ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Πώς να γράψετε μια έκθεση
ΠΕΡΙΛΗΨΗ 1ο ΒΗΜΑ  Διαβάζουμε ανάγνωση όλο το κείμενο, για να καταλάβουμε την άποψη του συγγραφέα.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 1 – Προ Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Ενότητα 7 Οι μύθοι και η ελιά.  Με βάση τον τίτλο, τι αναμένετε να μάθετε από το σημερινό μάθημα;  Γνωρίζετε κάποιους μύθους που συνδέονται με την ελιά;
Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
Η περιληψη.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Διδακτική Πληροφορικής
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΕΡΑΚΙΝΗ.
Όμιλοι δημιουργικής γραφής και προφορικής έκφρασης : επιστρέφοντας στις λέξεις το νόημά τους Ρητορική και δημιουργική γραφή Βάλια Λουτριανάκη Φιλόλογος-εκπαιδευτικός.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Chlapana,E (2016) An intervention programme for enhancing kindergarteners’ cognitive engagement and comprehension skills through reading informational.
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Επίθετα Επίθετα σε -ης -ης -ες ες Επίθετα σε -ης -ης -ες ης.
Τρόποι διαφοροποίησης της διδασκαλίας σε τάξεις πολλών ταχυτήτων
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
Δομή ερευνητικής εργασίας
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Τίτλος εργασίας« Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Αιτιολογικές προτάσεις
Κωδικοποίηση και Αποκωδικοποίηση Συλλαβών
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ

ΒΗΜΑΤΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ Ένωσε την πρόταση με την εικόνα που ταιριάζει. Ποια από τις παρακάτω προτάσεις ταιριάζει με την εικόνα. Κύκλωσε την αστεία πρόταση ανάμεσα από τρεις και αιτιολόγησε. Κύκλωσε τις αστείες προτάσεις ανάμεσα από πέντε και αιτιολόγησε. Διάβασε τις προτάσεις και βρες το ανόητο που κρύβουν. Ένωσε το κείμενο (μικρή παράγραφος) με την εικόνα που ταιριάζει.

Διαβάζουμε στο παιδί μια ιστορία και ζητάμε να φανταστεί το τέλος της. Διαβάζουμε στο παιδί μια ιστορία και ζητάμε να μας πει τι του άρεσε, τι δεν του άρεσε και γιατί. Διαβάζουμε μια σύντομη ιστορία, δίνουμε τίτλους για να διαλέξει το παιδί αυτόν που ταιριάζει περισσότερο στο νόημα. Διαβάζει το παιδί μόνο του μια σύντομη ιστορία και διαλέγει ανάμεσα από τίτλους αυτόν που ταιριάζει με το νόημα της ιστορίας. Διαβάζει το παιδί μόνο του μια σύντομη ιστορία και βρίσκει έναν τίτλο που να ταιριάζει με το νόημα.

Διαβάζει το παιδί μόνο του μια σύντομη ιστορία και μετά διαλέγει ανάμεσα από φράσεις που δίνονται αυτές που σχετίζονται με την ιστορία. Διαβάζει το παιδί μόνο του πέντε σύντομες παραγράφους και ζητάμε να βρει ποιες αναφέρονται στο ίδιο θέμα. Διαβάζει το παιδί μόνο του ένα κείμενο προσεκτικά. Μετά επιλέγει, ανάμεσα από τρεις δοσμένες περιλήψεις, τη σωστή (με σημαντικές διαφορές μεταξύ τους). Διαβάζει το παιδί μόνο του ένα κείμενο προσεκτικά. Μετά επιλέγει, ανάμεσα από τρεις δοσμένες περιλήψεις, τη σωστή (με μικρές διαφορές μεταξύ τους). Δίνουμε στο παιδί ένα κείμενο με ερωτήσεις. Ζητάμε να διαβάσει πρώτα τις ερωτήσεις, μετά το κείμενο (όσες φορές χρειάζεται) και στη συνέχεια να απαντήσει. Δίνουμε στο παιδί ένα κείμενο. Αφού το διαβάσει, του ζητάμε να απαντήσει τις ερωτήσεις γραπτά ή προφορικά.