1) Το πενταπλάσιο του εμβαδού ενός τετραγώνου είναι 25.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Advertisements

Συνέδριο Μαθηματικών σε A΄ τάξη
Αριθμητική Ανάλυση ΙΙ Ακαδημαϊκό Έτος η Εβδομάδα
Εισαγωγή στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές
Τα Μαθηματικά στην Αρχαία Αίγυπτο Ν. Καστάνη
Επιμέλεια: Κατσιμαγκλής Ηλίας Αβραμίδου Φωτεινή
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Γιάννης Σταματίου Τεχνικές αντιστροφής γεννητριών συναρτήσεων Webcast 7.
Γιάννης Σταματίου Μερικά προβλήματα μέτρησης
Άσκηση 4 Αν η πλευρά α ενός τετραγώνου αυξηθεί κατά 20%, τότε να υπολογίσετε το ποσοστό που θα αυξηθεί το εμβαδόν του.
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
Παράδειγμα 2 :Υπολογισμός γεωμετρικών μεγεθών
Γραμμή.
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
Δίνεται συρμάτινο πλέγμα μήκους 10 μέτρων. Να περιφράξετε με αυτό ένα οικόπεδο, (με το μεγαλύτερο εμβαδόν), σχήματος ορθογωνίου! Ορίζουμε ως: X: Μήκος.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο
This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Άσκηση 3 Το ορθογώνιο τρίγωνο ΑΒΓ με υποτείνουσα ΒΓ=10m και το τετράγωνο με πλευρά 5m, έχουν ίσα εμβαδά. Να υπολογίσετε την απόσταση του Α από την ΒΓ.
Αλγόριθμοι - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - 4ο εξάμηνο1 Ανάλυση Αλγορίθμων b Θέματα: Ορθότητα Χρονική αποδοτικότητα Χωρική αποδοτικότητα Βελτιστότητα b Προσεγγίσεις:
Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου
Μήκος (L) και επιφάνειες (S)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
Προγράμματα Συμβολικών Μαθηματικών.
Βασικές γεωμετρικές έννοιες
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μπιλίνη Ελένη.
Δυνάμεις, Ροπές ως προς σημείο, Στατική Ισορροπία 1.
Η έννοια του εμβαδού. Ο κύριος Γιώργοςείχε δύο τετράγωνα χωράφια. Το κόκκινο χωράφι Το κόκκινο χωράφι το έδωσε στο μεγαλύτερο γιό του το Φάνη Το πράσινο.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
Inquiry Teaching hp 1.
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
H Μέθοδος του Steffensen f(x n ) f(x n +h) xnxn x n +h Προσέγγιση της f ’(x) με τη συνάρτηση g(x), όπου, g(x)= {f(x+h)-f(x)}/h.
Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης Μαθηματικά Α΄ - Στ ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70.
Μέτρηση μήκους (L) Μονάδες μήκους:
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Ζώα και μαθηματικά.
Διδασκαλία Μοντελοποίησης
ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ.
Μορφές κατανομών Αθανάσιος Βέρδης.
ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ ΚΑΙ ΕΜΒΑΔΟΝ ΟΡΘΟΓΩΝΙΟΥ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΓΡΑΜΜΟΥ
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
SANITARY AND STORM SEWER DESIGN A Direct Algebraic Solution
Αργότερα χρειάστηκε να μετρήσουν την επιφάνεια των χωραφιών τους:
Στα μαθηματικά του Γυμνασίου με βάση τα Νέα Προγράμματα Σπουδών
Δραστηριότητα - απόδειξη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Ωχ… Πως θα τα λύσω;.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΕΥΡΕΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Μαθηματικά: Βασικές έννοιες της αναλυτικής γεωμετρίας
Γραφικές Μέθοδοι Σχεδιασμού με Η-Υ Εκπαιδευτικό Παράδειγμα 2
Ευρετικές Στρατηγικές χρήσιμες για την επίλυση προβλήματος
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση
Равномерно убрзано праволинијско кретање
Find: minimum B [ft] γcon=150 [lb/ft3] γT=120 [lb/ft3] Q φ=36˚
Γραμμικός Προγραμματισμός
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Trigonometric Identities (Lesson 5-1)
A Find: Ko γT=117.7 [lb/ft3] σh=2,083 Water Sand
Deriving the equations of
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1) Το πενταπλάσιο του εμβαδού ενός τετραγώνου είναι 25.

2) Ένα ορθογώνιο, πλάτους 8 και ίδιου μήκους με την πλευρά ενός τετραγώνου, έχει τετραπλάσιο εμβαδόν από του τετραγώνου.

3) Σε ορθογώνιο το μήκος και το πλάτος μαζί κάνουν 14, και η επιφάνειά του είναι 49.

4) Ορθογώνιο έχει εμβαδόν 2 cm2 και το πλάτος του υπολείπεται κατά 3 cm του μήκους του.

5) Πρόσθεσα στο τετράγωνό μου 6 φορές την πλευρά του και βρήκα 1.

