ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
ΒΗΜΑΤΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ Ένωσε την πρόταση με την εικόνα που ταιριάζει. Ποια από τις παρακάτω προτάσεις ταιριάζει με την εικόνα. Κύκλωσε την αστεία πρόταση ανάμεσα από τρεις και αιτιολόγησε. Κύκλωσε τις αστείες προτάσεις ανάμεσα από πέντε και αιτιολόγησε. Διάβασε τις προτάσεις και βρες το ανόητο που κρύβουν. Ένωσε το κείμενο (μικρή παράγραφος) με την εικόνα που ταιριάζει.
Διαβάζουμε στο παιδί μια ιστορία και ζητάμε να φανταστεί το τέλος της. Διαβάζουμε στο παιδί μια ιστορία και ζητάμε να μας πει τι του άρεσε, τι δεν του άρεσε και γιατί. Διαβάζουμε μια σύντομη ιστορία, δίνουμε τίτλους για να διαλέξει το παιδί αυτόν που ταιριάζει περισσότερο στο νόημα. Διαβάζει το παιδί μόνο του μια σύντομη ιστορία και διαλέγει ανάμεσα από τίτλους αυτόν που ταιριάζει με το νόημα της ιστορίας. Διαβάζει το παιδί μόνο του μια σύντομη ιστορία και βρίσκει έναν τίτλο που να ταιριάζει με το νόημα.
Διαβάζει το παιδί μόνο του μια σύντομη ιστορία και μετά διαλέγει ανάμεσα από φράσεις που δίνονται αυτές που σχετίζονται με την ιστορία. Διαβάζει το παιδί μόνο του πέντε σύντομες παραγράφους και ζητάμε να βρει ποιες αναφέρονται στο ίδιο θέμα. Διαβάζει το παιδί μόνο του ένα κείμενο προσεκτικά. Μετά επιλέγει, ανάμεσα από τρεις δοσμένες περιλήψεις, τη σωστή (με σημαντικές διαφορές μεταξύ τους). Διαβάζει το παιδί μόνο του ένα κείμενο προσεκτικά. Μετά επιλέγει, ανάμεσα από τρεις δοσμένες περιλήψεις, τη σωστή (με μικρές διαφορές μεταξύ τους). Δίνουμε στο παιδί ένα κείμενο με ερωτήσεις. Ζητάμε να διαβάσει πρώτα τις ερωτήσεις, μετά το κείμενο (όσες φορές χρειάζεται) και στη συνέχεια να απαντήσει. Δίνουμε στο παιδί ένα κείμενο. Αφού το διαβάσει, του ζητάμε να απαντήσει τις ερωτήσεις γραπτά ή προφορικά.