fMRI: περιορισμοί Block design:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Ρες-Επιστημονικός Συνεργάτης ΙΕΠ1 Θεωρίες μάθησης και τεχνολογίες της πληροφορικής Βασικές θεωρίες μάθησης πως οι θεωρίες αυτές επιδρούν στο σχεδιασμό.
Advertisements

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΟΥΣΟΣ Α.Μ:10062 ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ Α.Μ: ΑΝΝΑ ΓΚΟΥΡΜΑ Α.Μ:10034 ΜΑΡΙΝΑ ΣΤΑΥΡΟΥ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Η Επικοινωνία & ο Ρόλος της στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών.
Σεμινάριο & Υποχρεώσεις Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Θερινό Σχολείο «Προγραμματισμός Arduino για έλεγχο του Diyiot- car & ανάπτυξη WEB περιβάλλοντος.
Εκπαιδευτικό Υλικό και Διαδικτυακό Περιβάλλον Εκπαίδευσης Γιώργος Μ. Μιλής G.M EuroCy Innovations Ltd 19/09/2015Code.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΕΦΑΑ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « Άσκηση & Ποιότητα ζωής» ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ (804) ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ:
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
Μεθοδολογία επιμόρφωσης δραστηριότητα ενότητας 8 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα Φιλόλογος.
N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία: Έρευνα και Εφαρμογές
Τεχνολογία Επικοινωνιών
Leopold % Logothetis Nature 1996
Αντίληψη Αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος (sensory perception). Η αντίληψη αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου.
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Εισαγωγή στη Λήψη των Αποφάσεων
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
Άθλημα Πετοσφαίρισης Βογιατζή Ίριδα-Βοϊλα Έφη.
Στο μάθημα συζητήσαμε για το spatial frequency tuning των κυττάρων της V1, που σημαίνει ότι τέτοια κύτταρα έχουν μέγιστη απόκριση για τον προτεινόμενο.
Differential sensitivity (difference threshold)
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Unconsciouss perception: is there such a thing?
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α΄ Λυκείου ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α΄ Λυκείου Διδακτική προσέγγιση της ενότητας H μετανάστευση Ν. Μιμιλίδου Σχ. σύμβουλος Κοινωνιολόγων.
Area V1 has a retinotopic map (and so do other visual areas)
Creativity, innovation and change...in class.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Σύστημα Ανταμοιβής στον Εγκέφαλο
Γνωσιακή Νευροεπιστήμη, 31/5/17 Μαρία Κουτρομάνου
ONTOFM: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
Ζωική Ποικιλότητα Ενότητα 7. Συγκριτική Θεώρηση της Δομής και Λειτουργίας των Ζώων Ρόζα Μαρία Τζαννετάτου Πολυμένη, Επίκουρη Καθηγήτρια Σχολή Θετικών.
Πρακτική άσκηση στην κοινότητα
…I.Σ.ΠΑΠΑΣΙΔΕΡΗ Διάλεξη 1η: κεφ. 4: Κυτταρική Μεμβράνη
2o Εργαστήριο Οργάνωση Παραγωγής I
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
«Η ΜΑΣΚΟΤ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ (Μ.Ε.Τ.)»
Εκπαιδευτικές δράσεις σε προγράμματα πληροφοριακής παιδείας:
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Χρονοπρογραμματισμός έργων
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
ΣΧΟΛΗ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΡΓΟ Work ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Κωνσταντάρας: Χειροποίητα έπιπλα με προσωπικότητα
Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας
Χρίστος Τζάμας Διεύθυνση Υπηρεσιών Κατάρτισης Σεπτέμβριος 2018
به نام خدا بیوشیمی هورمون‌ها دکتر احمدی.
Κυριάκος Λίγκας Μίλητος Συμβουλευτική Α.Ε.
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
Η ματιά των Μελετητών Εμπειρία από την εφαρμογή του Ν.4412/2016:
Διαγωνισμός Αντιλογιών για μαθητές Στ΄ Δημοτικού
ΠΙΕΣΤΙΚΟΙ ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΑΕΡΙΟΥ
ΣΤΑΣΕΙΣ.
Η επικοινωνία στη Νοσηλευτική
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Τι ακριβώς αναπτύσσεται;
The neuron as a functional unit: input=>processing=>output
Βήματα δημοκρατίας: Κάνοντας πράξη τη συμμετοχή»,
Ευρωπαϊκή Πολιτική για τη Γνώση
Monday, November 5 Turn in Federal Forms (2nd Period – Due Today!)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Κεφάλαιο 17: Διαδικασίες και Συστήματα Ελέγχου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
«Επιδημιολογία + Δημόσια Υγεία»
Title Goes Here Title Goes Here
Fig. 1 Overview of the specification-driven 3D printing process.
Σύστημα Ανταμοιβής στον Εγκέφαλο
δρασεισ γοναδοτροπινων
UMUN’17 SCHEDULE FOR AIPPM, HRC 20th , 21st & 22nd July, 2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