6) Πρόσθεσα την πλευρά και την επιφάνεια του τετραγώνου μου και βρήκα 0,75.

7) Από την επιφάνεια του τετραγώνου μου αφαίρεσα την πλευρά του και βρήκα 870.

Βαβυλωνιακά μαθηματικά Πίνακες: Πολλαπλασιασμού, Αντιστρόφων, Τετραγώνων ν^2, Κύβων ν^3, Αθροισμάτων τετραγωνικής ρίζας και κύβου του ίδιου αριθμού ν^2+ν^3, Τετραγωνικών ριζών, Κυβικών ριζών , Πυθαγόρειων τριάδων, Ανατοκισμού Πίνακες προβλημάτων: Επίλυση δευτεροβάθμιας, Εύρεση τετραγωνικής ρίζας, Αλγεβρικά προβλήματα, Γεωμετρικά προβλήματα. Πίνακες: Έχουν βρεθεί πολλές βαβυλωνιακές πήλινες πινακίδες που διακρίνονται σε πίνακες πράξεων και πινακίδες προβλημάτων

MS 3048 TABLE WITH DATA FOR SOLVING CUBIC EQUATIONS, IN THE SUMERIAN SEXAGESIMAL SYSTEM

MS 5112   MS 5112 1. METRIC ALGEBRA, A TWO WAYS EXTENDED SQUARE, GEOMETRIC SOLUTION PROCEDURE TO COMPLETE THE SSQUARE 2. QUADRATIC-LINEAR AND QUADRATIC-RECTANGULAR SYSTEMS OF EQUATIONS FOR 2 UNKNOWNS 3. THREE CONCENTRIC SQUARES WITH THEIR SIDES IN AN ARITHMETICAL PROGRESSION 4. QUADRATIC LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS FOR 2 SQUARES 5. ARITHMETICAL PROGRESSION OF SQUARE SIDES OF 6 CONCENTRIC SQUARES 6. QUADRATIC EQUATION WITH INCORRECT DATA 7. RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS WITH ADDING/SUBRACTING A CORNER 8. RECTANGLE WHERE THE AREA IS EQUAL TO THE LENGTH PLUS THE FRONT SOLVED BY METRIC ALGEBRA 9. CHANGING THE FORM OF A RECTANGLE WHILE KEEPING THE AREA, A RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS FOR 2 UNKNOWNS 10. A SYSTEM OF LINEAR EQUATIONS FOR THE LENGTH AND FRONT OF A RECTANGLE 11. BASIC RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS 12. A RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS REDUCED TO A QUADRATIC EQUATION BY SCALING 13. RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS

MS 3049 PROPERTIES OF CHORDS OF CIRCLES, HERE CALLED BOW STRINGS, AND DIAMETERS IN CIRCLES; PROBLEM OF A GATE IN THE CITY WALL, WITH A SOLUTION IN INTEGERS TO THE THREE-DIMENSIONAL DIAGONAL EQUATION

6 x x2 6.x x x x 6 x

6 x 3 3 x x2 x 3.x 3.x

Ποια η ισοδύναμη έκφρασή του; x+3 x 3 Ποια η ισοδύναμη έκφρασή του; x x2 3.x x x+3 Τι του λείπει; 3.x 32 3 x Είναι πλήρες το σχήμα;

β x x2 β.x x x x β x

β x β/2 β/2 x x2 x (β/2).x (β/2).x

Ποια η ισοδύναμη έκφρασή του; x+β/2 x β/2 Ποια η ισοδύναμη έκφρασή του; x x2 (β/2).x x x+β/2 Τι του λείπει; (β/2).x (β/2)2 β/2 Είναι πλήρες το σχήμα; x

Η εξίσωση Ποια η διαφορά της μορφής της από τη μορφή της προηγούμενης εξίσωσης; Η προηγούμενη διαδικασία επίλυσης θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στην εξίσωση αυτή; Πώς θα μπορούσε να αναχθεί σε παρόμοια με την προηγούμενη εξίσωση μορφή; Τι προτείνετε;

Η εξίσωση

x x2 x x x x

x x x2 x

Ποια η ισοδύναμη έκφρασή του; Είναι πλήρες το σχήμα; x Τι του λείπει; x x2 x Ποια η ισοδύναμη έκφρασή του; x

Η εξίσωση Το πρώτο μέλος της εξίσωσης μπορεί να επιλυθεί με κάποια από τις προηγούμενες μεθόδους επίλυσης ; μπορεί να παραγοντοποιηθεί ; είναι ανάπτυγμα τετραγώνου διωνύμου; αν όχι, μήπως θα μπορούσε να γίνει;

Αν δεν μπορεί να επιλυθεί με καμιά από τις προηγούμενες μεθόδους, μήπως η γεωμετρική ερμηνεία θα μπορούσε να σας βοηθήσει ώστε να επιλυθεί; Θυμηθείτε την αρχική διατύπωση του προβλήματος

x+6 x x x+6

x+β x x x+β

x x2 x