Στις μέρες μας δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις λαών που εξαναγκάζονται να εγκαταλείψουν τον τόπο και τα σπίτια τους...

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία: Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Οικογενειακό δέντρο.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΥΖΗΣ Ο Νικόλαος Γύζης (Σκλαβοχώρι Τήνου, 1 Μαρτίου 1842–Μόναχο, 22 Δεκεμβρίου 1900 ή 4 Ιανουαρίου 1901 ήταν ένας από τους πιο σημαντικούς Έλληνες.
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Comenius 1.1 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ■ Ιταλία ■ Ισπανία ■ Ελλάδα Θέμα: ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
Μικρασιατική Καταστροφή
ΣΜΥΡΝΗ 27 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 1922.
1922.
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
Η Μικρασιατική εκστρατεία και η καταστροφή
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.
Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ Η μητέρα μου κατάγεται από τον Άγιο Μέμνωνα από την πλευρά του πατέρα της και από την Ακανθού από την πλευρά της μητέρας της. Ο πατέρας.
Βασίλης Μπουραλέξης Δάσκαλος 1 ου 6/θέσιου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΉ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Η Εργασία στην Αρχαία Ελλάδα
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Μετανάστης είναι αυτός που έχει μεταναστεύσει, ιδίως με κίνητρο την εργασία. Οι μετανάστες ωθούνται από τη φτώχεια και την ανέχεια να αφήσουν τη χώρα.
Η ελιά.
Γιώργος Ιακωβίδης Ο Γεώργιος Ιακωβίδης γεννήθηκε το 1853 στα Χίδηρα της Λέσβου. Σε ηλικία 13 ετών πήγε στην Σμύρνη, για να ζήσει με τον θείο του, πρακτικό.
Παναγιώτης Λαδόπουλος
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
2o Γ/ΣΙΟ - ΓΕΛ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ. ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ Ο Γεώργιος Ιακωβίδης ήταν διακεκριμένος έλληνας ζωγράφος και ακαδημαϊκός. Ο Γεώργιος Ιακωβίδης γεννήθηκε το 1853.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ. ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ Ο Γεώργιος Ιακωβίδης ήταν διακεκριμένος έλληνας ζωγράφος και ακαδημαϊκός. Ο Γεώργιος Ιακωβίδης γεννήθηκε το 1853.
Η ζωή σε άλλους τόπους Αιολική γη Ηλίας Βενέζης. 2 Σμύρνη-Στίχοι τραγουδιού Σμύρνη Μουσική: Α. Καλδάρας Στίχοι Πυθαγόρας Τραγούδι: Γ. Νταλάρας Η Σμύρνη.
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΘΙΜΑ 1.Οι Μωμόγεροι 2.Τα Τσιτσί. ΜΩΜΟΓΕΡΟΙ ● Στα χωριά Πλατανιά και Σιταγροί του Νομού Δράμας συναντάμε το έθιμο των Μωμόγερων, το οποίο έφεραν.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Πρόσφυγες και ρεμπέτικο τραγούδι
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Η Εργασία στην Αρχαία Ελλάδα
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
Οι Ελληνεσ Δημιουργουν Αποικιεσ
Οι Έλληνες δημιουργούν αποικίες
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ
Προσφυγές της Ειδομένης
Η ΑΠΟΔΗΜΙΑ – Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ
Θεσσαλονiκη, η Προσφυγομανα
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Η έντονη αθλητική δραστηριότητα που ανέπτυξαν οι πρόσφυγες στην Ελλάδα μετά την Μικρασιατική Καταστροφή, δεν ήταν απλώς και μόνο η αγάπη τους προς τον.
Γιατί και πως μελετούμε την Ιστορία;
1. Οι Ρωμαίοι κυβερνούν τους Έλληνες
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
Οι σεισμοί και τα ηφαίστεια στη ζωή μας
Λέανδρος Αγιοργιωτάκης
Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας
Όλοι ίσοι – όλοι διαφορετικοί:
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ, ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΑΝΤΡΕΑΣ ΚΟΥΝΝΑΣ Ε’1.
Αιολική γη Ορθογραφία Τα Κιμιντένια είναι βουνά στη Μικρά Ασία. Εκεί ζούσε ο Πέτρος με την οικογένειά του. Μια μέρα έγινε ένας φοβερός πόλεμος και τα όνειρα.
Ασφάλεια στον Ψηφιακό Κόσμο
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
Η οικονομική ζωή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στις μέρες μας δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις λαών που εξαναγκάζονται να εγκαταλείψουν τον τόπο και τα σπίτια τους...

Λίβανος : Το δράμα ενός λαού...

Φυσικά όλος ο κόσμος προσπάθησε να συμπαρασταθεί στους πρόσφυγες του Λιβάνου.

Στο Πακιστάν πολλοί άνθρωποι υποφέρουν από το σεισμό…

Ύστερα από ένα σεισμό πολλά πρέπει να γίνουν…

Η καταστροφή της Σμύρνης το 1922

Έλληνες πρόσφυγες σε πρόχειρους καταυλισμούς στην Ελλάδα.

Μικρασιάτες Έλληνες πρόσφυγες μοιρολογούν.

Ποιος μπορεί να ξεχάσει τους πρόσφυγες της Κύπρου;

Ο κόσμος ξεσπιτώνεται.

Η λέξη προσφυγιά μπαίνει πλέον στο λεξιλόγιό μας.

Τα αντίσκηνα γίνονται σχολικές τάξεις...

Γιατί κλαις, γιαγιούλα;

Ποια συναισθήματα σας δημιουργούν οι φωτογραφίες των προσφύγων;

Ποια συναισθήματα σας δημιουργούν οι φωτογραφίες των προσφύγων;

H γιαγιά ή και ο παππούς διηγούνται στα εγγόνια τους τα γεγονότα του πραξικοπήματος και της εισβολής του 1974. Περιγράφουν στα εγγόνια τους: Τα αποτελέσματα και τις συνέπειες της εισβολής. Τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι πρόσφυγες μετά τον εκτοπισμό τους. Τα συναισθήματα των προσφύγων. Τον τρόπο που τους αντιμετώπισαν οι μη πρόσφυγες. Συνεργαστείτε στη ομάδα σας και δραματοποιήστε τη σχετική θεατρική σκηνή.