Ηλιοπούλου Κωνσταντίνα, ΠΠΣΠΘ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τοπωνύμια και Διοικητικές Μεταβολές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ( ) Δημήτρης Μαρής Δημοσιογράφος Αθήνα 5 Απριλίου 2012.
Advertisements

Αρχεία και φάκελοι: η θεωρία. … δείξτε λίγη υπομονή… Καλημέρα !!
Audio mini-jack Σε ηλεκτρονική, ένας συνδετήρας τηλέφωνο είναι μια κοινή οικογένεια του συνδετήρα που χρησιμοποιούνται συνήθως για αναλογικά σήματα, κυρίως.
Γλωσσάρι πληροφορικής Γιώργος καραγίαννης Σταύρος καλογερόπουλος.
Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
ΟΣΤΑ-ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015.
ΧΗΜΕΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ (Κ)ΚΕΦ.4: 4.1 (α) ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜ. ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ 1Είναι σωστές (Σ) ή λανθασμένες (Λ) οι διατυπώσεις των προτάσεων που.
Λογισμός πιθανοτήτων Η μαθηματική τυποποίηση για τη διαχείριση του μέτρου πιθανότητας.
Σύστημα Αρχείων (1/2) Εισαγωγή στην Πληροφορκή 1 Η κύρια μνήμη είναι η μνήμη που διατηρεί τα προγράμματα που εκτελούνται και τα δεδομένα τους  Όλες οι.
1 Ηλεκτρικό πεδίο Πεδίο δυνάμεων –χώρος –υπόθεμα –δύναμη Ηλεκτροστατικό πεδίο δυνάμεων –δύναμη δεν μεταβάλλεται με το χρόνο.
ΟΣΤΑ-ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 10/12/2015/2016.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ Αναπνοή Τα αναπνευστικά αέρια Διάχυση Αναπνευστικά συστήματα Υδρόβια ασπόνδυλα Υδρόβια Σπονδυλωτά Ρύθμιση της αναπνοής στα υδρόβια.
2 ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ/ΩΝ.
Ζευγάρια από την μυθολογία μέχρι σήμερα.. ΘΕΑΤΡΟ.
Ανάλυση Ανταγωνισμού. Ανάλυση Ανταγωνισμού: τύποι ΠΟΛΛΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣΛΙΓΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣΕΝΑΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ Μονοπωλιακός Ανταγωνισμός Διαφοροποιημένο.
Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εννοιολογική αποσαφήνιση
Παρακολούθηση του ασθενή μετά τη μεταμόσχευση
Προμήθεια / καταλληλότητα νερού
Αξιολόγηση Timed 10 meter walk (10 μέτρα βάδιση )
Κατηγοριεσ αθλητων Παραολυμπιακα αθληματα
Microenterpise Microinsurance Microriskmanagement
Ρομαντισμός και Ρεαλισμός
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΧΗΜΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
LE MASCHERE ITALIANE Ελευθερία Παπακώστα-Pigro καθηγήτρια ιταλικών
Απαρχές της Ευρωπαϊκής Ιστορίας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Βασικές έννοιες.
Αρχιτεκτονική Συστημάτων
Όνομα: Στέφανος Πίπης Τάξη: Ε’
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Το υλικό του υπολογιστή
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΟΙΝΟΥ ΙΟΝΤΟΣ
Μαθηματικά στην καθημερινή ζωή
Είδη Μουσικής - Ραπ.
Ransomeware.
Β. Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Ouranoupolis Halkidiki, HELLAS
Η διαδρομή του ΠΠΒΑ στην εικοσαετία
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Φιλολογία
Πρώιμη Νεοελληνική περίοδος
Transition : automatique à 6’ ou manuelle.
Αύριο γίνομαι είκοσι χρονών Αλαίν Μαμπανκού
Στοχοθετικό vs Μοντέλο διαδικασίας
Στοχοθετικό vs Μοντέλο διαδικασίας
تعيين Gs (Specific Gravity of Soil Solids)
Σωτηριάδης Ευάγγελος 1Ο Π.Δ.Σ.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. Στ
Ομοσπονδία Συνδέσμων Εργολάβων Οικοδομών Κύπρου
Υφή και Δομή του Εδάφους
Χημική Ισορροπία.
Ανοσολογία Π.Παπαζαφείρη Ανοσολογία των Μεταμοσχεύσεων
Επιχειρηματολογώ στο μάθημα της γλώσσας
Αξιοπιστία Πληροφορίας στο Διαδίκτυο
2ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου «Δημήτρης Γληνός»
«Σαν τα μικρά πουλιά (τα ξεπεταρούδια) δοκιμάζει ο έφηβος τα δικά του φτερά»
Ιοντισμός ισχυρών οξέων – βάσεων pH και pOH
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Τι είναι το πολιτικό μάρκετινγκ?
Έλεγχοι για την Διαχείριση Κινδύνων στις Εκδηλώσεις
Ιοντισμός ισχυρών οξέων – βάσεων pH και pOH
Εθνικότητα Προϊόντων &Υπηρεσιών: ενισχύει ή εμποδίζει την ανάπτυξη;
Αναπηρία και Παραολυμπιακοί Αγώνες
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Ανοσολογία 30, Π.Παπαζαφείρη Ανοσολογία των Μεταμοσχεύσεων
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
Ιοντισμός ισχυρών οξέων – βάσεων pH και pOH
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Φιλολογία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλιοπούλου Κωνσταντίνα, ΠΠΣΠΘ Η διδασκαλία της γλώσσας στο πλαίσιο του κριτικού γραμματισμού: μια διδακτική απόπειρα Ηλιοπούλου Κωνσταντίνα, ΠΠΣΠΘ