fMRI: περιορισμοί Block design: δίνει καλή αναλογία της διαφοράς (contrast) προς το θόρυβο, επειδή η επανάληψη του ερεθίσματος προσφέρει δεδομένα για στατιστική επεξεργασία χρειάζεται πολύς χρόνος για αρκετές επαναλήψεις αυτό σημαίνει ότι μπορεί κατά τη διάρκεια του session να αλλάξει το επίπεδο διέγερσης του συμμετέχοντα, άρα το αποτέλεσμα έχει διακύμανση (ανεπιθύμητη είσοδος σφάλματος) Event – related design: χρόνος απόκρισης που προσεγγίζει την υποκείμενη νευρωνική δραστηριότητα adaptation design: συνεχής έκθεση στο ίδιο ερέθισμα (adaptation)  μείωση σήματος fMRI προβολή ερεθίσματος που διαφέρει σε κάποια παράμετρο αναμένεται είτε το σήμα να ανακάμψει (η περιοχή ευαισθητοποιείται στην αλλαγή), είτε να παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα (περιοχή νευρώνων που έχουν προσαρμοστεί).

feedforward – feedback: η μέτρηση σήματος σε μία περιοχή που θεωρούμε ότι ενεργοποιείται σε ένα έργο, περιλαμβάνει συνδέσεις που εκτός από τη συσχέτισή τους με το ερέθισμα (stimulus related) ή την απόκριση (response related) μπορεί να συνεισφέρουν σε συνδέσεις με άλλες περιοχές (πχ φλοιός – θάλαμος, ενδοφλοιϊκές, κλπ). Οι συνδέσεις αυτές συνεισφέρουν στο σήμα χωρίς όμως να μπορεί η ενεργοποίησή τους να συσχετιστεί άμεσα με το έργο. excitatory – inhibitory activity: η περιοχή που καταγράφεται περιλαμβάνει συνδέσεις ορισμένες από τις οποίες είναι διεγερτικές και άλλες που είναι ανασταλτικές. Ενδιάμεσοι νευρώνες επίσης συμμετέχουν στο έργο σε επίπεδο νευρωνικών κυκλωμάτων, καταναλώνοντας ενέργεια1. Αυτό πιθανώς επηρεάζει την αιμοδυναμική της περιοχής, επομένως μετριέται στο σήμα. Άρα ο σχεδιασμός πρέπει να λαμβάνει υπόψη το σύνολο των σχέσεων αναστολής – ενεργοποίησης των συνδέσεων της περιοχής που καταγράφεται. 1 Buzsaki, G., Kaila, K. & Raichle, M. (2007) Inhibition and Brain Work. Neuron, 56, 771-783. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2007.11.008

επιλεκτικότητα: σε πολλές περιοχές υπάρχει λειτουργική εξειδίκευση (πχ περιοχές του οπτικού φλοιού). Αυτό σημαίνει ότι σε μία περιοχή που καταγράφεται (πχ σε ένα voxel) [όπου μπορεί να περιέχονται εκατομμύρια νευρώνες] μπορεί να υπάρχουν διαφορές στην ενεργοποίηση ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του ερεθίσματος (προσανατολισμός, χρώμα, φωτεινότητα, κίνηση κλπ πχ στον οπτικό φλοιό). Άρα ορισμένοι μόνο νευρώνες θα ενεργοποιηθούν. Ανάλογα με το σημείο καταγραφής, το σήμα θα διαφοροποιηθεί συναρτήσει του ποσοστού μη ενεργών νευρώνων, της κατανομής τους κλπ δίκτυα κατανεμημένης λειτουργίας, επικαλυπτόμενες χωρικά περιοχές που συμμετέχουν στην ίδια λειτουργία: το έργο μπορεί να υποστηρίζεται από περιοχές είτε απομακρυσμένες, είτε που έχουν χωρική επικάλυψη. Αντίστοιχα αυτό επηρεάζει τα συμπεράσματα που βγάζουμε για το σήμα που παίρνουμε από την ενεργοποίηση των περιοχών.