Η ενημέρωση στην blogόσφαιρα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Κωνσταντίνος Κυπριανός Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Πληροφορικής, Δομηνίκη-Μαρκησία Ρουγγέρη Βιβλιοθήκη Ελληνογαλλικής.
Online Journalism Η δημοσιογραφία στον ψηφιακό κόσμο-χώρο
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Μετρήσεις στη γλώσσα και ανάλυση του λόγου Γ. Μικρός, Γ. Ταμπουρατζής, Σ. Μαρκαντωνάτου ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ INSTITUTE FOR LANGUAGE & SPEECH.
Πνευματικό κέντρο Ερμουπόλεως Σύρου
Παρατηρητήριο Media Terra
Συνάντηση 12η: Εγκυρότητα και αξιοπιστία στην εκπαιδευτική έρευνα
Χ. Βασδέκης Μάιος 2007 Τα Τι, Γιατί και Πως των Blog και του Blogging.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Έντυπη ειδησεογραφία.
Διάδραση ανθρώπου- Υπολογιστή (Ε) ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Η δυναμική τους ως μέσων πρακτικής γραμματισμού Blogs & wikis.
Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
WEBLOGS «push-button publishing» Ηλεκτρονική δημοσίευση....με το πάτημα ενός κουμπιού Ζαρβαλά Χαρίκλεια Ιούνιος 2005.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Το Παγκόσμιο Δίκτυο Επικοινωνίας Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
Μια διαπίστωση που αποδίδεται στον Seymour Papert Μας δίδεται η δυνατότητα, να επαναφέρουμε στην ζωή από τον 19ο αιώνα, έναν πιλότο, έναν χειρουργό και.
Τα blogs στην ζωή μας. Υπάρχουν πολλών ειδών ιστολόγια. Η πλειοψηφία τους είναι προσωπικά, όπου εκφράζονται καθαρά προσωπικές απόψεις και συνήθως ο συγγραφέας.
Blogging στην εκπαίδευση. Μια μικρή έρευνα Πόσοι από εσάς έχετε ξανακούσει τους όρους blog/blogging/ιστολόγιο? … διαβάζετε τακτικά κάποιο blog? … «κρατάτε»
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
Εαρινό εξάμηνο 2014 ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ.
Mathematics in the streets and in the schools Terezinha Nunes Carraher, David William Carraher and Analucia Dias Schliemann Καλογεράκης Γιώργος Δ
Διάλεξη 12η Μεταβολές στο περιεχόμενο της εκπαιδευτικής γνώσης Αναπληρωτής Καθηγητής Γιώργος Πλειός.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Σχολή Νομικών Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Νομικής ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Σεμινάριο.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενημέρωση – Twitter
Καθηγητής Γιώργος Πλειός
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μια από τις σοβαρότερες κριτικές που γίνονται είναι πως: Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ.
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ερευνητική Εργασία του 9ου ΕΠΑΛ Πάτρας
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Ερευνητική Εργασία Α Γεωπονίας 1
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
Διάλεξη 8η Ο ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΣΤΕΡΗ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Γίνε ο Κατάλληλος Ηγέτης!!!
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ιστολόγια (Blogs) και οι εκπαιδευτικές τους χρήσεις
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ενημέρωση στην blogόσφαιρα Καθηγητής Γιώργος Πλειός

Δομικά χαρακτηριστικά των blogs Από τη πληροφόρηση στο σχολιασμό Αναπαραγωγή άλλων περιεχομένων Άμεσα ή έμμεσα (στα blogs ή με συνδέσμους) Ανώνυμη δημοσίευση περιεχομένων που παραβιάζουν κανόνες ή δημιουργούν κινδύνους για τους συγγραφείς Στο βαθμό που κινούνται προς την ενημέρωση λειτουργούν ως συμπλήρωμα των παλιών μέσων