Παιδαγωγική κριτικού γραμματισμού Παιδαγωγική κριτικού γραμματισμού Νέα οικονομική, κοινωνική, πολιτισμική πραγματικότητα δημιουργεί την ανάγκη 1) εξοικείωσης με νέες κειμενικές πρακτικές 2) κατανόησης του τρόπου με τον οποίο τα κείμενα: Δομούν κοινωνικές σχέσεις Αναπαράγουν ρατσιστικές και σεξιστικές θέσεις Συντηρούν ή αποδομούν στερεότυπα Προβάλλουν ορισμένους τρόπους θέασης της πραγματικότητας ως «φυσικούς»

Κριτικός γραμματισμός (Ι) «Είναι ένα πρόγραμμα με το οποίο οργανώνουμε και διδάσκουμε γλώσσα με στόχο να συνδέσουμε το πώς μέσα από τη γλώσσα μεταδίδουμε ή αμφισβητούμε νοήματα που κυριαρχούν στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο» (Κωστούλη, 2012)

Κριτικός γραμματισμός (ΙΙ) Κριτικός γραμματισμός (ΙΙ) Κοιτάμε κάτω από την επιφάνεια των κειμένων και θέτουμε ερωτήσεις του τύπου: Γιατί συμβαίνει αυτό; Ποιος είναι ο σκοπός του; Τα συμφέροντα ποιου υπηρετεί; Τα συμφέροντα ποιου υπονομεύει; Πώς λειτουργεί; Θα μπορούσε να γίνει και με άλλον τρόπο; (Baynham, 2002)

Επίπεδα προσέγγισης κειμένου Αντικείμενο αξιολόγησης Κοινωνική πράξη Πλαίσιο επικοινωνίας Γλωσσική και νοηματική δομή

Διδακτική πρόταση Ενότητα: 4η της Νεοελληνικής Γλώσσας Γ΄ Γυμν: «Ενωμένη Ευρώπη και Ευρωπαίοι Πολίτες». Διάρκεια: 2ώρες Το σχέδιο συνάδει με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τη Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου (2011) Μέσα: Υπολογιστής, διαδίκτυο, προτζέκτορας, φύλλα εργασίας

Αρχές διδακτικής πρότασης Έμφαση και στις 4 δεξιότητες Από παραγωγικές προσληπτικές δεξιότητες Επαγωγική πορεία σκέψης Η προσέγγιση της διδασκαλίας γίνεται με βάση τα κειμενικά είδη στη μη ρυθμιστική της εκδοχή Παραγωγή λόγου ως ατομική και ως συνεργατική διαδικασία

Στόχοι Γνώσεις για τον κόσμο, αξίες, πεποιθήσεις, πρότυπα, στάσεις ζωής Οι μαθητές: Έρχονται σε επαφή με τον προβληματισμό για το παρόν και το μέλλον της Ευρώπης, Αποκτούν ενσυναίσθηση για μια επίκαιρη θεματική Κατανοούν διαφορετικές οπτικές

Στόχοι Γνώσεις για τη γλώσσα Οι μαθητές: Αποδομούν και νοηματοδοτούν γελοιογραφίες Διακρίνουν την οπτική γωνία του δημιουργού Αξιολογούν τη συνεισφορά σημειωτικών τρόπων στη νοηματοδότηση κειμένων Μετατρέπουν ένα πολυτροπικό κειμένο σε μονοτροπικό Συγγράφουν ερμηνευτικά σχόλια και απόψεις Αναζητούν και διαμορφώνουν το ύφος των κειμένων ανάλογα με το πλαίσιο επικοινωνίας και να κατανοήσουν τη σημασία της περιγραφής και της αφήγησης ως μέσων για την αποκωδικοποίηση της

