αφήγησης
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία Πολυμεσική δημοσιογραφία Κοινωνικά δίκτυα στην υπηρεσία της δημοσιογραφίας Δημοσιογραφία του live Δημοσιογραφία των δεδομένων (data) Webdoc Δημοσιογραφία των συνδέσμων (hypertext) Συμμετοχική Δημοσιογραφία Δημοσιογράφος-επιχειρηματίας