Το πρόβλημα της εγκυρότητας Διασταυρώνονται οι πληροφορίες? Προβλήματα εγκυρότητα υπάρχουν και στα παλιά μέσα Αξιοπιστία πληροφοριών Συχνά εξυπηρετούν σκοπιμότητες Δεν υφίσταται πρόβλημα εγκυρότητας στο σχολιασμό, αλλά στις ειδήσεις Προβλήματα εγκυρότητας υφίστανται στα αναπαραγόμενα περιεχόμενα

Το πρόβλημα της ανωνυμίας Πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα? ΗΠΑ: 68% (Quin & Scott 2007) – Herring et al ???? Ελλάδα: 75% (2010) Μεγαλύτερο όταν σχολιάζουν την προσωπική ζωή (88%) Βοηθά όταν μεταδίδουν απόψεις για κρίσιμα ζητήματα Συχνά όμως, όταν μεταδίδονται αναληθείς πληροφορίες (εν γνώσει)

Είδη blogs (με κριτήριο τη δημοσιογραφία) Πολιτών (προσωπικά) Κοινού (Audience) Le Monde, El Pais Δημοσιογραφικά (εκτός ΜΜΕ εργασίας) Blogs των ΜΜΕ (media blogs) Κάλυψη συγκεκριμένων/ειδικών γεγονότων Γνώμης Σχολιασμός ειδήσεων Domingo D., Heinnonen A. “Weblogs and Journalism”

Χαρακτηριστικά των δημοσιογραφικών blogs Αντίστροφη σειρά Ένας συγγραφέας – πολλοί σχολιαστές Άτυπη πληροφορία Τα κείμενα δεν ταξινομούνται με δημοσιογραφικά κριτήρια αλλά όπως παράγονται Λακωνική γλώσσα (λόγω πληθώρας πληροφοριών) Διασύνδεση με άλλα blogs – (σχολιασμός με link ή διαχωρισμένη παραπομπή σε link) Σύνδεσμοι - υπερκείμενα σε sites Δυνατότητα αποστολής σχολίων με sms – mms

Σημασία των blogs για τη δημοσιογραφία Αμφισβητούν την καθιερωμένη (επαγγελματική/θεσμοποιημένη) δημοσιογραφία Εκθέτουν τη βασική αδυναμία της δημοσιογραφίας –την επαφή με το κοινό (διάδραση) Αμφισβητούν το ποιος μπορεί να είναι δημοσιογράφος Αποτελούν μορφές δημόσιου λόγου εκτός της καθιερωμένης δημοσιογραφίας (εναλλακτικές)

Χαρακτηριστικά των σχολίων A Longitudinal Content Analysis of Weblogs: 2003-2004 Susan C. Herring, Lois Ann Scheidt, Inna Kouper, and Elijah WrightSchool of Library and Information Science Indiana University, Bloomington

Τύπος ονόματος του blogger A Longitudinal Content Analysis of Weblogs: 2003-2004 Susan C. Herring, Lois Ann Scheidt, Inna Kouper, and Elijah WrightSchool of Library and Information Science Indiana University, Bloomington

Επάγγελμα του blogger A Longitudinal Content Analysis of Weblogs: 2003-2004 Susan C. Herring, Lois Ann Scheidt, Inna Kouper, and Elijah WrightSchool of Library and Information Science Indiana University, Bloomington

Φύλλο και ηλικία του blogger A Longitudinal Content Analysis of Weblogs: 2003-2004 Susan C. Herring, Lois Ann Scheidt, Inna Kouper, and Elijah WrightSchool of Library and Information Science Indiana University, Bloomington

Ελλάδα Η πολιτική κουλτούρα των blogs

Blogs και δημόσια σφαίρα Αποτελεσματικά μέσα πολιτικής επικοινωνίας Κατάλληλα για την εκπαιδευτική διαδικασία Κυρίως προσωπικά και μέσα έκφρασης γνώμης και πληροφοριών Υποκαθιστά, βαδίζει παράλληλα ή διευρύνει τη δημόσια σφαίρα στην εποχή του διαδικτύου?

Ερωτήσεις?