Στόχοι Δεξιότητες Οι μαθητές Αναπτύσσουν στρατηγικές μεταγνωστικού τύπου πάνω στα γραφόμενά τους Στάσεις Υιοθετούν κριτική/διερευνητική στάση απέναντι στα κειμενικά νοήματα Σέβονται την έκφραση του διαφορετικού

Αφόρμηση Οπτικός γραμματισμός γελοιογραφία αποτελεί τον σκηνικό χώρο και τον μοχλό του σεναρίου:

Αποδόμηση γελοιογραφίας (10’) Παρατηρήστε και καταγράψτε τα αντικείμενα και τα πρόσωπα της γελοιογραφίας, την εμφάνιση και την έκφρασή τους Άνθρωποι Αντικείμενα Ποιο είναι το επικοινωνιακό πλαίσιο της γελοιογραφίας: πομπός, δέκτης, σκοπός Ποια στοιχεία μας βοηθούν να καταλάβουμε την οπτική γωνία της γελοιογραφίας; Ποιος νομίζετε είναι ο χρόνος σύνθεσης της γελοιογραφίας καθώς και η ιστορική συγκυρία στην Ευρώπη τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο Ποιο το νόημα της γελοιογραφίας;

Παραγωγή προφορικού: ιδεοθύλελλα (5’) κρίση ταυτότητα ευρώ ανεργία Ελεύθερα σύνορα

Κατανόηση προφορικού (15’) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7ZrjwsUya vw Φύλλο εργασίας Αξιοποίηση πολυτροπικού κειμένου, υφολογικών και λεξιλογικών επιλογών Εμπλουτισμός γνώσεων για τη θεματική της ενότητας Επεξεργασία ακουστικού κειμένου μέσω του εντοπισμού συγκεκριμένων πληροφοριών Γλώσσα (1)\ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.docx

Προφορικός γραπτός (15΄) Προφορικός γραπτός (15΄) Μεταγραφή πληροφοριών σε μονοτροπικό Τώρα φανταστείτε ότι ο Μάνος Χατζιδάκης μιλάει σε μαθητές ενός Γυμνασίου για το ίδιο θέμα. Αλλάξτε το ύφος και το λεξιλόγιό του αλλά μην ξεχάσετε να αποδώσετε το ίδιο νόημα.

Εργασία για το σπίτι: νοηματοδότηση σκίτσου Να αναπτύξετε σε μια παράγραφο με σύγκριση- αντίθεση το περιεχόμενο των σκίτσων https://periklis12.files.w ordpress.com/2013/10 /2014-24-okt- aeraaaaaa.jpg

2η ώρα: αναδόμηση γελοιογραφίας Ανάγνωση εργασιών (10’) Υποθέστε ότι είστε ένα από τα πρόσωπα της ιστορίας του 1940. Επιλέγοντας οπτική γωνία , χρόνο αφήγησης, χρονική ακολουθία γεγονότων (πρόδρομη ή αναδρομική αφήγηση) παρουσιάστε τα συναισθήματά σας (10΄) Σχεδιασμός (5΄) Εννοιολογικού πίνακα (σύνδεση με τα προηγούμενα) Πίνακα στάσεων (σύνδεση με τα επόμενα) ΘΕΤΙΚΗ;;;;;;;;;; Αρνητική

Κατανόηση γραπτού (20’) «Jack Le Goff ‘Η Ευρώπη: Μια αφήγηση για παιδιά και νέους’ (σελ.72) Πλαίσιο αναφοράς: Νοηματική προσέγγιση Θετική στάση Δεοντολογική διατύπωση Αρθρογραφία: Νίκος Δήμου, ‘Το τέλος της τουρκοκρατίας’ Θετική στάση Κατηγορική διατύπωση Δεν υπάρχει άλλος δρόμος από την Ευρώπη)

Ανάθεση εργασίας: Παραγωγή γραπτού λόγου Ανάθεση εργασίας: Παραγωγή γραπτού λόγου ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ!!!!! Είσαι αρθρογράφος στη σχολική εφημερίδα. Το σκίτσο που σου δίνεται έχει πάρει το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό σκίτσου του σχολείου σου. Αποφασίζεις να το δημοσιεύσεις συνοδεύοντάς το με ένα σχετικό με τη θεματική του σκίτσου άρθρο (3 παράγραφοι)

Ευχαριστώ