Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Ενότητα 1: Εργασία 2 Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα Μαθηματικό

2 Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Δέσποινα Πόταρη

3 1) Το πενταπλάσιο του εμβαδού ενός τετραγώνου είναι 25.

4 2) Ένα ορθογώνιο, πλάτους 8 και ίδιου μήκους με την πλευρά ενός τετραγώνου, έχει τετραπλάσιο εμβαδόν από του τετραγώνου.

5 3) Σε ορθογώνιο το μήκος και το πλάτος μαζί κάνουν 14, και η επιφάνειά του είναι 49.

6 4) Ορθογώνιο έχει εμβαδόν 2 cm2 και το πλάτος του υπολείπεται κατά 3 cm του μήκους του.

7 5) Πρόσθεσα στο τετράγωνό μου 6 φορές την πλευρά του και βρήκα 1.

8 6) Πρόσθεσα την πλευρά και την επιφάνεια του τετραγώνου μου και βρήκα 0,75

9 7) Από την επιφάνεια του τετραγώνου μου αφαίρεσα την πλευρά του και βρήκα 870

10 Βαβυλωνιακά μαθηματικά

11 MS 3048 TABLE WITH DATA FOR SOLVING CUBIC EQUATIONS, IN THE SUMERIAN SEXAGESIMAL SYSTEM

12 MS 5112 1. METRIC ALGEBRA, A TWO WAYS EXTENDED SQUARE, GEOMETRIC SOLUTION PROCEDURE TO COMPLETE THE SSQUARE 2. QUADRATIC-LINEAR AND QUADRATIC-RECTANGULAR SYSTEMS OF EQUATIONS FOR 2 UNKNOWNS 3. THREE CONCENTRIC SQUARES WITH THEIR SIDES IN AN ARITHMETICAL PROGRESSION 4. QUADRATIC LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS FOR 2 SQUARES 5. ARITHMETICAL PROGRESSION OF SQUARE SIDES OF 6 CONCENTRIC SQUARES 6. QUADRATIC EQUATION WITH INCORRECT DATA 7. RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS WITH ADDING/SUBRACTING A CORNER 8. RECTANGLE WHERE THE AREA IS EQUAL TO THE LENGTH PLUS THE FRONT SOLVED BY METRIC ALGEBRA 9. CHANGING THE FORM OF A RECTANGLE WHILE KEEPING THE AREA, A RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS FOR 2 UNKNOWNS 10. A SYSTEM OF LINEAR EQUATIONS FOR THE LENGTH AND FRONT OF A RECTANGLE 11. BASIC RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS 12. A RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS REDUCED TO A QUADRATIC EQUATION BY SCALING 13. RECTANGULAR-LINEAR SYSTEM OF EQUATIONS

13 MS 3049 PROPERTIES OF CHORDS OF CIRCLES, HERE CALLED BOW STRINGS, AND DIAMETERS IN CIRCLES; PROBLEM OF A GATE IN THE CITY WALL, WITH A SOLUTION IN INTEGERS TO THE THREE-DIMENSIONAL DIAGONAL EQUATION

14 6 x x2 6.x x x x 6 x

15 6 x 3 3 x x2 x 3.x 3.x

16 Ποια η ισοδύναμη έκφρασή του;
x 3 x x2 3.x x Τι του λείπει; x+3 3.x 32 3 x

17 β x x2 β.x x x x β x

18 β x β/2 β/2 x x2 x (β/2).x (β/2).x

19 x+β/2

20 Η εξίσωση Ποια η διαφορά της μορφής της από τη μορφή της προηγούμενης εξίσωσης; Η προηγούμενη διαδικασία επίλυσης θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στην εξίσωση αυτή; Πώς θα μπορούσε να αναχθεί σε παρόμοια με την προηγούμενη εξίσωση μορφή; Τι προτείνετε;

21 Η εξίσωση

22 x x2 x x x x

23 x x x2 x

24 Ποια η ισοδύναμη έκφρασή του;
x Είναι πλήρες το σχήμα; x x2 x Τι του λείπει; Ποια η ισοδύναμη έκφρασή του; x

25 Η εξίσωση Το πρώτο μέλος της εξίσωσης μπορεί να επιλυθεί με κάποια από τις προηγούμενες μεθόδους επίλυσης ; μπορεί να παραγοντοποιηθεί ; είναι ανάπτυγμα τετραγώνου διωνύμου; αν όχι, μήπως θα μπορούσε να γίνει; Αν δεν μπορεί να επιλυθεί με καμιά από τις προηγούμενες μεθόδους, μήπως η γεωμετρική ερμηνεία θα μπορούσε να σας βοηθήσει ώστε να επιλυθεί; Θυμηθείτε την αρχική διατύπωση του προβλήματος

26 Παράρτημα (1/2) x+6 x x x+6

27 x+β x x x+β

28 Παράρτημα (2/2) x2 x x

29 Τέλος Ενότητας

30 Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

31 Σημειώματα

32 Σημείωμα Αναφοράς Copyright Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών, Δέσποινα Πόταρη Δέσποινα Πόταρη. «Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Κρίσιμα συμβάντα στη διδασκαλία των μαθηματικών». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση:

33 Σημείωμα Αδειοδότησης
Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

34 Διατήρηση Σημειωμάτων
Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει: το Σημείωμα Αναφοράς το Σημείωμα Αδειοδότησης τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.


Κατέβασμα ppt "Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google